Näin mulla...

Anonyymi

Onko normaalia ikävöintiä, kun elämään saapuu tummempi sävyjä, kun et ole kohdannut kaipuusi objektia vähään aikaan?

Entä onko sekin ihan normaalia ikävöintiä, kun tunnet hänet, vaikkette ole fyysisesti tekemisissä, tai nähtävissä?

Entä se sitten, että tiedostat hänen odottavan hetkeä sopivaa myös. Ja saat uuden alun hänen kanssaan.

39

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä on kaivattusi objekti?

      • Anonyymi

        Tuon vattu sanan jätän muille. Ikävän kohde = kaipuun objekti.


    • Anonyymi

      Erästä naista ajatellen: niiin tuttuja tuntemuksia ovat tälle miehelle.

    • Anonyymi

      Kerro teistä jotain sinusta ja siitä eräästä naisesta??

    • Anonyymi

      Minä en todellakaan itse tiedä kehen ihastua, mutta aina on nuorempia naisia ympärillä missä olenkin, on hieman pohdiskelua sitten kun en pysty valitsemaan.

      Mutta: nyt kannattaa katsoa tähtitaivaalle, voi tunnistaa taivaalta asioita, erilaisia tähtiä, ja sitten kuvitella että mitähän tuollakin tapahtuu jos siellä on eläviä olentoja :)

      • Anonyymi

        Sinun palstafunktiosi onkin jäänyt epäselväksi. Jotain horisee, mutta mitään ei tunnusta kaipaavansa. Täällä kuuluu olla ikävä, ei ikävää :(


      • Anonyymi

        Aika hyviä mielikuvituksia herättelee, tähtitaivas, Botille kanssa!

        Tähdet pään ympärillä pyörien nukkumaan rientää sitten vaaleanpunainen Botti


        Bottia nukuttaa


      • Anonyymi

        Joo ja sitten avaruussarjat niitä ennemmänkin sitten mielenkiinnoistaa :)


    • Anonyymi

      🙄👠⚽👠🥁🏁🕳️🎳🤸🤸🤣😎🐷🥒🕳️🐳🙄😂🌴

    • Anonyymi

      Oi olethan sä vattuni mun?

    • Anonyymi

      Kaipuusi objekti...Annas kun arvaan: olet insinööri.

      • Anonyymi

        Insinööri tuskin kirjoittaisi tummemmista sävyistä, ja samoin kaksi viimeistä kappaletta eivät ole (onneksi) insinöörimäisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Insinööri tuskin kirjoittaisi tummemmista sävyistä, ja samoin kaksi viimeistä kappaletta eivät ole (onneksi) insinöörimäisiä.

        Monenko insinöörin otannalla teit moisia päätelmiä?

        -Insinööri-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monenko insinöörin otannalla teit moisia päätelmiä?

        -Insinööri-

        Nää on niin hauskoja, kun lähetään profiloimaan aloittaja :)


    • Anonyymi

      Rakennusmies.🔩🔨🔧

    • Anonyymi

      Minusta on normaalia, että voi tuntea joskus surua, epävarmuutta jne. kun välittää toisesta. Joskus taas iloa, lämpöä ja uskoa tulevaisuuteen.

      t. peukuttaja 😊

    • Anonyymi

      Uutta alkua ei vain voi tulla enää. :( Vaikka kuinka ikävä raastaa mieltä. Valitettavasti joskus elämässä tiet vie eri suuntiin vaikka kuinka sydämessään tuntisi eri tavalla.

      • Anonyymi

        Onkohan tämä sinulta?
        nimim. minä vain :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan tämä sinulta?
        nimim. minä vain :(

        Toivottavasti en ole kaivattusi koska minulle tuli nyt paha mieli puolestasi. Toivottavasti sinulla ja kaivatullasi on aivan ihana tulevaisuus edessäsi.😘


    • Minulla ja hänellä ei alkua ole edes ollut.

    • Anonyymi

      Itsellä ollut ihan samanlainen tunne erästä miestä kohtaan. Hirveä ikävä mutta samalla tunnen hänen olevan lähelläni.

      • Anonyymi

        Kirjoitat kuin omasta tilanteestani. Eikö olekin kummallista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitat kuin omasta tilanteestani. Eikö olekin kummallista?

        En tiedä onko se vain aivojeni tapa suojella ja saada ajattelemaan että hänkin miettii minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä onko se vain aivojeni tapa suojella ja saada ajattelemaan että hänkin miettii minua.

        En oikein usko tuohon selitykseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oikein usko tuohon selitykseen.

        Mihin sitten uskot? Telepaattisiin voimiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin sitten uskot? Telepaattisiin voimiin?

        Telepatia ei ole se, mitä tarkoitan. On kyse tunteista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä onko se vain aivojeni tapa suojella ja saada ajattelemaan että hänkin miettii minua.

        Jotain sellaista se on. Ajatus siitä että eräs nuorempi nainen miettisi minua edes murto osan siitä, mitä itse mietin häntä olisi jo paljon...


    • Anonyymi

      Vastaan kaikkiin 3 kysymykseen: kyllä. Näin ainakin omalla kohdalla. (N)

    • Anonyymi

      On. Haluatko romanttisemman vastauksen vai tieteellisemmän?

      Rakkaushan aiheuttaa hormoniryöpyn aivoissa ja on luonnolista, että silloin kun joudut olemaan erossa rakastetustasi erittää kehosi vähemmän mielihyvähormoneja ja tämä ruumiillistuu mielialan laskuna. Sitten kun taas näette niin saat fiksin.

      Tuohon telepatiaan sanoisin, että aivotoiminta on suurimmaksi osaksi sähköistä ja voi olla hyvinkin, ettemme tunne vielä täysin miten kaikilla tavoin me kommunikoimme keskenämme.

      Tuohon uuteen alkuun vastaisin, että aivosi ovat kuin iso todennäköisyyksien laskukone ja se on jo keräämiensä faktojen perusteella laskenut, että näin tulee tapahtumaan. Et koskaan tietoisesti mieti kaikkia keräämiäsi tietoja puheesta, eleistä, äänensävyistä jne., mutta aivosi osaa yhdistää ne toisiinsa ja kertoa lopputuloksen. Aivosi siis tietävät, että tunteet ovat molemminpuolisia ja kumpikin haluaa.... noh. yhdistyä.

      • Anonyymi

        En yhtään epäile tuota. Kyllä asioille löytyy tieteellinen selitys :)
        Nyt vasta näin tämän vastauksen :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En yhtään epäile tuota. Kyllä asioille löytyy tieteellinen selitys :)
        Nyt vasta näin tämän vastauksen :)

        Romanttinen vastaus olisi vähän lyhyempi: koska se on kohtalo, olette toisillenne tarkoitettuja, sielunkumppaneita.


    • Anonyymi

      On normaalia kaipaajalle. Mutta ei kannata ruokkia niitä ajatuksia ja kuvitelmia ennen kuin oot varma, että se kohde on susta kiinnostunut. Saatat joutua unelmies viemäks, harhamaailmaan. Kun sit havahdut tosielämään, tilanteesi ei o helppo.

      • Anonyymi

        Aina ei onnistu ruokkiiko vai ei. Toinen on vain niin valloittava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina ei onnistu ruokkiiko vai ei. Toinen on vain niin valloittava.

        Millä tavoin hän on valloittava?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavoin hän on valloittava?

        Lukuisilla tavoilla juuri minun mieleeni, ulkoisesti ja persoonaltaan.


    • Anonyymi

      Samat tuntemukset miehestä <3
      Viimeisen vajaan puoli vuotta erityisesti on osannut ja tajunnut huomata tuon lähelläolon tunteen.

    • Anonyymi

      Maalari tai muurari.

    • Anonyymi

      Se on juuri rakkautta ja sitä ikävää. Ota yhteyttä ja sovi tapaaminen hänen kanssaan.

    • Anonyymi

      Kertoisitko, missä ja milloin tapasit hänet?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1183
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe