Olen siis jo pidemmän aikaa suorastaan kuolannut(:D) naapurin komeaa miestä. Pitkä, komea, urheilullinen touhuaa paljon lastensa kanssa monenlaista (ehdoton turn on!). Eronnut. Ikäeroa meillä tosin on ~10vuotta (itse olen nuorempi, ~30). Aina kun törmäämme pihalla, hän tervehtii iloisesti (varmasti luonteeltaan juurikin sellainen sosiaalinen, positiivinen ihminen :) ). Emme siis ikinä ole paria sanaa pidemmälle päässeet :D itse kun olen sen verran introvertti tms. MUTTA muutama päivä sitten, aistin selvää flirttiä hänen tervehdyksestään ja hymystään (en tiedä oliko pelkkää toiveajattelua :D mutta yleensä omaan ihan hyvän tutkan näissä asioissa).
Kannattaakohan toimia? Mielessä siis pyörii jo valmiiksi mahdolliset ongelmat naapuruuden suhteen.. jos kaikki meneekin pieleen, meneekö kiusalliseksi..
Hän pyörii ajatuksissa ja unissa ehkä noin 18/7. Hassua, mutten yleensä edes ihastu näin helposti.. tai ylipäätään näin päättömästi.
Kenelläkään kokemusta vastaavasta? Miten kävi? Mielipiteitä asiasta? Tekisi mieli vaan kävellä hänen ovelle ja ehdottaa tapaamista, repäistä laastari irti.
Ihastunut naapuriin
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tuossa naapurissa kyllä asuu sen ikäinen nainen. Hänkin on normaalia pidempi.
- Anonyymi
Lisää tuntomerkkejä?
- Anonyymi
Tumma, lasit.. nämä jo aloituksen kanssa avasivat kohtalaisen paljon :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tumma, lasit.. nämä jo aloituksen kanssa avasivat kohtalaisen paljon :)
Niin avasi ja kaikki osui.
- Anonyymi
Tosin näitäkin löytyy varmasti Suomesta enemmän kuin yksi ;) paikkakuntaahan en tullut maininneeksi..
- Anonyymi
Rohkeasti porisemmaa;) Oulun seutu?
Oonkohan se minä?? Luultavasti en, tulipahan vaan mieleen kun haiskahtaa meitsiltä.- Anonyymi
Valitettavasti paljon etelämpänä :)
Mutta mistä sitä tietää, vaikka siellä olis sama tilanne ;D
-ap
- Anonyymi
Tilannetietoa: tänään kovin "kylmä" (=naapurillinen) pikainen tervehdys 🙄 jospa vain yritän unohtaa 😬
-ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432140Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711903- 1161342
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711160- 96962
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73909Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki44845Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931782- 54691