Hei, olen rakennusalan työntekijä ja oikeutettu ateriakorvaukseen. Menin verottajan sivun ohjeiden mukaan kohtaan: esitäytetty veroilmoitus -> tulonhankkimismenot -> lisääntyneet elantokustannukset ja siihen pitäisi laittaa jokin summa.
Työpäiviä kun on vuodessa 226 ja ateriakorvaus on tänä vuonna 10,5€, niin sehän tekisi 2372€!
Onko tämä oikein? Tuntuu ihan liian isolta. Minkä uskoisitte olevan oikea summa tai onko sillä merkitystä mitä siihen kirjoitan? Eli jos kirjoitain esim. edellämainitun 2373€ ja jos se ei pidäkkään paikkaansa niin korjaavatko he asia itse vai hylkäävätkö täysin hakemuksen?
Kiitos paljon jos joku osaisi hiemen selventää ensimmäistä kertaa muutosilmoitusta tekevälle! :)
Paljonko laitan ateriakorvauksen summaksi? Auttakaa! :)
2
726
Vastaukset
- Anonyymi
Jos edellytykset täyttyy eikä työnantaja ole ateriakorvausta maksanut, saat vähennyksen työskentelypäiviltä.
- Anonyymi
Sehän viime vuodelta isompi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161