Mulle alkaa taas riittämäön tämä palstalla oleminen.
Toissa yönä en nukkunut yhtään, oli muka niin pahamieli olevinaan.
Viime yönä taas sitten nukuin 9 tuntia putkeen heräämättä mitä ei ole tapahtunut vuosikausiin.
Eilen illalla kun menin nukkumaan, tympäsi. Onneksi nukahdin samantien. Tänä aamuna herätessäni oli kauhea vitutus päällä.
Oon yleensä positiivinen, mutta nyt koko päivän ollut suorastaan vuttuuntunut olo..
Vitutti lukea näitäkin viestejä täällä. Vituttaa ihan vitusti.
Kiinnosta vittu ennää mikkää. Ei pastailu yhtään tätä aloitusta enempää.
En kyllä tiedä mitä järkeä tässäkin on. Saa olla koko paska!
Ihan tyhmä oon ollut, kun tänne oon tuhlannut aikaani.
Tuli tämmöne mieleen
Anonyymi
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei saa nukahtaa, silloin olit Olli-alokas.... katsoin tuota Uusi Päivi -ohjelmaa, aika hauska sinänsä tuokin, mutta niin koulusta pois meneminen ei ole mukavaa :D
- Anonyymi
No voi sua. Mitä tähän nyt voisi sanoa. Halaus.
- Anonyymi
No, eikö ole ainakin
- Anonyymi
hyvä, että sait nukuttua sikeästi. Nyt vain kahvia koneeseen ja ulkoilmaan.
Ei näitä liikaa kannata lukea, pahoittaa vain mielensä.
- Anonyymi
Oho!!! Mistä olet saanut aivot kun vihdoinkin tajusit kuinka turhaa tämä on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750