Voi että kun sinua olisi mukava kiusia mies. Olisi niin hauskaa kun suuttuisot yms :D
Tai ärsyttää sinua. Et tykkää, jos heittäydyn liian läheiseksi. Et tykkää kun tungettelen.
Et ole otsekkään mikään viaton.
Tuli tämmöne mieleen
Anonyymi
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Try me 😉
S - Anonyymi
Näin on. Miehet flirttailee ja härnää ja kiusaa muuroinkin muka hyvällä maulla, mutta meeppä itse tekemään sama heille niin sua katsotaan ihmeissään. Hyppivät pakoon kuin jänikset.
- Anonyymi
Olet sairas, tunnusta se.
- Anonyymi
Olen sairas. Olen ihan mitä vain hän haluaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen sairas. Olen ihan mitä vain hän haluaa.
Olen täysin sairas hänestä. Tunnustan.
- Anonyymi
Kuuntele Selviä säveliä... sen yli ei kanna mikään...
- Anonyymi
Taidat olla rakastunut siihen mieheen?;)
- Anonyymi
Mikä mies?
- Anonyymi
Mikä nainen?
- Anonyymi
En usko. Tuskin.
- Anonyymi
Jos oot hän niin virtaiden sinua niin että muut huomaaa jos kiusaat minua. T:matti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760