mikä merkitys meidän kohtaamisella oli? En usko että se oli sattumaa vaan jokin suurempi voima oli siinä takana. Ehkäpä tuo merkitys joskus avautuu minulle. Ehkä se sinun mielestäsi oli vain tapahtuma muiden tapahtumien joukossa?!?
Sinä nainen,mitä luulet
55
<50
Vastaukset
- Anonyymi
🍬🎯🎁🎭🗝💨
- Anonyymi
mitä noi kuviot tarkoittaa?
- Anonyymi
Kauanko olette kohtailleet?
- Anonyymi
Liian lyhyen ajanjakson takavuosina...ehkäpä se olikin vain kohtalon ivaa tarjoamalla pienen maistiaisen hänestä !?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liian lyhyen ajanjakson takavuosina...ehkäpä se olikin vain kohtalon ivaa tarjoamalla pienen maistiaisen hänestä !?
sitähän se yleensä,tai sitten tuo nainen vain härnäsi sua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä ja miten tuo kohtaaminen tapahtui,vai ajauduitteko vaan toistenne elämään. s
- Anonyymi
Se auttoi meitä molempia kasvamaan ihmisinä.
- Anonyymi
Näin juuri.
Sivusta.
Mutta toivottavasti tulisi enemmänkin. - Anonyymi
Ei riitä minulle kasvu ihmisenä. Sen olisi voinut opettaa ihan joku toinen.
- Anonyymi
Joku suurempi voima todellakin. En ole koskaan mennyt kenestäkään noin pahasti sekaisin. Vois sanoo et se oli ihastumista kunnolla ainakin.Jouduin paeta. Mutta nyt olisin valmis sut taas kohtaaan. Vois katella silmiin ja vähän tunnustella oloo. Mitäpä luulet herääkö vielä tunteita?
;)- Anonyymi
oliks tää mieheltä naiselle?
- Anonyymi
Jos kommenntisi olisi minulle, niin vastaisin että tunteet kyllä heräisi...mutta kenelleppä viestisi meneekään, en voi tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oliks tää mieheltä naiselle?
Naiselta miehelle.
- Anonyymi
Nokialta sellainen yleinen vastaus tähän, koska nää muut tyttelit ja poitsut hoitaa tuon omimisen.
Ihmiset yleensä tapaa päivässä pahimmillaan satoja jopa tuhansia toisia ihmisiä. Niitä kävelee ohi kun kuljet töihin tai kauppaan.
Seisot niiden edessä tai takana jonoissa vaikkapa kaupoissa. Vaihdat ehkä jonottaessa muutaman sanan.
Tapaat heitä töissään kun itse asioit omissa asioissasi siellä. Ihmisiä kohtaa koko ajan joka puolella jokainen päivä. Kohtasin itsekin tänään varmaan sadoissa kulkevia määriä ihmisiä, mutta en koe siinä mitään ihmeellisempää tarkoitusta.He asuvat samoilla seuduilla ja olivat toimittamassa omia asioitaan sattumalta samaan aikaan, mutta jos heidät nyt toistamiseen tapaisin en välttämättä muistaisi että he olisivat ohi kulkeneet.
Aivan tämän asuinkatuni varrella asuvia tunnistan jo naamalta vaikken ehkä sanaakaan ole heidän kanssaan vaihtanut. asuvat katua kauempana mutta tulevat usein vastaan jonka takia olemme alkaneet jo tervehtiin vaikkemme oikeasti tunne muuten ollenkaan. Tiedämme vain että saman kadun asukas se siinä kulkee.
Se jos jonkun kohtaa ja sitä alkaa pitään jonain tarkoituksena minusta pitäisi tarkoittaa sitä että henkilö on vaikuttanut ajatuksillaan ja mielipiteillään jotenkin sinun omaan elämääsi ja sinun persoonaasi ja hän on elämässäsi ollut pidempään kuin sellainen muutamia kertoja ohitsesi kulkeva henkilö jonka katseen ja hymyn vain näet.
Usein kaikki ihmiset jotka ihmisen elämään tulee vaikuttaa jotenkin ihmiseen. Uusi ihminen tuo itsensä, oman elämänsä kokemukset, mielipiteet, opit ja kasvatuksensa tulokset eteesi ja toinen ihminen on astellut omanlaisen, erilaisen elämän josta voit saada rikkautta elämääsi jos henkilö on kasvanut niistä tai voit saada tuhoa elämääsi jos henkilö on hajonnut niistä.
Toinen ihminen usein oman elämänsä historialla kasvattaa sinuakin omalla tavallaan. Hän tuo erilaista, raiskasta uutta näkemystä sinun omasi rinnalle siitä pohjasta mikä hänen taustansa on. - Anonyymi
Ei se ollut tapahtuma muiden joukossa. Se oli jotain ihan muuta.
- Anonyymi
Ei tunnu miltään. On niin tutun tuntoista, ettei tunnu yhtään miltään. Olisi voinut jäädä tapahtumattakin. Tai sitten oon niin turrana järkytyksestä, etten edes tajua tunnenko vai en jotain ja mitä tunnen.
Ei mitään ymmärrystä tästä kohtaamisesta ole syntynyt. Ei ainakaan kasvamista, aivojen kutistumista ennemminkin. - Anonyymi
Ja miten sekosit? Toivottavasti et niin pahasti ku minä. Uskoin vaan, niin kävi. Muusta tiedä. Olin tyhmä ja idiootti.
- Anonyymi
niin,vuosienkin jälkeen vielä mielessä.....kun moni muu on helposti matkalla unohtunut...
- Anonyymi
Milloin ensikohtaaminen tapahtui?
- Anonyymi
Onhan siitä jo jokunen vuosi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
4 vuotta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
5 vuotta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sattuisiko kohdalleni eli 3 vuotta?
- Anonyymi
Empä olisi uskonut ennenkuin itse näin ja koin. Hyvin voin. Pilvessä oli kiva viilettää eteenpäin. Mahalasku ja töks.
- Anonyymi
Meidän kohtaaminen oli jotain suurempaa kuin sattumaa, näin luulen myös. Tunsin ihan perhosiakin vatsassa ja jäit mieleeni.
- Anonyymi
Öö rakastua ensisilmäyksellä ja sitten kadota iäksi.
Mikä oli tarinamme opetus?
Sitä ei ole.
Jälkipolvet voivat sitten analysoida ja vatvoa ja tehdä tutkielmia.
P.S. Romeo ja Julia teki vaikutuksen.
Mietin että miten sen inhimillisen surun määrän voisi lyödä laudalta.
No. Tarina jota mietin on niin surullinen että a) kukaan ei sitä usko
b) en edes itse usko sitä todeksi
c) siksi se jääköön kertomatta- Anonyymi
Satuahan se vain oli.
- Anonyymi
Erään miehen kohtaaminen oli omalla kohdallani elämäni ehkä käänteentekevin kohtaaminen ja alku merkittäville muutoksille elämässäni.
- Anonyymi
Sä olit mun liekkini🔥🔥🔥🔥
- Anonyymi
Sä oot mun liekkini.
Luulin että sillä oli jokin merkitys. Nyt jälkeenpäin ajateltuna mietin oliko sittenkään..
- Anonyymi
Kenelle aloittaja kysymyksesi kohdistat?
- Anonyymi
Se oli minulle the Tapahtuma. Et kai voisi edes kuvitella muuta? Selvää on ettei minulle jokapäiväistä höttöä ole. Ja jokin pitää tiukassa otteessaan ja todella vetää puoleensa. Just eilen kävi mielessä, että miltähän nyt kohtaaminen tuntuisi. Että kun aikaa on kulunut, on tiettyjä "jännitteitä" tullut :)
- Anonyymi
Varmaan joku sulho edellisestä elämästä🏇
- Anonyymi
Ehkä oli niin tarkoitettu, että minun täytyy tutustua johonki vakuutustarkastajaan. Syy ei ole selvinnyt vieläkään ehkä joku päivä selviää minullekkin. Se tietysti häiritsee minua itseänikin suunnattomasti vieläkin. Onhan hän aikas hyvännäköinen ja koko maksetun euron arvoinen mies. Ja loppu edellisestä lauseesta perustuu vaan omaan intuitiooni.
- Anonyymi
En tiedä mikä merkitys kohtaamisellamme oli. Sen voin sanoa että olet pyörinyt mielessäni ja olet saanut minut tuntemaan jotain :). Toivottavasti näemme vielä uudestaan, tunnuit niiiin hyvältä ;).
- Anonyymi
Vastaan kuin kohtaamalleni miehelle: Sun vuoro lähestyä:)
- Anonyymi
Siinä oli kyse suuremmasta voimasta. Silloin kuulin sut ensimmäisen kerran ja se oli tärkeää. Alku oli takkuista, mutta nyt on kaikki hyvin. Tasaista on. Ei tosiaankaan ollut tapahtuma muitten joukossa, vaan tosi tärkeä. Käännekohta mun elämässä oli. Sua rakastan. ❣️
- Anonyymi
Ap on hyvä vaan ja omii näistä ehdotuksista merkityksen itselleen.
- Anonyymi
Palamisreaktio
Sitähän sanotaan ja toitotetaan, että jokaisella tapahtumalla tai tapahtumatta jäämisellä, on tarkoituksensa.. MUTTA enpähän tiiä, mitä ajatella. Ehkäpä menneillä suhteilla jokin tarkoitus on ollut, mutta olleita ja menneitä, eikä niistä sen enempää.
- Anonyymi
Niin eli uutta putkeen äläkä sen exäs perään eneää vingu. ne paneskelut on hänen kanssan nyt pantu. Eteenpäin heitukka pien. mars mars
ethän kaivannut ketään joten perse edellä nyt vaan marssit uutta valoitusta kohden, ole sanos mittainen. Anonyymi kirjoitti:
Niin eli uutta putkeen äläkä sen exäs perään eneää vingu. ne paneskelut on hänen kanssan nyt pantu. Eteenpäin heitukka pien. mars mars
ethän kaivannut ketään joten perse edellä nyt vaan marssit uutta valoitusta kohden, ole sanos mittainen.exät on eksiä, ja lutkat o lutkia..
ja selibaatti se on omavalinta.
- Anonyymi
paljon olen sitä miettinyt mutta en mitään järkevää selitystä siihen saa. niin lähellä mutta niin kaukana? kidutusvoima olisko?
- Anonyymi
Tie, totuus ja elämä. Että semmonen pikkujuttu.
- Anonyymi
Se ei olekaan sitten pikku juttu.
- Anonyymi
Luulin että oli jotain todella merkittävää ....
- Anonyymi
Maistiasia Rakkaudesta, sanoisin. Luulin, että olet minulle. Muutoksia elämässäni muilta osin hyvään suuntaan monessa asiassa. Hänellä on mahdollisuuksia elämässä monella tapaa, jos on lähtenyt kohtaamaan itseään. Minulle jäi ikävä katkeruus naisena elämisestä ja elämän kauneudesta. On vain ihmiselämää, se on kyllä jo sinänsä arvokasta, katkeranakin. Olen surullinen joka päivä, mutta en aina koko päivää.
- Anonyymi
Siltä minustakin tuntui että kohtaaminen ei ollut ihan sattumankauppaa vaan jollain tavoin johdatusta. Joskus mielessäni ajattelinkin että jos joku korkeampi voima minulle miehen haluaa järjestää niin sen miehen pitää käytännössä tulla kotiini jostain syystä hänet tavatakseni koska en liiku paljonkaan kodin ulkopuolella muuten kuin työn vuoksi.
- Anonyymi
Sellainen merkitys että alat tietty kaipaamaan jotain muuta tyyppii kuin mua, varmaankin kohteena taas se joka oli ennen mua.
- Anonyymi
Tutkimattomat ovat herran tiet
- Anonyymi
Mitä merkitystä haluaisit sillä olevan nykyhetkessä? Tekisitkö jotain toisin? Uskaltaisitko sinä lähestyä? Tiiän et meidän välit jäi vähän kummalliseen tilanteeseen. Ehkä olin liian innokas.
- Anonyymi
Sinä olet auttanut minua elämässä ja ehkä minäkin sinua. Menemme toistemme avulla eteenpäin.
Minulla on kyllä helpompi tilanne kuin sinulla. Olet jotenkin jumiutunut. Toivottavasti pääset eteenpäin ja löydät onnen. Minulla on jo onni.
Katsotaan viiden vuoden päästä. Et saa enää olla täällä. Sosiaalinen ympäristösi on kasvanut. Käyt minun ja miehen luona kylässä. Sinulla on naisystävä. Tapaat lapsiasi. Tapaat perhettäsi. - Anonyymi
Johdatusta ja sattumaa. Nyt ei kumpaakaan. Lähetän mielessäni toiveen hänelle miehelle, jos suuntavaisto toisi saman kunnan pohjoispuolelle. Uskoakseni keskusteltavaa riittäisi, mitä on tapahtunut sitten vuoden 19xx jälkeen. Viime näkeminen oli pikainen ja joku heitto, että kyllä me nähdään...
- Anonyymi
Mun kohtaamiset miesten kanssa ei ole koskaan tarkoittanut mitään. Pelkkää paskaa olen niiltä saanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770