Et sit ollu

Anonyymi

pesuaineilla etkä kahvipakettien vierellä 😉

57

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaljaa ja suolaista vain, muuta ei terve mies viikonloppuna tarvitse.

    • Anonyymi

      Olisin ollut jos olisin tiennyt 😪😍

      • Anonyymi

        Tänne ei uskalla etukäteen kirjoittaa kun puoli Suomea säntää kauppoihin omiansa etsimään 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänne ei uskalla etukäteen kirjoittaa kun puoli Suomea säntää kauppoihin omiansa etsimään 😀

        Mut sehän olis hyvä. Löytäisivät toisensa TAI löytäisivät ainakin jonkun 😁


    • Anonyymi

      Olin kortsu hyllylä.

      • Anonyymi

        Et ole hän me ei niitä tarvita ☺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole hän me ei niitä tarvita ☺

        Mieheltä miehelle?


      • Anonyymi

        Sivusta tuun. Okei, tää ei ollu ainakaan mulle. Naisten kanssa menee kortsuja ja miesten kanssa kaljaa ja miehiä en täällä kaipaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieheltä miehelle?

        No ei tod.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta tuun. Okei, tää ei ollu ainakaan mulle. Naisten kanssa menee kortsuja ja miesten kanssa kaljaa ja miehiä en täällä kaipaa.

        Joo. Ei ole huithapeleille tämä aloitus.


    • Anonyymi

      Eihän minua kiinnosta, kuin karkkilaarit. Haah

      • Anonyymi

        Maraboun sydänsuklaa oli tarjouksessa. Saa nähdä säästyykä äidille vai pitääkö vielä hakea toinen!


    • Anonyymi

      No koska me siellä sit nähtiin? Mä vaan luulin et kassalla pikaisesti ohimennen

      • Anonyymi

        No en kyl tiedä missä hån on mua nähnyt. Ajattelin vaan että noi olis sopivia paikkoja 😀


    • Anonyymi

      Mä näin vaan jotain kaunista kassalla.

      • Anonyymi

        Kassatyttöjen työ on olla kaunis ja palvella, ei ole heille henkilökohtaista, mutta niin onhan sellainen aina mukavaa, olisi tymperää mennä ostamaan jotain jos myyjä sanoo aina: Mitä taas tulit täältä ostamaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kassatyttöjen työ on olla kaunis ja palvella, ei ole heille henkilökohtaista, mutta niin onhan sellainen aina mukavaa, olisi tymperää mennä ostamaan jotain jos myyjä sanoo aina: Mitä taas tulit täältä ostamaan?

        Jos kassatyöntekijän työ on olla kaunis, niin moni on väärällä alalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kassatyöntekijän työ on olla kaunis, niin moni on väärällä alalla.

        Ei se ole. Kassatyöntekijän työ on laskuttaa asiakasta oikein ja olla kohtelias.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kassatyöntekijän työ on olla kaunis, niin moni on väärällä alalla.

        Onhan kassalla miehiäkin. ..


    • Anonyymi

      Onko tästä ymmärrettävä että kaupat ovat eroottisia ja romanttisia kohtauspaikkoja?

      • Anonyymi

        Onko sexympää kun mies tai nainen maitopurkki kainalossa? Oih.


      • Anonyymi

        Minusta ihanaa katsoa silmiin ja keskustella ilman maitopurkkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sexympää kun mies tai nainen maitopurkki kainalossa? Oih.

        Mä en oo uskaltanut alusvaateosastolle kun oon luullu sitä arkaluontoiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en oo uskaltanut alusvaateosastolle kun oon luullu sitä arkaluontoiseksi.

        Nii että nyt en uskalla ostaa maitoakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii että nyt en uskalla ostaa maitoakaan.

        Kädet vapaana (ilman maitopurkkeja) olis parempi. Toisaalta vois kai sitä nähdä miehen "otteet" tavasta jolla pitää maitopurkkeja ? 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kädet vapaana (ilman maitopurkkeja) olis parempi. Toisaalta vois kai sitä nähdä miehen "otteet" tavasta jolla pitää maitopurkkeja ? 😂

        Siitä näkee, miten me miehet runkataan 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä näkee, miten me miehet runkataan 😂

        Vau. Eli kun hänellä ollut kädessä kauppakori, tiedän jo aika paljon 😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kädet vapaana (ilman maitopurkkeja) olis parempi. Toisaalta vois kai sitä nähdä miehen "otteet" tavasta jolla pitää maitopurkkeja ? 😂

        Kuinka silmäilee maitopurkkeja, valitsee yhden... Tarttuu siihen hellin mutta varmoin ottein...
        Ottaa sen syliin kylmästä kylmiöstä, varoo pudottamasta.
        Oisinpa maitopurkki. 😍


      • Anonyymi

        Näkisitpä kun avaan purkin ja juon suoraan purkista....lenkin jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkisitpä kun avaan purkin ja juon suoraan purkista....lenkin jälkeen.

        ,,,
        Nuoletko viimeisenkin pisaran....?
        😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ,,,
        Nuoletko viimeisenkin pisaran....?
        😉

        Nää tälläiset ei ole aloittajalta.


    • Anonyymi

      Enkä jäätelöherkkujen äärellä :(

      • Anonyymi

        Niillä kohdin katselin vaan kalafileitä ja päärynä-vaniljaa. Ei siinä kerinnyt muuta silmäillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niillä kohdin katselin vaan kalafileitä ja päärynä-vaniljaa. Ei siinä kerinnyt muuta silmäillä.

        No en puhukaan tästä päivästä, enkä varmaan sustakaan. Tuli vaan eräs kauppareissu mieleen.


    • Anonyymi

      Onko ap. M vai N?

      • Anonyymi

        Hän on Q, kuin täysikuu.


      • Anonyymi

        Nyt ap. Kehiin. Ootko mies vai nainen ja etsitkö kahvihyllyltä miestä vai naista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ap. Kehiin. Ootko mies vai nainen ja etsitkö kahvihyllyltä miestä vai naista?

        Katson Jason Bournea niin en enää vastaile. Nainen miehelle.
        Hyvää yötä toivottaa ap.


    • Anonyymi

      Ketä etsit? en käynyt tänään kaupas ollenkaan :)

    • Anonyymi

      Ketä etsit sieltä?

      • Anonyymi

        Ei se auta tänne toitottaa. Kun en nähnyt miestä niin en nähnyt. Samalta paikkakunnalta ollaan!


    • Anonyymi

      Ostin tänään kahvia ja pesuainettakin.

    • Anonyymi

      Kahvin suurkuluttajana yleensä olen,mutta tänään en käynyt ostoksilla....

      • Anonyymi

        hassua sinänsä kun oli suodatinpaperit 2 kertaa jo ostoslistalla, kun loppuvat 1X4 paperit kohta, muisin sitten ostaa niitäkin 2x kerralla.

        Jotenkin, kun itse luen jännityksenä noita, mytologisia juttuja ikivanhoja demoneita ja kreikan juttuja... djinn oli joku demoni joka täyttää toivomuksesi tietyillä ehdoilla sitten, kuten aladdin ja taikalampun henki _D

        Joku djinn on mytologiassa kai aika voimakaskin juttu.


    • Anonyymi

      En ollut. olin väsynyt päivän töistä ja lepäsin.Kävin sitten lenkillä.

      • Anonyymi

        Riittävä lepo onkin tärkeää! Olisihan se ollut ihme jos hän samaan aikaan olisi ollut kaupassa ja etenkin samassa kaupassa. (Ap.)


    • Anonyymi

      Jos ei vihastu mistään asiasta sellainen on sosiopaatin merkki..... on terveellistä suuttua välillä joistain asioista, voi myös ilmaistakin sitten että: ärsyttää asia jne...

      • Anonyymi

        Minua ärsyttää keittiöpsykologit palstalla. Ei näistä lyhyistä kirjoituksista voi mitään johtopäätöksiä tehsä.
        Aloittaja


      • Anonyymi

        On aika terveellistä jos jotkut asiat aina ärsyttävät välillä, todellakin.


    • Anonyymi

      Pesuaineita, minä laitoin uunin kattoon harpic-mustaa mikä onkaan, liuottamaan pois rasvaa, ruiskutin uunin kattoon sellaista, antaa nyt vaikuttaa, ruiskutin paljon.


      • Anonyymi

        Ongelma ei ole se vain se että kun se uunin yläkatto siis mikä pitäisi putsata, ei edes näekään kunnolla sinne sitten mitenkään... noh, eiköhän se siitä peilien avulla sitten tai jotenkin.... on ainakin nuo aineet liuottamassa rasvoja pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ongelma ei ole se vain se että kun se uunin yläkatto siis mikä pitäisi putsata, ei edes näekään kunnolla sinne sitten mitenkään... noh, eiköhän se siitä peilien avulla sitten tai jotenkin.... on ainakin nuo aineet liuottamassa rasvoja pois.

        Kun istuu lattialla niin on aika hyv' n'kym' uunin kattoonkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun istuu lattialla niin on aika hyv' n'kym' uunin kattoonkin.

        Äätkin välillä häviää kun liian äkkiä kirjoittaa!


      • Anonyymi

        Käännä liesi ylösalaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käännä liesi ylösalaisin.

        Hyvä konsti. Voi myös kaataa kumolleen lattialle!


    • Anonyymi

      Ilmoitusluontoinen asia. Ostin samat kuin eilen. Paitsi rinsessajuttuja maanantain synttäreille (ei omat)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      335
      3940
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      276
      2259
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      114
      1574
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      94
      1400
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1393
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1257
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1228
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1078
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1064
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      326
      962
    Aihe