Minulla on ikävä sinua..

Anonyymi

Anonyymi. Tiedän, että sinulla on myös tunteita minua kohtaan. Miksi tämä meidän juttu ei etene?

49

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ai miten niin, ei etene? Etpä taida sittenkään olla niin fiksu kuin kuvittelin, huoh.

• Anonyymi

Laitetaampa etenemään ens vkolla😅

• Anonyymi

Ens viikolla? Jos jonkun asian haluaa etenevän, niin silloin toimitaan heti, eikä ens viikolla!

• Anonyymi

Meinas mennä kahvi henkeen. Miksi ens viikolla?

• Anonyymi

Käy

• Anonyymi

Ala tulla tänne

• Anonyymi

Kenelle aloittaja kirjoitat vahvoja tunnisteita niin laitan sinulle viestin jos toisen tänään? Minä en varmaksi tiedä miehen ajatuksia minusta toki jotain mutta hän tietää kyllä tunteeni koska olen ne sanallisesti sanonut hän miehenä ei ole sanallista viestintää liioin tunteistaan käyttänyt

• Anonyymi

Ehkä se on tarkoitettu vain haaveiluksi. Kiva haaveilla, että saisi olla hänen halauksessaan.

• Anonyymi

Minulla toivoton ikävä erästä miestä. Miten hän onkaan onnistunut sekoittamaan pääni?

• Anonyymi

Anonyymiä ikävä?

🙄

• Anonyymi

Niinpä, erästä naista on ollut ikävä yli vuoden... eikä helpotusta ole luvassa. Eiköhän tämä katkeriksi pisaroiksi tiivisty tänä viikonloppunakin...

• Anonyymi

Miten me saataisiin toisiimme yhteys? Minulla ei ole sinun henkilökohtaista numeroa. Sinulla kaiketi on minun? Työpaikallesi en kehtaa tulla ilman kunnon asiaa. Enkä siinä ympäristössä kykenisi suutani aukaisemaan näin henkilökohtaisista jutuista. Kun ei vielä tunneta sillä tavoin. Ikävä sinua.

• Anonyymi

Minulla ja hänelläkin on kestänyt jo yli vuoden... (en ole siis tuo toinen anonyymi heti viestini yläpuolella). Toivottavasti hän ei ole surullinen siellä jossakin. Kunpa voisin halata häntä, jos hän on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla ja hänelläkin on kestänyt jo yli vuoden... (en ole siis tuo toinen anonyymi heti viestini yläpuolella). Toivottavasti hän ei ole surullinen siellä jossakin. Kunpa voisin halata häntä, jos hän on.

Anonyyminä tänne voin tunnustaa että olen surullinen kun muistelen häntä. Ja vieläpä useamman vuoden. Väliä mietin miten mukavaa elämä olisi ollut jos tämän ajan olisi voinut viettää hänen kanssaan.

En ole aloittaja enkä muuta ketjuun laittanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anonyyminä tänne voin tunnustaa että olen surullinen kun muistelen häntä. Ja vieläpä useamman vuoden. Väliä mietin miten mukavaa elämä olisi ollut jos tämän ajan olisi voinut viettää hänen kanssaan.

En ole aloittaja enkä muuta ketjuun laittanut.

Saahan tänne kommentoida! Hänellä ja minulla ei ole kyse useammasta vuodesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ollut vähän yli vuoden aika surullinen tämän jutun takia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ollut vähän yli vuoden aika surullinen tämän jutun takia.

Ei soita mitään kelloja.

• Anonyymi

Sinussa vika kun ei etene.

• Anonyymi

Ai, onko sulla mua kohtaan tunteita? Luulin vain, että se on jonkinlaista säälin, myötätunnon ja inhon sekaista tunnetta. Tai kyllähän sä mua katsot riisuen (tai ainakin ennen teit niin), mutta en osaa oikein selittää sitä, mistä se johtuu. Olet kai pahassa puutteessa, niin ajattelen.
      En tiedä, mun puolelta se ei etene, koska pelkään. Ja mitäkö pelkään? Sitä, että torjut mut. Sitä, että koet mun kömpelöt lähentelyt ahdistavina. Sitä, että ystävyytemme loppuu siihen, kun tyrkytän sulle itseäni.
      Mutta mikä olisi sun mielestä hyvä tapa edetä? Miksi sä et edistä asioita?

T. Rakkaasi, Anonyymi

• Anonyymi

Oletko mies vai nainen?

• Anonyymi

Sanontaanko että täysin samasta syystä olen lähestymättä sinua. Ja pari muutamaa muuttuvaa tekijää.

• Anonyymi

Tämä anonyymi on nainen, mutta en ole aloittaja. Mutta siis meidän ero on se, että mä en tiedä, että sulla on olisi tunteita mua kohtaan. Mistä mun niin olisi pitänyt päätellä? Ja mitä ne muuttuvat tekijät on? Jotain muita tyyppejä kuvioissa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä anonyymi on nainen, mutta en ole aloittaja. Mutta siis meidän ero on se, että mä en tiedä, että sulla on olisi tunteita mua kohtaan. Mistä mun niin olisi pitänyt päätellä? Ja mitä ne muuttuvat tekijät on? Jotain muita tyyppejä kuvioissa?

Ei kai miehet nyt ahdistu jos nainen lähestyy, ellet ala raivokkaasti pommittamaan häntä. Ja ei sen nyt tyrkyttämistä tarvitse olla jos osoitat kiinnostuksesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis näistä samoista syistä en lähesty häntä. "En tiedä, mun puolelta se ei etene, koska pelkään. Ja mitäkö pelkään? Sitä, että torjut mut. Sitä, että koet mun kömpelöt lähentelyt ahdistavina. Sitä, että ystävyytemme loppuu siihen, kun tyrkytän sulle itseäni. "
        En tiedä tietääkö hän tunteistani. En tykästymistäni häneen kyllä peittelekään, mutta ihastumistani en ole mennyt tunnustamaan. Häntä on hyvin vaikea lukea, mutta se varmaan tarkoittaa ettei hänellä ole mitään kiinnostusta minua kohtaan...

• Anonyymi

Ja jos sä kerran tiedät, että tunteita on molemmin puolin, valta on sinulla. Silloin sinä voit ottaa ratkaisevan rakastavan askeleen. Tee tunteesi selväksi myös toiselle!

• Anonyymi

Voi siltikin sanoa tytöille varsinkin, ei kannata ujostella tunteiden kertomisessa tytöille ainakaan, koska ikinä tytöt eivät tee mitään pahaa sitten elleivät ole jotain pahoja noitia, sitten jos rehellisesti kerrot tunteita, jotka voivat kohdatakin sitten, mistä tiedät, ainakaan mitään hävittävää ei ole.

• Anonyymi

Itsekin olen lähes sairas ikävästä jota olen tuntenut jo yli neljä vuotta. Haluaisin niin näyttää tai vihjata tunteistani enemmän mutta... Luulen että hän silti arvaa ainakin jotain, hyvin älykäs on hän.

• Anonyymi

Ja hän on mies? Aika täsmäisi. Niin ja ikävä on mullakin, tiedätkö sen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja hän on mies? Aika täsmäisi. Niin ja ikävä on mullakin, tiedätkö sen?

Juu, kyllä hän on mies, ihana sellainen. Vaikea kuvitella että hän ikävöisi minua, mutta ei kai se mahdotonkaan ajatus ole. Emme juttele sellaisista asioista, itse välttelen aihetta koska tiedän paljastuvani aika äkkiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, kyllä hän on mies, ihana sellainen. Vaikea kuvitella että hän ikävöisi minua, mutta ei kai se mahdotonkaan ajatus ole. Emme juttele sellaisista asioista, itse välttelen aihetta koska tiedän paljastuvani aika äkkiä.

No mutta. Voit sanoa jotain positiivista hänestä tai hänelle. Kysellä hänen asioitaan, ja hänelle tärkeistä asioista. Et siinä paljasta liikaa etkä nololla tavalla ainakaan.

• Anonyymi

On siis joku muukin, toinen joka on kaivannut näin pitkään. Vaikka olen toivoton tapaus, en ole ainoa lemmensairas. Ja ehkä vielä joku päivä - piankin - uskallan tunteeni jotenkin näyttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mutta. Voit sanoa jotain positiivista hänestä tai hänelle. Kysellä hänen asioitaan, ja hänelle tärkeistä asioista. Et siinä paljasta liikaa etkä nololla tavalla ainakaan.

Itseasiassa olen kyllä joskus sanonut hänestä hänelle positiivisia asioita. Pitäisi varmaan sanoa useamminkin. En ihan hirveästi ole udellut hänen henkilökohtaisista asioistaan, mutta jos itse niistä haluaa jotain kertoa minulle niin se on aina positiivista ja mukavaa.

Anonyymille 21:50, toivottavasti uskallat hänelle tunteesi näyttää, omassa tapauksessani en usko että niin uskallan tehdä. En ainakaan ennen kuin olen vähän varmempi hänen fiiliksistään.

• Anonyymi

Oletko päivittäin hänen kanssaan?

• Anonyymi

Hyvä toinen Anonyymi. Minulla on kuin onkin ystävyyden suloisia tunteita sinua kohtaan. Toivon, että antautuisit rivakan ystävyyteni edessä ja sulaisit atomeiksi.
      Ei ole rakkautta ilmassa mutta sitä suurempaa ystävyyttä. Ystävyys on parempi kuin rakkaus. Uskon olevani ystäväsi vielä kun minä olen 100 ja sinä siinä 80. Puolisomme ovat kuolleet mutta me palvelutalossa kiikumme vierekkäisissä keinutuoleissa pitäen kädestä kiinni viimeiseen henkäyksen asti...

• Anonyymi

Laita jotain ystävyyskoodia tulemaan, kyllä minä iloitsisin ystävyydestämme.

ps. olisit vasta 95 kun oon 80

• Anonyymi

Kohta kaikilla on ikävä jotain Anonyymiä, joka on oikeastaan aika hauskaa, kun on monia Anonyymejä :) Mitähän Anonyymi kirjoitti oli hyvin kirjoitettu, niin kuka Anonyymi?

Anonyymi on suosittu ja ahkera kirjoittelija.

• Anonyymi

Koska me ollaan naimisissa
      Mutta ei toistemme kanssa

• Anonyymi

Hah, "naitu mies" :D

• Anonyymi

Näinhän se on, mut ootko onnellinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinhän se on, mut ootko onnellinen?

Olen ja en. Elämä kun ei ole niin mustavalkoista.

• Anonyymi

Minä haluaisin tutustua lähemmin, tarviin sinua..

• Anonyymi

Nyt aitoriitta ruotuun. En ole juonut mitään, vaikka siltä ehkä vaikuttaa. Olen vaan onnellinen elämästä.
      Minä ja mies ollaan ikuinen pari. Se on fakta. Ystävyyttä tarjoan sinulle, koska tunnen, että olet yksinäinen. Haluan auttaa.
      Minäkin taidan kaivata ystävää. Myönnetään. Olisin iloinen ystävyydestäsi ja sinuun voisin luottaa. Olethan ystäväni, vaikka ystävyyteni onkin kömpelöä. Lupaan kehittää sitä paremmaksi. Mielestäni me molemmat kaipaamme ystävää.

• Anonyymi

Kun minä rakastan sinua ja sinä vaan leikit 31-vuotias mies

• Anonyymi

Ei voi tietää kuka kaipaa ketäkin.

• Anonyymi

Jokainen tietää sisimmässään..

• Anonyymi

Vastaan omaan ihastumiseeni viitaten: Olet tyylikäs ja samalla älykäs nainen. Sinulla on hyvä perhe. Joutuisin tappamaan itseni jos sen tuhoaisin.
      Mies kauniilla mielellä varustettuna riittäisi rikkomaan sinut sisäisesti. Ei kiitos. pidetään tämä vaan näin.

• Anonyymi

Tämäkin on muuten aivan hyvä levy: Black Sabbath Never Say Die!....
      F-15 lentäjiä on kannessa maskeineen, kun lentävät niin korkealla.., rock-juttuja.

• Anonyymi

Varmaan siksi, että haluat parisuhteen ja mä haluan vaan kaveruutta. Mun arvoni on taas tällaset. Ota tai jätä. En pysty muuhun. Kaipaan sua kyllä.

• Anonyymi

Jätän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5110
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      115
      1616
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1389
    4. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1329
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1163
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1037
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1000
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      989
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      59
      795
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      783
    Aihe