Mikä tunne, kun puoliso saa vierasta?

Anonyymi

Erilaisia kimppoja kokeilleet niin naiset kuin miehetkin!
Mikä on teidän tunteenne, kun näette puolisonne parittelevan vieraan kanssa? Mustasukkainen, kiihottunut vai joku muu?

107

838

Vastaukset

• Kyllä siinä vähän taisi mustasukkaisuuttakin olla, kun näin mieheni upottavan elimensä toisen naisen pilluun. Mutta se unohtui pian ja muuttui kiihkoksi, kun omaani työnnettiin vierasta kyrpää. Parinvaihdossa siis.

• Antaisitko myös kahdestaan ota yhteyttä

• Pelkästään kiihottavaa, kun kolmaspyörä upotti kyrpänsä vaimoni pilluun ja vaimo alkoi huohottaa. Ihan mahtavaa myös se, kun kaveri laski spermat vaimon sisään ja vaimo sai orgasmin.

• Mikähän siinä kiihoittaa kun vieras laskee spermansa vaimon sisään? Ottakaa kantaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Mikähän siinä kiihoittaa kun vieras laskee spermansa vaimon sisään? Ottakaa kantaa.

Itselläni käy mielessä että vaimoa siitetään raskaaksi onhan siinä myös syvä yhteys molemmilla kun vieras mies purkaa lämpimät nesteet vaimon sisään.

• Anonyymi kirjoitti:

Itselläni käy mielessä että vaimoa siitetään raskaaksi onhan siinä myös syvä yhteys molemmilla kun vieras mies purkaa lämpimät nesteet vaimon sisään.

Tuo on juuri se mikä kiihoittaa. siinä vieras panee rouvan paksuksi ja aviomies katselee siitin kovana.

• Anonyymi kirjoitti:

Vaimosi voi tulla tuosta raskaaksi, oletko valmis?

• Anonyymi kirjoitti:

Tiedän aviomiehenä tuon tunteen mutta mitä nainen ajattelee jos aviomies vaimon katsellessa pamauttaa toisen naisen raskaaksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Tiedän aviomiehenä tuon tunteen mutta mitä nainen ajattelee jos aviomies vaimon katsellessa pamauttaa toisen naisen raskaaksi.

Seksin aikana se kiihotti valtavan paljon. Kyllä minä olin jopa ylpeä siitä kun kuulin heidän voihkivan ja näin sen kiihkon, ja sitten näin sperman valuvan toisesta naisesta ja heidän hymynsä ja hengästyksen ja ajattelin että minun mieheni teki sen. En ole koskaan kokenut siitä kateutta, enemminkin iloa ja lähes hartautta. Riski toi myös omanlaisensa ihanan kutinan.

Loihan se omat kommervenkkinsä kun toinen nainen oli lopulta raskaana miehelleni, mutta se on tapahtunut vain kerran ja se oli tiedossa. Naisen mies on lapsen isä vaikka mieheni on siittäjä. Mitä siitä pitäisi ajatella? Henkilökohtaisesti olen asian kanssa sinut. Mieheni on tietysti ajatellut asiaa myöhemmin.

He halusivat lapsen, he pitivät seksistä ja kun lasta ei ollut kuulunut niin asia järjestyi näin. Ymmärsin ettei mieheni ollut vain sopivasti kohdalle sattunut, vaan he olivat ajatelleet asiaa ja valinneet mieheni siittäjäksi. Mieheni on tietysti ajatellut asiaa kun on nähnyt pojan joka pitää häntä vain tuntemattomana setänä, mutta meillä on omiakin lapsia ja hän on heille hyvä isä, kuten hänen lapsellaankin on hyvä isä.

Pariskunnan miehellä ja minulla oli helppoa kun tiesimme täydellä varmuudella ettei lasta tulisi, niin ehkäisyä ei tarvinnut miettiä. Sen sijaan naisella ja miehelläni oli tiedossa että se voi tapahtua ja se loi aivan erilaisen tunnelman kuin vain seksileikkien aikaan. Kuten sanoin, iloittelu vaihtui silloin seksin jälkeen melkein hartaaksi. Meille tilanne oli loppujen lopuksi helppo ja pariskunta on ollut onnellinen ja kiitollen. Olisi varmasti eri asia jos se tapahtuisi vahingossa.

• Anonyymi kirjoitti:

Vaimosi voi tulla tuosta raskaaksi, oletko valmis?

Riskihän on olemassa ja olemme puhuneetcasiasta vaimon kanssa.
        Lapsi on täysin viaton ja siksi avioparin oma tietysti.

• AviopariN38M40 kirjoitti:

Riskihän on olemassa ja olemme puhuneetcasiasta vaimon kanssa.
        Lapsi on täysin viaton ja siksi avioparin oma tietysti.

Eräs ensimmäisistä vakavista aiheista joista keskustelimme mieheni kanssa kun otimme esiin ajatuksen ryhmäseksistä oli se että jos hänen kaverinsa hedelmöittää minut niin mitä sitten tekisimme. Mutta kun kaikilla on hyvä olla ja kaikkien kesken on hyvä suhde, ainakin omalla kohdalla se pieni riski lisää kiihkoa. Sperma ei ole lainkaan samanlaista kuin muut seksin nesteet. Sillä on ihan erilainen merkitys kuin liukasteilla vaikka molemmat päätyvät samaan paikkaan. Kyllä jokainen tietää mikä sen merkitys on seksissä ja luinpa joitakin päiviä takaperin kahden miehen kommentit toisesta ketjusta. He kiihottuivat asiankannatuksesta mutta eivät halunneet että heidän vaimonsa toisi ns. töitä kotiin, eli jättäisi suihkun väliin, mutta tietenkin vaimo sai nauttia spermasta sydämensä kyllyydestä. He halusivat vain kuulla vaimojensa kokemuksista. Minusta seksissä sperman merkitys on suuri ja se on ihanaa ainetta. Parinvaihto ei olisi samaa jos välissä käytettäisiin kortsua. Mutta näin tietenkin vain tuttujen kumppanien kanssa!

• Anonyymi kirjoitti:

Eräs ensimmäisistä vakavista aiheista joista keskustelimme mieheni kanssa kun otimme esiin ajatuksen ryhmäseksistä oli se että jos hänen kaverinsa hedelmöittää minut niin mitä sitten tekisimme. Mutta kun kaikilla on hyvä olla ja kaikkien kesken on hyvä suhde, ainakin omalla kohdalla se pieni riski lisää kiihkoa. Sperma ei ole lainkaan samanlaista kuin muut seksin nesteet. Sillä on ihan erilainen merkitys kuin liukasteilla vaikka molemmat päätyvät samaan paikkaan. Kyllä jokainen tietää mikä sen merkitys on seksissä ja luinpa joitakin päiviä takaperin kahden miehen kommentit toisesta ketjusta. He kiihottuivat asiankannatuksesta mutta eivät halunneet että heidän vaimonsa toisi ns. töitä kotiin, eli jättäisi suihkun väliin, mutta tietenkin vaimo sai nauttia spermasta sydämensä kyllyydestä. He halusivat vain kuulla vaimojensa kokemuksista. Minusta seksissä sperman merkitys on suuri ja se on ihanaa ainetta. Parinvaihto ei olisi samaa jos välissä käytettäisiin kortsua. Mutta näin tietenkin vain tuttujen kumppanien kanssa!

Raskauden mahdollisuus toi varmaan paljon lisäjännitystä. Vaikka vaimoni söi pillereitä, niin vieraan sperman valuminen pillusta oli aika järisyttävää. Saati sitten ilman mitään ehkäisyä.

• Anonyymi kirjoitti:

Raskauden mahdollisuus toi varmaan paljon lisäjännitystä. Vaikka vaimoni söi pillereitä, niin vieraan sperman valuminen pillusta oli aika järisyttävää. Saati sitten ilman mitään ehkäisyä.

Itseäni kiihoittaa kun näkee toisen nuolevan ja panevan omaa vaimoa ja vaimon olevan kiimaisena mukana ja imevän vieraan penistä.
        Vieraan kanssa nostetaan 61kg lihaa keittiön pöydälle ja aletaan lihaa nuijimaan lihanuijilla.
        On pitkän aikaa kiehtovaa olla keittiössä pöydän vieressä kun sielun silmin näkee vaimon alasti pöydällä ja kimpassa pannaan vuorotellen. Sekä muu porukka ei tiedä mitä pöydällä on tevty. Tekisi mieli kertoa.

• Anonyymi kirjoitti:

Seksin aikana se kiihotti valtavan paljon. Kyllä minä olin jopa ylpeä siitä kun kuulin heidän voihkivan ja näin sen kiihkon, ja sitten näin sperman valuvan toisesta naisesta ja heidän hymynsä ja hengästyksen ja ajattelin että minun mieheni teki sen. En ole koskaan kokenut siitä kateutta, enemminkin iloa ja lähes hartautta. Riski toi myös omanlaisensa ihanan kutinan.

Loihan se omat kommervenkkinsä kun toinen nainen oli lopulta raskaana miehelleni, mutta se on tapahtunut vain kerran ja se oli tiedossa. Naisen mies on lapsen isä vaikka mieheni on siittäjä. Mitä siitä pitäisi ajatella? Henkilökohtaisesti olen asian kanssa sinut. Mieheni on tietysti ajatellut asiaa myöhemmin.

He halusivat lapsen, he pitivät seksistä ja kun lasta ei ollut kuulunut niin asia järjestyi näin. Ymmärsin ettei mieheni ollut vain sopivasti kohdalle sattunut, vaan he olivat ajatelleet asiaa ja valinneet mieheni siittäjäksi. Mieheni on tietysti ajatellut asiaa kun on nähnyt pojan joka pitää häntä vain tuntemattomana setänä, mutta meillä on omiakin lapsia ja hän on heille hyvä isä, kuten hänen lapsellaankin on hyvä isä.

Pariskunnan miehellä ja minulla oli helppoa kun tiesimme täydellä varmuudella ettei lasta tulisi, niin ehkäisyä ei tarvinnut miettiä. Sen sijaan naisella ja miehelläni oli tiedossa että se voi tapahtua ja se loi aivan erilaisen tunnelman kuin vain seksileikkien aikaan. Kuten sanoin, iloittelu vaihtui silloin seksin jälkeen melkein hartaaksi. Meille tilanne oli loppujen lopuksi helppo ja pariskunta on ollut onnellinen ja kiitollen. Olisi varmasti eri asia jos se tapahtuisi vahingossa.

Isä ja siittäjä ei aina ole sama mies, olisi voinut itsellekin joskus käydä niin kun kolmas pyörä rakasteli vaimoni kanssa. Mies oli taitava rakastaja ja varmasti oli tuottanut nautintoa muidenkin rouville.

• Samat kokemukset minullakin! Hankin vaimolle oikein isokaluisen kaverin, joka mielellään (Ukm) antoi vaimolleni kyytiä. Mä olin jo aiemmin hänen vaimoaan hellinyt kalullani ja nyt oli hänen vuoronsa! Jossakin vaiheessa sovittiin että me neljä yhdessä, silloin tällöin lähes viikottain ollaan kimpassa. Nyt jo kokeiltiin myös siten, että naiset keskenään suusexiä ja me miehet samoin..... Elämä on !!

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo oli melkein kuin minun kynästäni. Kun vaimoni oli toista kertaa raskaana, eräs meitä muutaman vuoden vanhempi herrasmies. jonka kanssa olimme ystävystyneet, pyysi kauniisti ja kohteliaasti, että saisi rakastella raskaana olevaa vaimoani. Häntä aivan valtavasti kiihotti ajatus fertiilistä naisesta, jonka toinen mies on hedelmöittänyt. Se ehdotus tuntui meistä aivan mahdottomalta ja hassulta ensi alkuun, mutta sitten aloimme kiinnostua. Olisihan se kokemus meille kaikille, ja kun sen pitäisimme omana pikku salaisuutenamme, ketäpä se haittaisi. Niipä sovimme illan, saunaillan, ja sen päälle yöpymisen. - Saunassa tunnelma alkoi tihentyä. Oli meidän 3-vuotias esikoisemme, vaimo, minä ja vieraamme. Syntyy sellainen erikoinen lämmin luottamuksellinen yhteys, tosiaan, kun ollaan luontevasti alasti, siivosti ja mitään ujostelematta ja peittelemättä. Me miehet ollaan siinä sukuelimet paljaina, vaimo äidillisenä pyöreine vatsoineen, toisiamme uteliaina tutkaillen. Vierashuone on varattu, valmisteltu yöksi, emmekä vielä tiedä, miten toimisimme. Vetäytyykö vaimo sinne vieraan kanssa kaksistaan vai olenko minäkin läsnä ja missä vaiheessa. Siitä olemme jo sopineet, että vieraan ei tarvitse käyttää kondomia, vaan hän saa kokea vaimoni niin kuin mies naisen tuntee. Sellainen herkistää naisenkin, villi ajatus antaa pillunsa vieraan miehen käyttöön, täyteen ulkoaviollista siemennestettä. Olin huomannut, että raskaus oli antanut vaimolle rentoutta ja rohkeutta, estottomuutta antautua naintiin. Raskauden pelko oli poissa, joten vieraallekin saattoi antaa täydellisen yhdynnän. Näin me olimme asiasta puhuneet. Niin ilta eteni, vaimolla oli ohutolkaiminen lyhyt yöpaitansa, meillä miehillä saunatakit. Kun esikoinen oli tukevasti unessa, vaimo ehdotti että hän olisi ainakin aluksi kahdestaan vieraamme kanssa, voisi ujostella minun läsnäoloani. Se sopi minulle, mainiosti itse asiassa, sillä siten vaimo voisi häiriöttä keskittyä vieraaseen ja yhteisen naimisen iloon. Eikä sitä tarvinnut katua. Vieras oli kiireetön ja hellä, hyväili, kiusasi ja kiihotti vaimon valmiiksi ja halukkaaksi yhdyntään, nai varovasti ja himokkaasti. Sitten oli minun vuoroni. - Tätä harrastimme parin viikon välein.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo oli melkein kuin minun kynästäni. Kun vaimoni oli toista kertaa raskaana, eräs meitä muutaman vuoden vanhempi herrasmies. jonka kanssa olimme ystävystyneet, pyysi kauniisti ja kohteliaasti, että saisi rakastella raskaana olevaa vaimoani. Häntä aivan valtavasti kiihotti ajatus fertiilistä naisesta, jonka toinen mies on hedelmöittänyt. Se ehdotus tuntui meistä aivan mahdottomalta ja hassulta ensi alkuun, mutta sitten aloimme kiinnostua. Olisihan se kokemus meille kaikille, ja kun sen pitäisimme omana pikku salaisuutenamme, ketäpä se haittaisi. Niipä sovimme illan, saunaillan, ja sen päälle yöpymisen. - Saunassa tunnelma alkoi tihentyä. Oli meidän 3-vuotias esikoisemme, vaimo, minä ja vieraamme. Syntyy sellainen erikoinen lämmin luottamuksellinen yhteys, tosiaan, kun ollaan luontevasti alasti, siivosti ja mitään ujostelematta ja peittelemättä. Me miehet ollaan siinä sukuelimet paljaina, vaimo äidillisenä pyöreine vatsoineen, toisiamme uteliaina tutkaillen. Vierashuone on varattu, valmisteltu yöksi, emmekä vielä tiedä, miten toimisimme. Vetäytyykö vaimo sinne vieraan kanssa kaksistaan vai olenko minäkin läsnä ja missä vaiheessa. Siitä olemme jo sopineet, että vieraan ei tarvitse käyttää kondomia, vaan hän saa kokea vaimoni niin kuin mies naisen tuntee. Sellainen herkistää naisenkin, villi ajatus antaa pillunsa vieraan miehen käyttöön, täyteen ulkoaviollista siemennestettä. Olin huomannut, että raskaus oli antanut vaimolle rentoutta ja rohkeutta, estottomuutta antautua naintiin. Raskauden pelko oli poissa, joten vieraallekin saattoi antaa täydellisen yhdynnän. Näin me olimme asiasta puhuneet. Niin ilta eteni, vaimolla oli ohutolkaiminen lyhyt yöpaitansa, meillä miehillä saunatakit. Kun esikoinen oli tukevasti unessa, vaimo ehdotti että hän olisi ainakin aluksi kahdestaan vieraamme kanssa, voisi ujostella minun läsnäoloani. Se sopi minulle, mainiosti itse asiassa, sillä siten vaimo voisi häiriöttä keskittyä vieraaseen ja yhteisen naimisen iloon. Eikä sitä tarvinnut katua. Vieras oli kiireetön ja hellä, hyväili, kiusasi ja kiihotti vaimon valmiiksi ja halukkaaksi yhdyntään, nai varovasti ja himokkaasti. Sitten oli minun vuoroni. - Tätä harrastimme parin viikon välein.

Aika kiihottavaa kuvitella kun raskaana oleva vaimo saa vierasta. 😋
        Jatkoitteko tapaamisia myös raskauden jälkeen?

• Sekavat tunteet, kun näin vaimoa ekaa kertaa jyystettävän . Eniten vaikutti se, kun vaimo nautti niin kovasti . Tunne kai mustasukkaisuuden ja kiihkon sekoitusta .
      Muilla kerroilla mustasukkaisuus ei enää ole vaivannut ja onnellinen vaimon nautinnosta.

• Ekalla kerralla tilanteen outous, voimakas kiihoittuminen ja pelko vaimon raskaaksi tulosta, otin kuitenkin riskin ehkäisyn puuttumisesta huolimatta.

• Menitkö sen jälkeen heti vaimosi liukkaille?

• Menin toki ja olihan se tosi kiihottavaa.

• Ehkä liukkaille pääseminen on yksi jutun parhaista puolista. Vaimo on vielä edellisten jäljiltä niin herkässä tilassa että laukeaa pelkästä sisään menosta.

• jormalaiset kirjoitti:

Ehkä liukkaille pääseminen on yksi jutun parhaista puolista. Vaimo on vielä edellisten jäljiltä niin herkässä tilassa että laukeaa pelkästä sisään menosta.

Parasta kun pääsee liukuu spermaiseen pilluun itse!

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, se on hämmentävän hyvän tuntuista.

• jormalaiset kirjoitti:

Kyllä, se on hämmentävän hyvän tuntuista.

Odotan juhannus aattoa kun menemme mökkille jonne tulee sukulaisia ja koulukvereita. Vaimo aivan kuumissaan kun tietää että miehet kiimaisia aamu yöstä😎

• jormalaiset kirjoitti:

Ehkä liukkaille pääseminen on yksi jutun parhaista puolista. Vaimo on vielä edellisten jäljiltä niin herkässä tilassa että laukeaa pelkästä sisään menosta.

Melkoinen koktaili on kun kumpikin mies on laskenut kolmekin satsia vaimon pilluun niin pesulla joutuu käymään kaikki.

• AviopariN38M40 kirjoitti:

Melkoinen koktaili on kun kumpikin mies on laskenut kolmekin satsia vaimon pilluun niin pesulla joutuu käymään kaikki.

Sehän siinä on parasta kun sen näkee ja tuntee oikein kunnolla. Se on aivan jotain muuta liukastetta kuin varsinaiset kaupan tökötit. Kahdestaan rakastelun jälkeen, oma yksittäinen satsi jää vaimon sisään ja saattaa sitten suihkussa valahtaa pillusta ulos ja siitä ei ehdi nauttimaan kuin sen verran että vaimo sanoo että tunsi kun spermat lurahti pihalle.

Paljon parempaa se on kun vaimo vielä seksikkäät ja tyylikkäät vaatteet yllään istuu kotiin tullesssaan baarijakkaralle, tarjoten omanlaisen coctailin, tai asettautuu sängyn reunalle, nostaa hameensa ja levittää jalkansa ja paljastaa sen vasta nussitun pillunsa joka kiiltelee toisen miehen siemenistä, tai käytyään tyttöjen kanssa juhlimassa, hän tulee yöllä makuuhuoneeseen, nostaa kirjan sylistäni pois, ja hajareisin laskeutuu syliini pillu liukkaana ehkä parista tai kolmestakin satsista. Siinä sitä sitten itse yrittää epätoivoisesti pumpata toisen miehen liukasta muhjua pois pillusta ja vaimo kiusoittelee osoittaen kelloaan että myöhäistä, siellä on siemenet jo kohdussa saakka uimassa. Näin vanhempana on hyvä jos saa itse edes kahta satsia aikaiseksi saman päivän aikana, kun yhdessäkin riittää tekemistä. Mutta nuoret, oman pojan ikäiset miehet on innokkaita ja osaavia, niin että vaimo kiittää ja pari tuttua nuorta luottosiementäjää on saanutkin vakituisesti purkaa paineensa.

Nussitun pillun paljastaminen on ainakin yhtä parasta kuin se hetki kun vaimo valmistautuu ja pukeutuu seksikkäästi, ja kuulen kuinka puhelimeen tulee viestejä pitkin poikin aina siihen saakka kunnes vaimo laittaa etuoven kiinni. Se epätietoisuus ja hiljaisuus kotona kiihottaa kun ei voi kuin muistella mitä vaimo on kertonut aikaisemmista illoista nuorukaisen kanssa.

• Anonyymi kirjoitti:

Wau, se on parasta nähdä ja kokea! Olen "vieraana" tutulle avioparille aika useinkin, viimeksi toissapäivänä... Vaimoni ei sitä tiedä!!!

• Järkyttynyt, kun näin miten halukkaasti mieheni alkoi imeä toisen naisen pimppaa ja sitten panna häntä. Niin, vaikka olin itse ehdottanut parinvaihtoa.
      Niin taisi olla miehenikin, kun itse levitin jalkani kaverille?

• Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ei kumppani eli vaimoni huoraa.
        Panemme vaimoani vuorotellen useita kertoja illan ja yön aikana kaikki kolme nauttien.

• Kiihottavaa, kun vaimo kaivoi kaverin jäykän kyrvän housuista ja alkoi imeä.

• Jännäähän se oli nähdä.
      Sotä vaan ihmettelen, että mistä noi moraalivartijaurpot ovat karanneet pilaamaan hyvät keskustelun?

• Ihan mahtavaa, kun vaimo sai isoa!

• Erityisesti se loppuhuipennus kun vieras lähettää omat terveisensä vaimon sisuksiin, siinä on aisurilla ihmettelemistä.

• Nautin, kun vaimokin nautti. Saanut monta kertaa kunnolla vierasta ja pyytänyt sitten aina minua liukkaille. Ihan hahtavaa ollut ja kotiseksi sen jälkeen entistä kiihkeämpää.

• Kotiseksi on parasta. Mieheni on aivan innoisaan kun kerron hänelle mitä hänen kaveri teki minulle.

• Anonyymi kirjoitti:

Kotiseksi on parasta. Mieheni on aivan innoisaan kun kerron hänelle mitä hänen kaveri teki minulle.

Vaimollani on sellainen tilanne että hänen äitinsä on menehtynyt jo nuoruudessa. Hänen oikea isä oli niin alkoholisoitunut ettei ollut hänen elämässään käytännössä lainkaan ja vietti loppuelämänsä hoitolaitoksessa. Isäpuoli (vaimoni äiti ja hän olivat avoliitossa) on kasvattanut hänet ja heillä on hyvin lämpimät välit vaikka mitään virallista sopimusta holhoamisesta ei ole koskaan ollutkaan. Hänen isäpuolensa on ns oikea mies. Metsuri, joka on korjannut omat koneensa ja tehnyt oman talonsa. Minä olen taas nörtti, joka ei ymmärrä autoista tuon taivaallista. Vaimoni kiihottui parinvaihto ajatuksista jo suhteen alussa ja kaveri kutsuttiin apuun kaksi kertaa. Siitä ei tullut mitään, mutta myöhemmin aloin puhumaan että vaimo voisi auttaa isäpuoltaan. Pariin vuoteen ei tapahtunut mitään, mutta sitten vaimo sai hänet vieteltyä. Vaikka ajatusta olimme haudutelleet noin monta vuotta, niin silti vaimon lähettäessä rakeisen kuvaviestin jossa oli spermaa valuva pillu, oli se jotain sellaista mitä piti vielä vaimonkin vähän miettiä. Tunsin mustasukkaisuutta, mutta puolen vuoden jälkeen heidän hommat jatkuivat ja tunsin siitä normaalia kiihkoa.

• Mies ehdotti, suostuin, nautin 3min kunnes mustasukkaisuus hänellä otti vallan ja paluuta ei ole.
      10vuotta yhdessä, 4vuotta keskustelua ja lopputulos-ero+syyllisyys.
      Pahin pelko tuli todeksi.

• Paska tsäg :( olisin kyl kestäny asetelman...

• No olipa onneton ukko, kun kerran ehdottikin. Jos ehdottaa, niin pitää kestää leikki loppuun asti. Nautitko hänen mielestään liikaa?

• Ei nyt avioliittoa olisi kannattanut heittää hukkaa erossa siksi että kerran käytiin vieraissa ja vielä yksissä tuumin.

• En tiedä vielä. Mutta tulen kuukauden päästä raportoimaan (jos muistan), parinvaihto viikonloppu jo sovittu ;)

• Se voi olla aikas jännää. Mulla oli ekalla kerralla jotain kiiman ja mustasukkaisuuden sekoitusta. Tosi voimakas tunne. Niin oli ollut kyllä miehellänikin, kun näki mua pantavan rajusti. Molemmat tykättiin ja kokeiltu monta kertaa uudestaan. Ei sitten enää yhtä jäätävä kokemus, enemmän pelkkää kiimaa. Onnea matkaan!

• No niin, nyt se raportti ulos kun satuin muistamaan. Ei tullut paljoa raportoitavaa; yksi osapuoli perääntyi hommasta joten tuli ihan tavallinen viikonloppu. Ihan kiva sellainen kuitenkin.
        Ei silti jäänyt negatiivisia tunteita peruuntumisen vuoksi, päinvastoin. Osaa arvostaa tätä vielä enemmän, kun kukaan ei lähtenyt hommaan toisten mieliksi vaan uskalsi tuoda oman näkökantansa julki. Asiasta keskusteltiin hyvässä hengessä ja loppu hyvin. Kenenkään ei pidä alkaa hommaan jos sitä ei oikeasti tahdo. Ehkä toisella kertaa sitten, ehkä ei.

• Silloon kiihotti mutta nykyisen rouvan näkeminen vieraassa kyydissä tekisi mustasukkaiseksi. Fantasiana kiihottaa...

• Vieraan kiihko vaimoon sekä vaimon halukkuus alun lievän "innostuksen peittelyn jälkeen".
      Ei mitään mustasukkaisuuksia eikä katumusta. Kiva kokeilu pari kertaa ja pitkäksi aikaa muisteloita ja fantasioita.

• Annoin vieraan miehen panna jonkun aikaa. Sitten sai lähteä. Jäi syöksyt saamatta. Mutta kyllä oli vaimo Kiimassa kun nussin vieraan lähdön jälkeen. Hirveät orkut. Paras pano pitkästä aikaa.

• Valtavan makeeta oli nähdä vaimon nauttivan täysillä vieraasta kyrvästä ja haluavan siemenet sisäänsä. En ollut yhtään mustis. Päinvastoin olen tarjonnut muitakin vieraita, mutta eivät ole kelvanneet. Lupasi valita itse seuraavalla kerralla.

• Parinvaihdossa mies ja toinen nainen lämpenivät nooeasti. En pystynyt katsomaan, kun alkoivat naimaan.
      Onneksi kaveri ymmärsi ja lämmitti mua rauhassa. Sai mieheni sitten nähdä, kun sain isoa ja kunnolla.
      Mukavaa se oli kun tottui.

• Taisi miehesikin kiihoittua kun sait vierasta.

• Oliko kaverilla paljon isompi kuin omalla?

• Pidän siitä kun vaimo nauttii. Hienoa kun muutkin pitää häntä haluttavana.
      Vaimo pelaa joukkuepelejä. Siinä on jotain samaa kun katsoo katsomusta hänen kiljaisuaan kun ovat voittaneet tasaisen kamppailun. Kentälle en pääse mutta makkarissa kyllä liukkaille.

• Kävin parin klubbi mun vänhä tyttöystävä kanssa pari kertta. Loistava fiilis jos mä panoin toinen tyttö ja katso mun tyttöystävä panoi toinen mies ja samalla aika ime toinen mies. Asuin Hollannissa ja melkein joka kaupunkit on yksi pari klubbi. Tuli kello 23 sisään ja lähti pois vastaa 4.. panoi varmasti 8 tyttöt joka kertaa mä meen ja tyttöystävä varmasti meni 10 miehet kanssa.

• Syy miksi liityimme Euroopan Unioniin.

• Sekava,,ja alussa aika raju..mutta kun näin kuinka vaimo sai ja alkoi voihkimaan ja pojat alkoivat nussimaan oikein kunnolla.
      Vaimo oli sekaisin yhdynnän jälkeen,ja tarvitsi hetken aikaa ennen kun kysyi että saako ottaa lisää.
      Annoin luvan,ja parasta sexiä mitä koskaan nähnyt.Se kun vaimon pillusta valui siemenet,oli ihan pakko maistaa ja käydä liukkailla,ja antaa pojille vapaat kädet.
      En koskaan ole vaimon kuullut niin voihkivan ja ääntelevän kun silloin.
      Enkä vaimon niin kiimaisena.

• Miten löydän luotettavan miehen panee naisystävää Kuopion seudulta. Alle 45 mies jaeimikään ihramaha!

• Anonyymi kirjoitti:

Miten löydän luotettavan miehen panee naisystävää Kuopion seudulta. Alle 45 mies jaeimikään ihramaha!

Ei teitä kiinnostaisi parinvaihto?

• Ystävämme nussi vaimoani ensi kerralla, laukesin koskematta itseäni..kaverin lauettua vaimon sisään, hän lähti pesulle ja antoi meille sulatella tilannetta. Syöksyin heti hänen lähdettyä vaimon pilluun ja nuolin vaimon puhtaaksi. Ensin vaimo esteli mutta häntä kiihoitti kuitenkin tilanne ja avasi itsensä suulleni ja sai muutaman orkun nuolessani häntä. Samana iltana ja koko viikonloppuna vaimo antautui meille miehille useasti ja aina kaverimme jälkeen nuolin vaimon. Oli upeaa, ei mustasukkaisuutta , itsehhän vaimoani taivuttelin tähän vuosia. Muutamia valokuviakintallella.

• Ihan huippua nähdä kun mieheni rakastelee toisen naisen kanssa😊
      Minun aloite ja ihan huippua kun kaikki saa kosketella toisiaan😊

• Miten itselläsi?
        Miltä tuntui kun vieras ensikertaa työntyi pilluusi ja miehesi katsoi vierestä?
        Oma vaimo meinasi panikoida kun kaveri työntyi ensimmäistä kertaa hänen pilluunsa. Pidin vaimoa kädestä ja suutelin häntä minkä jälkeen hän pikkuhiljaa rauhoittui ja alkoi nauttia. Onneksi olimme mökillämme ensimmäistä päivää ja miehet oltiin kiimassa ja pantiin vaimoani useasti päivien aikana.

• Tulimme eilen itä suomeen mökille ja porukkaa alkaa valua lisää. Laitoimme pedit aittan alakertaan ja vaimoni pettasi yläkertaan pedin yksiinään juhlimaan tulevalle miehelle on vaimon lapsuuden ystävä. Kaveri ollut ihastunnut nuoresta asti vaimooni joka lomalla yrittää iskeä vaimoani ja vihjailee jos sai yhden yön peuhata vaimoni kanssa. Päätimme että tänä juhannuksena asia toteutetaan.

• Vastaa miten meni! Halun lukea ja fantasioida 😎

• Anonyymi kirjoitti:

Vastaa miten meni! Halun lukea ja fantasioida 😎

Upea aatto ilta ja yö takana! Porukka juhli kunnolla ja saunottiin pitkin yötä. Vaimon koulukaveri iski silmänsä heti alku illasta vaimoni kroppaan. Olimme kahden kaverrin kanssa saunassa kysyin suoraan haluaisiko naida vaimoani ja kaveri vastasi olen halunnut aina vaimoasi. Sovittiin että iskee vaimoni viksusti ettei muut kiinnittä liikaa huomiota.Kerroin myös että vaimo valmis ja sovittu asiasta sekä yläkerran vaimo koristellut kukkasin ja uusin verhoin sitä varten. Aivan mahtavaa katsella kun molemmat viettivät kiimaisina iltaa ja tietäen että loppu yön voivat naida rauhassa. Saunottiin kaikki yhdessa ja löylyjen välissä vaimoni ja kaveri kävivät tupakalla.Paukut veivät viimeisetkin estot. Kiihotuin äärimmilleen kun näin vaimoni suutelemassa kiihkeäästi saunan terassilla, kaveri työnsi kätensä vaimon housujen sisään ja hieroi hellästi pillua.Vaimo hieroi miehen uima housujen päältä puoli jäykkää kullia. Vaimoni tuli jonkun ajann päästä sanoo minulle että lähtee kaverin kanssa ylä kertaan, oli aivan häkelllyttävä tunne että kohta ihana vaimoni saa vierasta eka kertaa yhdessä olon aikana.Suutelin vaimoa sanoin nauti kunnolla.Menin nukkuu itse ala kertaan tunnin päästä ja aivan huumaava tunne kun ylhäällä kuului vaimon huohotus ja ohut katto narisi.

• Anonyymi kirjoitti:

Upea aatto ilta ja yö takana! Porukka juhli kunnolla ja saunottiin pitkin yötä. Vaimon koulukaveri iski silmänsä heti alku illasta vaimoni kroppaan. Olimme kahden kaverrin kanssa saunassa kysyin suoraan haluaisiko naida vaimoani ja kaveri vastasi olen halunnut aina vaimoasi. Sovittiin että iskee vaimoni viksusti ettei muut kiinnittä liikaa huomiota.Kerroin myös että vaimo valmis ja sovittu asiasta sekä yläkerran vaimo koristellut kukkasin ja uusin verhoin sitä varten. Aivan mahtavaa katsella kun molemmat viettivät kiimaisina iltaa ja tietäen että loppu yön voivat naida rauhassa. Saunottiin kaikki yhdessa ja löylyjen välissä vaimoni ja kaveri kävivät tupakalla.Paukut veivät viimeisetkin estot. Kiihotuin äärimmilleen kun näin vaimoni suutelemassa kiihkeäästi saunan terassilla, kaveri työnsi kätensä vaimon housujen sisään ja hieroi hellästi pillua.Vaimo hieroi miehen uima housujen päältä puoli jäykkää kullia. Vaimoni tuli jonkun ajann päästä sanoo minulle että lähtee kaverin kanssa ylä kertaan, oli aivan häkelllyttävä tunne että kohta ihana vaimoni saa vierasta eka kertaa yhdessä olon aikana.Suutelin vaimoa sanoin nauti kunnolla.Menin nukkuu itse ala kertaan tunnin päästä ja aivan huumaava tunne kun ylhäällä kuului vaimon huohotus ja ohut katto narisi.

Huimaa touhua. Haluaisin kuulla lisää jos sopii!

• Anonyymi kirjoitti:

Yllättävintä ja samalla kiihottavinta kun molemmat sanoivat naidessa toisiaan kullaksi ja rakkaaksi.Myös vaimmon huuto kun sai orgasmin sekä orgasmien määrä jota kotona ei taphdu. Aamulla vaimoni tuli ala kertaan vasta klo 11 olin jo muiden kanssa saunomassa jokainen kyllä tajusi missä vaimoni vietti yön.

• Varmasti oli kiihottavaa kuulla kun oma vaimo nauttii vieraasta. Meinaatteko ottaa joskus uusiksi?

• Anonyymi kirjoitti:

Varmasti oli kiihottavaa kuulla kun oma vaimo nauttii vieraasta. Meinaatteko ottaa joskus uusiksi?

Parin viikon päästä kun lomat alkaa ehdotin vaimolle jos kutsuis kaverin mökille.

• Meinasitko osallistua hommiin mukaan vai ihan katsella tai kuunnella?
        Päivittelehän miten käy.

• Anonyymi kirjoitti:

Kiihoittavaa juttuja pareista sekä heidän vieraista. Lukiessa alkaa muna paistumaan, uskoakseni monella naisella pimppi kostumaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Kiihoittavaa juttuja pareista sekä heidän vieraista. Lukiessa alkaa muna paistumaan, uskoakseni monella naisella pimppi kostumaan.

Kostuu mukavasti. Oma mies kuittasi että paras liukaste on miehen sperma. Olen samaa mieltä. Onko oman vai toisen, ei väliä.

• Anonyymi kirjoitti:

Kostuu mukavasti. Oma mies kuittasi että paras liukaste on miehen sperma. Olen samaa mieltä. Onko oman vai toisen, ei väliä.

Saisit paksuhkoa ympärileikkkatua sisällesi ja paljasta. Siementäsin Sinut. Ihanaa naida halukasta rouvaa, laskea sisälle.

• Anonyymi kirjoitti:

Hieno juhannus teillä. Onnea! Kerro seuraavastakin tapaamisesta.

• Anonyymi kirjoitti:

Hieno juhannus teillä. Onnea! Kerro seuraavastakin tapaamisesta.

Nyt tää muuttui aika mielenkiintoiseksi vaimoni ja tää kaveri joka vietti jussin vaimon kanssa, aloittivat eroottisen viestittelyn. Aika kiihottavaa kun vaimo käy kuumana kun viesti saapuu. Olen ollut kuin en tietäisi asiasta ja vaimoni siirtyy aamu yöstä toiseen huoneeseen nukkumaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt tää muuttui aika mielenkiintoiseksi vaimoni ja tää kaveri joka vietti jussin vaimon kanssa, aloittivat eroottisen viestittelyn. Aika kiihottavaa kun vaimo käy kuumana kun viesti saapuu. Olen ollut kuin en tietäisi asiasta ja vaimoni siirtyy aamu yöstä toiseen huoneeseen nukkumaan.

Joko vierailu toteutunut ja vaimosi saanut taas vierasta sisäänsä? Naivatko muuten paljaaltaan ja ottaako vaimosi spermat sisäänsä?
        Meillä vähän samantapainen kuvio ulkomailla työskentelevän kaverini kanssa. Hän on Suomessa vain kesällä ja silloin tulee mökillemme viikoksi. Vaimo on sen jälkeen hyvin hyvin väsynyt, mutta saanut ja onnellinen.
        Juhannuksen jälkeinen viikko oli tänäkin vuonna yhtä ilotulitusta. Vaimo ja kaveri naivat monta kertaa päivässä ja pitihän minunkin osallistua aika moneen sessioon. Mukava oli kyllä välillä vain kuunnella tuvan puolella kammarista kuuluvaa nainnin läiskettä.
        Jälkeenpäin tulevat tupaan ja vaimo pyytää minua pyyhkimään talouspaperilla pillusta reisille valuvan sperman.
        Tuleva vuosi tulee olemaan siinä mielessä erilainen, että vietämme talvella viikon kaverin luona. Siitä saamme molemmat puhtia pitkään talveen.

• Myönnän tulleeni mustasukkaiseksi, kun mieheni riisui toisen parin naisen oikein hekumallisesti ja nainen sitten mieheni.
      Sitten he alkoivat suutelemaan ja hyväilemään toisiaan ja lopuksi alkoivat kiihkeästi naimaan.
      Minulle varattu mies tapitti kiihkeänä kanssani viereiseltä hotellisängyltä pariskuntaa eikä ollut yhtään kiinnostunut minusta. Kun yritin vähän hiplata häntä, niin sanoi, että seurataan ensin. Ja kierrokset viereisellä petillä kiihtyivät koko ajan.
      Olivat vaihtaneet asentoa ja nainen ratsasti miehelläni.
      Siinä vaiheessa minulla keitti yli ja häippäsin huoneesta. Minun kohdallani parinvaihto jäi siihen, vaikka olimme sitä harrastaneet useammankin parin kanssa. Myös tuon nyt tapaamamme parin kanssa. Silloin ukko kyllä pani minua mennen tullen ja hyvin panikin.

• Kiihoittaa mielettömästi.
      Ollaan jatkettu kimppaa saman miehen kanssa kohta 20 vuotta.
      Vaimo on meidän yhteinen ollaan panttu kimpassa ja erikseen niin paljon että se on normaalia kun kaveri tulee meille ja panee vaimoani myös kun en ole paikalla.

• Kiihotun heti, kun näen kiiman naiseni silmistä. Siitä ei pitkään mene, kun ottaa vierasta kyrpää sisäänsä. Se vasta kiihottaakin.

• Kun vaimolla on mahdollisuus saada vierasta, minua vie vietit. Mustasukkaisuudesta ei ole tietoa. Eka kerran liukkaille päädyin kun kaveri oli kylässä. Saunoimme. Tulin saunasta suihkuhuoneeseen ja kaverini oli pesemässä vaimoni selkää suihkuhuoneessa. Näin vaimoni leveän hymyn ja kaverini puolikovan kalun. Luultavasti sillä oli vähän kutiteltu häpyhuulia. Kuulin itseni sanovan ennenkuin ajattelin mitään: -Voit laskea lastin sisään. Sillä on kierukka. Kaveria ei tarvinnut kahdesti käskeä. Eikä vaimoni tavara vastustellut. Puolikova kalu liukui sisään samantien. Esilämmitykset oli jo hoidettu minun vielä istuessa saunassa. Vajaan vartin päästä sain spermalla täytettyä hymyilevää vaimoani.

• Kyllä tuo lasti kuuluu laskea sisälle noissa tilanteissa tuli mitä tuli.

• mistä tuollasia

• Vaimoja, kavereita vai aviomiehiä?

Oma vaimo on ainakin niin munan perään, että vähänkään kiinnostava mies saa kun vaimo on anteliaalla päällä.

Eikä ole kukaan eksistäkään pystynyt vastustamaan vierasta.

Kyllä näitä löytyy.

• Meille kävi ikävästi.. mies ei ennen tätä ollut mustasukkainen tai epäilevä, mutta kimpan jälkeen muuttu tosi vainoharhaiseksi ja kyttäsi jokasta liikettäni ja epäili että menen sänkyyn muiden kanssa..

Kaikille tämä ei sovi ja kimpassa on iso riski, kun kukaan ei ennustaja ole..

Mutta onneksi suurelle osalle tämä sopii,

Meille nyt tuli ero toukokuussa, kun mieheni vain häipyi..

• Muistan kyllä tilanteen jännityksen ja myös pienen mustasukkaisuuden, varsinkin kun vaimo antoi kolmannen pyörän tehdä asioita, mitä minä en ollut saanut tehdä.

Myöhemmin vaimo aloitti salasuhteen tuon kolmannen pyörän kanssa.

Hyvänä asiana tuosta koaikesta jäi, että vaimo oppi pitämään anaaliseksistä.

Liukkaille en ole päässyt, enkä varmaan ikinä pääsekään, kun erosin vaimostani ja nykyinen kumppani on yhden miehen nainen.

• Äärinmäisen kiihottavaa antaa oma muija muille käyttöön

• Tosi kiihottavaa katsoa, kun vieras kyrpä uppoaa vaimon pilluun.

• Koko tilanne äärimmäisen kiihottava. Jännitys kolmannen pyörän hankinnasta, vaimon huolellinen valmistautuminen kaverin kohtaamiseen, antautuminen hänelle, kiihkeän aktin seuraaminen, parin yhteinen laukeaminen, vieraan sperman valuminen pillusta, liukkaille pääsy.
      Vaikea sanoa mikä kohta paras. Kaikki herättävän kiihkoa, ei mustasukkaisuutta.

• Aivan. Ja kyllä se paras liukaste siinä hetkessä on vieraan miehen spermat! Mikään kaupan litku ei samaa tuntumaa pysty tarjoamaan. Ensinnäkin emätin tuntuu mukavan avoimelta yhdynnän jälkeen, mutta ei löysältä vaan ennemminkin kimmoisalta. Sitten toisen miehen satsit tarjoaa tuntumaa, mutta myös liukua. Kaupan tökötit vie tuntuman kokonaan pois.

• Olemme kokeilleet kolmen kimppaa ja parinvaihtoa. Pääasiassa kiihottavia juttuja molemmat.
      Muutaman kerran olemme kokeilleet myös niin, että vaimo on iskenyt kapakasta miehen ja lähtenyt tämän matkaan. Itse olen mennyt kotiin odottamaan.
      Siinä tunteet ovat aivan sekaisin. Kiihotusta ja mustasukkaisuutta ainakin.
      Vaimo vielä lisännyt tunteita tekstaamalla aina panojen jälkeen, saiko orgasmia ja siementä ja kuinka.
      Pahimman tunnesekavuuden aiheutti se, kun kysyi voiko jäädä hotelliin pitkälle seuraavaan päivään, koska saa niin hyvää seksiä isokaluiselta kaverilta. Lupasin, mutta Odottaessa oli lähellä, etten lähtenyt hakemaan. Onneksi en tiennyt missä hotellissa olivat.
      Palasi toki hyvin nussittuna ja pyysi kotona vielä lisää. Kyllä tunteet siinä tasaantuivat, mutta uusia noin pitkiä keikkoja en enää lupaa.

• Sukatkin pyörivät jalassa, kun näin ekan kerran vieraan miehen panevan vaimoa. Ihan kiihottavaa se on.
      En ole mustis siitä, että vaimo nauttii.

• Vaimon kiimaisuus siinä kiihottaa. Irti arjesta. Vaimon nautinto. Kokeiltu vain kerran kuutisen vuotta sitten. Kiihottavaa oli kun päätimme kysyä jos ystävämme haluaisi kokeilla yhdessä. Lähetimme seksikkäitä kuvia vaimosta ja sovittiin päivä.
      Vaimo sai mahtavia orgasmeja vaikka ystävän kanssa vain annoimme suuseksiä ja imimme rintoja. Vaimo tyydytti ystävämme käsillä. Sen jälkeen Vaimo pyysi että vierailija poistuisi pian. Vaimolla oli silmät peitettynä suurimman osan ajasta.
      Nyt se on vain meidän fantasiana. Ei toistunut. Ehkä parempi niin.

• Jännä kokemus tuokin. Eihän sitä tiedä, vaikka vielä uusisitte ja menisitte pidemmälle? Onko ollut puhetta?

• Kokemus tämäkin. Uudenvuoden juhlissa syntyi riitaa hyvän ystäväni kanssa. Hän ja mieheni laittoivat minut taksiin ja kotiin. Koko aamuyön puhisin kotonani tietäen että he menisivät rakastelemaan. Olin samalla vihainen ja kiihottunut.

• Minulla sama kiukku ja kiihotus, kun ekaa kertaa näin parinvaihdossa mieheni panevan toista naista. Aika raastava, mutta samalla koukuttava tunne.

• Naapurissa taas kymmenen minuuttia yli kello kahdeksan soi ovikello ja nyt siellä taas lakanat heiluu ja naapurin nainen valittaa nautinnosta.

Kolme vuotta sitten seinänaapuriin muutti uusi pariskunta ja pari vuotta sitten siellä, aina kun naisen oma mies on lähtenyt kuudelta töihin, hieman yli kahdeksan ovikello soi ja hetken päästä alkaa kuulua huohotusta, voihkintaa ja sitten äijän orkku örinät.

Ja näin tuli taas hommat hoidettua, kello 8:39.

Onko tuo sitten sovittua tai pettämistä, ei mitään väliä. Olen kateellinen!

• Nykyistäni en halua jakaa kenenkään toisen kanssa, eikä ymmärtääkseni hänkään minua. Vaikka kuinka kiihottaisi, niin kontrolli pitää.

• Vaimo otti pultit, kun laskin spermat parinvaihdossa toisen naisen sisään. Toisin olimme kyllä sopineet, mutta kun nainen halusi, että otan kortsun pois.
      Ja vaimoni sattui huomaamaan, vaikka oli vieras kyrpä sisällä. Pussitettu kylläkin.
      Se parinvaihto jäi siihen, eikä uutta paria ole enää haettu. Vaimo on yhä vihainen.

• Olen äärimmäisen kiihoittunut kun kaveri panee vaimoani ja itse avustan hieromalla vaimoni rintoja.
      Meillä on yksi kaveri joka käy säännöllisesti vaimoa panemassa vähintään kerran kuussa.
      Vakimies on ollut jo 16 vuotta mukana ja on saanut pysyvän luvan vaimoni panemiseen.

• Oletko aina mukana, vai hoitavatko homman myös kahdestaan?
        Meillä panevat vain silloin, kun olen vähintään kuulolla. Useimmiten olen kyllä mukana, mutta välillä seisokki osuu eri aikaan, kun vaimon halut ja kaverin jäykkyys.

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko aina mukana, vai hoitavatko homman myös kahdestaan?
        Meillä panevat vain silloin, kun olen vähintään kuulolla. Useimmiten olen kyllä mukana, mutta välillä seisokki osuu eri aikaan, kun vaimon halut ja kaverin jäykkyys.

On yksi kaveri joka saa vapaasti panna vaimoani yksin myös.
        Vaimo ollut myös matkoilla kaverin kanssa kahdestaan kun itse en ehtinyt.
        Olivat Kreetalla 2 viikkoa ja yhteinen sänky.

• Tunti sitten vaki kaveri kävi hakee vaimoni ja lähtivät mökille. Huaaava tunne kun näkee vaimon kiiman odottaessa kaveria.

• Niin mielelläni naisin varattua naista, varttuneempaa sellaista, kun itsekin jo viidenkymmenen olen. Ajatus siitä, että saan jonkun toisen omaa, jopa hänen katsellessaan, saa vain niin kehon jo halusta kihelmöimään. Harmi vain ettei vielä ole onnistunut, koska ensimmäinen kyseisenlainen sovittu tapaaminen peruuntuikin vastikään.

• Olen aisuri ja vaimoni saanut vierasta vuosien ajan. Viimeksi viikko sitten laivalla ja parin viikon päästä hotellissa Tampereella. Upeeta nähdä ja kuulla vieraan miehen kiima.

• Anonyymi kirjoitti:

Olen aisuri ja vaimoni saanut vierasta vuosien ajan. Viimeksi viikko sitten laivalla ja parin viikon päästä hotellissa Tampereella. Upeeta nähdä ja kuulla vieraan miehen kiima.

Onnelliset sinä, vaimosi ja vieraat :)

• Olemme olleet yli 30 vuotta yhdessä. Ja vaimolla on vieraita ollut varmaan 25 vuotta, osa luvallisia ja osa jälkikäteen kerrottuja. Nyt on ollut yli 3 vuotta isokullinen todellinen panomies kaverina, Olemme naineet yhdessä ja erikseen vaimoani. Pääsääntöisesti he naivat yhdessä milloin missäkin. Vaimoni laittaa päivällä vain viestiä että treffit tänään. Minua kiihottaa tämä ja olen tyytyväinen, että yli 50 v ylipainoinen vaimoni kelpaa muillekin.

• Samoin meillä jo vuosia pano kaveri, kiihottavaa kun viestittelevät keskenään ja tapaavat pari kertaa kuussa.

• Anonyymi kirjoitti:

Samoin meillä jo vuosia pano kaveri, kiihottavaa kun viestittelevät keskenään ja tapaavat pari kertaa kuussa.

Juu. Se valmistautumisvaihe pillunkarvojen siistimisineen ja tangoihin pukeutumisineen on tosi kiihottava vaihe. Samoin se, kun tietää vaimon saaavan parhaillaan vierasta parrua ja spermaa sisäänsä.
        Vaimo on pari vuotta käynyt kuukauden, kahden välein tapaamassa samaa isokullista kaveria tämän t hotellissa. Naivat yleensä ainakin kaksi kertaa ja sitten vaimo tuo tuliaiset kotiin ja haluaa saada vielä yhden orgasmin ja sperma-annoksen.

Ketjusta on poistettu 88 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poker Run kolari

Ei mennyt aivan putkeen! Joku loukkaantui vakavasti ja taphtuma keskeytetty. Videolta näkyy ensin yksi vene ajaa melko hiljaa kovalla melulla ja vesis
      Yleistä veneilystä
      168
      3207