Lex Hän. Nyt riittää.

Anonyymi

Nyt on niin että HRJ on jätettävä rauhaan. Hän tapaa viranomaiset pian.

16

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Trollaamisen voi lopettaa.

• Anonyymi

Mitä tämä nyt on.

MILLOIN TAPAAN VIRANOMAISET?

T.HRJ

• Anonyymi

Alkoiko pelottamaan. Juristille mennyt asia. Jatkakaa vaan.

• Anonyymi

Mee22222

Kyllä, olemalla mies on rikos.

• Anonyymi

Kyse on kyllä tästä: "Poliisi tutkii, AVI tutkii, hallinto-oikeus tutkii, joten päätökset salailusta ja kieroilusta kuullaan aikanaan. Rikokset se vanhene.".

Koska tapaan viranomaiset?

T.HRJ

• Anonyymi

Tuota naureskelimme joskus isän kanssa kun jos puolustusvoimatkin tutkivat omia rikoksiaan, kuten jos poliisit tutkivat poliisien, rikoksia, niin rangaistustahan ei silloin tietenkään tule jos itse tutkii itsensä tekemiä rikoksia :D

• Anonyymi

Mikä helvetin HRJ ?

• Anonyymi

Varmaan hesan rikos jaosto :)

• Anonyymi

härmän juutalaiset :)

• Anonyymi

Koska tapaan viranomaiset?

Tulen ensiviikolla Suomeen. Oleskelen Suomessa ja haen uuden passin. Äänestän EU vaaleissa varmaan protesti äänen.

Jos viranomaiset ei nouki, entä jos menen lentokoneeseen ja lennän maahan missä Jeesus tatraatista joutuu vankilaan kun jakaa?

Koenkohan pakko JEESUSTA sielläkin?

Ei ole rik.rek. ei voi tulla rik. Rek. En pääse vankilaan. En olisi päässyt 10 vuotta sittenkään vankilaan. Siltikin olen "tuleeko minusta hyvä keskustalainen" kuritushuone pakkouskon JEESUS. No se ei käy. Minusta ei tule JEESUSTA eikä Kristittyä. Olen rankasti vastaan ja vastustan pakkouskontoa.

Jos viranomaiset lukee niin voisiko olla vastassa ensiviikolla. Tähän maahan missä nyt olen en luultavasti enään ikinä palaa. Syy pakkouskonto myös täällä. Huono ihmisoikeustilanne. Rikkaiden ja köyhien erot näkyvät liian räikeästi kanssaihmisissä. Olen pettynyt. Onhan tässä pari yötä aikaa vielä nähdä onko tässä maassa inhimillisyyttä missä tällähetkellä vierailen.

Voisi katsoa jonkin toisen maan loppukuusta mihin lentää ansiosidonnaisella. Nukkua vaikka kadulla.

• Anonyymi

Poliisi tutkii. Hän tapaa viranomaiset, trollaamisen voi lopettaa. Ei toimi uskonnon varjolla.

• Anonyymi

"Anonyymi
      12.5.2019 20:25

UUSI
      Lessut tyrii aina. Ennemmin tai myöhemmin. Johtuu sukusiitoksesta
      Anonyymi
      13.5.2019 10:18

UUSI
      Jostakin kumman syystä kantava osapuoli on vaiennut autokaupasta ja kolmen uuden juristin palkoista. Miksiköhän, oliko sittenkin auton osto tuppikauppa? ____ saa jatkaa toimintaansa entiseen malliin, sillä syttäjä ei ruvennut asiassa millekkään."

• Anonyymi
    • Anonyymi

Edelleen vammautetaan aivoihin. Ettäkö kykene rehelliseen oikeudenkäyntiin?

On siinä tekopyhää kristittyä vittu pakottaan Jeesusta rankasti uskonnottomaan. Nyt pääkivut valtavat ja varmaan litran räkiny limaa.

Edelleen spermaani viedään. Mikä pahempaa kuin joku gold diggeri kaapii spermat kortusta salaa pilluunsa ja huutaa elaria ja testamenttia!!

Olen huomenna Suomessa. Voisiko viranomaiset puuttua?

• Anonyymi

SPERMANI VIEDÄÄN EDELLEEN. VAMMAUDUN EDELLEEN.
      KUINKA VIRANOMAISET VOI KATSOA SORMIEN LÄPI TÄTÄ???

VERONMAKSAJIEN RAHOILLA VIELÄ!! YRITYSTUKINA!!

T.HRJ

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4128
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      26
      3000
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe