Sukupuolten tasa-arvon tutkimusseura ry:n lehti "Tasa-arvosanomat 1/2019" on ilmestynyt.
Arvostelua muutaman naistutkijan tutkimuksista
Lue ilmaiseksi verkosta
www.issuu.com/staatus
Arvostelua naistutkijoiden kynän jäljistä
4
77
Vastaukset
- Anonyymi
Siis femakot "arvostelevat" toisten femakojen tutkimuksia?
Kyllä mahtaa kritiikki olla kovaa! ;-)
Tulee mieleen JSN, jossa valtamedia muka tuomitsee itseään...- Anonyymi
No eikö se jo todista että feministien piireissä kyetään myös itsereflektioon oman ryhmän sisällä? Feminismi on muokkautunut hurjasti juuri siksi koska feministeillä on kohtalaisen suuri toleranssi toisten feministien uusille jännitäville teorioille ja agendoille. Aina tulee kuitenkin niitä jotka aloittavat uuden aallon. Eli tekevät jonkinasteisen äidinmurhan, ja korjaavat feminismin kurssia haluamaansa suuntaan.
Tämä ei tarkoita etteivätkö feministit silti yleensä arvosta suuresti aikaisempien feministien saavutuksia. Joskus vain mopo lipeää kurssista kuten intersektionaaliselle feminismille on käynyt. Silloin tarvitaan itsereflektiota ja ideologian uudelleenarviointia. Ei siinä sen kummempaa.
Itse en tosi vielä lukenut tasa-arvo-uutisia joten en tiedä ymmärsinkö tuon oikein. Nähtävästi ed. kommentoijakaan ei ole perehtynyt asiaan mutta kovin voimakkaita tuomioita antaa ihan sokkona. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eikö se jo todista että feministien piireissä kyetään myös itsereflektioon oman ryhmän sisällä? Feminismi on muokkautunut hurjasti juuri siksi koska feministeillä on kohtalaisen suuri toleranssi toisten feministien uusille jännitäville teorioille ja agendoille. Aina tulee kuitenkin niitä jotka aloittavat uuden aallon. Eli tekevät jonkinasteisen äidinmurhan, ja korjaavat feminismin kurssia haluamaansa suuntaan.
Tämä ei tarkoita etteivätkö feministit silti yleensä arvosta suuresti aikaisempien feministien saavutuksia. Joskus vain mopo lipeää kurssista kuten intersektionaaliselle feminismille on käynyt. Silloin tarvitaan itsereflektiota ja ideologian uudelleenarviointia. Ei siinä sen kummempaa.
Itse en tosi vielä lukenut tasa-arvo-uutisia joten en tiedä ymmärsinkö tuon oikein. Nähtävästi ed. kommentoijakaan ei ole perehtynyt asiaan mutta kovin voimakkaita tuomioita antaa ihan sokkona.Itsereflektio on toki hieno sana, projektio vielä paremmin teikäläisten käytöstä kuvaava sana.
Honk honk!
(Terveisin Älykäs - eli mies) "Tulee mieleen JSN, jossa valtamedia muka tuomitsee itseään..."
Vehkoo on oikea faktantarkistaja.
Mutta oli väärässä käräjäoikeudessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631782- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281277- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625