Ja Näin se homma ei tod. etene!

Anonyymi

Napakymppi on ohjelmana aika loistava, jos haluaa nähdä nykyajan "tinder-treffit " tyyppistä menoa jälkimaininkeineen. Erotuksena tietenkin se että ei pääse valkkaan ulkonäön perusteella, niin kuin jossain kuvallisissa deittimestoissa voi.

Katoin äsken tän jakson:

https://www.ruutu.fi/video/3401943

Ja ensimmäisen "parinvalintaleikin" kohdalla mietin että neiti X:llä ei ulkonäöllisesti valittuna ole kuin yks paras vaihtoehto.. Kun tämän Tampereen vahvistuksen Herra B:n vastauksia kuuntelin mietin itsekseni. "pleijeri" Tietää ongelmia. Ulkoinen hapituskin sellainen katujen saalistaja jolla ehkä renttumaisia tapoja. Neiti X taasen vaikutti sellaiselta normaalilta kunnolliselta kiltiltä tytöltä jolla kykyä pitkiinkin suhteisiin.

Noh, tämä kiltti tyttö valkkasi sitten sen joka vastasi että kun rakkauden mystinen seinä poistuu hän näkee edessään tulevan vaimonsa. (Järkyttävää pljeiri tyyppistä nuoleskelua. Tyhjiä lupauksia)
Arvasin tämän vastauksen kohdalla että Herra B petäs paikkansa matkalle sillä naiset useimmiten menee just tällaisiin ansoihin ja ottaa sen rentun.

Tietenkin olen itse vähän ehkä elämänkokemusten myötä kouliintunut inasen pessimistiseen ja kyyniseenkin suuntaan eikä minua itseäni mikään suun louskutus jollain imartelulla paljoa vakuuta, mutta ei se välttämättä tarkoita että olisin oikeassa. Saatan erehtyä, enkä jäänyt asiaa sen enempää miettimään vaikka aavistelin että tämä saattaa olla huonon matkan alku.

Sitten kun katsoin viimeisenä reissukuulumiset niin huomasin että pettämätön vainuni osui oikeaan. Pettynyt Neiti X siellä oli

https://www.ruutu.fi/video/3406716

Muuten sitten jäin noita tuollaisia tuntemattoman kanssa treffailuja miettimään kun katselin näitä reissukuulumisen klippejä muitakin...

https://www.ruutu.fi/ohjelmat/napakymppi

Kuinka monien vastaukset, ääni ja joskus jopa ulkonäkö miellyttää, mutta ei kolahda. Matkalla joko hyvin kylmä, kierä tunnelma taikka ujo vierasteleva.

On hyvin harvinaista napakympissä että pari matkan aikana löytäisi yhteisen kemian ja saman aaltopituuden, he nauttisi ja ihastuisi toisiina.

Muistaakseni vain yksi pari noissa klipeissa vaikutti ihastuneilta toisiinsa. kaikki muut ei mitään. Laittaa miettimään kuinka vaikeaa se oikeasti onkaan löytää itselleen kumppania jonka kanssa soi ns. sama sävel ja johon vielä rakastuu. Sitä luulee ehkä jotkut helpoksi mutta kun sitä telkkarin välityksellä näkee niin huomaa miten harvoin oikeasti osuu

29

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tylsä elämä? Seurata intensiivisesti Napakymppiin osallistujien vaiheita. Suurin turnoff miehessä on epäileväisyys ja kyynisyys maailmaa ja ihmisiä, joita me naisetkin olemme, kohtaan.
      Tuollainen ihminen on mustasukkainen ja epäilevä, usein manipuloija.

• Anonyymi

Tylsintä ehkä on henkinen väkivalta. Olen nainen ja minusta sinä olet ilkeä jos yrität minua loukata kuvitellen mieheksi joka kohteesi nyt ikinä onkaan. vai puhuitko napakympin kilpailijoista?

. On tylsää hiukan. Jäin viikko sitten työttömäksi ja pyörittelen peukaloita kun en ole tottunut tekemättömyyden tilaan. Toisaalta kun tähän tottuu alan osaan ottaan rennosti ja lataan akkuni kunnolla mutta ensin täytyy kroppaan sisäänajaa se asia että nyt ei enää ole kiire mihinkään vaan nyt on aikaa vaikka huolehtia itsestään hyvin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tylsintä ehkä on henkinen väkivalta. Olen nainen ja minusta sinä olet ilkeä jos yrität minua loukata kuvitellen mieheksi joka kohteesi nyt ikinä onkaan. vai puhuitko napakympin kilpailijoista?

. On tylsää hiukan. Jäin viikko sitten työttömäksi ja pyörittelen peukaloita kun en ole tottunut tekemättömyyden tilaan. Toisaalta kun tähän tottuu alan osaan ottaan rennosti ja lataan akkuni kunnolla mutta ensin täytyy kroppaan sisäänajaa se asia että nyt ei enää ole kiire mihinkään vaan nyt on aikaa vaikka huolehtia itsestään hyvin.

Ei tarvitse kuvitella mitään, koska tiedän ettei kyseinen mies käy täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvitse kuvitella mitään, koska tiedän ettei kyseinen mies käy täällä.

Ok. Voisitko silti olla kanssa palstailijoillesi ystävällisempi kun mielestäni esim. minä en ole sinulle mitään pahaa tehnyt joten minusta on tarpeetonta käydä minua potkasemassa päähän

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok. Voisitko silti olla kanssa palstailijoillesi ystävällisempi kun mielestäni esim. minä en ole sinulle mitään pahaa tehnyt joten minusta on tarpeetonta käydä minua potkasemassa päähän

Voisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisin.

Kiitän. Mukavaa päivän jatkoa

• Anonyymi

Arvaa ja voita tyttö... kuvittelepa että tuollainen on nukkumassa vieressä ja laskemaan kirjaimia että peli päättyy... ja kirjaimet.

• Anonyymi

Sinällään olet oikeilla jäljillä että vähän sellainen arvontahan tuo napakymppi on. Toisaalta sitä kyllä itse valitsee vastausten perusteella eniten itseään miellyttävän mutta sekin kuinka hyvät kysymykset on laatinut ja kuinka paljon kilpailijat seinän toisella puolella ehkä valehtelee vastauksissaan taikka matkii toisiaan.

• Anonyymi

5 min katoin tuota ja alkoi vituttaa tuo meno hyi helvetti!

• Anonyymi

No joo, ei se välttis kauheen viihdyttävää aina oo.

Itse en suosi mitään nettideittailua tai tällaisia deittiohjelmien kautta parin löytämistä tms. En usko että kukaan niistä löytää mitään muuta kuin seksiä. Siihen varmasti loistavia paikkoja jos sellaista etsii.

• Anonyymi

Napakymppiä oon viimeksi katsonut Kari Salmelaisen aikaan.🤭

• Anonyymi

Janne Kataja ja Lenni Kalle kopioi sitä ysäri napakymppiä ihan kympillä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Janne Kataja ja Lenni Kalle kopioi sitä ysäri napakymppiä ihan kympillä!

Hitto että Lenni Kalle on sexy. Alan vissiin tulla vanhaksi... 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hitto että Lenni Kalle on sexy. Alan vissiin tulla vanhaksi... 😂

Itseasiassa se on mies joka minusta kuvien perusteella on tullut paremman näköiseksi vanhentuessaan!

Siinä muuten on sille palstan 172 cm miehelle kilpailija!

Yllätyin kun luin et Lenni-Kalle Taipaleen pituus on 167 cm

Luulin häntä 170 cm pituiseksi vaikka napakympin joka jaksoinen vitsi onkin Janne katajan ja Lenni-Kalle Taipaleen pituus

• Anonyymi

Kyl ne siinäkin valkkaa ulkonäön perusteella. Kaverit istuu yleisössä ja ovat käsimerkein sopineet kuka on parhaimman näköinen ja sen sitten valitsee.

• Anonyymi

Itseasiassa on itsellekin tullut tuo teoria mieleen joskus. Voi olla mahdollistakin.

• Anonyymi

Katsomossa on aina h tai r ystävä. On etukäteen sovittu mikä kolmesta kysymyksestä viittaa mihinkin a,b tai c vaihtoehtoon. Aika helpolla menisi noin jos ulkonäön perusteella valkkaillaan.

• Anonyymi

Kuuntelin tuon uudelleen missä oli tuo neiti X tossa laittamassani linkissä aloituksessani,

Itse olisin pelkän korvakuulon ja vastausten perusteella valinnut Herra C:n
        Syy se että korvakuuloni kuuli vastauksien äänensävyssä rehellisyyttä.

B on ulkonäöllisesti parhain mutta hänen vastauksissa taas enemmän kuului jonkinlainen epäaitous, Hän tiesi mitä pitää sanoa jotta sanoo niin että on naisen mieleen ja sanoi niin mutta toisaalta siellä kuului myös sitoutumishaluttomuus ja 30 maassa matkustelu taasen viittasi että hän halusi vain voittaa matkan

pleijerimäiset miehet usein pölöttää kaikkee ylimakeaa vaan koska tietää että näin kuuluu jutustella että naiset tykkää, mutta äänensävyssä ei kuulu sellainen rehellinen aitous ja vilpittömyys.

Miesten kanssa itse oppinut että kun kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta se ei useinkaan ole totta.

Harmi sinällään että toi Herra C olisi todella hyvää aviomies matskua mutta saattaa jäädä peräkammarinpojaksi koska ei ole mikään komeimmasta päästä miehenä ja naiset ehkä siksi ohittaa josain tindereissä joka pinnallinen paikka etsiä suhteita. Nassu ratkaisee siellä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuuntelin tuon uudelleen missä oli tuo neiti X tossa laittamassani linkissä aloituksessani,

Itse olisin pelkän korvakuulon ja vastausten perusteella valinnut Herra C:n
        Syy se että korvakuuloni kuuli vastauksien äänensävyssä rehellisyyttä.

B on ulkonäöllisesti parhain mutta hänen vastauksissa taas enemmän kuului jonkinlainen epäaitous, Hän tiesi mitä pitää sanoa jotta sanoo niin että on naisen mieleen ja sanoi niin mutta toisaalta siellä kuului myös sitoutumishaluttomuus ja 30 maassa matkustelu taasen viittasi että hän halusi vain voittaa matkan

pleijerimäiset miehet usein pölöttää kaikkee ylimakeaa vaan koska tietää että näin kuuluu jutustella että naiset tykkää, mutta äänensävyssä ei kuulu sellainen rehellinen aitous ja vilpittömyys.

Miesten kanssa itse oppinut että kun kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta se ei useinkaan ole totta.

Harmi sinällään että toi Herra C olisi todella hyvää aviomies matskua mutta saattaa jäädä peräkammarinpojaksi koska ei ole mikään komeimmasta päästä miehenä ja naiset ehkä siksi ohittaa josain tindereissä joka pinnallinen paikka etsiä suhteita. Nassu ratkaisee siellä

Oletko eksynyt tinderiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko eksynyt tinderiin?

En! Sinne tai sitä vastaaviin en mene.

Kuullu ystäviltäni siitä kyllä juttuja esim. Että sieltä saa panoja mutta muuta ei.

Itse en niin pinnallisiin paikkoihin astu!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En! Sinne tai sitä vastaaviin en mene.

Kuullu ystäviltäni siitä kyllä juttuja esim. Että sieltä saa panoja mutta muuta ei.

Itse en niin pinnallisiin paikkoihin astu!

Hyvä!

• Anonyymi

Onhan noita napakymppejä kiva seurata ja jännittää tuleeko paria vai ei. Onneksi niillä on sentään matkalla omat huoneet, ettei sentään ventovieraan kanssa tarvitse heti huonetta jakaa. Janne Kataja on juontajana hauskempi, kuin mitä Salmelainen oli aikoinaan. Formaatti on mielekkäämpi kuin ensitreffit alttarilla, jota en ymmärrä lainkaan.

• Anonyymi

Onks niillä omat huoneet? Mä oon luullu noita klippejä selaillessa että ne asuu samassa huoneessa matkan ajan!

Minua kiinnostaa kysymykset ja niihin tulevat vastaukset koska teen ns. tutkimustyötä.

Mulla on ollut pidempään teoria että olemme ihmiset hyvin samankaltaisia ja siksi uskon että monet vastaa kysymyksiin hyvin samankaltaisia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onks niillä omat huoneet? Mä oon luullu noita klippejä selaillessa että ne asuu samassa huoneessa matkan ajan!

Minua kiinnostaa kysymykset ja niihin tulevat vastaukset koska teen ns. tutkimustyötä.

Mulla on ollut pidempään teoria että olemme ihmiset hyvin samankaltaisia ja siksi uskon että monet vastaa kysymyksiin hyvin samankaltaisia

Aikalailla samoja vastauksia tuleekin kysymyksiin. Olenkin ihmetellyt, että miten oikein osaavat valita kun eivät edes ilmeitä näe. Ilmeistähän voi päätellä millä mielellä vastaukset on annettu.

Ainakin ennen oli niin, että osallistujille annettiin liuta kysymyksiä etukäteen ja kone antaa sopivimmalle mätsille parhaimman ulkomaanmatkan. Ohjelmassa itsessään ei montaa kysymystä käydä läpi. Minusta on kiva, että Niina Riihimäeltä tekee hyvän analyysin osallistujista ennen lopullista valintaa. Ne vähän helpottaa.

• Anonyymi

Se Niina kyllä yrittää silleen ystävällisesti rivienvälistä vinkkaillen positiivisessa hengessä antaa vinkkiä että minkä kuvan henkilöistä saanut.

Miksi yleinen ilmiö on että kaikki etsi spontaania, menevää, matkustelevaa henkilöä?

sehän on suomeksi: Bilehile, ikisinkku kulkuri jolla sitoutumiskammo, vaihtelunhalu ja josta ei saa mitään paikoilleen asuttuvaa seurustelukumppani pitkäaikaiseen suhteeseen vaan kaverin jonka kanssa voi ryypätä, bailata ja seikkailla sikaillen kevyessä suhteessa hetken aikaa ilman sen vakavampaa

ehdottomasti siis henkilö sellainen jonka kanssa ei
        mennä naimisiin , ei tehdä lapsia, ei osteta asuntoa yhdessä eikä muuteta yhteen, sillä ko. henkilö ikävystyy koska on spontaani eli äkkipikainen hetkenmielijohteesta toimiva seikkailija

• Anonyymi

Eipä ole napakymppi kuten ennen. Nyt ohjelmaan on lyöttäytynyt mukaan homoja ja lesboja.
      Eilisessä jaksossa oli lesboja ja kun huomasin, että lesboja vain näkyy,
      niin jätin sen jakson katsomatta.

Pitäisi ohjelman olla kuten se oli Salmelaisen aikaan, että homoilla ja lesboilla on kielto ohjelmaan.
      Minua niin kuvottaa katsoa homojen , tai lesbojen seuran hakua tuossa ohjelmassa.
      Ne on ensinnäkin niin kuvottavan näköisiä, että meinaa yrjöt päästä.
      Ei homoja eikä lesboja ohjelmaan, niin voi katsoa ohjelmaa.

• Anonyymi

Aloittaja tässä sen verran tunnustaa etten eilistä katsonut, mutta kun kirjoitit aiheesta ja muistutit ohjelmasta katsoin sen äsken sitten ruudusta.

Minulle ei sinällään ole mikään ongelma kenenkään seksuaalisuus jos ei se minun elämää haittaa. Siinä vaiheessa asiasta tulee ongelma, niin kuin ihan mistä vai muustakin asiasta, jos se alkaa mun elämää haittaavan.

Mutta joo, siis olihan he persoonallisia ihmisiä kaikki siinä ekassa kilpailija ryhmässä jossa ne lesbot olivat. Myöskin se että he taisivat kaikki olla ikää 18 v näkyi selvästi siinä porukassa. Nuoruus ja se että he olivat vasta vuosi sitten olleet alaikäisiä lapsia...asenteet, käytös ja vastaukset olivat sellaista yläasteelaista, joka sinällään tällaisen "hiukan" vanhemman naisihmisen korviin kuulosti hiukka lapsekkaalta ja teini-ikäisen uhmakkuudelta ja oikuttelulta.

En ole vielä katsonut reissuvideoita, mutta veikkaan että tämä lesbopari vaikka olikin hyvin saman tyylisiä niin saattavat olla aikas riitaisia. Jotenkin tuli tunne että saattavat olla toistensa päissä kiinni kun tempperamentit kolahtelee, Kumpikin vaikutti sellaiselta pomon paikalle haluavalta. Voin olla väärässäkin. Voi ne tietty olla ihan kavereitakin matkan, mutta jotenkin tuli aavistus että he saattavat päästä törmäyskurssille.

Seuraavassa kilpailijaryhmässä olikin sitten heteroita ja siellä oli myös mainostusta suomi24:stäkin. Nää heterot tuskin mitään rakkaustarinaa saa aikaan mutta varmaan ihan sopuinen matka silti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja tässä sen verran tunnustaa etten eilistä katsonut, mutta kun kirjoitit aiheesta ja muistutit ohjelmasta katsoin sen äsken sitten ruudusta.

Minulle ei sinällään ole mikään ongelma kenenkään seksuaalisuus jos ei se minun elämää haittaa. Siinä vaiheessa asiasta tulee ongelma, niin kuin ihan mistä vai muustakin asiasta, jos se alkaa mun elämää haittaavan.

Mutta joo, siis olihan he persoonallisia ihmisiä kaikki siinä ekassa kilpailija ryhmässä jossa ne lesbot olivat. Myöskin se että he taisivat kaikki olla ikää 18 v näkyi selvästi siinä porukassa. Nuoruus ja se että he olivat vasta vuosi sitten olleet alaikäisiä lapsia...asenteet, käytös ja vastaukset olivat sellaista yläasteelaista, joka sinällään tällaisen "hiukan" vanhemman naisihmisen korviin kuulosti hiukka lapsekkaalta ja teini-ikäisen uhmakkuudelta ja oikuttelulta.

En ole vielä katsonut reissuvideoita, mutta veikkaan että tämä lesbopari vaikka olikin hyvin saman tyylisiä niin saattavat olla aikas riitaisia. Jotenkin tuli tunne että saattavat olla toistensa päissä kiinni kun tempperamentit kolahtelee, Kumpikin vaikutti sellaiselta pomon paikalle haluavalta. Voin olla väärässäkin. Voi ne tietty olla ihan kavereitakin matkan, mutta jotenkin tuli aavistus että he saattavat päästä törmäyskurssille.

Seuraavassa kilpailijaryhmässä olikin sitten heteroita ja siellä oli myös mainostusta suomi24:stäkin. Nää heterot tuskin mitään rakkaustarinaa saa aikaan mutta varmaan ihan sopuinen matka silti

Oho, erehdyin. he olivat sovussa, mutta siinä olin oikeessa että he olivat saman tyylisiä mutta kaverit enempi keskenään.

Luulin että tuollaiset henkilöt joilla kummallakin noin vahva asenne vastauksissa sais aikaan valtataisteluita, mutta nää oli sen verran saman tyylisiä että löysi kaverin toisesta joka saman henkinen,

heteroista olin oikeessa. Sopuisasti olivat mutta ei kolahtanut sillee ku ois pitänyt. Sen nyt näki olemuksestakin että kumpikin oli rauhallisia ja ei näyttänyt tahallaan haluavan riitaa tehdä turhista joten arvelin että tekemällä tehtyä kiukuttelua ja tappelua ei tule samoin kun oletin että taas tuo teiniosasto saattas vetää kiukuttelut kun ei tahdo jotain ja alkaa sitä jalkaa polkeen lattiaan sen takia

• Anonyymi

Kataja ansaitsee kun liha on heikoin, kuten poliisissa olisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      108
      4876
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3972
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      213
      3886
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2275
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      80
      1987
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1386
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1364
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      171
      1361
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      585
      1269
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1145
    Aihe