Vaikka tämän aloitteen on jo poistettu kaksikertaa, liianko edullisena ja Venäläisten kanssa !?
Uralilta on rkenteilla rautatiekin sinne !?
Kansanedustajat, Vienanmeri satamana ensivaihtoehto koillisvaihtoehto hankkeelle !?
5
160
Vastaukset
- Anonyymi
Koillisväylä on Venäjän aluevesillä etupäässä, jos joku Venäjän vastainen Rasisti sattuu muistamaan, niin Vienanmeren edullisuus satamapaikkana vain korostuu !?
- Anonyymi
Tämä vaihtoehto Koillisväylän satamana olisi Suomellekin likenneväylänä tuottavampi,kuin Kirkknieni ja nopeampi !? Jos Venäjän vastaiset rasistit sen sllii !?
- Anonyymi
Pitihän se arvata, eihän Suomessa järkipuheitä ja etujakin kaivata, kun rasismi politiikkaa vain harrastetaan !?
- Anonyymi
Kauppaan ja yhteistyöhön Venäjän kanssa liittyy niin paljon epävarmuustekijöitä, että paras pysyä niistä kaukana. Länsivaltojen kanssa sopimuksista pidetään kiinni. Venäjä yksipuolisesti rikkoo niitä, neuvottelematta.
- Anonyymi
Jos joku tyhmä näin väittää, niin perustekoon, ei ainakaan mulla ole tiedossa että ensimmäisenä sitä harrastaa !?
Jättääkää peruteettomat heitot roskakoppaan , sillä Venäläiset on täyttäneet sitoumuksesa viimeistä piirtoa myöten, onhan todisteena Maakaasu, Ydinvoimalat, teräsmasuuni, öljy ja puukauppa !? Suomesta olisi toivomisen varaa, Trumpin ja EU;n juoksupoikana !?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.774822HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!
"Sdp:n uusi talousääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen1834570Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon
Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu523803Sovitteko ulkonäöllisesti
Oletteko kaivattunne kanssa sopivan näköinen pari? Semmoinen, suurinpiirtein yhtä hyvän näköisiä? Samanlainen olemus, ty833190- 471765
Anteeksi mies
Mun vaan pakko sanoa että en pääse ajatuksesta koskettaa sinua🙈tää on niin noloo. Olet vaan niin namu. En voi edes kert251524- 141338
Mulle tuli tunne
Että sun tunteet mua kohtaan alkaa hellittämään, olenko oikeassa ja alatko päästä eteenpäin?221252- 151174
- 381121