En uskalla tehdä

Anonyymi

tuttavuutta. Turhaan kaipaat nainen. En vaan osaa ja se on liian jännittävääkin. Jännittää liikaa kaikki. Moikka nyt.

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kenelle tämä?Naisen eka kirjain?

• Anonyymi

Kun seuraavan kerran kohtaatte niin kysy vain suoraan että vaikka mentäiskö kahville?

Nainen ottaa asian varmasti asiallisesti.

• Anonyymi

Tää ei oo sit multa, muakin hävettää tälläiset nössöt ;) naiselle mukavaa viikonloppua. ❤

• Anonyymi

Trolli? Mikä naisessa pelottaa?

• Anonyymi

Ei kaipausta. Huoletta vaan

• Anonyymi

Olen aina ollut tämmöinen. Lapsena tunsin itseni vieraaksi kaikkialla. Etäiseksi muista. Ei auta mikään.

• Anonyymi

Introvertti tms.?

• Anonyymi

Kyl se siitä, pikkuhiljaa.

• Anonyymi

Rohkeasti vaan pyydät kahville tai kävelemään, kyllä se siitä sitten pikku hiljaa alkaa puhekin sujua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Introvertti tms.?

Siitäkään sanasta ole mitään hyötyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitäkään sanasta ole mitään hyötyä.

Miksi ihmiset miettii edes moisia..?! Aina pitää olla muita ja ihan vieraitakin lokeroimassa johonkin kategoriaan, tai tautiluokituksiin. Hoitaisivat vaan omat asiansa ensin kuntoon.

• Anonyymi

Et ole ainoa.Minäkin tunsin. Minulla oli paljon kavereita ja olin sosiaalinen, mutta katselin kuin sivusta kaikkea. Kiinnitin huomioni yksityiskohtiin uppoutuen näkemääni. Vieläkin näen yhdellä silmäyksellä yhtaikaa monta asiaa.

• Anonyymi

On muuten loistava tämä musiikkilevy - CatCat 25-vuotisjuttu, lupasin veljelle antaa tuon, ostin kun tuli kaupassa vastaan..

• Anonyymi

Rehellistä!
      Tykkään rehellisistä ihmisistä. Heissä on tulevaisuus.

• Anonyymi

Jos olisit hän, sanoisin ettei tuttavuuden tekemisessäsi ole mitään vikaa. Huomaan kyllä, että olet ujompi mitä annat ymmärtää yleisesti. Niin minäkin olen, paljonkin, ehkä näet sen myös.

Taisit aamullakin meinata ensin juosta karkuun ;-) Olen keskustellut monesti kanssasi kahden, ja kuten olet huomannut juttua meillä syntyy kun ollaan kahdestaan. Vapaudut kun kun tilanne rentoutuu ja hymyilen sinulle. En minä pure, korkeitaan vähän pussaisin ja silloinkin vain luvalla ;-) Vähän on kyllä ikävä niitä juttuhetkiä.

Huomasin sinussa pientä jännitystä alussa
      kun siinä vierekkäin oltiin. Ei se minua haittaa. Rentouduit kyllä. Huomasitko, etten siirtänyt jalkaa kun olimme kosketuksissa? Tiedätkö mitä se tarkoittaa? Pidin kosketuksesta ♥️ Minulla ei ole kiire, saat aikaa, jos tarvitset. Muista olla armolllinen itsellesi. Silloin kun tunteet on isot, ei pikku asioilla ole niin merkitystä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1175
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      82
      719
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      663
    7. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      487
    Aihe