Olen ihastunut minua nuorempaan mieheen, se on varattu. Mua vähän ärsyttää olla ihastunut mut minkä teet. Mitään sen asian eteen en tee tietenkään. Mies vain katselee tietyin katsein, mikä tietenkin hieman hämää. Seuraa myös Facebookissa mun kuvia.
Haluisin vaan niin eroon tästä tunteesta.
Työkaveriin ihastunut
Anonyymi
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä sua vielä onnistaa. Usko pois.
- Anonyymi
En oikein jaksa uskoa onneeni. Toisekseen en halua sotkeutua varattuun.
- Anonyymi
Pieni flirtti tekee hyvää mutta pidemmälle ei kannata mennä!
- Anonyymi
Ei tietenkään, sen pitäisi olla selvää kaikille.
- Anonyymi
Onhan se mutta toisaalta todella kiusaa vaan koska toiseen ei voi koskea. Olenhan minä jo kuin kissa kuumalla katolla asian suhteen 😆
- Anonyymi
Rohkeasti vähän kosket. Se tekee kummia :)
- Anonyymi
Tuu tänne niin unohdetaan yhdessä meidän "kaivatut".
- Anonyymi
Panemalla ne unohtuu, kaiken maailman kaivannaiset. Tulen, tullaan yhdessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760