Se on varmaan tässä tilanteessa kaikkein olennaisin kysymys, eli kenet haluat?
Kenet haluat, mies?
40
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi se on tässä tilanteessa olennainen kysymys? Mikä tekee tästä tilanteesta niin erikoisen että se on olennainen kysymys?
- Anonyymi
Ehdoton vastaus:Sarin
- Anonyymi
Miksi juuri Sarin? 😊
- Anonyymi
Kertoisitko aloittaja nainen ensin itsestäsi niin vastaan että sinut haluan jos tunnarit osuu kohdilleen...
- Anonyymi
Jos hän vastaisi noin, niin seuraava kysymys olisi, että mitä ja miksi me sitten vain odotellaan ja odotellaan? En ymmärrä sitä. Aika kuluu koko ajan. Tähän mennessä on jo huomattu, että tämä toivominen ja odottaminen ei johda juuri mihinkään. Jos kerran haluamme toisemme, niin miksi tämän pitää olla
keaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos hän vastaisi noin, niin seuraava kysymys olisi, että mitä ja miksi me sitten vain odotellaan ja odotellaan? En ymmärrä sitä. Aika kuluu koko ajan. Tähän mennessä on jo huomattu, että tämä toivominen ja odottaminen ei johda juuri mihinkään. Jos kerran haluamme toisemme, niin miksi tämän pitää olla
keaa?Anonyymille on paha luvata ja sopia mitään...Thats it.
- Anonyymi
Joo, Anonyymillä muuttuu mielipidekin aika nopeasti, on kyllä ahkera kirjoittava...
T. Vale-Anonyymi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
keaa?Koska epävarmuus on silti suurempi kuin omiin johtopäätöksiin luottaminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymille on paha luvata ja sopia mitään...Thats it.
no kerro sä itestäs jotain,vois helpottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no kerro sä itestäs jotain,vois helpottaa.
S....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
S....
Aloittaja ei muuten sitten ole S. Vaan ihminen, jolla on kaksiosainen nimi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska epävarmuus on silti suurempi kuin omiin johtopäätöksiin luottaminen.
Siitä huolimatta että olen ottanut sinuun yhteyttä ja kertonut tunteistani?
- Anonyymi
Vaikka voiskin valita niin en kyllä kertois sitä täällä. Ei sillä et ois mulle.
- Anonyymi
Haluan selvittää onko se syöpä vai ei.
- Anonyymi
Sekö Sari?
Syöpää ei kukaan halua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekö Sari?
Syöpää ei kukaan halua.Ei kukaan Sari se pitää selvittää.
- Anonyymi
Vieläkin halua A: n. T. P
- Anonyymi
Täälläkin taitaa olla sama tilanne.
- Anonyymi
Täällä on vähän eri juttu kun A haluaisi E:n..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä on vähän eri juttu kun A haluaisi E:n..
Vieläkö se Otm71 unelmoi Elinasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkö se Otm71 unelmoi Elinasta?
Ei kyllä tämä on ihan eri juttu. Mutta samalla tavalla taitaa olla yksipuolista..
- Anonyymi
Tämä A, haluaa P:n.... 😑
- Anonyymi
Se on selvityksen alla. Jos tietäisin varmaksi kenet niin ei pidättelisi mikään. En kuitenkaan halua mitään suhdetta kokeilu mielessä enkä pelkän suhteen takia. Puhuisit sydän, älä mökötä enää. Kerro kuka on vaimoni.
- Anonyymi
Onko sulla montakin vaihtoehtoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla montakin vaihtoehtoa?
Ei ole. En pohdi mitään vaihtoehtoja. Haluan vaan rakastua sieluun mutta kun ei sielua näe ulospäin eikä sitä näe seurustelemalla (liian kaavamaista). Siihen tarvitaan aito kohtaaminen, ehkä hieman yllättävä. Semmonen missä kumpikin on henkisesti alastomina toistensa edessä. Yksi vaihtoehto mulla vaan on. Eri asia sitten tiedänkö kuka se on. Väärässä olen aika usein ihmisistä.
- Anonyymi
Mitä käytännöissä tuo henkinen alastomuus voisi olla??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. En pohdi mitään vaihtoehtoja. Haluan vaan rakastua sieluun mutta kun ei sielua näe ulospäin eikä sitä näe seurustelemalla (liian kaavamaista). Siihen tarvitaan aito kohtaaminen, ehkä hieman yllättävä. Semmonen missä kumpikin on henkisesti alastomina toistensa edessä. Yksi vaihtoehto mulla vaan on. Eri asia sitten tiedänkö kuka se on. Väärässä olen aika usein ihmisistä.
Jos kuuntelet sisintäsi, niin oikea vastaus seisoo edessäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sillä miehellä todellakin seisoo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä käytännöissä tuo henkinen alastomuus voisi olla??
Se on sitä että kumpikin syystä tai toisesta joutuu näyttämään haavoittuvaisuutensa ja myötätuntonsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sisin murjottaa. Ei kerro mitään.
- Anonyymi
Emilian
- Anonyymi
Vaalean Sarin.
- Anonyymi
Eikö tumma Sari kävisi?
- Anonyymi
Minä haluan...
jos haluan ...
toisaalta kuitenkin...
No jatkan piereskelyä ja nenän kaivamista.- Anonyymi
On sulla iltatoimet😂
- Anonyymi
Iltatoimina Jonne-poliisin normit eli lahkeeseen pissiminen ja nenän kaivamista, kakkiminen ja piereskely vasta peiton alla. Jonnen normeja kai.
- Anonyymi
Sa**an
- Anonyymi
Sen minäkin haluaisin tietää.
- Anonyymi
Johannan
- Anonyymi
Täällä toinen joka haluaa Johannan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780