Toivottavasti et saa tänä saa yönä nukuttua kun vääntelehdit tuskissasi ja mietit mitä tehdä 😉
Levotonta yötä miehelle
43
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kosketa mun asiat kunnossa ja kyllä lähtee;)
- Anonyymi
Mitäs mun pitäisi tehdä?
- Anonyymi
Ole mies ja selvitä meidän välit, mitä halutaan, mitä ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole mies ja selvitä meidän välit, mitä halutaan, mitä ei.
Hah, hah, hah ja vielä kerran hah.
Älä unta nää.
- Anonyymi
No miettiessä on menny jo monta, monta yötä.
- Anonyymi
Hyvä juttu. Toivottavasti kypsyt ja rohkaistut.
- Anonyymi
Alan olemaan jo ylikypsä 🙂 mites mun pitäis sua lähestyä? Tänään ois ollut kyllä mahdollisuus, kun kertoisit miten... edes pikku vinkki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alan olemaan jo ylikypsä 🙂 mites mun pitäis sua lähestyä? Tänään ois ollut kyllä mahdollisuus, kun kertoisit miten... edes pikku vinkki.
En ole pelottava. Ihan sama miten lähestyt, kunhan asia saadaan selvitettyä.
- Anonyymi
Missä ne voisi selvittää? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole pelottava. Ihan sama miten lähestyt, kunhan asia saadaan selvitettyä.
Et kiinnosta minua enää edes puupennin vertaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä ne voisi selvittää? :)
Ei ainakaan siellä missä nähdään jos nähdään, joten laita viesti. Tiedät kyllä miten saat kiinni nopeasti. Nyt vaan rohkeutta. Ei viestissä tarvitse selvyyttä tehdä, pelkkä viesti riittää. Minä hoidan loput 😉
- Anonyymi
Vaalea vai tumma?
- Anonyymi
No hitsi. Juurihan me viestiteltiin 🤔
- Anonyymi
Tä?
- Anonyymi
Pari vierasta kommenttis välissä, mutta kerro sinä meidän värit.
- Anonyymi
Mä tumma, sä?
- Anonyymi
Niin kerro mikä mä olen?
- Anonyymi
Vaaleanpunainen ja musta. Sininen ja ruskea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kerro mikä mä olen?
Vaaleahan sä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaaleahan sä :)
Nou
- Anonyymi
Tummat käkkärät joissa vähän vaaleaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ainakaan siellä missä nähdään jos nähdään, joten laita viesti. Tiedät kyllä miten saat kiinni nopeasti. Nyt vaan rohkeutta. Ei viestissä tarvitse selvyyttä tehdä, pelkkä viesti riittää. Minä hoidan loput 😉
Jaa että homma hoituu kun mies vai älyää pistää viestin?
Nainen kyllä te olette niin samanlaisia.
Että miehen pitää aina.
Muutta kun ei oiken selviä toi aloittajan henkilöllisyys?
Voisin jotan laittaa.
- Anonyymi
Ja möriseviä musiikkeja naiselle, eivät vaikuta minuun mitenkään, kun elän todellisuudessa määräten pomojani :D
- Anonyymi
Ei tarvi miettiä kun osaa ;)
- Anonyymi
Turha selittä Mister tekee ja karavaani kiljuu ;)
- Anonyymi
Hyi sua aloittaja! Minä toivotan hyvää ja rauhallista yötä!🙂
- Anonyymi
Niin tapahtuu, kuten muinakin öinä siitä lähtien kun hänet tapasin.
- Anonyymi
Eikö sitten pitäisi tehdä asialle jotain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sitten pitäisi tehdä asialle jotain?
En asialle pysty tekemään mitään, edes en nimeä tiedä. Eikä ole enää näkynyt siellä missä tavattiin.
- Anonyymi
Mietinhän mä että lähtiskö eräästä paikasta vai jäiskö.
- Anonyymi
Ap, meinaatko tänäänkin valvoa myöhään
huomennahan on vapaapäivä.- Anonyymi
Joo valvon. Tuskissani mietin sinua...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo valvon. Tuskissani mietin sinua...
Ap:lle
Kyl sä viimeyönä taisit valvoo ihan tv:n ääressä, vai olenko väärässä - Anonyymi
En muista 😁 mahdollisesti. Tv aina päällä.
- Anonyymi
toivokaa oikein kovasti että kuolen niin san rauhan hulluilta
- Anonyymi
näitä erikoisia rock-musiikkilevyjä mitä... Black Sabbath - Never say die!
älä luovuta ikinä... rokkilevyjä, erikoisempia, kun ei viitsi ulkoilla niin voi kuunnella. - Anonyymi
"cold blade of silver, he knows the steet's his own" :D kappaleesta tuosta musiikkilevyltä.
Johnny Blade. - Anonyymi
Väännän sitten aamulla kunnon paskat sen kunniaksi, että on noin saamattomia naisia olemassa.
- Anonyymi
Kerro Salvador Dalille terveiset.
- Anonyymi
Olen 12 vtyttö ja valmis seurusteluun ihkua.
- Anonyymi
Ei tarvitse lähestyä ketään tuolla tavoin, toiset ihmiset kyllä löytävät sinut jos sinua tarvitsevat sitten, kuten jotkut kkk deathwisherit tjsp, mutta eivät pyydä tekemään mitään mitä et haluaisi tehdä.... itse keitin juuri kahvit, tullut valvottuakin vähän...
- Anonyymi
Ei saa toivoo pahoja asioita jos ne tapahtuu niin oven vartija tietää aikanaan ne hyvin pahat toivotuksetkin joita olet ajatellut ja ne lasketaan yhteen punnuksella ja katsotaaan pääsetkö hyvään vai pahaan paikkaan?
- Anonyymi
Vielä pahempi tuollainen mitä aloittaja toivoi: ei tule edes unia ollenkaan ei edes painajaisuniakaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760