Elokuun 26.

Sumuisen joen ranta hiljaisena iltana. Tyynet väkevät vedet, koskelta lahteen, poukamiin, salmiin, kapeikkoihin. Olen kuin tämä virta, syvät pyörteet hiljaisen pinnan alla, tuntemattomat monille, ja sanat - ne ovat virtaavaa vettä, tunne niiden lämpö, veden liike sormissa, jaetut salaisuudet, sillä kirjoitan ne sinulle. Sumu katkoo sillan ja rannat kuin aika ja etäisyys meidät, mutta tie on yhä siellä, jatkuen. En voi elää ilman. Pidän mukana edes pienesti, kannan kuin veden hiomaa kiveä taskussa, tunnustelen pintaa muistellen, ja odotan.

https://youtu.be/-eWJmN8D820

17

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaunista kuin vasken ääni, kaunista kuin kuun valo..

• Anonyymi

Olipa kaunis teksti. Mykistyin täysin. Ja laulu. Kaunista.

• Kiitos - kauniista tunteesta on helppo kirjoittaa. Toivon, että voin joskus osoittaa miten paljon hän minulle merkitsee, mikäli sitä ikinä epäilee. Elämän aikana voi tavata monia tärkeitä ihmisiä, heitä, jotka tuovat mukanaan muutoksia, mutta harva muuttaa elämää sillä tavoin, että he luovat perustuksen, jolle rakentaa jotain suurempaa ja josta ammentaa voimaa.

Hän ei ehkä uskoisi sitä, mutta kyllä hänen tapaamisensa on tehnyt minusta paremman ihmisen. Toivon, että itsekin olen merkinnyt hänelle jotain.

• Anonyymi

Vähän liian lälly ollakseen koskettava.

T. Ei mulle

• Anonyymi

Tää onkin mulle, mä omin tän . Ei oo lälly, on tosi kaunis.

• Mutta mä olenkin tälläinen lällyromantikko. :-)

Verrattuna niihin lällyyksiin mitä teininä kirjoittelin, niin tämä on jo kehitystä. Ei parhaimpiani, mutta aidosti minua.

• Anonyymi

On se kaunista jo valmiiksi. Tiedätkö, ihmiset on semmoisia toisiaan taajuuksillaan virittäviä mörriköitä. Joku vielä tulee ja saa sen taajuuden mieleiseksesi. :)

• Anonyymi

Minua kirjoituksesi ovat aina liikuttaneet.
      Osaat koskettaa sanojen kautta. Se on lahja ja harvinainen taito.
      🌾

• Anonyymi

Kadehdin ihmisiä, jotka osaavat noin kauniisti ilmaista tunteitaan. Itselleni valitettavasti ei ole verbaalista taitoa suotu.

Jatka vain kirjoittelua, mielelläni lukisin lisää ja toivon kaikkea hyvää aloittajalle jatkoon :)

• Anonyymi

Hieno kuva. Oletko sinä?

• Se on yhden lempitaiteilijani työ: Rene Magritte, La robe du soir, mutta ehkä pientä samankaltaisuutta havaittavissa.

• Anonyymi

Sanat ovat polkusi mun tie on minne se vie kun pääni painan päässä tien.

• Kuulostat kulkurilta? Kotisi on aina siellä missä kallistat pääsi?

• Anonyymi

Kuulostat unelmoijalta kerrostalon vintillä siellä neon valojen yläpuolella Kallion kirkon kupeessa.

• Kallio on tuttua seutua menneisyydestä, mutta metropolin valot ovat vain välkettä valkokankaalla - ilta, jota mielelläni muistelen.

• Anonyymi

Tuttua minullekin ja Helsingin vanhempi aika -80 luvulta en enää perusta siitä.
      Nykyaika on tärkeämpää ja tilanne toinen kuin kulkuriaikana. Saappaat tukevasti jalassa ja jalat omalla maalla.

• Sinun ilosi tarttuu kaukaakin, lämmittää kuin keväinen aurinko. Hymyilen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      57
      5765
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      75
      2952
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      22
      2198
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      1955
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1838
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1833
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1559
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1182
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1171
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      74
      1018
    Aihe