Joko suuri populismintutkija on antanut analyysin sille, miksi Halla-ahon valtaan nostanut "marginaali" sai vaaleissa 39 kansanedustajaa ja Soinin "enemmistöläiset" jäivät nollille?
Montaa asiaa Soini on kommentoinut, muttei vielä tätä pienoista kuriositeettia.
Populismintutkija Soini
5
68
Vastaukset
- Anonyymi
Olisiko kohtuullista vaatia Soinilta aktiivista katumista lausunnoistaan?
- Anonyymi
Juuri nyt, Soini kirjoittaa kirjan omista populistin valheista suomalaisille petetyille kansalaisille, katumus ja ripittäytyminen on vihdoin valjennut.
- Anonyymi
Mitä odoitin: että Soini ja Terho julkaisevat ENNEN vaaleja panetteukirjan sisäpiiriasioista, toisaalta en usko ETTÄ SOINI KOSKAAN PYSTYY JULKAISEMAAN KIRJAA Soini ja joku muu kirjoittaja
koska Soini on läpeensä narsisti eli tämän hän on kopioinut Vennamolta täysin
Esim. tutkimuksessa ei voi olla narsista ja oikea populistitutkija tekee yhteistyötä ja julkaisee muiden kanssa
KAIKKI NÄKIVÄT NARSISMIN ÄÄRIMUODON KIRJASSA PERUSPOMO
ostin sen Fidan - puhdas kappale ei luettu - antikvariaatista .... 1:75 euroa
Periaate: en maksa poliitikon kirjasta yleensä viittä euroa enempää ja niitä saa hiukan myöhässä antikvariaatista
Peruspomo on karmea kirja narsismissaan minä minä minä ... aivan hullua tekstiä ja kirjoitettu ennen kuin Soini hajoitti puolueen
PERUSPOMOSSA SOINI KERTOO KARSEAN SUKUPUOLIVITSIN jota ei uskoisi uskovan miehen tekevän, hän ei julkaise vitsiä mutta kertoo näin , Soini oli brittien kanssa ryyppäämässä Strasbourgissa Pierren ravintolassa ja jatkaa, sivu 44 ylälaita
Soini: Kerroin englanniksi Pekka Vaaralta kuulemani vitsin Lenin Puolassa. Nauroivat sille aivan pirusti.
Tunnetteko rivon vitsin Lenin Puolassa? Soini ei kerro sitä kirjassa - Anonyymi
Taitaa olla ne vaihtoehdot aika vähissä, ilmeisesti katkerana rupeaa sättimään perussuomalaisia työkseen, siitähän populisti saa tyydytyksen eläkepäivilleen.
- Anonyymi
Huvittavaa on se, että Soini on möykännyt kuukausi kaupalla kuinka hänelle on työtarjouksia vaikka kuinka. Mihinkään ei todellisuudessa ole mahdollisuuksia, vaan höpön, höpöö itse keksimää mölinää.
Mies ei kehtaa tunnustaa, että on politiikan vanha raakki jolla ei mitään käyttöarvoa. Valtion elätti ei muuta!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522165
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3401401Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941365- 1681271
- 681061
- 35968
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31929Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59910Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta27862Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46839