tuttavuutta. Turhaan kaipaat nainen. En vaan osaa ja se on liian jännittävääkin. Jännittää liikaa kaikki. Moikka nyt.
En uskalla tehdä
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kenelle tämä?Naisen eka kirjain?
- Anonyymi
Kun seuraavan kerran kohtaatte niin kysy vain suoraan että vaikka mentäiskö kahville?
Nainen ottaa asian varmasti asiallisesti. - Anonyymi
Tää ei oo sit multa, muakin hävettää tälläiset nössöt ;) naiselle mukavaa viikonloppua. ❤
- Anonyymi
Trolli? Mikä naisessa pelottaa?
- Anonyymi
Ei kaipausta. Huoletta vaan
- Anonyymi
Olen aina ollut tämmöinen. Lapsena tunsin itseni vieraaksi kaikkialla. Etäiseksi muista. Ei auta mikään.
- Anonyymi
Introvertti tms.?
- Anonyymi
Kyl se siitä, pikkuhiljaa.
- Anonyymi
Rohkeasti vaan pyydät kahville tai kävelemään, kyllä se siitä sitten pikku hiljaa alkaa puhekin sujua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Introvertti tms.?
Siitäkään sanasta ole mitään hyötyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitäkään sanasta ole mitään hyötyä.
Miksi ihmiset miettii edes moisia..?! Aina pitää olla muita ja ihan vieraitakin lokeroimassa johonkin kategoriaan, tai tautiluokituksiin. Hoitaisivat vaan omat asiansa ensin kuntoon.
- Anonyymi
Et ole ainoa.Minäkin tunsin. Minulla oli paljon kavereita ja olin sosiaalinen, mutta katselin kuin sivusta kaikkea. Kiinnitin huomioni yksityiskohtiin uppoutuen näkemääni. Vieläkin näen yhdellä silmäyksellä yhtaikaa monta asiaa.
- Anonyymi
On muuten loistava tämä musiikkilevy - CatCat 25-vuotisjuttu, lupasin veljelle antaa tuon, ostin kun tuli kaupassa vastaan..
- Anonyymi
Rehellistä!
Tykkään rehellisistä ihmisistä. Heissä on tulevaisuus. - Anonyymi
Jos olisit hän, sanoisin ettei tuttavuuden tekemisessäsi ole mitään vikaa. Huomaan kyllä, että olet ujompi mitä annat ymmärtää yleisesti. Niin minäkin olen, paljonkin, ehkä näet sen myös.
Taisit aamullakin meinata ensin juosta karkuun ;-) Olen keskustellut monesti kanssasi kahden, ja kuten olet huomannut juttua meillä syntyy kun ollaan kahdestaan. Vapaudut kun kun tilanne rentoutuu ja hymyilen sinulle. En minä pure, korkeitaan vähän pussaisin ja silloinkin vain luvalla ;-) Vähän on kyllä ikävä niitä juttuhetkiä.
Huomasin sinussa pientä jännitystä alussa
kun siinä vierekkäin oltiin. Ei se minua haittaa. Rentouduit kyllä. Huomasitko, etten siirtänyt jalkaa kun olimme kosketuksissa? Tiedätkö mitä se tarkoittaa? Pidin kosketuksesta ♥️ Minulla ei ole kiire, saat aikaa, jos tarvitset. Muista olla armolllinen itsellesi. Silloin kun tunteet on isot, ei pikku asioilla ole niin merkitystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756