En uskalla tehdä

Anonyymi

tuttavuutta. Turhaan kaipaat nainen. En vaan osaa ja se on liian jännittävääkin. Jännittää liikaa kaikki. Moikka nyt.

15

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kenelle tämä?Naisen eka kirjain?

• Anonyymi

Kun seuraavan kerran kohtaatte niin kysy vain suoraan että vaikka mentäiskö kahville?

Nainen ottaa asian varmasti asiallisesti.

• Anonyymi

Tää ei oo sit multa, muakin hävettää tälläiset nössöt ;) naiselle mukavaa viikonloppua. ❤

• Anonyymi

Trolli? Mikä naisessa pelottaa?

• Anonyymi

Ei kaipausta. Huoletta vaan

• Anonyymi

Olen aina ollut tämmöinen. Lapsena tunsin itseni vieraaksi kaikkialla. Etäiseksi muista. Ei auta mikään.

• Anonyymi

Introvertti tms.?

• Anonyymi

Kyl se siitä, pikkuhiljaa.

• Anonyymi

Rohkeasti vaan pyydät kahville tai kävelemään, kyllä se siitä sitten pikku hiljaa alkaa puhekin sujua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Introvertti tms.?

Siitäkään sanasta ole mitään hyötyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitäkään sanasta ole mitään hyötyä.

Miksi ihmiset miettii edes moisia..?! Aina pitää olla muita ja ihan vieraitakin lokeroimassa johonkin kategoriaan, tai tautiluokituksiin. Hoitaisivat vaan omat asiansa ensin kuntoon.

• Anonyymi

Et ole ainoa.Minäkin tunsin. Minulla oli paljon kavereita ja olin sosiaalinen, mutta katselin kuin sivusta kaikkea. Kiinnitin huomioni yksityiskohtiin uppoutuen näkemääni. Vieläkin näen yhdellä silmäyksellä yhtaikaa monta asiaa.

• Anonyymi

On muuten loistava tämä musiikkilevy - CatCat 25-vuotisjuttu, lupasin veljelle antaa tuon, ostin kun tuli kaupassa vastaan..

• Anonyymi

Rehellistä!
      Tykkään rehellisistä ihmisistä. Heissä on tulevaisuus.

• Anonyymi

Jos olisit hän, sanoisin ettei tuttavuuden tekemisessäsi ole mitään vikaa. Huomaan kyllä, että olet ujompi mitä annat ymmärtää yleisesti. Niin minäkin olen, paljonkin, ehkä näet sen myös.

Taisit aamullakin meinata ensin juosta karkuun ;-) Olen keskustellut monesti kanssasi kahden, ja kuten olet huomannut juttua meillä syntyy kun ollaan kahdestaan. Vapaudut kun kun tilanne rentoutuu ja hymyilen sinulle. En minä pure, korkeitaan vähän pussaisin ja silloinkin vain luvalla ;-) Vähän on kyllä ikävä niitä juttuhetkiä.

Huomasin sinussa pientä jännitystä alussa
      kun siinä vierekkäin oltiin. Ei se minua haittaa. Rentouduit kyllä. Huomasitko, etten siirtänyt jalkaa kun olimme kosketuksissa? Tiedätkö mitä se tarkoittaa? Pidin kosketuksesta ♥️ Minulla ei ole kiire, saat aikaa, jos tarvitset. Muista olla armolllinen itsellesi. Silloin kun tunteet on isot, ei pikku asioilla ole niin merkitystä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe