Mä ostin ihka uuden

Anonyymi

Dacian voi että kun on hieno nyt olen onnellinen,, Naapuriakin vituttaa sillä vanha paska mb;; mulla on siinä pelit ja vehkeet :) ajelen hymyssä suin näin:))))))<< ohittelin merseitä ja bemareita motarilla hävisin horisonttiin että niitä vitutti kovaa::

23

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hymysi hyytyy varsin pian, kun huomaat, että upouusi Daciasi seisoo enimmän osan ajasta pajalla, ja naapurisi ajelee leveä virne naamallaan vanhalla mersullaan vailla huolen häivää... :D

    • Anonyymi

      Ettekö voi muuta löytää kuin tuollaista paskanjauhantaa !!!!

    • Anonyymi

      Et sinä mitään ole ostanut. Bemarien ja Mersujen ohin motarilla, joopa joo. Ja mistä tiedät että niitä v.tti?

      • Anonyymi

        Siitä koska hävisin horisonttiin ja kovaa . :))))) roikkuvat perässä sit lähdin eheheh niitä vitutti kovaa todella ;((((((((((


    • Anonyymi

      Lada ja mersu kuskit näyttää kollektiivisesti iloisimmilta liikenteessä. Nyrpeimmät naamat löytyy ylivoimaisesti dacioiden ja bemareiden ratista.

      • Anonyymi

        Aika outoa sinänsä ku omistaa maailman parhaimman Premiumin.
        Bemari kuskit ymmärtää kun ajaa Euroopan vikaisimmilla autoilla.
        Bemari ei ole persaukisten auto meinaan massia menee remontteihin.
        Niin kauan se toimii kunnes tulee 200tkm, sit alkaa Bemari näyttään todellisuutensa.
        Enkä ymmärrä miks kyseinen merkki niin suosittu kun Mersu ykyään parempi ajettava ja tehokkaampi.
        Onhan noita Mesejä kyl ruvennu oleen.


    • Anonyymi

      Silläkin tulee katsastus vielä eteen.

    • Anonyymi

      Ostikko dusterin?

    • Anonyymi

      Jaa että semmosen uusioladan. Miettikääpä kaikki keskenänne lada hervoton kasa sähköhilpettä kuljettaja joka olettaa että kun on uus niin kaikki pelaa. Renaultin ö-laatu romaniassa kasattuna. Onnittelut valinnasta, älä tule tänne itkemään kun paukkuu.

    • Anonyymi

      Voin kuule kertoa ettei sun naapurias vituta yhtään.

    • renault,

    • Anonyymi

      Mulla on santero 2015 ajettu sen 125tkm,
      eikä yhtään vikaa koskaan ollut :) normi huollot tehnyt
      jarrupalat itse vaihdoin vaikka oli pintaa vielä hyvin tuossa 90tkm ssä :)

    • Anonyymi

      saattaa skodailijoitakin harmittaa oma autovalintansa kun dacialla ajaa talvipakkasilla tielle hyytyneen skodan ohi ja daciassa sentään pysyy ikkunat sulina :D

      • Anonyymi

        Saattaa skeidatistia naurattaa kun dacian ohjauskulmat on mikä minnekkin, raidetangonpäät menee jo -0 asteessa paskaksi.


    • Anonyymi

      Katsastuksessa saa jännittää, ykkövarma pommi vikatilastoissa Sandero, ei pääse yli eikä ympäri, eikä ali. Auto on säästeliäästi tehty ja se näkyy ja tuntuu persiissä.
      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tama-automalli-on-murheenkryyni-ylitse-muiden-joka-viides-reputtaa-jo-ensimmaisessa-katsastuksessa/7320890
      Mitä sitä asiaa kaunistelee, tosin daciasta saa halvan eteenpäin menijän mutta ostan auton varmaksi kulkineeksi jonka kanssa ei tarvi koko ajan miettiä, että mikä hajoaa tai meneekö läpi, on muutakin ajateltavaa.

    • Anonyymi

      Ostin (8 vuotta sitten) dacian, nyt neljäs menossa. Kaikki olen vaihtanut takuuaikana pienellä välirahalla uuteen, yhtäkään en ole katsastanut!
      Kolme kertaa takuukorjattu ilman sentin kulua omasta pussista. Kaikilla päässyt perille eikä tiepalvelua ( sisältyy takuuajan) ole tarvittu.
      Ostakaa te rikkaat käytettyjä, minulla ei ole varaa tai haluja murehtia ”paljonkohan tämäkin taas maksaa”.

      • Anonyymi

        Hymyssä suin kurvailen uudella..Daciallani näin :)) on se elämää motarilla ohittelen isoja bensasyöppöjä että niitä vituttaa kovasti<<<


      • Anonyymi

        Mulla eka Dusteri menossa enkä itkun ajhetta ole paljon löytänyt. Kolmas vuosi tulee täyteen Ainoa mitä kaipaan on Fordin lämppäri sellasen vanhan CUSTOMLINEN mutta ei kaikkia voi saada enkä Ebeririin viitsi rahaa laittaa.Uuden ostan kun on tarvis enkä häviä 8ktn kuten se se Teslan omistaja valitteli.


    • Anonyymi

      Ostin (8 vuotta sitten) Jos oletetaan että tuo tarina on totta niin varsin järkevä ajatus. Antaa niiden toisten vain hitsailla ja korjailla kun se heitä niin huvittaa. !!!

      • Anonyymi

        Kannattaa käydä Dacia forumilla lukemassa omistajien valituksia jos meinaa Dacian ostaa "harrasteautoksi" . Niiden ei tietenkään kannata lukea juttuja jotka ovat jo auton ostaneet, masentaa vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa käydä Dacia forumilla lukemassa omistajien valituksia jos meinaa Dacian ostaa "harrasteautoksi" . Niiden ei tietenkään kannata lukea juttuja jotka ovat jo auton ostaneet, masentaa vaan.

        Tarkennan vähän. Ei kannata lukea ainoastaan Dacia foorumia,,vaan pitää lukea muittenkin merkkien foorumeja ja tehdä sen jälkeen johtopäätöksiä ,muuten tuolla toteamuksella ei ole mitään pohjaa !!


    • Anonyymi

      Leimaan "tämän"viestin aloituksen itse keksityksi paskan paskan jauhannaksi,, Dacian omistajat ovat yleensä muuta porukkaa kuin poikosia ja heillä on yleensä eri ajatukset kuin saada naapuri yhden auton oston takia vitutukseen !!!!

      • Anonyymi

        Ostin Dacian omilla rahoillani omiin tarpeisiini. Ei siinä naapureita ajateltu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      107
      1825
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1417
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      6
      1396
    4. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1329
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1313
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1260
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1247
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      647
      1192
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1068
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      14
      1041
    Aihe