Mikä tunne, kun puoliso saa vierasta?

Anonyymi

Erilaisia kimppoja kokeilleet niin naiset kuin miehetkin!
Mikä on teidän tunteenne, kun näette puolisonne parittelevan vieraan kanssa? Mustasukkainen, kiihottunut vai joku muu?

251

24511

6Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä siinä vähän taisi mustasukkaisuuttakin olla, kun näin mieheni upottavan elimensä toisen naisen pilluun. Mutta se unohtui pian ja muuttui kiihkoksi, kun omaani työnnettiin vierasta kyrpää. Parinvaihdossa siis.

      • Anonyymi

        Antaisitko myös kahdestaan ota yhteyttä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antaisitko myös kahdestaan ota yhteyttä

        antaisin vaimoa ilman ehkäisyä,kuka tahtoo miten yhteys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        antaisin vaimoa ilman ehkäisyä,kuka tahtoo miten yhteys.

        haluaisin tulla vaimosi kanssa, sais tulla tulos positiivinen :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        antaisin vaimoa ilman ehkäisyä,kuka tahtoo miten yhteys.

        Mielelläni kik löytyy..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        antaisin vaimoa ilman ehkäisyä,kuka tahtoo miten yhteys.

        Ruiskin sisään. Ota yhteyttä.. laita vaikka s-posti/kik..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        antaisin vaimoa ilman ehkäisyä,kuka tahtoo miten yhteys.

        Tämä ehkäisy on kyllä sellainen kiihottava asia, laivalla eräs mies lyöttäyt seuraamme,yön tunteina kaikki melko humalassa ja menihän se panemiseksi. Vaimo yritti varoitella,ettei lasketa sisälle vaan ei onnistunut, molemmilla ensimmäiset sisään ja loput ties minne,nyt vähän jännät paikat


      • Anonyymi kirjoitti:

        antaisin vaimoa ilman ehkäisyä,kuka tahtoo miten yhteys.

        Onko tämä vielä ajankohtainen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        antaisin vaimoa ilman ehkäisyä,kuka tahtoo miten yhteys.

        Moi.täällä iso ja paksukaluinen 47v mies haluaa tulla vaimoosi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        antaisin vaimoa ilman ehkäisyä,kuka tahtoo miten yhteys.

        Minä otan vaimoa ja ruiskauttelen sisään paksuksi.. iso ja paksukulli...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        antaisin vaimoa ilman ehkäisyä,kuka tahtoo miten yhteys.

        Samoin kuka tulisi siittämään 02 alue


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi.täällä iso ja paksukaluinen 47v mies haluaa tulla vaimoosi..

        Hei! Sinä Iso ja paksukaluinen Mies 47v.
        Olisiko sinulla halu tulla AvioPari luokse kotiimme, tai vaihtoehtona voimmehan varata
        Hotelista Huoneen viikonlopuksi. Me olemme
        viksu AvioPari M 53v N49v Rouva on 158cm
        68kg isorintanen tyylikäs Sievä nätti Pullukka on. Olemme terveitä yläpäästä että alapäästä,
        Meillä on satunnaisia suhteita ollut vieraista
        miehistä vaimolla, Ryhmä sexistä, parin vaihto
        komusta myös, emme ole musta kipeitä. Arvostamme kova kestävää jopa rajua raakaa
        saa sexi Nainti panemine Vitun ottaminen olla.
        Haluamme on että Vaimo Saa Tosi vierasta miestä. Saammehan me olemme valmiit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei! Sinä Iso ja paksukaluinen Mies 47v.
        Olisiko sinulla halu tulla AvioPari luokse kotiimme, tai vaihtoehtona voimmehan varata
        Hotelista Huoneen viikonlopuksi. Me olemme
        viksu AvioPari M 53v N49v Rouva on 158cm
        68kg isorintanen tyylikäs Sievä nätti Pullukka on. Olemme terveitä yläpäästä että alapäästä,
        Meillä on satunnaisia suhteita ollut vieraista
        miehistä vaimolla, Ryhmä sexistä, parin vaihto
        komusta myös, emme ole musta kipeitä. Arvostamme kova kestävää jopa rajua raakaa
        saa sexi Nainti panemine Vitun ottaminen olla.
        Haluamme on että Vaimo Saa Tosi vierasta miestä. Saammehan me olemme valmiit.

        rouvallesikin (kin )vierasta kyrpää mustissa nyloneissa [email protected]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei! Sinä Iso ja paksukaluinen Mies 47v.
        Olisiko sinulla halu tulla AvioPari luokse kotiimme, tai vaihtoehtona voimmehan varata
        Hotelista Huoneen viikonlopuksi. Me olemme
        viksu AvioPari M 53v N49v Rouva on 158cm
        68kg isorintanen tyylikäs Sievä nätti Pullukka on. Olemme terveitä yläpäästä että alapäästä,
        Meillä on satunnaisia suhteita ollut vieraista
        miehistä vaimolla, Ryhmä sexistä, parin vaihto
        komusta myös, emme ole musta kipeitä. Arvostamme kova kestävää jopa rajua raakaa
        saa sexi Nainti panemine Vitun ottaminen olla.
        Haluamme on että Vaimo Saa Tosi vierasta miestä. Saammehan me olemme valmiit.

        jos mies mustissa nyloneissaan .... [email protected]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        antaisin vaimoa ilman ehkäisyä,kuka tahtoo miten yhteys.

        SAISI NAIDA PALJAALLA ISOLA MINUNKIN VAIMOA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SAISI NAIDA PALJAALLA ISOLA MINUNKIN VAIMOA

        Mielelläni tulen vaimoosi.. millainen hän on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SAISI NAIDA PALJAALLA ISOLA MINUNKIN VAIMOA

        Minun rouvaa myös.ä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        antaisin vaimoa ilman ehkäisyä,kuka tahtoo miten yhteys.

        Miten saan yht. Varma siemennys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun rouvaa myös.ä

        minukin rouvani tulisi mielwellään mukaan jos on isoa kalua tarjolla. kai siittä neljälle briittää?


      • Anonyymi

        Älkää klikatko tuota mainosbotin linkkiä. Se ei vie seuranhakusivustolle, vaan se vie sivustolle joka saastuttaa laitteet. Venäläistrollit tunkevat noita "mainoksiaan" joka puolelle nettikeskusteluja, koska ovat kokoamassa suurta saastutettujen laitteiden armeijaa, jotta pystyvät tekemään hyökkäyksiä länsimaisia tahoja vastaan.


    • Anonyymi

      Pelkästään kiihottavaa, kun kolmaspyörä upotti kyrpänsä vaimoni pilluun ja vaimo alkoi huohottaa. Ihan mahtavaa myös se, kun kaveri laski spermat vaimon sisään ja vaimo sai orgasmin.

      • Anonyymi

        Mikähän siinä kiihoittaa kun vieras laskee spermansa vaimon sisään? Ottakaa kantaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän siinä kiihoittaa kun vieras laskee spermansa vaimon sisään? Ottakaa kantaa.

        Itselläni käy mielessä että vaimoa siitetään raskaaksi onhan siinä myös syvä yhteys molemmilla kun vieras mies purkaa lämpimät nesteet vaimon sisään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselläni käy mielessä että vaimoa siitetään raskaaksi onhan siinä myös syvä yhteys molemmilla kun vieras mies purkaa lämpimät nesteet vaimon sisään.

        Tuo on juuri se mikä kiihoittaa. siinä vieras panee rouvan paksuksi ja aviomies katselee siitin kovana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselläni käy mielessä että vaimoa siitetään raskaaksi onhan siinä myös syvä yhteys molemmilla kun vieras mies purkaa lämpimät nesteet vaimon sisään.

        Vaimosi voi tulla tuosta raskaaksi, oletko valmis?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselläni käy mielessä että vaimoa siitetään raskaaksi onhan siinä myös syvä yhteys molemmilla kun vieras mies purkaa lämpimät nesteet vaimon sisään.

        Tiedän aviomiehenä tuon tunteen mutta mitä nainen ajattelee jos aviomies vaimon katsellessa pamauttaa toisen naisen raskaaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän aviomiehenä tuon tunteen mutta mitä nainen ajattelee jos aviomies vaimon katsellessa pamauttaa toisen naisen raskaaksi.

        Seksin aikana se kiihotti valtavan paljon. Kyllä minä olin jopa ylpeä siitä kun kuulin heidän voihkivan ja näin sen kiihkon, ja sitten näin sperman valuvan toisesta naisesta ja heidän hymynsä ja hengästyksen ja ajattelin että minun mieheni teki sen. En ole koskaan kokenut siitä kateutta, enemminkin iloa ja lähes hartautta. Riski toi myös omanlaisensa ihanan kutinan.

        Loihan se omat kommervenkkinsä kun toinen nainen oli lopulta raskaana miehelleni, mutta se on tapahtunut vain kerran ja se oli tiedossa. Naisen mies on lapsen isä vaikka mieheni on siittäjä. Mitä siitä pitäisi ajatella? Henkilökohtaisesti olen asian kanssa sinut. Mieheni on tietysti ajatellut asiaa myöhemmin.

        He halusivat lapsen, he pitivät seksistä ja kun lasta ei ollut kuulunut niin asia järjestyi näin. Ymmärsin ettei mieheni ollut vain sopivasti kohdalle sattunut, vaan he olivat ajatelleet asiaa ja valinneet mieheni siittäjäksi. Mieheni on tietysti ajatellut asiaa kun on nähnyt pojan joka pitää häntä vain tuntemattomana setänä, mutta meillä on omiakin lapsia ja hän on heille hyvä isä, kuten hänen lapsellaankin on hyvä isä.

        Pariskunnan miehellä ja minulla oli helppoa kun tiesimme täydellä varmuudella ettei lasta tulisi, niin ehkäisyä ei tarvinnut miettiä. Sen sijaan naisella ja miehelläni oli tiedossa että se voi tapahtua ja se loi aivan erilaisen tunnelman kuin vain seksileikkien aikaan. Kuten sanoin, iloittelu vaihtui silloin seksin jälkeen melkein hartaaksi. Meille tilanne oli loppujen lopuksi helppo ja pariskunta on ollut onnellinen ja kiitollen. Olisi varmasti eri asia jos se tapahtuisi vahingossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaimosi voi tulla tuosta raskaaksi, oletko valmis?

        Riskihän on olemassa ja olemme puhuneetcasiasta vaimon kanssa.
        Lapsi on täysin viaton ja siksi avioparin oma tietysti.


      • Anonyymi
        AviopariN38M40 kirjoitti:

        Riskihän on olemassa ja olemme puhuneetcasiasta vaimon kanssa.
        Lapsi on täysin viaton ja siksi avioparin oma tietysti.

        Eräs ensimmäisistä vakavista aiheista joista keskustelimme mieheni kanssa kun otimme esiin ajatuksen ryhmäseksistä oli se että jos hänen kaverinsa hedelmöittää minut niin mitä sitten tekisimme. Mutta kun kaikilla on hyvä olla ja kaikkien kesken on hyvä suhde, ainakin omalla kohdalla se pieni riski lisää kiihkoa. Sperma ei ole lainkaan samanlaista kuin muut seksin nesteet. Sillä on ihan erilainen merkitys kuin liukasteilla vaikka molemmat päätyvät samaan paikkaan. Kyllä jokainen tietää mikä sen merkitys on seksissä ja luinpa joitakin päiviä takaperin kahden miehen kommentit toisesta ketjusta. He kiihottuivat asiankannatuksesta mutta eivät halunneet että heidän vaimonsa toisi ns. töitä kotiin, eli jättäisi suihkun väliin, mutta tietenkin vaimo sai nauttia spermasta sydämensä kyllyydestä. He halusivat vain kuulla vaimojensa kokemuksista. Minusta seksissä sperman merkitys on suuri ja se on ihanaa ainetta. Parinvaihto ei olisi samaa jos välissä käytettäisiin kortsua. Mutta näin tietenkin vain tuttujen kumppanien kanssa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eräs ensimmäisistä vakavista aiheista joista keskustelimme mieheni kanssa kun otimme esiin ajatuksen ryhmäseksistä oli se että jos hänen kaverinsa hedelmöittää minut niin mitä sitten tekisimme. Mutta kun kaikilla on hyvä olla ja kaikkien kesken on hyvä suhde, ainakin omalla kohdalla se pieni riski lisää kiihkoa. Sperma ei ole lainkaan samanlaista kuin muut seksin nesteet. Sillä on ihan erilainen merkitys kuin liukasteilla vaikka molemmat päätyvät samaan paikkaan. Kyllä jokainen tietää mikä sen merkitys on seksissä ja luinpa joitakin päiviä takaperin kahden miehen kommentit toisesta ketjusta. He kiihottuivat asiankannatuksesta mutta eivät halunneet että heidän vaimonsa toisi ns. töitä kotiin, eli jättäisi suihkun väliin, mutta tietenkin vaimo sai nauttia spermasta sydämensä kyllyydestä. He halusivat vain kuulla vaimojensa kokemuksista. Minusta seksissä sperman merkitys on suuri ja se on ihanaa ainetta. Parinvaihto ei olisi samaa jos välissä käytettäisiin kortsua. Mutta näin tietenkin vain tuttujen kumppanien kanssa!

        Raskauden mahdollisuus toi varmaan paljon lisäjännitystä. Vaikka vaimoni söi pillereitä, niin vieraan sperman valuminen pillusta oli aika järisyttävää. Saati sitten ilman mitään ehkäisyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raskauden mahdollisuus toi varmaan paljon lisäjännitystä. Vaikka vaimoni söi pillereitä, niin vieraan sperman valuminen pillusta oli aika järisyttävää. Saati sitten ilman mitään ehkäisyä.

        Itseäni kiihoittaa kun näkee toisen nuolevan ja panevan omaa vaimoa ja vaimon olevan kiimaisena mukana ja imevän vieraan penistä.
        Vieraan kanssa nostetaan 61kg lihaa keittiön pöydälle ja aletaan lihaa nuijimaan lihanuijilla.
        On pitkän aikaa kiehtovaa olla keittiössä pöydän vieressä kun sielun silmin näkee vaimon alasti pöydällä ja kimpassa pannaan vuorotellen. Sekä muu porukka ei tiedä mitä pöydällä on tevty. Tekisi mieli kertoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksin aikana se kiihotti valtavan paljon. Kyllä minä olin jopa ylpeä siitä kun kuulin heidän voihkivan ja näin sen kiihkon, ja sitten näin sperman valuvan toisesta naisesta ja heidän hymynsä ja hengästyksen ja ajattelin että minun mieheni teki sen. En ole koskaan kokenut siitä kateutta, enemminkin iloa ja lähes hartautta. Riski toi myös omanlaisensa ihanan kutinan.

        Loihan se omat kommervenkkinsä kun toinen nainen oli lopulta raskaana miehelleni, mutta se on tapahtunut vain kerran ja se oli tiedossa. Naisen mies on lapsen isä vaikka mieheni on siittäjä. Mitä siitä pitäisi ajatella? Henkilökohtaisesti olen asian kanssa sinut. Mieheni on tietysti ajatellut asiaa myöhemmin.

        He halusivat lapsen, he pitivät seksistä ja kun lasta ei ollut kuulunut niin asia järjestyi näin. Ymmärsin ettei mieheni ollut vain sopivasti kohdalle sattunut, vaan he olivat ajatelleet asiaa ja valinneet mieheni siittäjäksi. Mieheni on tietysti ajatellut asiaa kun on nähnyt pojan joka pitää häntä vain tuntemattomana setänä, mutta meillä on omiakin lapsia ja hän on heille hyvä isä, kuten hänen lapsellaankin on hyvä isä.

        Pariskunnan miehellä ja minulla oli helppoa kun tiesimme täydellä varmuudella ettei lasta tulisi, niin ehkäisyä ei tarvinnut miettiä. Sen sijaan naisella ja miehelläni oli tiedossa että se voi tapahtua ja se loi aivan erilaisen tunnelman kuin vain seksileikkien aikaan. Kuten sanoin, iloittelu vaihtui silloin seksin jälkeen melkein hartaaksi. Meille tilanne oli loppujen lopuksi helppo ja pariskunta on ollut onnellinen ja kiitollen. Olisi varmasti eri asia jos se tapahtuisi vahingossa.

        Isä ja siittäjä ei aina ole sama mies, olisi voinut itsellekin joskus käydä niin kun kolmas pyörä rakasteli vaimoni kanssa. Mies oli taitava rakastaja ja varmasti oli tuottanut nautintoa muidenkin rouville.


      • Anonyymi

        Samat kokemukset minullakin! Hankin vaimolle oikein isokaluisen kaverin, joka mielellään (Ukm) antoi vaimolleni kyytiä. Mä olin jo aiemmin hänen vaimoaan hellinyt kalullani ja nyt oli hänen vuoronsa! Jossakin vaiheessa sovittiin että me neljä yhdessä, silloin tällöin lähes viikottain ollaan kimpassa. Nyt jo kokeiltiin myös siten, että naiset keskenään suusexiä ja me miehet samoin..... Elämä on !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselläni käy mielessä että vaimoa siitetään raskaaksi onhan siinä myös syvä yhteys molemmilla kun vieras mies purkaa lämpimät nesteet vaimon sisään.

        Tuo oli melkein kuin minun kynästäni. Kun vaimoni oli toista kertaa raskaana, eräs meitä muutaman vuoden vanhempi herrasmies. jonka kanssa olimme ystävystyneet, pyysi kauniisti ja kohteliaasti, että saisi rakastella raskaana olevaa vaimoani. Häntä aivan valtavasti kiihotti ajatus fertiilistä naisesta, jonka toinen mies on hedelmöittänyt. Se ehdotus tuntui meistä aivan mahdottomalta ja hassulta ensi alkuun, mutta sitten aloimme kiinnostua. Olisihan se kokemus meille kaikille, ja kun sen pitäisimme omana pikku salaisuutenamme, ketäpä se haittaisi. Niipä sovimme illan, saunaillan, ja sen päälle yöpymisen. - Saunassa tunnelma alkoi tihentyä. Oli meidän 3-vuotias esikoisemme, vaimo, minä ja vieraamme. Syntyy sellainen erikoinen lämmin luottamuksellinen yhteys, tosiaan, kun ollaan luontevasti alasti, siivosti ja mitään ujostelematta ja peittelemättä. Me miehet ollaan siinä sukuelimet paljaina, vaimo äidillisenä pyöreine vatsoineen, toisiamme uteliaina tutkaillen. Vierashuone on varattu, valmisteltu yöksi, emmekä vielä tiedä, miten toimisimme. Vetäytyykö vaimo sinne vieraan kanssa kaksistaan vai olenko minäkin läsnä ja missä vaiheessa. Siitä olemme jo sopineet, että vieraan ei tarvitse käyttää kondomia, vaan hän saa kokea vaimoni niin kuin mies naisen tuntee. Sellainen herkistää naisenkin, villi ajatus antaa pillunsa vieraan miehen käyttöön, täyteen ulkoaviollista siemennestettä. Olin huomannut, että raskaus oli antanut vaimolle rentoutta ja rohkeutta, estottomuutta antautua naintiin. Raskauden pelko oli poissa, joten vieraallekin saattoi antaa täydellisen yhdynnän. Näin me olimme asiasta puhuneet. Niin ilta eteni, vaimolla oli ohutolkaiminen lyhyt yöpaitansa, meillä miehillä saunatakit. Kun esikoinen oli tukevasti unessa, vaimo ehdotti että hän olisi ainakin aluksi kahdestaan vieraamme kanssa, voisi ujostella minun läsnäoloani. Se sopi minulle, mainiosti itse asiassa, sillä siten vaimo voisi häiriöttä keskittyä vieraaseen ja yhteisen naimisen iloon. Eikä sitä tarvinnut katua. Vieras oli kiireetön ja hellä, hyväili, kiusasi ja kiihotti vaimon valmiiksi ja halukkaaksi yhdyntään, nai varovasti ja himokkaasti. Sitten oli minun vuoroni. - Tätä harrastimme parin viikon välein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo oli melkein kuin minun kynästäni. Kun vaimoni oli toista kertaa raskaana, eräs meitä muutaman vuoden vanhempi herrasmies. jonka kanssa olimme ystävystyneet, pyysi kauniisti ja kohteliaasti, että saisi rakastella raskaana olevaa vaimoani. Häntä aivan valtavasti kiihotti ajatus fertiilistä naisesta, jonka toinen mies on hedelmöittänyt. Se ehdotus tuntui meistä aivan mahdottomalta ja hassulta ensi alkuun, mutta sitten aloimme kiinnostua. Olisihan se kokemus meille kaikille, ja kun sen pitäisimme omana pikku salaisuutenamme, ketäpä se haittaisi. Niipä sovimme illan, saunaillan, ja sen päälle yöpymisen. - Saunassa tunnelma alkoi tihentyä. Oli meidän 3-vuotias esikoisemme, vaimo, minä ja vieraamme. Syntyy sellainen erikoinen lämmin luottamuksellinen yhteys, tosiaan, kun ollaan luontevasti alasti, siivosti ja mitään ujostelematta ja peittelemättä. Me miehet ollaan siinä sukuelimet paljaina, vaimo äidillisenä pyöreine vatsoineen, toisiamme uteliaina tutkaillen. Vierashuone on varattu, valmisteltu yöksi, emmekä vielä tiedä, miten toimisimme. Vetäytyykö vaimo sinne vieraan kanssa kaksistaan vai olenko minäkin läsnä ja missä vaiheessa. Siitä olemme jo sopineet, että vieraan ei tarvitse käyttää kondomia, vaan hän saa kokea vaimoni niin kuin mies naisen tuntee. Sellainen herkistää naisenkin, villi ajatus antaa pillunsa vieraan miehen käyttöön, täyteen ulkoaviollista siemennestettä. Olin huomannut, että raskaus oli antanut vaimolle rentoutta ja rohkeutta, estottomuutta antautua naintiin. Raskauden pelko oli poissa, joten vieraallekin saattoi antaa täydellisen yhdynnän. Näin me olimme asiasta puhuneet. Niin ilta eteni, vaimolla oli ohutolkaiminen lyhyt yöpaitansa, meillä miehillä saunatakit. Kun esikoinen oli tukevasti unessa, vaimo ehdotti että hän olisi ainakin aluksi kahdestaan vieraamme kanssa, voisi ujostella minun läsnäoloani. Se sopi minulle, mainiosti itse asiassa, sillä siten vaimo voisi häiriöttä keskittyä vieraaseen ja yhteisen naimisen iloon. Eikä sitä tarvinnut katua. Vieras oli kiireetön ja hellä, hyväili, kiusasi ja kiihotti vaimon valmiiksi ja halukkaaksi yhdyntään, nai varovasti ja himokkaasti. Sitten oli minun vuoroni. - Tätä harrastimme parin viikon välein.

        Aika kiihottavaa kuvitella kun raskaana oleva vaimo saa vierasta. 😋
        Jatkoitteko tapaamisia myös raskauden jälkeen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimosi voi tulla tuosta raskaaksi, oletko valmis?

        haluan juuri sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat kokemukset minullakin! Hankin vaimolle oikein isokaluisen kaverin, joka mielellään (Ukm) antoi vaimolleni kyytiä. Mä olin jo aiemmin hänen vaimoaan hellinyt kalullani ja nyt oli hänen vuoronsa! Jossakin vaiheessa sovittiin että me neljä yhdessä, silloin tällöin lähes viikottain ollaan kimpassa. Nyt jo kokeiltiin myös siten, että naiset keskenään suusexiä ja me miehet samoin..... Elämä on !!

        Itse olen kokeillut anaalia ja fistaamista naisten pyynnöstä. Toisen miehen kyrvän imeminen varmasti onnistuisi, mutta en tiedä miten siitä jatkaisin eteenpäin. Koko ajatus on sellainen, ettei se kiihota minua ollenkaan, eikä minulla ole koskaan ollut mitään mielihaluja toisiin miehiin. Oletko enemmän bi-henkinen, vai oliko tämä teko vain asioiden summa?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on juuri se mikä kiihoittaa. siinä vieras panee rouvan paksuksi ja aviomies katselee siitin kovana.

        Kyllä just noin.vieraan spermat siittää lapsen.. uuhh..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        haluan juuri sitä.

        Mielelläni otan vaimoasi paljaalla..💦💦💦 laita yhteystietosi... Isoa paksua vaimolle.


      • AviopariN38M40 kirjoitti:

        Riskihän on olemassa ja olemme puhuneetcasiasta vaimon kanssa.
        Lapsi on täysin viaton ja siksi avioparin oma tietysti.

        Niinpä, tämä on se mikä kiihottaa eniten ja saa kovaksi jo ajatuksen voimalla..


      • Anonyymi

        Meillä menee nykyään hyvin kun vaimo on rentoutunut.
        Uskaltaa nykyään nauttia kun vuorotellen pänemme häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän siinä kiihoittaa kun vieras laskee spermansa vaimon sisään? Ottakaa kantaa.

        Useat tuomitsee kun kaksi tai useampi panee yhtä naista.
        Tuomitsemisesta nousee kapina mieliala.
        Kun me avioiduttiin niin 6vuotinen kimppakaveri oli meillä häiden aattona. Kirkkoon mentiin vihille kun morsiainta oltiin pantu koko yö.
        Hääjuhlista lähdettiin hotellin hääsviittiin siellä oli iso parivuode.
        Oltiin sovittu että kimppa miehemme tulee ennen meitä ettei muut näe että hääsviittiin mene aviopari ja sulhasen bestman.
        Tuore rouva riisuttiin ja vieras nuoli vaimoani varpaista ylöspäin reisiin ja ympäri pimppiä ja minä aloin sormista ja päädyin ri
        Hääyö vietettiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Useat tuomitsee kun kaksi tai useampi panee yhtä naista.
        Tuomitsemisesta nousee kapina mieliala.
        Kun me avioiduttiin niin 6vuotinen kimppakaveri oli meillä häiden aattona. Kirkkoon mentiin vihille kun morsiainta oltiin pantu koko yö.
        Hääjuhlista lähdettiin hotellin hääsviittiin siellä oli iso parivuode.
        Oltiin sovittu että kimppa miehemme tulee ennen meitä ettei muut näe että hääsviittiin mene aviopari ja sulhasen bestman.
        Tuore rouva riisuttiin ja vieras nuoli vaimoani varpaista ylöspäin reisiin ja ympäri pimppiä ja minä aloin sormista ja päädyin ri
        Hääyö vietettiin

        Aloitin sormista ja päädyin rintoihin.
        Normaalista poiketen hääyönä panin itse ensin muulloin saa vieras ensin ja vuorotellen pantiin välillä skumppaa ja sitten taas vaimoa pantiin.
        Vaimoni sai ainakin seksiä ja kaksi miestä hääyönä.


      • Anonyymi

        Toi oli upeaa. Vaimo varmaan oli niin kiihottunut vieraasta spermasta, että sai orkut siitä.. wau!


      • Anonyymi

        Olisi kyllä kiimaista..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on juuri se mikä kiihoittaa. siinä vieras panee rouvan paksuksi ja aviomies katselee siitin kovana.

        Näin on..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on juuri se mikä kiihoittaa. siinä vieras panee rouvan paksuksi ja aviomies katselee siitin kovana.

        Vaimo mietti yks päivä että joko kierrukka pitää uusia. Ois pitäny ja kaveri tuli käymään ja nussimaan ne tietysti alakovat. Kaks lastia vieraalta sisään ja omani myös. Olipa jännää muutama päivä tuliko vaimo paksuksi. Ei tullu 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika kiihottavaa kuvitella kun raskaana oleva vaimo saa vierasta. 😋
        Jatkoitteko tapaamisia myös raskauden jälkeen?

        vaimo oli raskaana ja sanoi ei lisää, on aina halunnut paljaalla en voi käyttää kumia allerkia takia. Sanoin vaimolle nyt olet raskaana haluatko vielä vierasta mietti jos niin se pitää olla hyvä. Katselin kaikkia ilmoituksia löysin sitten vanhan ilmoituksen nuori ja isolla varustuksella ja aika lähellä parin tunnin ajo. Otin yhteyttä kertoi että on vanha ilmoitus kerroin meidän tarinan sanoi kiinnostaa kun on raskaana laittoi kuvia sovin tapaamisen. Lähdettiin vaimon kanssa matkaan oltiin hotellissa kun puhelin soi sovin että tulen alas.
        Sanoin vaimolle ethän suutu sulle tulee kaveri, mitä kuka millainen sanoin tulee katsokaa haluatko, menin alas annoin avaimen istuin tovin kun vaimo soitti tule ylös sanoin avain teillä vaimo tuli käveli edellä käytävällä sanoi oletko varma sanoi olen, me otettiin miehen kanssa raaka kossu paukku. Riisuttiin vaimoa vaimo suuteli kiihkeänä vaimo riisui miehen huokasi kun näki kalun katsoi minua näytin peukkua. vaimo ihaili kalua ja hyväili katsoin on kyllä iso. mies käänsi vaimon sängylle ja nuoli pillua vaimon ilme oli hauska nähdä menin ja suutelin imin rintoja ja annoin suukon kerkis kuiskata katsotk vai sanoin menen pois. Kuulin käytävään kun kiljui ja pyysi lisää, muutama kova kirkaisu ja huuto laske laske. Menin vähän ajan päästä sisään makasivat sängyllä, miehen kalu kasvoi vaimo meni päälle laittoi peiton ylleen pano oli kiihkeää vedin sievästi peiton pois vaimo ei välittänyt pillu lotisi märkänä katsoin kuinka jätti kalu levitti pillua vaimo levitti jalkoja että saa kokonaan mitä sopii vaimo riekkui ei tiennyt mitä tekee ja orgasmi repesi kiljui ja painoi lantiota mies laukesi voimalla. Pesun jälkeen mentiin miehen kanssa alas ei ottanut mitään oli autolla, kertoi että oli kivaa käski soittaa kun vatsa on kasvanut lisää.
        Minä ja vaimo odotetaan sitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vaimo oli raskaana ja sanoi ei lisää, on aina halunnut paljaalla en voi käyttää kumia allerkia takia. Sanoin vaimolle nyt olet raskaana haluatko vielä vierasta mietti jos niin se pitää olla hyvä. Katselin kaikkia ilmoituksia löysin sitten vanhan ilmoituksen nuori ja isolla varustuksella ja aika lähellä parin tunnin ajo. Otin yhteyttä kertoi että on vanha ilmoitus kerroin meidän tarinan sanoi kiinnostaa kun on raskaana laittoi kuvia sovin tapaamisen. Lähdettiin vaimon kanssa matkaan oltiin hotellissa kun puhelin soi sovin että tulen alas.
        Sanoin vaimolle ethän suutu sulle tulee kaveri, mitä kuka millainen sanoin tulee katsokaa haluatko, menin alas annoin avaimen istuin tovin kun vaimo soitti tule ylös sanoin avain teillä vaimo tuli käveli edellä käytävällä sanoi oletko varma sanoi olen, me otettiin miehen kanssa raaka kossu paukku. Riisuttiin vaimoa vaimo suuteli kiihkeänä vaimo riisui miehen huokasi kun näki kalun katsoi minua näytin peukkua. vaimo ihaili kalua ja hyväili katsoin on kyllä iso. mies käänsi vaimon sängylle ja nuoli pillua vaimon ilme oli hauska nähdä menin ja suutelin imin rintoja ja annoin suukon kerkis kuiskata katsotk vai sanoin menen pois. Kuulin käytävään kun kiljui ja pyysi lisää, muutama kova kirkaisu ja huuto laske laske. Menin vähän ajan päästä sisään makasivat sängyllä, miehen kalu kasvoi vaimo meni päälle laittoi peiton ylleen pano oli kiihkeää vedin sievästi peiton pois vaimo ei välittänyt pillu lotisi märkänä katsoin kuinka jätti kalu levitti pillua vaimo levitti jalkoja että saa kokonaan mitä sopii vaimo riekkui ei tiennyt mitä tekee ja orgasmi repesi kiljui ja painoi lantiota mies laukesi voimalla. Pesun jälkeen mentiin miehen kanssa alas ei ottanut mitään oli autolla, kertoi että oli kivaa käski soittaa kun vatsa on kasvanut lisää.
        Minä ja vaimo odotetaan sitä

        Ei vittu että sinä olet sekaisin!

        Jokaisessa sadussasi on sana "sievästi", tungettuna johonkin väliin.
        Et osaa kirjoittaa sanoja oikein. Et osaa muutenkaan kieliopin sääntöjä.
        Kolmet pisteet olet jättänyt pois, mutta yhä edelleen kuvittelet että ihmiset uskovat sinun satusi. Vasta pari viikkoa sitten yritit esiintyä äitinä, etkä edes "äitinä", vaan idioottina joka varasti toisen kirjoittajan käyttämän nikin.

        Hanki ammattiapua HETI!


      • Anonyymi

        Samat kokemukset meillä, kaikki nauttivat kokemuksesta. Vieras mies sai nauttia vaimostani ja vaimo nautti ihan kunnolla kun sai isoa ja kerrankin kestävää kullia. Itselle jäi rooli katsella aktia ja nuolla vaimon vatsan päältä vieraat mällit. Eikä jäänyt huonoa fiilistä kenellekkään , joskus vielä uudestaan toivottavasti.

        m35 n36


    • Anonyymi

      Sekavat tunteet, kun näin vaimoa ekaa kertaa jyystettävän . Eniten vaikutti se, kun vaimo nautti niin kovasti . Tunne kai mustasukkaisuuden ja kiihkon sekoitusta .
      Muilla kerroilla mustasukkaisuus ei enää ole vaivannut ja onnellinen vaimon nautinnosta.

      • Anonyymi

        Ekalla kerralla tilanteen outous, voimakas kiihoittuminen ja pelko vaimon raskaaksi tulosta, otin kuitenkin riskin ehkäisyn puuttumisesta huolimatta.


    • Anonyymi

      Menitkö sen jälkeen heti vaimosi liukkaille?

      • Anonyymi

        Menin toki ja olihan se tosi kiihottavaa.


      • Ehkä liukkaille pääseminen on yksi jutun parhaista puolista. Vaimo on vielä edellisten jäljiltä niin herkässä tilassa että laukeaa pelkästä sisään menosta.


      • Anonyymi
        jormalaiset kirjoitti:

        Ehkä liukkaille pääseminen on yksi jutun parhaista puolista. Vaimo on vielä edellisten jäljiltä niin herkässä tilassa että laukeaa pelkästä sisään menosta.

        Parasta kun pääsee liukuu spermaiseen pilluun itse!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Parasta kun pääsee liukuu spermaiseen pilluun itse!

        Kyllä, se on hämmentävän hyvän tuntuista.


      • Anonyymi
        jormalaiset kirjoitti:

        Kyllä, se on hämmentävän hyvän tuntuista.

        Odotan juhannus aattoa kun menemme mökkille jonne tulee sukulaisia ja koulukvereita. Vaimo aivan kuumissaan kun tietää että miehet kiimaisia aamu yöstä😎


      • jormalaiset kirjoitti:

        Ehkä liukkaille pääseminen on yksi jutun parhaista puolista. Vaimo on vielä edellisten jäljiltä niin herkässä tilassa että laukeaa pelkästä sisään menosta.

        Melkoinen koktaili on kun kumpikin mies on laskenut kolmekin satsia vaimon pilluun niin pesulla joutuu käymään kaikki.


      • Anonyymi
        AviopariN38M40 kirjoitti:

        Melkoinen koktaili on kun kumpikin mies on laskenut kolmekin satsia vaimon pilluun niin pesulla joutuu käymään kaikki.

        Sehän siinä on parasta kun sen näkee ja tuntee oikein kunnolla. Se on aivan jotain muuta liukastetta kuin varsinaiset kaupan tökötit. Kahdestaan rakastelun jälkeen, oma yksittäinen satsi jää vaimon sisään ja saattaa sitten suihkussa valahtaa pillusta ulos ja siitä ei ehdi nauttimaan kuin sen verran että vaimo sanoo että tunsi kun spermat lurahti pihalle.

        Paljon parempaa se on kun vaimo vielä seksikkäät ja tyylikkäät vaatteet yllään istuu kotiin tullesssaan baarijakkaralle, tarjoten omanlaisen coctailin, tai asettautuu sängyn reunalle, nostaa hameensa ja levittää jalkansa ja paljastaa sen vasta nussitun pillunsa joka kiiltelee toisen miehen siemenistä, tai käytyään tyttöjen kanssa juhlimassa, hän tulee yöllä makuuhuoneeseen, nostaa kirjan sylistäni pois, ja hajareisin laskeutuu syliini pillu liukkaana ehkä parista tai kolmestakin satsista. Siinä sitä sitten itse yrittää epätoivoisesti pumpata toisen miehen liukasta muhjua pois pillusta ja vaimo kiusoittelee osoittaen kelloaan että myöhäistä, siellä on siemenet jo kohdussa saakka uimassa. Näin vanhempana on hyvä jos saa itse edes kahta satsia aikaiseksi saman päivän aikana, kun yhdessäkin riittää tekemistä. Mutta nuoret, oman pojan ikäiset miehet on innokkaita ja osaavia, niin että vaimo kiittää ja pari tuttua nuorta luottosiementäjää on saanutkin vakituisesti purkaa paineensa.

        Nussitun pillun paljastaminen on ainakin yhtä parasta kuin se hetki kun vaimo valmistautuu ja pukeutuu seksikkäästi, ja kuulen kuinka puhelimeen tulee viestejä pitkin poikin aina siihen saakka kunnes vaimo laittaa etuoven kiinni. Se epätietoisuus ja hiljaisuus kotona kiihottaa kun ei voi kuin muistella mitä vaimo on kertonut aikaisemmista illoista nuorukaisen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parasta kun pääsee liukuu spermaiseen pilluun itse!

        Wau, se on parasta nähdä ja kokea! Olen "vieraana" tutulle avioparille aika useinkin, viimeksi toissapäivänä... Vaimoni ei sitä tiedä!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odotan juhannus aattoa kun menemme mökkille jonne tulee sukulaisia ja koulukvereita. Vaimo aivan kuumissaan kun tietää että miehet kiimaisia aamu yöstä😎

        Tuttu Ukkeli ❤️


    • Anonyymi

      Järkyttynyt, kun näin miten halukkaasti mieheni alkoi imeä toisen naisen pimppaa ja sitten panna häntä. Niin, vaikka olin itse ehdottanut parinvaihtoa.
      Niin taisi olla miehenikin, kun itse levitin jalkani kaverille?

      • Ei kumppani eli vaimoni huoraa.
        Panemme vaimoani vuorotellen useita kertoja illan ja yön aikana kaikki kolme nauttien.


    • Anonyymi

      Kiihottavaa, kun vaimo kaivoi kaverin jäykän kyrvän housuista ja alkoi imeä.

      • Anonyymi

        Sama täällä. Vaimo nussi kaverimme kanssa koko päivän Huuti kun sai orkkuja. Kaveri oli lähdössä niin vaimo kaivoi kyrvän esille ja alkoi imemään ja eikun taas panemaan. Vaimo ihan hulluna kaveriin ja isoon kyrpään. Välillä nussittu kimpassa ja välillä kuuktelen kun vaimo nauttii ja kamu nussii kovaa.


    • Anonyymi

      Jännäähän se oli nähdä.
      Sotä vaan ihmettelen, että mistä noi moraalivartijaurpot ovat karanneet pilaamaan hyvät keskustelun?

    • Anonyymi

      Ihan mahtavaa, kun vaimo sai isoa!

      • Anonyymi

        Erityisesti se loppuhuipennus kun vieras lähettää omat terveisensä vaimon sisuksiin, siinä on aisurilla ihmettelemistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erityisesti se loppuhuipennus kun vieras lähettää omat terveisensä vaimon sisuksiin, siinä on aisurilla ihmettelemistä.

        Siinä oikein hyvöt terveiset.vielä kun raskaaksi tulee, niin 10 ..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä oikein hyvöt terveiset.vielä kun raskaaksi tulee, niin 10 ..

        Nuo ovat jo tuliset terveiset jos raskaaksi tulee. Niinkin voi käydä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo ovat jo tuliset terveiset jos raskaaksi tulee. Niinkin voi käydä.

        Ihanaa että vaimo tulee raskaaksi jos itse ei sitä saa aikaan, mutta vaimo on raskaana on hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa että vaimo tulee raskaaksi jos itse ei sitä saa aikaan, mutta vaimo on raskaana on hyvä.

        Kerran näin kun vieras pani vaimoani luvallani ja paljaalla. Mitään ehkäisyä ei vaimolla ollut ja silti loppuun asti menivät. Paksuksi vaimo ei tullut mutta tuo riski taisi kiihoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erityisesti se loppuhuipennus kun vieras lähettää omat terveisensä vaimon sisuksiin, siinä on aisurilla ihmettelemistä.

        Täytyy sanoa että oman 23 tyttöystävän pillu ei mun kanssa valu yhtä paljon kuin erään vieraan miehen 52 vuotiaan, eka nuoli ja sitten alkoi tunkemaan kovaa suonikasta kullia mun tyttöystävän kiimaiseen pilluun joka litisi kunnolla, mua kiihotti kuunnella ja ilmassa tuoksui kiimainen pillu♥️ tyttöystävä voihki ja huusi en kestä enää pillu räjähtää laske sisään. Gimmafrendi alkoi täristä kun mies huohotti nyt lähtee ja junttasi pohjaan, näin kun pallit nytkähtelivät kaivoin oman kyrpäni housuista vain pari vetoa kun spermani ruiskahti pitkälle, ei ole ollut ikinä niin kiihottavaa orkku oli huikea. Haluaisimme kokea saman uudestaan. Jos olet 40-60 vuotias isokaluinen mies joka haluaa naida paljaalla nuorta, tiukkaa pillua paljaalla jätä yhteystietosi heti, saat siementää mun tyttökaveria usein. Olethan tauditon.
        Mika&Sari 23veet.


    • Anonyymi

      Nautin, kun vaimokin nautti. Saanut monta kertaa kunnolla vierasta ja pyytänyt sitten aina minua liukkaille. Ihan hahtavaa ollut ja kotiseksi sen jälkeen entistä kiihkeämpää.

      • Anonyymi

        Kotiseksi on parasta. Mieheni on aivan innoisaan kun kerron hänelle mitä hänen kaveri teki minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kotiseksi on parasta. Mieheni on aivan innoisaan kun kerron hänelle mitä hänen kaveri teki minulle.

        Vaimollani on sellainen tilanne että hänen äitinsä on menehtynyt jo nuoruudessa. Hänen oikea isä oli niin alkoholisoitunut ettei ollut hänen elämässään käytännössä lainkaan ja vietti loppuelämänsä hoitolaitoksessa. Isäpuoli (vaimoni äiti ja hän olivat avoliitossa) on kasvattanut hänet ja heillä on hyvin lämpimät välit vaikka mitään virallista sopimusta holhoamisesta ei ole koskaan ollutkaan. Hänen isäpuolensa on ns oikea mies. Metsuri, joka on korjannut omat koneensa ja tehnyt oman talonsa. Minä olen taas nörtti, joka ei ymmärrä autoista tuon taivaallista. Vaimoni kiihottui parinvaihto ajatuksista jo suhteen alussa ja kaveri kutsuttiin apuun kaksi kertaa. Siitä ei tullut mitään, mutta myöhemmin aloin puhumaan että vaimo voisi auttaa isäpuoltaan. Pariin vuoteen ei tapahtunut mitään, mutta sitten vaimo sai hänet vieteltyä. Vaikka ajatusta olimme haudutelleet noin monta vuotta, niin silti vaimon lähettäessä rakeisen kuvaviestin jossa oli spermaa valuva pillu, oli se jotain sellaista mitä piti vielä vaimonkin vähän miettiä. Tunsin mustasukkaisuutta, mutta puolen vuoden jälkeen heidän hommat jatkuivat ja tunsin siitä normaalia kiihkoa.


    • Anonyymi

      Mies ehdotti, suostuin, nautin 3min kunnes mustasukkaisuus hänellä otti vallan ja paluuta ei ole.
      10vuotta yhdessä, 4vuotta keskustelua ja lopputulos-ero syyllisyys.
      Pahin pelko tuli todeksi.

      • Anonyymi

        Paska tsäg :( olisin kyl kestäny asetelman...


      • Anonyymi

        No olipa onneton ukko, kun kerran ehdottikin. Jos ehdottaa, niin pitää kestää leikki loppuun asti. Nautitko hänen mielestään liikaa?


      • Anonyymi

        Ei nyt avioliittoa olisi kannattanut heittää hukkaa erossa siksi että kerran käytiin vieraissa ja vielä yksissä tuumin.


    • Anonyymi

      En tiedä vielä. Mutta tulen kuukauden päästä raportoimaan (jos muistan), parinvaihto viikonloppu jo sovittu ;)

      • Anonyymi

        Se voi olla aikas jännää. Mulla oli ekalla kerralla jotain kiiman ja mustasukkaisuuden sekoitusta. Tosi voimakas tunne. Niin oli ollut kyllä miehellänikin, kun näki mua pantavan rajusti. Molemmat tykättiin ja kokeiltu monta kertaa uudestaan. Ei sitten enää yhtä jäätävä kokemus, enemmän pelkkää kiimaa. Onnea matkaan!


      • Anonyymi

        No niin, nyt se raportti ulos kun satuin muistamaan. Ei tullut paljoa raportoitavaa; yksi osapuoli perääntyi hommasta joten tuli ihan tavallinen viikonloppu. Ihan kiva sellainen kuitenkin.
        Ei silti jäänyt negatiivisia tunteita peruuntumisen vuoksi, päinvastoin. Osaa arvostaa tätä vielä enemmän, kun kukaan ei lähtenyt hommaan toisten mieliksi vaan uskalsi tuoda oman näkökantansa julki. Asiasta keskusteltiin hyvässä hengessä ja loppu hyvin. Kenenkään ei pidä alkaa hommaan jos sitä ei oikeasti tahdo. Ehkä toisella kertaa sitten, ehkä ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se voi olla aikas jännää. Mulla oli ekalla kerralla jotain kiiman ja mustasukkaisuuden sekoitusta. Tosi voimakas tunne. Niin oli ollut kyllä miehellänikin, kun näki mua pantavan rajusti. Molemmat tykättiin ja kokeiltu monta kertaa uudestaan. Ei sitten enää yhtä jäätävä kokemus, enemmän pelkkää kiimaa. Onnea matkaan!

        Ihanaa että olet saanut kunnolla munaa ja olet nauttinut siitä olisin mielelläni minäkin pannut sinua jos antaisitte?


    • Silloon kiihotti mutta nykyisen rouvan näkeminen vieraassa kyydissä tekisi mustasukkaiseksi. Fantasiana kiihottaa...

    • Vieraan kiihko vaimoon sekä vaimon halukkuus alun lievän "innostuksen peittelyn jälkeen".
      Ei mitään mustasukkaisuuksia eikä katumusta. Kiva kokeilu pari kertaa ja pitkäksi aikaa muisteloita ja fantasioita.

    • Anonyymi

      Annoin vieraan miehen panna jonkun aikaa. Sitten sai lähteä. Jäi syöksyt saamatta. Mutta kyllä oli vaimo Kiimassa kun nussin vieraan lähdön jälkeen. Hirveät orkut. Paras pano pitkästä aikaa.

    • Anonyymi

      Valtavan makeeta oli nähdä vaimon nauttivan täysillä vieraasta kyrvästä ja haluavan siemenet sisäänsä. En ollut yhtään mustis. Päinvastoin olen tarjonnut muitakin vieraita, mutta eivät ole kelvanneet. Lupasi valita itse seuraavalla kerralla.

      • Anonyymi

        Minä haluaisin siementää vaimoasi, miten se kävisi päinsä? Levittäisilö vaimosi jalkansa minulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä haluaisin siementää vaimoasi, miten se kävisi päinsä? Levittäisilö vaimosi jalkansa minulle

        Missä päin olet sinä mies,kun ilmaisit halusi siementää vaimoni. On varmaa vaimo levittää jalkansa reitensä harojensa välit, on aivan jonkun verran tukevat reidet haarojenvälit,ja on ihan oikeesti tosi aitoo vittua haarojenvälit,on tosi pantava nussittava nainen vitustansa. Ei tule pettymystä. Voitko valaista ikäsi onko kyrpäsi iso kestävä millä töitä teet naisten vitulle.
        Kävisi hyvinkin liikumme autolla,voimme vuokrata vaikka hotelihuonen,saadaan nussia huoletta täysillä vaimolta vittua vinkkaa missä päin oleilet.
        Kun haluat on varmaan,saat upottaa kyrpääsi vaimon kosteaan kiimasee vittuun.
        Make & Kyllikki haluaa tätä,haluathan sinäkin mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin olet sinä mies,kun ilmaisit halusi siementää vaimoni. On varmaa vaimo levittää jalkansa reitensä harojensa välit, on aivan jonkun verran tukevat reidet haarojenvälit,ja on ihan oikeesti tosi aitoo vittua haarojenvälit,on tosi pantava nussittava nainen vitustansa. Ei tule pettymystä. Voitko valaista ikäsi onko kyrpäsi iso kestävä millä töitä teet naisten vitulle.
        Kävisi hyvinkin liikumme autolla,voimme vuokrata vaikka hotelihuonen,saadaan nussia huoletta täysillä vaimolta vittua vinkkaa missä päin oleilet.
        Kun haluat on varmaan,saat upottaa kyrpääsi vaimon kosteaan kiimasee vittuun.
        Make & Kyllikki haluaa tätä,haluathan sinäkin mies.

        Siinä oikein helvetin hyvä esimerkki siitä kuinka tapaamiset tulee järjestää AINA julkiselle paikalle. Tuo "Make" "Kyllikin" mies, selitti tämän aamun viestissään, että hänen vaimonsa nimi onkin "Tellervo" ja että hän hakee vaimolleen pahoinpitelijää ja kuristajaa!

        Kaikkea sitä maa päällään kantaa. Tein "Tellervon" miehestä rikosilmoituksen.

        Olkaa ihmiset varovaisia kun vastailette seuranhakuihin, koska juuri tuollaisia "Maken" kaltaisia sekopäitä on liikkeellä joiden korvien välissä ei kaikki muumit ole selvästikään terveitä.


    • Anonyymi

      Parinvaihdossa mies ja toinen nainen lämpenivät nooeasti. En pystynyt katsomaan, kun alkoivat naimaan.
      Onneksi kaveri ymmärsi ja lämmitti mua rauhassa. Sai mieheni sitten nähdä, kun sain isoa ja kunnolla.
      Mukavaa se oli kun tottui.

      • Anonyymi

        Taisi miehesikin kiihoittua kun sait vierasta.


      • Anonyymi

        Oliko kaverilla paljon isompi kuin omalla?


    • Pidän siitä kun vaimo nauttii. Hienoa kun muutkin pitää häntä haluttavana.
      Vaimo pelaa joukkuepelejä. Siinä on jotain samaa kun katsoo katsomusta hänen kiljaisuaan kun ovat voittaneet tasaisen kamppailun. Kentälle en pääse mutta makkarissa kyllä liukkaille.

    • Anonyymi

      Kävin parin klubbi mun vänhä tyttöystävä kanssa pari kertta. Loistava fiilis jos mä panoin toinen tyttö ja katso mun tyttöystävä panoi toinen mies ja samalla aika ime toinen mies. Asuin Hollannissa ja melkein joka kaupunkit on yksi pari klubbi. Tuli kello 23 sisään ja lähti pois vastaa 4.. panoi varmasti 8 tyttöt joka kertaa mä meen ja tyttöystävä varmasti meni 10 miehet kanssa.

      • Syy miksi liityimme Euroopan Unioniin.


    • Anonyymi

      Sekava,,ja alussa aika raju..mutta kun näin kuinka vaimo sai ja alkoi voihkimaan ja pojat alkoivat nussimaan oikein kunnolla.
      Vaimo oli sekaisin yhdynnän jälkeen,ja tarvitsi hetken aikaa ennen kun kysyi että saako ottaa lisää.
      Annoin luvan,ja parasta sexiä mitä koskaan nähnyt.Se kun vaimon pillusta valui siemenet,oli ihan pakko maistaa ja käydä liukkailla,ja antaa pojille vapaat kädet.
      En koskaan ole vaimon kuullut niin voihkivan ja ääntelevän kun silloin.
      Enkä vaimon niin kiimaisena.

      • Anonyymi

        Miten löydän luotettavan miehen panee naisystävää Kuopion seudulta. Alle 45 mies jaeimikään ihramaha!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten löydän luotettavan miehen panee naisystävää Kuopion seudulta. Alle 45 mies jaeimikään ihramaha!

        Ei teitä kiinnostaisi parinvaihto?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten löydän luotettavan miehen panee naisystävää Kuopion seudulta. Alle 45 mies jaeimikään ihramaha!

        Kyllähän näitä löytyy. Täällä on kyselty ja jossain iskurin tapaisissa suht halvoissa maksullisissa palveluissa kanssa


      • Anonyymi

        Anna vaimon saada lisää, minäkin olen ihan kiimassa siitä että vaimosi saa


    • Anonyymi

      Ystävämme nussi vaimoani ensi kerralla, laukesin koskematta itseäni..kaverin lauettua vaimon sisään, hän lähti pesulle ja antoi meille sulatella tilannetta. Syöksyin heti hänen lähdettyä vaimon pilluun ja nuolin vaimon puhtaaksi. Ensin vaimo esteli mutta häntä kiihoitti kuitenkin tilanne ja avasi itsensä suulleni ja sai muutaman orkun nuolessani häntä. Samana iltana ja koko viikonloppuna vaimo antautui meille miehille useasti ja aina kaverimme jälkeen nuolin vaimon. Oli upeaa, ei mustasukkaisuutta , itsehhän vaimoani taivuttelin tähän vuosia. Muutamia valokuviakintallella.

      • Anonyymi

        Minäkin haluan vaimoasi


    • Ihan huippua nähdä kun mieheni rakastelee toisen naisen kanssa😊
      Minun aloite ja ihan huippua kun kaikki saa kosketella toisiaan😊

      • Miten itselläsi?
        Miltä tuntui kun vieras ensikertaa työntyi pilluusi ja miehesi katsoi vierestä?
        Oma vaimo meinasi panikoida kun kaveri työntyi ensimmäistä kertaa hänen pilluunsa. Pidin vaimoa kädestä ja suutelin häntä minkä jälkeen hän pikkuhiljaa rauhoittui ja alkoi nauttia. Onneksi olimme mökillämme ensimmäistä päivää ja miehet oltiin kiimassa ja pantiin vaimoani useasti päivien aikana.


      • Anonyymi

        Fetissi/Idea tuntuu oudolle. Naiseni on puhut minulle että haluaisi nähdä minun nussivan jotain toista naista. Mutta on myös myöhemmin kertonut että jos panen muita, niin suhde on loppu. Kerran jäin kiinni itse teossa ollessani panemassa toista naista ja naiseni olikin oven takana kuuntelemassa. Hän vaati nähdä kun nussin tätä. En suostunut. Suhteemme onkin ollut tämän pettämisen takia jo karikolla pidempään ja ajatus siitä jos hän olisi saanut katsella kiihottaa vieläkin


    • Anonyymi

      Tulimme eilen itä suomeen mökille ja porukkaa alkaa valua lisää. Laitoimme pedit aittan alakertaan ja vaimoni pettasi yläkertaan pedin yksiinään juhlimaan tulevalle miehelle on vaimon lapsuuden ystävä. Kaveri ollut ihastunnut nuoresta asti vaimooni joka lomalla yrittää iskeä vaimoani ja vihjailee jos sai yhden yön peuhata vaimoni kanssa. Päätimme että tänä juhannuksena asia toteutetaan.

      • Anonyymi

        Vastaa miten meni! Halun lukea ja fantasioida 😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaa miten meni! Halun lukea ja fantasioida 😎

        Upea aatto ilta ja yö takana! Porukka juhli kunnolla ja saunottiin pitkin yötä. Vaimon koulukaveri iski silmänsä heti alku illasta vaimoni kroppaan. Olimme kahden kaverrin kanssa saunassa kysyin suoraan haluaisiko naida vaimoani ja kaveri vastasi olen halunnut aina vaimoasi. Sovittiin että iskee vaimoni viksusti ettei muut kiinnittä liikaa huomiota.Kerroin myös että vaimo valmis ja sovittu asiasta sekä yläkerran vaimo koristellut kukkasin ja uusin verhoin sitä varten. Aivan mahtavaa katsella kun molemmat viettivät kiimaisina iltaa ja tietäen että loppu yön voivat naida rauhassa. Saunottiin kaikki yhdessa ja löylyjen välissä vaimoni ja kaveri kävivät tupakalla.Paukut veivät viimeisetkin estot. Kiihotuin äärimmilleen kun näin vaimoni suutelemassa kiihkeäästi saunan terassilla, kaveri työnsi kätensä vaimon housujen sisään ja hieroi hellästi pillua.Vaimo hieroi miehen uima housujen päältä puoli jäykkää kullia. Vaimoni tuli jonkun ajann päästä sanoo minulle että lähtee kaverin kanssa ylä kertaan, oli aivan häkelllyttävä tunne että kohta ihana vaimoni saa vierasta eka kertaa yhdessä olon aikana.Suutelin vaimoa sanoin nauti kunnolla.Menin nukkuu itse ala kertaan tunnin päästä ja aivan huumaava tunne kun ylhäällä kuului vaimon huohotus ja ohut katto narisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Upea aatto ilta ja yö takana! Porukka juhli kunnolla ja saunottiin pitkin yötä. Vaimon koulukaveri iski silmänsä heti alku illasta vaimoni kroppaan. Olimme kahden kaverrin kanssa saunassa kysyin suoraan haluaisiko naida vaimoani ja kaveri vastasi olen halunnut aina vaimoasi. Sovittiin että iskee vaimoni viksusti ettei muut kiinnittä liikaa huomiota.Kerroin myös että vaimo valmis ja sovittu asiasta sekä yläkerran vaimo koristellut kukkasin ja uusin verhoin sitä varten. Aivan mahtavaa katsella kun molemmat viettivät kiimaisina iltaa ja tietäen että loppu yön voivat naida rauhassa. Saunottiin kaikki yhdessa ja löylyjen välissä vaimoni ja kaveri kävivät tupakalla.Paukut veivät viimeisetkin estot. Kiihotuin äärimmilleen kun näin vaimoni suutelemassa kiihkeäästi saunan terassilla, kaveri työnsi kätensä vaimon housujen sisään ja hieroi hellästi pillua.Vaimo hieroi miehen uima housujen päältä puoli jäykkää kullia. Vaimoni tuli jonkun ajann päästä sanoo minulle että lähtee kaverin kanssa ylä kertaan, oli aivan häkelllyttävä tunne että kohta ihana vaimoni saa vierasta eka kertaa yhdessä olon aikana.Suutelin vaimoa sanoin nauti kunnolla.Menin nukkuu itse ala kertaan tunnin päästä ja aivan huumaava tunne kun ylhäällä kuului vaimon huohotus ja ohut katto narisi.

        Huimaa touhua. Haluaisin kuulla lisää jos sopii!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huimaa touhua. Haluaisin kuulla lisää jos sopii!

        Yllättävintä ja samalla kiihottavinta kun molemmat sanoivat naidessa toisiaan kullaksi ja rakkaaksi.Myös vaimmon huuto kun sai orgasmin sekä orgasmien määrä jota kotona ei taphdu. Aamulla vaimoni tuli ala kertaan vasta klo 11 olin jo muiden kanssa saunomassa jokainen kyllä tajusi missä vaimoni vietti yön.


      • Anonyymi

        Varmasti oli kiihottavaa kuulla kun oma vaimo nauttii vieraasta. Meinaatteko ottaa joskus uusiksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti oli kiihottavaa kuulla kun oma vaimo nauttii vieraasta. Meinaatteko ottaa joskus uusiksi?

        Parin viikon päästä kun lomat alkaa ehdotin vaimolle jos kutsuis kaverin mökille.


      • Anonyymi

        Meinasitko osallistua hommiin mukaan vai ihan katsella tai kuunnella?
        Päivittelehän miten käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huimaa touhua. Haluaisin kuulla lisää jos sopii!

        Kiihoittavaa juttuja pareista sekä heidän vieraista. Lukiessa alkaa muna paistumaan, uskoakseni monella naisella pimppi kostumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiihoittavaa juttuja pareista sekä heidän vieraista. Lukiessa alkaa muna paistumaan, uskoakseni monella naisella pimppi kostumaan.

        Kostuu mukavasti. Oma mies kuittasi että paras liukaste on miehen sperma. Olen samaa mieltä. Onko oman vai toisen, ei väliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kostuu mukavasti. Oma mies kuittasi että paras liukaste on miehen sperma. Olen samaa mieltä. Onko oman vai toisen, ei väliä.

        Saisit paksuhkoa ympärileikkkatua sisällesi ja paljasta. Siementäsin Sinut. Ihanaa naida halukasta rouvaa, laskea sisälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Upea aatto ilta ja yö takana! Porukka juhli kunnolla ja saunottiin pitkin yötä. Vaimon koulukaveri iski silmänsä heti alku illasta vaimoni kroppaan. Olimme kahden kaverrin kanssa saunassa kysyin suoraan haluaisiko naida vaimoani ja kaveri vastasi olen halunnut aina vaimoasi. Sovittiin että iskee vaimoni viksusti ettei muut kiinnittä liikaa huomiota.Kerroin myös että vaimo valmis ja sovittu asiasta sekä yläkerran vaimo koristellut kukkasin ja uusin verhoin sitä varten. Aivan mahtavaa katsella kun molemmat viettivät kiimaisina iltaa ja tietäen että loppu yön voivat naida rauhassa. Saunottiin kaikki yhdessa ja löylyjen välissä vaimoni ja kaveri kävivät tupakalla.Paukut veivät viimeisetkin estot. Kiihotuin äärimmilleen kun näin vaimoni suutelemassa kiihkeäästi saunan terassilla, kaveri työnsi kätensä vaimon housujen sisään ja hieroi hellästi pillua.Vaimo hieroi miehen uima housujen päältä puoli jäykkää kullia. Vaimoni tuli jonkun ajann päästä sanoo minulle että lähtee kaverin kanssa ylä kertaan, oli aivan häkelllyttävä tunne että kohta ihana vaimoni saa vierasta eka kertaa yhdessä olon aikana.Suutelin vaimoa sanoin nauti kunnolla.Menin nukkuu itse ala kertaan tunnin päästä ja aivan huumaava tunne kun ylhäällä kuului vaimon huohotus ja ohut katto narisi.

        Hieno juhannus teillä. Onnea! Kerro seuraavastakin tapaamisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno juhannus teillä. Onnea! Kerro seuraavastakin tapaamisesta.

        Nyt tää muuttui aika mielenkiintoiseksi vaimoni ja tää kaveri joka vietti jussin vaimon kanssa, aloittivat eroottisen viestittelyn. Aika kiihottavaa kun vaimo käy kuumana kun viesti saapuu. Olen ollut kuin en tietäisi asiasta ja vaimoni siirtyy aamu yöstä toiseen huoneeseen nukkumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt tää muuttui aika mielenkiintoiseksi vaimoni ja tää kaveri joka vietti jussin vaimon kanssa, aloittivat eroottisen viestittelyn. Aika kiihottavaa kun vaimo käy kuumana kun viesti saapuu. Olen ollut kuin en tietäisi asiasta ja vaimoni siirtyy aamu yöstä toiseen huoneeseen nukkumaan.

        Joko vierailu toteutunut ja vaimosi saanut taas vierasta sisäänsä? Naivatko muuten paljaaltaan ja ottaako vaimosi spermat sisäänsä?
        Meillä vähän samantapainen kuvio ulkomailla työskentelevän kaverini kanssa. Hän on Suomessa vain kesällä ja silloin tulee mökillemme viikoksi. Vaimo on sen jälkeen hyvin hyvin väsynyt, mutta saanut ja onnellinen.
        Juhannuksen jälkeinen viikko oli tänäkin vuonna yhtä ilotulitusta. Vaimo ja kaveri naivat monta kertaa päivässä ja pitihän minunkin osallistua aika moneen sessioon. Mukava oli kyllä välillä vain kuunnella tuvan puolella kammarista kuuluvaa nainnin läiskettä.
        Jälkeenpäin tulevat tupaan ja vaimo pyytää minua pyyhkimään talouspaperilla pillusta reisille valuvan sperman.
        Tuleva vuosi tulee olemaan siinä mielessä erilainen, että vietämme talvella viikon kaverin luona. Siitä saamme molemmat puhtia pitkään talveen.


      • Anonyymi

        Ja mistähän hitosta sinä sen muka tunnistat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Upea aatto ilta ja yö takana! Porukka juhli kunnolla ja saunottiin pitkin yötä. Vaimon koulukaveri iski silmänsä heti alku illasta vaimoni kroppaan. Olimme kahden kaverrin kanssa saunassa kysyin suoraan haluaisiko naida vaimoani ja kaveri vastasi olen halunnut aina vaimoasi. Sovittiin että iskee vaimoni viksusti ettei muut kiinnittä liikaa huomiota.Kerroin myös että vaimo valmis ja sovittu asiasta sekä yläkerran vaimo koristellut kukkasin ja uusin verhoin sitä varten. Aivan mahtavaa katsella kun molemmat viettivät kiimaisina iltaa ja tietäen että loppu yön voivat naida rauhassa. Saunottiin kaikki yhdessa ja löylyjen välissä vaimoni ja kaveri kävivät tupakalla.Paukut veivät viimeisetkin estot. Kiihotuin äärimmilleen kun näin vaimoni suutelemassa kiihkeäästi saunan terassilla, kaveri työnsi kätensä vaimon housujen sisään ja hieroi hellästi pillua.Vaimo hieroi miehen uima housujen päältä puoli jäykkää kullia. Vaimoni tuli jonkun ajann päästä sanoo minulle että lähtee kaverin kanssa ylä kertaan, oli aivan häkelllyttävä tunne että kohta ihana vaimoni saa vierasta eka kertaa yhdessä olon aikana.Suutelin vaimoa sanoin nauti kunnolla.Menin nukkuu itse ala kertaan tunnin päästä ja aivan huumaava tunne kun ylhäällä kuului vaimon huohotus ja ohut katto narisi.

        Minä nautin myös ja olen aivan liekeissä


    • Anonyymi

      Myönnän tulleeni mustasukkaiseksi, kun mieheni riisui toisen parin naisen oikein hekumallisesti ja nainen sitten mieheni.
      Sitten he alkoivat suutelemaan ja hyväilemään toisiaan ja lopuksi alkoivat kiihkeästi naimaan.
      Minulle varattu mies tapitti kiihkeänä kanssani viereiseltä hotellisängyltä pariskuntaa eikä ollut yhtään kiinnostunut minusta. Kun yritin vähän hiplata häntä, niin sanoi, että seurataan ensin. Ja kierrokset viereisellä petillä kiihtyivät koko ajan.
      Olivat vaihtaneet asentoa ja nainen ratsasti miehelläni.
      Siinä vaiheessa minulla keitti yli ja häippäsin huoneesta. Minun kohdallani parinvaihto jäi siihen, vaikka olimme sitä harrastaneet useammankin parin kanssa. Myös tuon nyt tapaamamme parin kanssa. Silloin ukko kyllä pani minua mennen tullen ja hyvin panikin.

    • Kiihoittaa mielettömästi.
      Ollaan jatkettu kimppaa saman miehen kanssa kohta 20 vuotta.
      Vaimo on meidän yhteinen ollaan panttu kimpassa ja erikseen niin paljon että se on normaalia kun kaveri tulee meille ja panee vaimoani myös kun en ole paikalla.

    • Anonyymi

      Kiihotun heti, kun näen kiiman naiseni silmistä. Siitä ei pitkään mene, kun ottaa vierasta kyrpää sisäänsä. Se vasta kiihottaakin.

    • Anonyymi

      Kun vaimolla on mahdollisuus saada vierasta, minua vie vietit. Mustasukkaisuudesta ei ole tietoa. Eka kerran liukkaille päädyin kun kaveri oli kylässä. Saunoimme. Tulin saunasta suihkuhuoneeseen ja kaverini oli pesemässä vaimoni selkää suihkuhuoneessa. Näin vaimoni leveän hymyn ja kaverini puolikovan kalun. Luultavasti sillä oli vähän kutiteltu häpyhuulia. Kuulin itseni sanovan ennenkuin ajattelin mitään: -Voit laskea lastin sisään. Sillä on kierukka. Kaveria ei tarvinnut kahdesti käskeä. Eikä vaimoni tavara vastustellut. Puolikova kalu liukui sisään samantien. Esilämmitykset oli jo hoidettu minun vielä istuessa saunassa. Vajaan vartin päästä sain spermalla täytettyä hymyilevää vaimoani.

      • Anonyymi

        Kyllä tuo lasti kuuluu laskea sisälle noissa tilanteissa tuli mitä tuli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuo lasti kuuluu laskea sisälle noissa tilanteissa tuli mitä tuli.

        Samaa mieltä.spermat sisään aina...


    • Anonyymi

      mistä tuollasia

      • Anonyymi

        Vaimoja, kavereita vai aviomiehiä?

        Oma vaimo on ainakin niin munan perään, että vähänkään kiinnostava mies saa kun vaimo on anteliaalla päällä.

        Eikä ole kukaan eksistäkään pystynyt vastustamaan vierasta.

        Kyllä näitä löytyy.


    • Anonyymi

      Meille kävi ikävästi.. mies ei ennen tätä ollut mustasukkainen tai epäilevä, mutta kimpan jälkeen muuttu tosi vainoharhaiseksi ja kyttäsi jokasta liikettäni ja epäili että menen sänkyyn muiden kanssa..

      Kaikille tämä ei sovi ja kimpassa on iso riski, kun kukaan ei ennustaja ole..

      Mutta onneksi suurelle osalle tämä sopii,

      Meille nyt tuli ero toukokuussa, kun mieheni vain häipyi..

    • Anonyymi

      Muistan kyllä tilanteen jännityksen ja myös pienen mustasukkaisuuden, varsinkin kun vaimo antoi kolmannen pyörän tehdä asioita, mitä minä en ollut saanut tehdä.

      Myöhemmin vaimo aloitti salasuhteen tuon kolmannen pyörän kanssa.

      Hyvänä asiana tuosta koaikesta jäi, että vaimo oppi pitämään anaaliseksistä.

      Liukkaille en ole päässyt, enkä varmaan ikinä pääsekään, kun erosin vaimostani ja nykyinen kumppani on yhden miehen nainen.

      • Anonyymi

        Tämä on se mistä olen kärsinyt. Vaimo ei halunnut minun kanssani tiettyjä asioita, mutta eron jälkeen kysymättä kertoi puhelimessa seksielämästään ja omista mieltynyksistään, joita hän ei minun kanssaan halunnut edes yrittää. Tuollainen satuttaa ja syvältä.


    • Anonyymi

      Äärinmäisen kiihottavaa antaa oma muija muille käyttöön

    • Anonyymi

      Tosi kiihottavaa katsoa, kun vieras kyrpä uppoaa vaimon pilluun.

    • Anonyymi

      Koko tilanne äärimmäisen kiihottava. Jännitys kolmannen pyörän hankinnasta, vaimon huolellinen valmistautuminen kaverin kohtaamiseen, antautuminen hänelle, kiihkeän aktin seuraaminen, parin yhteinen laukeaminen, vieraan sperman valuminen pillusta, liukkaille pääsy.
      Vaikea sanoa mikä kohta paras. Kaikki herättävän kiihkoa, ei mustasukkaisuutta.

      • Anonyymi

        Aivan. Ja kyllä se paras liukaste siinä hetkessä on vieraan miehen spermat! Mikään kaupan litku ei samaa tuntumaa pysty tarjoamaan. Ensinnäkin emätin tuntuu mukavan avoimelta yhdynnän jälkeen, mutta ei löysältä vaan ennemminkin kimmoisalta. Sitten toisen miehen satsit tarjoaa tuntumaa, mutta myös liukua. Kaupan tökötit vie tuntuman kokonaan pois.


    • Anonyymi

      Olemme kokeilleet kolmen kimppaa ja parinvaihtoa. Pääasiassa kiihottavia juttuja molemmat.
      Muutaman kerran olemme kokeilleet myös niin, että vaimo on iskenyt kapakasta miehen ja lähtenyt tämän matkaan. Itse olen mennyt kotiin odottamaan.
      Siinä tunteet ovat aivan sekaisin. Kiihotusta ja mustasukkaisuutta ainakin.
      Vaimo vielä lisännyt tunteita tekstaamalla aina panojen jälkeen, saiko orgasmia ja siementä ja kuinka.
      Pahimman tunnesekavuuden aiheutti se, kun kysyi voiko jäädä hotelliin pitkälle seuraavaan päivään, koska saa niin hyvää seksiä isokaluiselta kaverilta. Lupasin, mutta Odottaessa oli lähellä, etten lähtenyt hakemaan. Onneksi en tiennyt missä hotellissa olivat.
      Palasi toki hyvin nussittuna ja pyysi kotona vielä lisää. Kyllä tunteet siinä tasaantuivat, mutta uusia noin pitkiä keikkoja en enää lupaa.

    • Anonyymi

      Sukatkin pyörivät jalassa, kun näin ekan kerran vieraan miehen panevan vaimoa. Ihan kiihottavaa se on.
      En ole mustis siitä, että vaimo nauttii.

    • Anonyymi

      Vaimon kiimaisuus siinä kiihottaa. Irti arjesta. Vaimon nautinto. Kokeiltu vain kerran kuutisen vuotta sitten. Kiihottavaa oli kun päätimme kysyä jos ystävämme haluaisi kokeilla yhdessä. Lähetimme seksikkäitä kuvia vaimosta ja sovittiin päivä.
      Vaimo sai mahtavia orgasmeja vaikka ystävän kanssa vain annoimme suuseksiä ja imimme rintoja. Vaimo tyydytti ystävämme käsillä. Sen jälkeen Vaimo pyysi että vierailija poistuisi pian. Vaimolla oli silmät peitettynä suurimman osan ajasta.
      Nyt se on vain meidän fantasiana. Ei toistunut. Ehkä parempi niin.

      • Anonyymi

        Jännä kokemus tuokin. Eihän sitä tiedä, vaikka vielä uusisitte ja menisitte pidemmälle? Onko ollut puhetta?


    • Anonyymi

      Kokemus tämäkin. Uudenvuoden juhlissa syntyi riitaa hyvän ystäväni kanssa. Hän ja mieheni laittoivat minut taksiin ja kotiin. Koko aamuyön puhisin kotonani tietäen että he menisivät rakastelemaan. Olin samalla vihainen ja kiihottunut.

    • Anonyymi

      Minulla sama kiukku ja kiihotus, kun ekaa kertaa näin parinvaihdossa mieheni panevan toista naista. Aika raastava, mutta samalla koukuttava tunne.

      • Anonyymi

        Luulisi tulevan jonkin verran mielihyvää ja ylpeyttä kun oma mies panee hyvin ja tällä vieraalla naisella ei ole mitään mahdollisuutta alkaa mihinkään suhteesen miehesi kanssa varsinkin sen vuoksi kun miehesi haluaa olla vain sinun kanssasi ja uskollinen.


    • Anonyymi

      Naapurissa taas kymmenen minuuttia yli kello kahdeksan soi ovikello ja nyt siellä taas lakanat heiluu ja naapurin nainen valittaa nautinnosta.

      Kolme vuotta sitten seinänaapuriin muutti uusi pariskunta ja pari vuotta sitten siellä, aina kun naisen oma mies on lähtenyt kuudelta töihin, hieman yli kahdeksan ovikello soi ja hetken päästä alkaa kuulua huohotusta, voihkintaa ja sitten äijän orkku örinät.

      Ja näin tuli taas hommat hoidettua, kello 8:39.

      Onko tuo sitten sovittua tai pettämistä, ei mitään väliä. Olen kateellinen!

    • Anonyymi

      Nykyistäni en halua jakaa kenenkään toisen kanssa, eikä ymmärtääkseni hänkään minua. Vaikka kuinka kiihottaisi, niin kontrolli pitää.

    • Anonyymi

      Vaimo otti pultit, kun laskin spermat parinvaihdossa toisen naisen sisään. Toisin olimme kyllä sopineet, mutta kun nainen halusi, että otan kortsun pois.
      Ja vaimoni sattui huomaamaan, vaikka oli vieras kyrpä sisällä. Pussitettu kylläkin.
      Se parinvaihto jäi siihen, eikä uutta paria ole enää haettu. Vaimo on yhä vihainen.

    • Olen äärimmäisen kiihoittunut kun kaveri panee vaimoani ja itse avustan hieromalla vaimoni rintoja.
      Meillä on yksi kaveri joka käy säännöllisesti vaimoa panemassa vähintään kerran kuussa.
      Vakimies on ollut jo 16 vuotta mukana ja on saanut pysyvän luvan vaimoni panemiseen.

      • Anonyymi

        Oletko aina mukana, vai hoitavatko homman myös kahdestaan?
        Meillä panevat vain silloin, kun olen vähintään kuulolla. Useimmiten olen kyllä mukana, mutta välillä seisokki osuu eri aikaan, kun vaimon halut ja kaverin jäykkyys.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko aina mukana, vai hoitavatko homman myös kahdestaan?
        Meillä panevat vain silloin, kun olen vähintään kuulolla. Useimmiten olen kyllä mukana, mutta välillä seisokki osuu eri aikaan, kun vaimon halut ja kaverin jäykkyys.

        On yksi kaveri joka saa vapaasti panna vaimoani yksin myös.
        Vaimo ollut myös matkoilla kaverin kanssa kahdestaan kun itse en ehtinyt.
        Olivat Kreetalla 2 viikkoa ja yhteinen sänky.


      • Anonyymi

        Tunti sitten vaki kaveri kävi hakee vaimoni ja lähtivät mökille. Huaaava tunne kun näkee vaimon kiiman odottaessa kaveria.


      • Anonyymi
        Mika46 kirjoitti:

        On yksi kaveri joka saa vapaasti panna vaimoani yksin myös.
        Vaimo ollut myös matkoilla kaverin kanssa kahdestaan kun itse en ehtinyt.
        Olivat Kreetalla 2 viikkoa ja yhteinen sänky.

        Meillä on samanlainen järjestely. Homma alkoi oudosti. Vaimoni oli silloin vielä tyttöystäväni ja olin kyllä tunnustanut että minua kiihottaisi jos hän joskus panisi jotain lähipiirini miestä. Minua ei kiihota se että joku tuntematon tulisi panemaan vaimoani. Minua kiihottaa se salaisuus, sekä heidän välillään että meidän välillä, mutta myös se että muut lähipiiristä eivät tiedä siitä mitään. Kuten sanottua, juttu alkoi oudosti koska kaksi kaveriani olivat lähdössä kalaan ja tyttöystäväni pyysi että saisiko hänkin lähteä mukaan. Minä en viitsinyt lähteä, mutta tietenkin luotin kavereihini ja niin he menivät yöksi.

        Tämä paljastui minulle vasta vuosia myöhemmin, mutta illan aikana toinen kavereistani oli juonut itsensä väsyksiin ja mennyt nukkumaan ja vaimoni oli toisen kaverini kanssa mennyt ulos ja hoitaneet homman metsässä. Juttu paljastui minulle sillä että aloimme yhä enemmän fantasioimaan siitä että kaveri panisi häntä. Vaimo alkoi vapautumaan enemmän ja tuomaan myös omia fantasioitaan mukaan. Ensin hän kertoi tuosta yöstä fantasiana, mutta muutamien keskustelujen jälkeen hän tunnusti että siellä oli tapahtunut oikeasti jotain. Siinä vaiheessa kun vaimo oli tunnustanut että tarina on totta, olimme jo pyytäneet saman kaverin mukaan ja hän oli käynyt naimassa vaimoani muutamia kertoja. Olin kyllä mustasukkainen, mutta vaimo vannoi ettei muita tilanteita ollut. Sen jälkeen he ovat usein rakastelleet kahdestaan, enkä ole aina jaksanut olla paikalla ja heillä kahdella on täysi lupa touhuilla milloin vain haluavat.


    • Niin mielelläni naisin varattua naista, varttuneempaa sellaista, kun itsekin jo viidenkymmenen olen. Ajatus siitä, että saan jonkun toisen omaa, jopa hänen katsellessaan, saa vain niin kehon jo halusta kihelmöimään. Harmi vain ettei vielä ole onnistunut, koska ensimmäinen kyseisenlainen sovittu tapaaminen peruuntuikin vastikään.

      • Anonyymi

        Olen aisuri ja vaimoni saanut vierasta vuosien ajan. Viimeksi viikko sitten laivalla ja parin viikon päästä hotellissa Tampereella. Upeeta nähdä ja kuulla vieraan miehen kiima.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen aisuri ja vaimoni saanut vierasta vuosien ajan. Viimeksi viikko sitten laivalla ja parin viikon päästä hotellissa Tampereella. Upeeta nähdä ja kuulla vieraan miehen kiima.

        Onnelliset sinä, vaimosi ja vieraat :)


    • Anonyymi

      Olemme olleet yli 30 vuotta yhdessä. Ja vaimolla on vieraita ollut varmaan 25 vuotta, osa luvallisia ja osa jälkikäteen kerrottuja. Nyt on ollut yli 3 vuotta isokullinen todellinen panomies kaverina, Olemme naineet yhdessä ja erikseen vaimoani. Pääsääntöisesti he naivat yhdessä milloin missäkin. Vaimoni laittaa päivällä vain viestiä että treffit tänään. Minua kiihottaa tämä ja olen tyytyväinen, että yli 50 v ylipainoinen vaimoni kelpaa muillekin.

      • Anonyymi

        Samoin meillä jo vuosia pano kaveri, kiihottavaa kun viestittelevät keskenään ja tapaavat pari kertaa kuussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin meillä jo vuosia pano kaveri, kiihottavaa kun viestittelevät keskenään ja tapaavat pari kertaa kuussa.

        Juu. Se valmistautumisvaihe pillunkarvojen siistimisineen ja tangoihin pukeutumisineen on tosi kiihottava vaihe. Samoin se, kun tietää vaimon saaavan parhaillaan vierasta parrua ja spermaa sisäänsä.
        Vaimo on pari vuotta käynyt kuukauden, kahden välein tapaamassa samaa isokullista kaveria tämän t hotellissa. Naivat yleensä ainakin kaksi kertaa ja sitten vaimo tuo tuliaiset kotiin ja haluaa saada vielä yhden orgasmin ja sperma-annoksen.


    • Anonyymi

      Kyllä se on jännittävää ja kiihoittavaa ķun katson toisen panevan vaimoani.
      Onnekseni vaimoni nauttii myös kun häntä pannaan kimpassa. Meillä on vaki mies joka on meillä usein yötä ja aina vaimoa pannaan monta kertaa kumpikin

      • Anonyymi

        Siinä jotain selittämätöntä miten kiihottavaa katsoa kun vaimo nauttii myös vieraan miehen katseessa samann aikaan rakastuminen sekä hirvittävä himo. Vaimolla vaki pano kolmisen vuotta, eilen juuri lähti aamulla autolla pihasta klo 9 kysyin mihin meet vastaus käyn kaupassa, tiesin kylläkin käytöksestä et panettaa tuli kotia klo 20.


    • Erittäin kiihoittunut. Kun puolisoni saa orgasmin koen sen kyllä samalla itse, vaikka vain istun vieressä.

      • Anonyymi

        Meillä pitkä avioliito takana moni kaveri kyselee sen salaisuutta. Olemme kimpaileet kohta 20 vuotta, yhdessä pohtineet oltaisko yhdessä ilman tätä harrastusta😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä pitkä avioliito takana moni kaveri kyselee sen salaisuutta. Olemme kimpaileet kohta 20 vuotta, yhdessä pohtineet oltaisko yhdessä ilman tätä harrastusta😎

        Vaimon sisässä käynyt aika moni kiimanen kyrpä tona aikana. Aika upeeta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimon sisässä käynyt aika moni kiimanen kyrpä tona aikana. Aika upeeta..

        Kaikki ei ylhäällä mut lähempänä sata kuin viiskymmentä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ei ylhäällä mut lähempänä sata kuin viiskymmentä.

        Ihana vaimo.ruiskauttelisin kyllä isosta paksusta kullista vaimoosi syvään isot lastit.


    • Anonyymi

      Tavallisessa kolmen kimpassa kiihottavinta on, kun vieras kyrpä uppoaa ensimmäisen kerran vaimon avoimeen pilluun ja hän huokaisee autuaallisesti.
      Mutta sen voittaa ehkä valmistautuminen viettämään yhteistä yötä kahdestaan vieraan kanssa. Sitä olemme kokeilleet vasta pari kertaa.
      Se tarkka pillunkarvojen sheivaus, stringien valinta, parfyymien suihkuttelu ym.
      Ja sitten tekstarin odottelu sen jälkeen, kun on saanut ensimmäiset spermat sisäänsä. (Kerran kyllä suuhunsa. Oli ollut kirpeän hyvää.)

      • Anonyymi

        Meillä on ollut pitkän avioliiton piristyksenä parinvaihto ja kolmaspyörä jutut. Lisäksi vaimolla on ollut omia juttuja.

        Alkuperäiseen kysymykseen . Vaimon laittautuminen kauniiksi sheivauksineen ja sen seuraaminen on ollut aina kiihottavan näköistä. Kiihotusta lisää se että tietää vaimon laittautuvan vieraita miehiä varten.
        Onhan se ollut kiihotuksen huipentuma nähdä kun oma vaimo antaa vieraille miehille. Vakimies kuvio on ollut meillä luontevin tapa tässä touhussa. Suosittelen niille pareille jotka kaipaa vaihtelua joilla nautinto ohjaa touhua mustasukkaisuuden sijaan. Tämän tyyliset piristys jutut joita ollaan harrastettu ovat vaan aika koukuttavia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on ollut pitkän avioliiton piristyksenä parinvaihto ja kolmaspyörä jutut. Lisäksi vaimolla on ollut omia juttuja.

        Alkuperäiseen kysymykseen . Vaimon laittautuminen kauniiksi sheivauksineen ja sen seuraaminen on ollut aina kiihottavan näköistä. Kiihotusta lisää se että tietää vaimon laittautuvan vieraita miehiä varten.
        Onhan se ollut kiihotuksen huipentuma nähdä kun oma vaimo antaa vieraille miehille. Vakimies kuvio on ollut meillä luontevin tapa tässä touhussa. Suosittelen niille pareille jotka kaipaa vaihtelua joilla nautinto ohjaa touhua mustasukkaisuuden sijaan. Tämän tyyliset piristys jutut joita ollaan harrastettu ovat vaan aika koukuttavia.

        Meillä mies halusi parinvaihtoa, mutta epäilin, etten kestä nähdä hänen panevan toista naista. Sitten hän ehdotti kolmatta pyörää ja siihen suostuin. Mies tykkää siitä, kun flirttailen kaverin kanssa ja etenen hitaasti. Samalla kiihotan hänet täyteen huormioon. Kun tulee liukkaillle, ei kestä montakaan työntöä ennen laukeamista. Toisella kerralla sitten panee pitempään.
        Nautin itse vieraasta, mutta tuotan samalla mielihyvää miehelleni. Tästä tullut meidän juttu ja ehkä vielä suostun parinvaihtoonkin. Voisihan se olla kiihottavaa nähdä mieheni panemassa toista naista?


    • Anonyymi

      Ei se niin kivaa oo kun vaimo tykkää tummasta kullista koon vuoksi. Mä saan kanssa vieraita ja oon katsellut kun vaimo saa isoa tummaa kullia. Härskin näköistä kun ne painaa ja tikkaa kunnolla. Vaimo on vähän löytynyt mutta silti mulle se oikee. Joskus harmittaa että tähän lähdettiin. Mä kuitenkin tykkään panna eniten vaimooni. Ollaan oltu myös doublena, itse pyllyn puolella.

      • Anonyymi

        Vaimon pillu siis löystynyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimon pillu siis löystynyt

        Mun vaimon pillu löytyi synnytyksessä rajusti toki oli imukuppisynnytys ja repeämät. Laskeumaakin kuulemma on . Nyt voidaan kyllä nussia reilusti. Mutta ei ihme jos ison munan jälkeen pillu löytyy kun paljon nussitaan isolla. Klippejä kun katsoo niin ammolleen se reikä jää mustan miehen jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun vaimon pillu löytyi synnytyksessä rajusti toki oli imukuppisynnytys ja repeämät. Laskeumaakin kuulemma on . Nyt voidaan kyllä nussia reilusti. Mutta ei ihme jos ison munan jälkeen pillu löytyy kun paljon nussitaan isolla. Klippejä kun katsoo niin ammolleen se reikä jää mustan miehen jälkeen.

        Mulle on just se juttu että vaimo saa todellista parrua ja saa työntää oman pikkukalunsa isolla spermattuun väljäksi nussittuun pilluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun vaimon pillu löytyi synnytyksessä rajusti toki oli imukuppisynnytys ja repeämät. Laskeumaakin kuulemma on . Nyt voidaan kyllä nussia reilusti. Mutta ei ihme jos ison munan jälkeen pillu löytyy kun paljon nussitaan isolla. Klippejä kun katsoo niin ammolleen se reikä jää mustan miehen jälkeen.

        Sain vaimon suostuteltua useiden vuosien jälkeen korjausleikkaukseen. Laskeuma ja erittäin paha repeymä korjattiin. Nyt on niin tiukka pillu, että hän ei enää tykkää kun iso kullini hinkkaa virtsaputken suuta/klittaa. En tiedä muuttuuko tämä tästä yhtään paremmaksi ajan kanssa. Leikkauksesta on kulunut jo puolisen vuotta. Ennen tätä leikkausta tuntui kuin olisi heilutellut nakkia tuulitunnelissa, vaikka en asiaa ikinä hänelle kertonutkaan. Seksiä meillä on ollut harvoin ja laukeamiseni on ollut todella työn ja tuskan takana ja jouduin psyykkaamaan itseäni niin hyvin kuin vain pystyin. Opin valehtelemaan vaimolle, että laukeamisongelmat aiheuttaa minun työstressi.

        Naisille, joiden alapää on vaurioitunut ja jotka ovat vielä lapsen saannin jälkeen miehen kanssa yhdessä.. Koittakaa ymmärtää miestä ja sitä että hän ei varmasti halua erota sinusta, eikä ikinä myöntää, että piirakka on nyt löysä kuin vedessä uitettu. Synnytysvaurioinen ei välttämättä pysty edes kuntouttamaan lantionpohjan lihaksia ja lääkärit aliarvioivat tilanteen vakavuuden seksielämän suhteen. Repeytymien kohdalla vain korjausleikkaus auttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle on just se juttu että vaimo saa todellista parrua ja saa työntää oman pikkukalunsa isolla spermattuun väljäksi nussittuun pilluun.

        Pantiin kahta pilluun yhtaikaa ja ruiskittiin vuorotellen sisään aina spermat.hänen vaimo tärisi ja huusi nautinnosta. Sitten istui uneliaana seksin jälkeen seurassa.oli varmaan hyvä olo pillussa, kun kahden miehen spermat sisällä.ei mennyt pesulle, vaan lähtivät kotiin ajamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle on just se juttu että vaimo saa todellista parrua ja saa työntää oman pikkukalunsa isolla spermattuun väljäksi nussittuun pilluun.

        Vaimon pillu ei panemalla löysty vaan lantiopohjan lihakset vahvistuvat harjoituksesta.
        Jos pillu löystyy johtuu se joko repeämästä joka paranee parilla tikillä tai lantiopohjan lihasten surkastumisella joka ei johdu liiasta panemisesta vaan enempi liian vähästä toiminnasta eli pankaa enempi niin vaimonne pysyy timminä myös alapäästä.


    • Anonyymi

      Olen antanut vaimoni vieraan siitettäväksi,toisella kertaa tärppäsi.6 kk menossa ja vatsa tosi iso,vieras haluaa olla synnytyksessä mukana,saa olla.Tosi kiihottavaa kun alfa siittää naaraani,pidin sääriä kun vieras astui vaimoani.Saa tulla raskaaksi toistekin kun vaimokin tykkää.

      • Anonyymi

        Niin kyllähän sen lapsen alulle panemisen voi noinkin hoitaa, ei siinä mitään. Olette varmaan kuitenkin sopineet etukäteen että sinä olet lapsen isä ja toinen huoltaja vaikkei lapsi olekaan sinun siittämä. Ja tiedätte kuitenkin vaimosi kanssa kuka on lapsen biologinen isä.

        Itse en kyllä ihan noin pitkälle olis valmis menemään vaikka tykkäänkin katsoa kun vaimo saa vierasta ja muutaman kerran vuodessa iloittelemme tuttujen luottomiesten kanssa pitkän kaavan mukaan. Parhaimillaan 4 eri miestä antunut siementen syöksyä vaimon sisään yön aikana kimppakivassa.. on ollut siimahännillä kova kilpailu. Ehkäisy kuitenkin ollut kunnossa ja onneksi pitänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kyllähän sen lapsen alulle panemisen voi noinkin hoitaa, ei siinä mitään. Olette varmaan kuitenkin sopineet etukäteen että sinä olet lapsen isä ja toinen huoltaja vaikkei lapsi olekaan sinun siittämä. Ja tiedätte kuitenkin vaimosi kanssa kuka on lapsen biologinen isä.

        Itse en kyllä ihan noin pitkälle olis valmis menemään vaikka tykkäänkin katsoa kun vaimo saa vierasta ja muutaman kerran vuodessa iloittelemme tuttujen luottomiesten kanssa pitkän kaavan mukaan. Parhaimillaan 4 eri miestä antunut siementen syöksyä vaimon sisään yön aikana kimppakivassa.. on ollut siimahännillä kova kilpailu. Ehkäisy kuitenkin ollut kunnossa ja onneksi pitänyt.

        Minäkin otan aina kimpassa vieraatkin siemenet sisääni, mutta en niistä raskaaksi halua tulla. Kiihottavintakin se siemennys on tai kyllä se koko tilanne.
        Mieheni touhujen seuraaminen vieraan naisen kanssa saa myös omat hormonini liikkeelle ja silloin on vapautuneempi olo ottaa vierasta kyrpää.
        Kolmenkimpassa minua vapauttaa, kun näen mieheni kiihottuvan ja runkkaavan nähdessään minua pantavan. Yleensä silloin saan orkutkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin otan aina kimpassa vieraatkin siemenet sisääni, mutta en niistä raskaaksi halua tulla. Kiihottavintakin se siemennys on tai kyllä se koko tilanne.
        Mieheni touhujen seuraaminen vieraan naisen kanssa saa myös omat hormonini liikkeelle ja silloin on vapautuneempi olo ottaa vierasta kyrpää.
        Kolmenkimpassa minua vapauttaa, kun näen mieheni kiihottuvan ja runkkaavan nähdessään minua pantavan. Yleensä silloin saan orkutkin.

        Kiva kuulla myös naisen näkökulmaa (olen tuon edellisen viestin kirjoittaja jota kommentoit). Noin se meilläkin että vaimo haluaa myös vieraat siemenet sisäänsä ja meille miehillekin se on olennainen osa leikkiä. Eli siemenennys kiihottaa kaikkia, mutta on vaan mielikuvaleikkiä, meillä jo lapsiluku täynnä ja ikääkin 45v.

        ja vielä kommentti ketjun varsinaiseen aiheeseen: meille kun nämä leikit ovat aika satunnainen ja harvoin tapahtuva lisämauste, on se minun vinkkelistä aina yhtä järisyttävää seurattavaa kun ihana vaimo ja lastemme äiti antautuu vieraalle (tai joskus jopa vieraille) ja haluaa tämän sisäänsä nimenomaan aitona ja paljaana vois kai sanoa että siittäjänä. Itsekin olen leikissä aktiivisesti mukana, meillä ei ole mitään alfa tms. kuvioita, vaan kaikki mukana tasavertaisina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kuulla myös naisen näkökulmaa (olen tuon edellisen viestin kirjoittaja jota kommentoit). Noin se meilläkin että vaimo haluaa myös vieraat siemenet sisäänsä ja meille miehillekin se on olennainen osa leikkiä. Eli siemenennys kiihottaa kaikkia, mutta on vaan mielikuvaleikkiä, meillä jo lapsiluku täynnä ja ikääkin 45v.

        ja vielä kommentti ketjun varsinaiseen aiheeseen: meille kun nämä leikit ovat aika satunnainen ja harvoin tapahtuva lisämauste, on se minun vinkkelistä aina yhtä järisyttävää seurattavaa kun ihana vaimo ja lastemme äiti antautuu vieraalle (tai joskus jopa vieraille) ja haluaa tämän sisäänsä nimenomaan aitona ja paljaana vois kai sanoa että siittäjänä. Itsekin olen leikissä aktiivisesti mukana, meillä ei ole mitään alfa tms. kuvioita, vaan kaikki mukana tasavertaisina.

        Sama juttu. Tasavertaina toimitaan tai ehkä vieras kuitenkin joutuu toimimaan meidän nuottiemme mukaan. Ja vaimo tietysti se määräävin eli ottaa siementä sisäänsä silloin, kun häntä haluttaa. Miehet toteuttavat hänen mielihalujaan ja voi pitää välillä pitkiäkin taukoja.
        Vieraan hyvät ehdotukset ovat aina tervetulleita ja jos ne kiihottavat, niin miks ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu. Tasavertaina toimitaan tai ehkä vieras kuitenkin joutuu toimimaan meidän nuottiemme mukaan. Ja vaimo tietysti se määräävin eli ottaa siementä sisäänsä silloin, kun häntä haluttaa. Miehet toteuttavat hänen mielihalujaan ja voi pitää välillä pitkiäkin taukoja.
        Vieraan hyvät ehdotukset ovat aina tervetulleita ja jos ne kiihottavat, niin miks ei.

        Niin eihän sitä näissä vaimolle vierasta leikeissä tarvii olla mitään oman miehen alistusta et kaikki nauttii tasavertasina yhessä ja mikä parasta että vaimo saa nauttii kunnolla.

        Vaikka toki onhan nuokin alistus jutut jossa omaa miestä nöyryytetään ja alistetaan yhessä vieraan kanssa vaikka sitomalla tai joutumalla imemään toista miestä vaimon käskystä ovat kiihottavia eli niin sanottua "oikeaa" cuckold touhua

        Vaan silti näitä voi leikkii ihan miten vain et oikeeta tai väärää ei ole olemassakaan ja yleisin taitaa ollakkin tuo kolmelleen touhuuminen jossa oma ukko mukana tai katselemassa tasavertasina ja alistukset yms harvinaisempaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin otan aina kimpassa vieraatkin siemenet sisääni, mutta en niistä raskaaksi halua tulla. Kiihottavintakin se siemennys on tai kyllä se koko tilanne.
        Mieheni touhujen seuraaminen vieraan naisen kanssa saa myös omat hormonini liikkeelle ja silloin on vapautuneempi olo ottaa vierasta kyrpää.
        Kolmenkimpassa minua vapauttaa, kun näen mieheni kiihottuvan ja runkkaavan nähdessään minua pantavan. Yleensä silloin saan orkutkin.

        Myös minua kiihottaa katsoa mieheni runkkaavan kun vieras mies on panemassa minua. Kiihottavaa on nähdä hän orkkunsa, kun hän päästää lastinsa lattialle. Hänen orkkunsa näkeminen saa minut laukemaan. Jos kolmas pyörä on mukana, tuo on valitettavasti harvinaista herkkua koska mieheni haluaa jälkiliukkaille. Tuntemattomien kanssa en ole koskaan antanut lupaa tulla sisään ilman kondomia, mutta onneksi on luottotuttuja joiden kanssa ei tarvitse alkaa kumien kanssa värkkäämään. Kolmaspyöräkuviossa minua kiihotti ehdottomasti eniten ajatus siitä että vieras mies tulee sisälleni. Ajatus seksistä kolmannen ihmisen kanssa ainoastaan jännitti ja ylimääräinen sperma olikin se joka sai lopulta ottamaan sen ensimmäisen askeleen ja kokeilemaan sitä. Ensimmäisillä kerroilla oli kyse miehen ystävästä joten pystyin onneksi luottamaan häneen. Ajatus siimahännistä kilpasilla seuraavan viikon ajaksi kiihotti minua silloin ja kiihottaa minua yhä, mutta ensimmäisillä kerroilla jännitin niin etten ehtinyt nauttimaan siitä seksiosiosta.

        Kyllä siinä vaan jokin saa minun jalkani heikoiksi kun ajattelen että kahvihuoneessa, kassajonossa, tai ystävieni seurassa, kohdussani on uimasilla myös muun kuin oman mieheni spermat. Kukaan ystävistäni ei siis tiedä tästä harrastuksesta mitään, kuten ei miehenikään ystävistä, lukuunottamatta sitä jonka kanssa aloitimme harrastuksen. Raskaaksi en halua tulla muiden kuin oman mieheni toimesta, mutta kyllä se vieraan sperma on riskinsä vuoksi kiihottavaa ja myös aika iso osa koko leikkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös minua kiihottaa katsoa mieheni runkkaavan kun vieras mies on panemassa minua. Kiihottavaa on nähdä hän orkkunsa, kun hän päästää lastinsa lattialle. Hänen orkkunsa näkeminen saa minut laukemaan. Jos kolmas pyörä on mukana, tuo on valitettavasti harvinaista herkkua koska mieheni haluaa jälkiliukkaille. Tuntemattomien kanssa en ole koskaan antanut lupaa tulla sisään ilman kondomia, mutta onneksi on luottotuttuja joiden kanssa ei tarvitse alkaa kumien kanssa värkkäämään. Kolmaspyöräkuviossa minua kiihotti ehdottomasti eniten ajatus siitä että vieras mies tulee sisälleni. Ajatus seksistä kolmannen ihmisen kanssa ainoastaan jännitti ja ylimääräinen sperma olikin se joka sai lopulta ottamaan sen ensimmäisen askeleen ja kokeilemaan sitä. Ensimmäisillä kerroilla oli kyse miehen ystävästä joten pystyin onneksi luottamaan häneen. Ajatus siimahännistä kilpasilla seuraavan viikon ajaksi kiihotti minua silloin ja kiihottaa minua yhä, mutta ensimmäisillä kerroilla jännitin niin etten ehtinyt nauttimaan siitä seksiosiosta.

        Kyllä siinä vaan jokin saa minun jalkani heikoiksi kun ajattelen että kahvihuoneessa, kassajonossa, tai ystävieni seurassa, kohdussani on uimasilla myös muun kuin oman mieheni spermat. Kukaan ystävistäni ei siis tiedä tästä harrastuksesta mitään, kuten ei miehenikään ystävistä, lukuunottamatta sitä jonka kanssa aloitimme harrastuksen. Raskaaksi en halua tulla muiden kuin oman mieheni toimesta, mutta kyllä se vieraan sperma on riskinsä vuoksi kiihottavaa ja myös aika iso osa koko leikkiä.

        Oma vaimoni sai eilen kolmen kimpassa vieraalta kahdesti siemenet sisään ja nyt alkoi se "piinaviikko". Ehkäisyä ei ollut joten pieni riski on olemassa. Toivottavasti en nyt sentään isäksi joudu. Panin toki itsekkin vaimoa yöllä ja nyt on taas kanki kovana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma vaimoni sai eilen kolmen kimpassa vieraalta kahdesti siemenet sisään ja nyt alkoi se "piinaviikko". Ehkäisyä ei ollut joten pieni riski on olemassa. Toivottavasti en nyt sentään isäksi joudu. Panin toki itsekkin vaimoa yöllä ja nyt on taas kanki kovana.

        Ei kai tuohon muu auta kun panna vaimoa urakalla. Minä en tuossa tilanteessa pystyisi keskittymään kuin naimiseen. Kalu olisi kovana koko ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai tuohon muu auta kun panna vaimoa urakalla. Minä en tuossa tilanteessa pystyisi keskittymään kuin naimiseen. Kalu olisi kovana koko ajan.

        Kyllä kieltämättä kiimainen viikko on ollut, eilen kun vaimon kanssa menimme saunaan niin alkoi seisomaan heti kun näin vaimoni alastomana.


      • Anonyymi

        Mielelläni tulen siittämään vaimosi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kyllähän sen lapsen alulle panemisen voi noinkin hoitaa, ei siinä mitään. Olette varmaan kuitenkin sopineet etukäteen että sinä olet lapsen isä ja toinen huoltaja vaikkei lapsi olekaan sinun siittämä. Ja tiedätte kuitenkin vaimosi kanssa kuka on lapsen biologinen isä.

        Itse en kyllä ihan noin pitkälle olis valmis menemään vaikka tykkäänkin katsoa kun vaimo saa vierasta ja muutaman kerran vuodessa iloittelemme tuttujen luottomiesten kanssa pitkän kaavan mukaan. Parhaimillaan 4 eri miestä antunut siementen syöksyä vaimon sisään yön aikana kimppakivassa.. on ollut siimahännillä kova kilpailu. Ehkäisy kuitenkin ollut kunnossa ja onneksi pitänyt.

        On se kiva katsoa kuinka kiihoittunut vieras mies on kun saa toisen vaimoa ja vielä paljaalla, kyllä siinä lasti lähtee nopeasti liikkeelle.


      • Anonyymi

        Oikein ihanaa. Tulisin mielelläni siittämään vaimoasi isolla paksulla kalullani.. itsellä jo 2 omaa lasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös minua kiihottaa katsoa mieheni runkkaavan kun vieras mies on panemassa minua. Kiihottavaa on nähdä hän orkkunsa, kun hän päästää lastinsa lattialle. Hänen orkkunsa näkeminen saa minut laukemaan. Jos kolmas pyörä on mukana, tuo on valitettavasti harvinaista herkkua koska mieheni haluaa jälkiliukkaille. Tuntemattomien kanssa en ole koskaan antanut lupaa tulla sisään ilman kondomia, mutta onneksi on luottotuttuja joiden kanssa ei tarvitse alkaa kumien kanssa värkkäämään. Kolmaspyöräkuviossa minua kiihotti ehdottomasti eniten ajatus siitä että vieras mies tulee sisälleni. Ajatus seksistä kolmannen ihmisen kanssa ainoastaan jännitti ja ylimääräinen sperma olikin se joka sai lopulta ottamaan sen ensimmäisen askeleen ja kokeilemaan sitä. Ensimmäisillä kerroilla oli kyse miehen ystävästä joten pystyin onneksi luottamaan häneen. Ajatus siimahännistä kilpasilla seuraavan viikon ajaksi kiihotti minua silloin ja kiihottaa minua yhä, mutta ensimmäisillä kerroilla jännitin niin etten ehtinyt nauttimaan siitä seksiosiosta.

        Kyllä siinä vaan jokin saa minun jalkani heikoiksi kun ajattelen että kahvihuoneessa, kassajonossa, tai ystävieni seurassa, kohdussani on uimasilla myös muun kuin oman mieheni spermat. Kukaan ystävistäni ei siis tiedä tästä harrastuksesta mitään, kuten ei miehenikään ystävistä, lukuunottamatta sitä jonka kanssa aloitimme harrastuksen. Raskaaksi en halua tulla muiden kuin oman mieheni toimesta, mutta kyllä se vieraan sperma on riskinsä vuoksi kiihottavaa ja myös aika iso osa koko leikkiä.

        Kiihottaa.. aina niin mielelläni ruiskin varattuun naiseen siemenet ja ajatuksella, jos vaikka raskaaksi tulee..


    • Anonyymi

      En ole nähnyt, mutta luulen että kokisin sen niin, että hän salaa haaveilee toisesta kerrasta ja halut minua kohtaan heikkenisivät. Pelottaa koko idea, mutta olen miettinyt ehdottaa hänelle jonkinlaista ryhmäsessiota joskus

    • Anonyymi

      Kiihottava ja kiinnostava ketju kokonaisuudessaan. Toisille sopii, toisille ei. Toisilla onnistuu ja toisilla ei ja sitten on se meidän tapaus.

      Minusta on aivan järjettömän kiihottavaa kun naiseni käy "pettämässä" kaverin kanssa. Vaimoni taas haluaisi minut mukaan kimppaan, mutta varsinainen kimppatouhujen ihmetteleminen tai niihin osallistuminen ei minua kiihota koska toinen mies. Luottopanija taas on biseksuaali, joka haluaisi kimpassa imutella ja naida minua, tai päinvastoin, mikä ei myöskään kiihota minua. Tässä on sellainen menage a trois menossa jossa oikein kukaan ei ole täysin tyytyväinen. Ja tietysti minä olen se rikka rokassa. Vaimoni on mahtava ja rakas ja luottopukki on hyvä tyyppi. Homma toimisi jos kiihottuisin osallistumisesta toisen miehen kanssa seksiin, mutta kun ei vaan seiso sellaiselle. Olen ehdottanut että he hankkisivat kolmannen miehen joka taitaisi nuo hommat, mutta vaikka se ehkä sopisikin luottopukille, niin vaimolle taas se ei sovi missään tapauksessa koska se kolmas en ole minä eli rakas puoliso. Ei oo helppoo.......

    • Anonyymi

      Näyttää olevan pelkästään miesten kirjoituksia!
      Meillö asia on mennyt myös toisin päin - eli olen katsellut vierestä kuinka mieheni panee ystävätärtäni. Kyllä se voi olla todella kiihottavaa, kun saa seurata alun hyväilyistä lähtien nappien aukomiset ja ystävättären rintojen ja mieheni kyrvän imemiset ym. aina siihen kun mieheni kyrpä uppoaa ystävättäreni pilluun!
      Viimeksi tämä tapahtui nyt juuri Tammerfestien "jatkoilla" Pyynikin kesäteatterin takana. Sitten Paapan kapakan terassille lonkerolle! Onneksi minullekin riitti vielä uusinta kotona!

      Veera

      • Anonyymi

        Et ole ainoa täällä. Harmi vaan että oma ystäväni jonka kanssa mieheni nai, on nyt naimisissa ja mikään tuollainen ei enää onnistu. Onneksi on kuitenkin muistot ja myös muutamat kuvat. Sain tietää että tuota kutsutaan Quckqueaniksi, ja se avasi ihan uuden maailman minulle. Kaikki lähti siitä että joskus kauan sitten yläasteella jäin kiinni sormettamisesta jota olin huomaamatta tehnyt uimahallin suihkussa. Hävetti ihan tajuttomasti ja tuntui että kaikki tietää, kuten varmaan tiesivätkin, mutta sitten yläasteen jälkeen se alkoi myös kiihottamaan. Muutaman vuoden päästä sitten kysyin ystävääni että haluaisiko hän naida poikaystäväni kanssa. Pointti oli siinä että halusin ikäänkuin varmistaa etten olen ainoa "seksihullu", vaan että muutkin harrastavat seksiä. Siitä se sitten lähti ja kaipaan yhä sitä että saisin katsoa miestäni toisen naisen kanssa.


    • Anonyymi

      Pelkäsin että räjähtäisin mustasukkaisuudesta, kunnes se sitten tapahtui. Homma menikin niin että vaimo oli usein kärttänyt että sallisin hänelle useampia rakastajia ja olin ensin todella vastaan ajatusta. SItten olin työkeikalla viikonlopun ja vaimo oli tuonut kotiimme sillä aikaa toisen miehen. Pääsin kuitenkin lähtemään normaalia aiemmin ja palasin kesken päivän kotiin. Siinä sitten sain vaimoni kiinni toisen miehen kanssa ja ihme ja kumma ei ollut mitään negatiivisia tuntemuksia. Tämän jannunkin kanssa ystävystyttiin ja on pantu kimpassa vaimoa sen jälkeen monesti. Ehkä olen jotenkin outo mutta nyt koko kuvio tuntuu ihan luonnolliselta.

    • Anonyymi

      Kiihottavalta se tuntuu. Varsinkin vaimon valmistautuminen ja jännitys, flirttailu, vaatteiden väheneminen, vaimon imuttelu, vieraan nuolenta, sisäänpisto, vaimon nauttiminen ja orgasmi sekä vieraan siemensyöksy, sperman valuminen pillusta ja liukkaille pääsy. Eli koko setti ihan huippua.

    • Anonyymi

      Minulle on jäänyt valmistautuminen, spermaa valuva pillu ja jälkiliukkaat. Ikinä vaimo ei myönnä vierasta tekevän mieli mutta kiehnäämisestä ja valmistautumisesta sen näkee. Aamuyöllä on luvassa liukkaille pääsy. Vaimo aina pyytelee anteeksi kun ei muistanut käyttää kondomia. Hän kuitenkin sanoo tuoneensa minulle mieleiset tuliaiset. Liukkaille pääseminen on parasta. Haluaisin nähdä joskus vieraan panevan vaimoani ja hänen antautuvan täysin vieraan käsittelyyn.

    • Anonyymi

      Haluaisin kokeilla miltä tuntuu kun vieras mies nussii mun kumppania. Eniten kiinnostaisi nähdä miten tyttöystävä reagoisi kun mies esileikin jälkeen laittaa munan sisään. Alkaisko heti voihkimaan ja tulisko vieraan käsittelyssä? Olis kyllä kiihottavaa kokeilla.

      • Anonyymi

        Meillä vaimo esileikin jälkeen kun vieras mies valmistautuu työntää kullin vaimon uumeniin, vaimo voihkii ja huohottaa täysiä odottaen kullia. Yleensä eka orgasmi tulee muutaman työnnön jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä vaimo esileikin jälkeen kun vieras mies valmistautuu työntää kullin vaimon uumeniin, vaimo voihkii ja huohottaa täysiä odottaen kullia. Yleensä eka orgasmi tulee muutaman työnnön jälkeen.

        Mun tyttöystävä vaan on sen verta ujo, että vois olla aika temppu jos vieras mies sais tulemaan muutamalla työnnöllä. Luulen, että aika kauan sais panna ja ehkä viedä loppuun nuolemalla pillua panon jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun tyttöystävä vaan on sen verta ujo, että vois olla aika temppu jos vieras mies sais tulemaan muutamalla työnnöllä. Luulen, että aika kauan sais panna ja ehkä viedä loppuun nuolemalla pillua panon jälkeen.

        Eka kerralla aluksi ujon tyttöystävän annat touhuta kahdestaan vieraan kanssa. Tunnin panon jälkeen meet mukaan.


    • Jos en ole paikalla itse vaimon harrastaessa seksiä yhden vieraan miehen kanssa ahdistun. Ehkä menettämisen pelko iskee päälle.
      Minä ja yksi vierasmies vaimoni kimpussa on hyvä. Ehkä paras on minä ja vähintään kaksi vierasta miestä. Silloin koetaan vain nautintoa.
      Mitä enemmän miehet tai mies poikkeaa mestä esimerkiksi rodun ja iän puitteissa sitä parempi.

    • Anonyymi

      Muutama viikko parinvaihdon jälkeen vaimoni lopetti e-pillerit ja tuli heti raskaaksi. Puoli vuotta myöhemmin parin mies näki meidät ja varmasti huomasi vaimoni olevan paksuna, ei ollut vaikea arvata mitä mies pohdiskeli tuon kohtaamisen jälkeen.

    • Anonyymi

      Meillä juteltiin vieraasta , vaimo ei ollut hirveän kiinnostunut.
      Sitten oltiin viihteellä, olin luvannut että olen kuskina.
      Vaimo oli jo valmiina vauhti päällä kun lähdettiin. Laittoi kylläkin vaatetuksen ja sotamaalauksen kuntoon. Ja hän oli mielestäni tyrmäävän näköinen.
      Kun saavuimme kapakkaan päät pyörähtivät ja katseet nauliutuivat vaimoon.
      Pakko sanoa että mustasukkaisuus nosti päätään.
      Nuoret komeat miehet hakivat vaimoa tanssimaan kun näkivät että vaimo lähti mukaan.
      Katselin kun vaimoa lääpittiin perseestä ja vaimo vain nauroi.
      Vaimo sanoi että noi on hulluja, niillä kaikilla on kulli kovana.
      Vaimo nautti ja otti viiniä.
      Kuiski mulle että on kiimassa.
      Sanoin että nyt on valinnan varaa, vaikka kimppaan. Oot tanssinut ton porukan kans.
      Vaimo kääntyi sinne päin, ja jäi kiinni.
      Naama muuttui punaiseksi.
      Niinhän siinä kävi että lähettiin jatkoille.
      Kaikkein vaikeinta oli kun vaimoa pussattiin, se oli kyllä sellaista syli tanssia.
      Mua ei haluttu mukaan sen näki jo heti, mutta vaimo sanoi että ei lähde jos en ole mukana. Mun oli pakko olla mukana turvana. Noo eipä siinä mua tarvittu kun kerran, piti pitää vaimosta kiinni että pysyi naitavana.
      Oli todella upeaa katsoa todellista nautintoa.
      Mun piti nuolla vaimo, mutta jäi vaan siinä tekemättä. Kun jäätiin vaimon kans kahdestaan, vaimo tuli naaman päälle
      Ja nuoletti. Nolotti mutta urheasti nuolin ja otin vastaan mitä pillusta valui, ja sitä muuten valui.

      • Turvana, niin se munkin vaimo sanoo. Tosiasiassa sitä kiihoittaa kun olen mukana.
        -Noo eipä siinä mua tarvittu kun kerran, piti pitää vaimosta kiinni että pysyi naitavana.
        Siis meinasiko se pudota sängystä vai laittoiko se hanttiin?


      • Anonyymi
        jormalaiset kirjoitti:

        Turvana, niin se munkin vaimo sanoo. Tosiasiassa sitä kiihoittaa kun olen mukana.
        -Noo eipä siinä mua tarvittu kun kerran, piti pitää vaimosta kiinni että pysyi naitavana.
        Siis meinasiko se pudota sängystä vai laittoiko se hanttiin?

        Tulin pitkästä aikaa lukemaan näitä.
        Joten anteeksi kun vastaaminen kesti näin pitkään.
        Vaimo oli niin kiimassa että sai melkein heti orkun,ja vaati että olis tauko kun eka poika sai siemenet sisään. Oli ihan vauhkona kun toinen tuli hänen päälleen. Hänellä oli vaikeus saada kullia vaimon sisään. Ei ollut mikään mahti kulli.
        Pidimme toisen kaverin kanssa nilkoissa vaimoa levällään että kulli saatiin ohjattua vaimon pilliin.


    • Anonyymi

      Miesten kesken juttu taitaa olla helpompaa.
      Minun ex-poikaystäväni oli 11 vuotta nuorempi, ja tykkäsi kimppakivasta.
      Välillä minä pidin taukoa ja katselin kun BF sai kunnon kyytiä.
      Ja se oli uskomattoman kiimaista. Monet vierailijat sanoivat aivan samaa katselijasta.
      Poikakin tykkäsi.
      Valitettavasti se vanheni silmissä ja piti laittaa kiertoon.

    • Anonyymi

      Ennen koronaa olimme kymmenvuotishääpäivämme kunniaksi käymässä Helsingissä ja ensimmäisenä iltana peräti oopperassa. Paikallisesta seksiliikkeestä ostin vaimolle ylläriksi seksikkään alusasun korkeine sukkanauhaliiveineen ja halkiopikkareineen. vaimoni piti ostostani hyvänä piristeenä ja niin oopperan jälkeen yökerhossa arvelin että alusasu voisi kiinnostaa useampaakaan "herrasmiestä". Olimme pikkutunneilla jo aika mäiskeessä ja niin kävi että huoneeseemme päätyi yksi häntä innokkaasti tanssittanut tyyppi.
      Olihan siinä minunkin yllytystäni. Oli äärimmäisen kiihottavaa katsella miten pari aluksi vain suuteli ohimennen, mutta päätyivät pian sängyllemme - vaimo edelleen täysissä pukeissa. Pianhan sieltä kuitenkin löytyivät seksikkäät rintaliivit ja pikkareista se halkio. Oma lastini lensi hotellihuoneen matolle, mutta "vierailevan taiteilijan" vaimoni pilluun! Uskomattoman kiihottava kokemus!!!

      • Anonyymi

        10-vuotishääpäiväkeikkamme Helsinkiin oli niin meitä molempia kiihottava, että otimme sen viikko sitten uusiksi, nyt aiheena 15-vuotishääpäivä. Hotelli oli sama niin kuin yökerhokin. Välittömästi kun olin poikennut toilettiin oli ikäiseni mies jo ehtinyt pöytäämme ja tarjoamaan vaimolleni drinkin. Niinpä jäin baaritiskille notkumaan ja annoin tilanteen kehittyä. Nyt vaimollani oli ohut valkoinen silkkipusero ja lyhyehkö musta halkiohame - niin että sukkanauha erottui hauskasti kun reisi oli toisen polven päällä. Olihan vaimollani toki sormukset, mutta niin oli kaverillakin. Kun sitten tulin takaisin pöytään ja esittäydyin daamimme seuralaiseksi, niin kaveri alkoi pydellä anteeksi ja aikoi poistua. Toppuuttelin häntä ja kerroin, että tänään daamimme kaipaisi jotain piristystä ja minä olen mukana ainoastaan turvamiehenä. Hetken mietittyään selvästi kiihottunut kaveri kysyi hinta. Vaimoni puuttui nauraen puheeseen ja sanoi, ettei siitä ole kysymys vaan hauskanpidosta. Päädyimme hotellihuoneseemme ja nautimme vielä "vapauttavat" viskit. Ihan helposti tilanne ei lähtenyt kehittymään, mutta kun poikkesin vessaan ja annoin heille kahdestaan aikaa, niin alkoi tapahtua. He istuivat sängyn laidalla suudellen ja vaimoni hame oli noussut jo lupaavasti ja puserokin oli osittain auki ja tajusin kuinka iso kalu vaimollani oli kädessään. Vähensin valoja ja istahdin nojatuoliin. Pariskunta kellahti sängylle. Hetken sain vielä ihailla isoa kalua ennen kuin pikkarit lensivät lattialle ja kalu tunkeutui sinne minne pitikin. Vaimoni ei vaatinut edes kondomia, kun miehellä oli sormukset. Mies ei ollutkaan mikään vasta-alkaja, vaan sai vaimoni ihan aidosti vaikertamaan. Hän sai vaimoni villiintymään niin, että lopussa hän vaati miestä panemaan rintojen väliin rintaliivien alla ja sai spermat kaulalleen ja rinnoilleen. Siinä minulle katseltavaa!
        Parata oli, että miehellä oli huone samassa kerroksessa ja hotelliaamiaisen jälkeen hän sai vielä pikauusinnan ilman kummempia lämmittelyjä ja tällä kertaa mekko vain korviin ja spermat pilluun.


    • Anonyymi

      Kiihoittaa hitosti kun vieras tai tuttu mies nuolee vaimoni pillua ja sitten työntää kullia uoltuun pilluun.

    • Anonyymi

      Tekisi mieli päästä itsekin vaimoa panemaan.
      Haluaisin nähdä vaimoani pantavan isolla perukalla.
      Olisi kiva kokeilla joskus kuinka monta miestä vaimo pystyisì tyydyttämään.
      Olemme kerran mökki talkoissamme olleet 9 vuorokautta oltiin 1N ja 5M.
      Olimme laittamassa mökkiämme asumis kuntoon.
      Vaimo laittoi ruokaa ja hoiti miesten seksi tarpeet.
      Osa kävi päivällä pikapanolla ja illat pantiin kimpassa ja vuorotellen.
      Viisi miestä pani 9 vuorokautta vaimoani.

      • Anonyymi

        Uskoisin ison osan vaimoista jäävän koukkuun vieraaseen kaluun jos pääsisivät eka kerran maistaa sellaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskoisin ison osan vaimoista jäävän koukkuun vieraaseen kaluun jos pääsisivät eka kerran maistaa sellaista.

        Itse huomasin kun vieraan vaimoa panin isolla paksulla kalullani, niin alkoi haluamaan useammin.. oli pakko jarruttaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse huomasin kun vieraan vaimoa panin isolla paksulla kalullani, niin alkoi haluamaan useammin.. oli pakko jarruttaa

        Meillä vaimolle kävi samoin eka kerran jälkeen. Aloituksen tein itse, aluksi vaimo hämillään mut silmät sädehtivät ehdotuksesta. Etsimme yhdessä sivustolta mies etsii paria nuoremman jolla tosi iso ja suonikas kalu. Soitin kaverille hän jutteli pitkään myös vaimoni kanssa, vaimoni sopi tapaamisen kotiamme viikonlopuksi. Vaimoni halusi aluksi rakastella kahden kaverin kanssa makkarissa. Jäin katsoo telkkarii olkkariin kun yhdyntä alkoi, vaimon voihkiminen nautinnosta vieraan kanssa, herätti aluksi monenlaisia tunteita, mustasukkaisuutta, kiihotusta, menettämisen pelkoa, huonouden tuntoa itsessä. Kaikki kääntyi hyväksi kun tajusin itse halusin tätä, musiikkia korviin kun kaveri nussi kunnolla mikä läiske kun kaksi kiimasta nauttii toisistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskoisin ison osan vaimoista jäävän koukkuun vieraaseen kaluun jos pääsisivät eka kerran maistaa sellaista.

        Tuo on totta. Annoin pikkusormella mutta sai koko naisen. t. pienikokoinen nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse huomasin kun vieraan vaimoa panin isolla paksulla kalullani, niin alkoi haluamaan useammin.. oli pakko jarruttaa

        Aivan normaalia et vaimo haluu tavata uudelleen, meillä vaimolle löytyi vakkari kolmannesta miehestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan normaalia et vaimo haluu tavata uudelleen, meillä vaimolle löytyi vakkari kolmannesta miehestä.

        Kyllä jos kemiat kohtaa ja mies jaksaa panna kunnolla, nainen jää koukkuun..


    • Anonyymi

      itte en tunne mustasukkaisuutta pääasia on vaimon tyytyväisyys ehdotin jopa anaalia vastaus kokeile itte saanko vaimo katsoi vierestä kun minua nussittiin ja kertoi sen olevan kiihottavaa katseltavaa

    • Anonyymi

      Antaisin vaimoni siitokseen,kuka tahtoisi

    • Anonyymi

      Mikä tunne? No vaimon jota ei rakasta voi heittää joukkopantavaksi. Nussikoot muut pillun puhki. Ja pihtarin voisi antaa joukkonussintaan, etenkin jos ei anna persettä. Naista jota rakastaa ei muille anna ja sitä kohtelee hyvin.

    • Anonyymi

      Se kun vaimo paljastaa rintansa vieraan nähden aloittaa jo itse aktin. Pian molemmat ovat alasti, sitten yhdyntä ja lopulta vieraan siemensyöksy vaimoni sisään.

    • Anonyymi

      vaimokkeeni saa isoa nylonsulkissaan

      • Anonyymi

        Täällä olisi lisää isoa vaimolle.


    • Anonyymi

      Kyllä ensimmäinen tunne on mustasukkaisuus.
      Pari vuotta sitten vaimon kotiin jättämä puhelin plimpahti tekstarin merkiksi. Tulin vilkaisseeksi viestiä, missä kiiteltiin viimeisestä ja kyseltiin milloin voisivat tavata joko risteilyllä tai muuten. Vaimoni oli juuri ollut työpaikkansa järjestämällä rentoutumisreissulla.
      Myöhemmin kysyin viestin perään ja tajusin vaimoni punastumisesta, että ei se ihan viaton juttu tainnut ollakaan. Seuraavana päivänä vaimoni sitten kertoi koko stoorin. Oli mennyt jonkun tanssittajansa hyttiin vielä yömyssylle ja nussimiseenhan se oli johtanut. Itkua vääntäen hän kertoi jo käyneensä testeissä ja odottaa vielä tuloksia kun siinä hässäkässä ei tullut kondomia käytetyksi.
      Seuraava tunne olikin sitten kiukku, mutta se meni ohi nopeasti ja tilalle tuli himo. Totesin että vaimoni on vielä nelikymppisenäkin varsin hyvän näköinen ja kuvittelin kuinka vieraat kädet aukovat puseronnappeja ja tunkevat reisien väliin. Kuinka vieraat kädet puristelevat tissejä ja vieras kyrpä uppoaa pilluun. Oma kulli oli jo kivikova ja oli pakko heti päästä panemaan vaikka vaimo vähän ensin esteli kun ne testitulokset eivät vielä olleet tiedossa. Sen jälkeen asiaan ei enää palattu, kun mitään ongelmaakaan ei ollut tullut.

    • Anonyymi

      Tuollainen touhu on sikailua, en kohtelisi naisia noin. Omat himot ja kyrpä edellä painetaan naista kuin vierasta sikaa. Haluan nussia vain naista, josta pidän ja kaikkein mieluiten tunneseksiä. Olen romanttinen mies ja haluan enemmän kuin nussia sinne tänne tai olla pipipää joka nussii kimpoissa naisia nöyryyttäen.

    • Anonyymi

      Mistähän löytyisi apumies Turun seudulle? Ollaan avopari jossa mies 55 v normivartaloinen ja nainen 51 v XL kokoinen posliini.
      Eli jos XL kokoinen nainen kiinnostaa niin meille saisi tulla apumieheksi.

    • Anonyymi

      Tulee taas todistetuksi sen minkä tiesinkin;vaimoni on huora. En rakasta häntä enkä edes tiedä mitä on oikea rakkaus mutta rakastan sitä tyydytystä minkä saan vaimoni nöyryyttää itseään alistumalla huoraksi.

    • Anonyymi

      Hienolta se tuntuu kun vieras mies ottaa vaimoni puoliväkisin. Tunkee kyrpää mehevää pilluun ja lopuksi vielä laukeaa sisään.

      Saa kaino vaimokin joskus vierasta.

      M55

      • Anonyymi

        Tossa haluu komppa,tätä M55 , toteamusta kun vieras mies ottaa vaimoo puoli väkisi,että se tuntuu hienolta.

        Tähän on tosiaan pakko yhtyä, sitä tunnetta olo tilaa mikä tulee on vaikee edes kertoo,Meillä vaimo 47v kyllä halukas viraille miehille on antamaa vittua. Rva on sopivan kokonen jopa sievä xxl pulska pullukka isoje tisiensä kanssa, näin vaimoo miehet haluaa tosi hurjana.
        Olemme vakiporukka ratakapakassa,sielä porukka vaihtuu ,on paljo aina uusia miehiä ukkoja, Näin meki saimme matkaamme kolme ennestää tuntematonta ukko jätkämäisiä miehiä, jatkoille kotimme vittämää vkl alkomaholi seurassa.
        Tästä tuli sitte yöllä, hemmetimoine tilanne kun tilanne oli jo se että miehet puristeli käsitteli vaimoo ,ja hänen hyvin himottuja lihojaa, eikä siitäyhtää vastustellu kui persettä tissejä miehet puristeli, ja mekon alla oli ukkoje kourat vaimo vaan tykkäsi siitä.
        Tästä tuli eripuraa ,kun oli selviö että ukot halluu vittua, ja vaimo halus kortonkien kanssa vaan nussia.
        Olin tupakalla ulukona, näistä yksi mies tuli myös ,oli sitä mieltä ettei mittää kortonkia tuohon akkaasi ei käytetä. Hyö ottaa akaltasi kyllä vittua niin että väkisellä pijetää kinni ja vuorotelle nussitaa sitä tuo akkasi tarvii tuoho tuhtii perseeseesä vittuusa haarojesa välli, minä ite olin siinä jännitys mielentilassa taas , [ se oli tottuuus minus vapisutti ja mulukkuni seiso ihan mahottomasti niin että teki kipeetä,,sannoinki että käyttäkää rivoja otteita , pakolla vaa paljaalla kyrvällä , Sanoin vielä vaimo tuo akka ,esittää leikki tekopyhää, on jotenki teeskentelijä , pyysin että kurittavat ,käyttävät voimakkaita otteita vaimoon sitä se tarvii. Irstasta vittu käsittelyä.
        , puole yö aikaa miehet talutti vaimoo aika kovi ottei makkuuhuoneesee ,käskivät seisomaa sängyvieree, kolome miestä akkani ympärillä, ottivat repivät paitapuseronpois, repäsivät tissiliivit pois, utareet paljaaksi, mekosta kaulus hakaset auki , kiskovat mekon pois. akkani oli siinä tissit paljaana vai corsettiliivit peitti pyöreetä lihv mahaa.ja liivitakareuna persetä ja etureuna lasketu vituhaaroje kohalle, sukka solkiremmit miehet repi auki,ja miehet kisko ylös corsettiliiviä että pääsivät ottamaa alushousuja alas perseestä haaroista,tätä miehet teki kiihkovallassa, että saavat vitun persee paljaaksi.Sen saa uskoo miltä tämä tuntu,oli hirmu vaikeeta kaatovat akan sänkyy, 2miestä piti akkoo kiinni,ja yksi miehistä housut alas , kyrpä jäykkänä heilu ku mäni lihv reisie haaroje välli, vaimo huuti oote vitun hulluja minkä takia ette nussi vittua minulta kortongilla..
        Ukot totesi kylymästi, sinä saatana lihv perse huorsn lutka et tarvii muuta kui paljasta kyrpää ja limat vittus uumeni syvälle. Ukot vuorotelle nussivat työntivät kyrpääsä akkani vittuu ja limat lsskivat syvälle emättimme. Aamu yöstä nukahettii Lsuantai aamuna rapulaa viina ja känni päälle, miehet kysy saako hyö soittoo siellä olisi kollme ukkoo tosi isokyrpä petoja ,minä sannoi ilima muuta, ja niin jatkuu akan vitun nussimine kuude miehen voimin sai akka kyrpää vkl.
        Oli akka mustelmilla tissit mustelmilla persepakarat mustelmilla reisie sisä pinnat mustelmilla, ja kaula kurkun ympärys oli fritsuja verenpurkausmustelmia.
        Tisseissä fritsut hampaa jälet verimustelmat,että reisie sisäpinnat pahat puremajälet verenpurkaus mustelmat vitun haarat täys, että vitun häpylihat venyneet paksut turvoksissa tosi vitun lihalimpit,että clitoris paksu mötikkä kuin kusiliha virtsarakko lihas motikkä roikotti turvoksissa . Kaikki tämä sunnuntai iltana oli nähtävissä mutta tätä tyytyväisyyttä ei voi mitenkää kertoo, kuinka jopa ylypiä oli vaimo että,kuinka hänen vittu kelepaa kiihkolla miehillä..
        Ja tämän toteen kuinka helvetin monta kertaa minulta kyrvästä limat tuli ja kyrpä seiso sesomistaa turvoksissa tumma punasena, ja kuin paljo sain vaimo vittua käsitellä ja pyyhkiä limasta kosteuspyyhkeillä.
        Kyrpä tekee hyvää,j a se mitä miehet teki vaimolle mikä ei ole sensuuria läpäseviä juttuja,mutta vittuakos se haittaa kaikki törkeys kipu on vaa hyvästä mikä ei tapa. Se on totuus joka naine on huora ja tarvii huoran käsittelyä,..Ja tätä jatketaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tossa haluu komppa,tätä M55 , toteamusta kun vieras mies ottaa vaimoo puoli väkisi,että se tuntuu hienolta.

        Tähän on tosiaan pakko yhtyä, sitä tunnetta olo tilaa mikä tulee on vaikee edes kertoo,Meillä vaimo 47v kyllä halukas viraille miehille on antamaa vittua. Rva on sopivan kokonen jopa sievä xxl pulska pullukka isoje tisiensä kanssa, näin vaimoo miehet haluaa tosi hurjana.
        Olemme vakiporukka ratakapakassa,sielä porukka vaihtuu ,on paljo aina uusia miehiä ukkoja, Näin meki saimme matkaamme kolme ennestää tuntematonta ukko jätkämäisiä miehiä, jatkoille kotimme vittämää vkl alkomaholi seurassa.
        Tästä tuli sitte yöllä, hemmetimoine tilanne kun tilanne oli jo se että miehet puristeli käsitteli vaimoo ,ja hänen hyvin himottuja lihojaa, eikä siitäyhtää vastustellu kui persettä tissejä miehet puristeli, ja mekon alla oli ukkoje kourat vaimo vaan tykkäsi siitä.
        Tästä tuli eripuraa ,kun oli selviö että ukot halluu vittua, ja vaimo halus kortonkien kanssa vaan nussia.
        Olin tupakalla ulukona, näistä yksi mies tuli myös ,oli sitä mieltä ettei mittää kortonkia tuohon akkaasi ei käytetä. Hyö ottaa akaltasi kyllä vittua niin että väkisellä pijetää kinni ja vuorotelle nussitaa sitä tuo akkasi tarvii tuoho tuhtii perseeseesä vittuusa haarojesa välli, minä ite olin siinä jännitys mielentilassa taas , [ se oli tottuuus minus vapisutti ja mulukkuni seiso ihan mahottomasti niin että teki kipeetä,,sannoinki että käyttäkää rivoja otteita , pakolla vaa paljaalla kyrvällä , Sanoin vielä vaimo tuo akka ,esittää leikki tekopyhää, on jotenki teeskentelijä , pyysin että kurittavat ,käyttävät voimakkaita otteita vaimoon sitä se tarvii. Irstasta vittu käsittelyä.
        , puole yö aikaa miehet talutti vaimoo aika kovi ottei makkuuhuoneesee ,käskivät seisomaa sängyvieree, kolome miestä akkani ympärillä, ottivat repivät paitapuseronpois, repäsivät tissiliivit pois, utareet paljaaksi, mekosta kaulus hakaset auki , kiskovat mekon pois. akkani oli siinä tissit paljaana vai corsettiliivit peitti pyöreetä lihv mahaa.ja liivitakareuna persetä ja etureuna lasketu vituhaaroje kohalle, sukka solkiremmit miehet repi auki,ja miehet kisko ylös corsettiliiviä että pääsivät ottamaa alushousuja alas perseestä haaroista,tätä miehet teki kiihkovallassa, että saavat vitun persee paljaaksi.Sen saa uskoo miltä tämä tuntu,oli hirmu vaikeeta kaatovat akan sänkyy, 2miestä piti akkoo kiinni,ja yksi miehistä housut alas , kyrpä jäykkänä heilu ku mäni lihv reisie haaroje välli, vaimo huuti oote vitun hulluja minkä takia ette nussi vittua minulta kortongilla..
        Ukot totesi kylymästi, sinä saatana lihv perse huorsn lutka et tarvii muuta kui paljasta kyrpää ja limat vittus uumeni syvälle. Ukot vuorotelle nussivat työntivät kyrpääsä akkani vittuu ja limat lsskivat syvälle emättimme. Aamu yöstä nukahettii Lsuantai aamuna rapulaa viina ja känni päälle, miehet kysy saako hyö soittoo siellä olisi kollme ukkoo tosi isokyrpä petoja ,minä sannoi ilima muuta, ja niin jatkuu akan vitun nussimine kuude miehen voimin sai akka kyrpää vkl.
        Oli akka mustelmilla tissit mustelmilla persepakarat mustelmilla reisie sisä pinnat mustelmilla, ja kaula kurkun ympärys oli fritsuja verenpurkausmustelmia.
        Tisseissä fritsut hampaa jälet verimustelmat,että reisie sisäpinnat pahat puremajälet verenpurkaus mustelmat vitun haarat täys, että vitun häpylihat venyneet paksut turvoksissa tosi vitun lihalimpit,että clitoris paksu mötikkä kuin kusiliha virtsarakko lihas motikkä roikotti turvoksissa . Kaikki tämä sunnuntai iltana oli nähtävissä mutta tätä tyytyväisyyttä ei voi mitenkää kertoo, kuinka jopa ylypiä oli vaimo että,kuinka hänen vittu kelepaa kiihkolla miehillä..
        Ja tämän toteen kuinka helvetin monta kertaa minulta kyrvästä limat tuli ja kyrpä seiso sesomistaa turvoksissa tumma punasena, ja kuin paljo sain vaimo vittua käsitellä ja pyyhkiä limasta kosteuspyyhkeillä.
        Kyrpä tekee hyvää,j a se mitä miehet teki vaimolle mikä ei ole sensuuria läpäseviä juttuja,mutta vittuakos se haittaa kaikki törkeys kipu on vaa hyvästä mikä ei tapa. Se on totuus joka naine on huora ja tarvii huoran käsittelyä,..Ja tätä jatketaa.

        Juu juu, uskotaan.

        Teille muille lukijoille jotka ette ole vielä tutustuneet aisankannatukseen tai parinvaihtoon, ryhmäseksiin jne. Mutta olette harkinneet tai olette kiinnostuneita kokeilemaan, voin kertoa että tuollainen edellä kuvattu mielipuolen hevonpaska ja naisen raiskaaminen ei kuulu noihin juttuihin ollenkaan. Tuo pelle olisi kannettu parinvaihtobileistä tai vastaavista samantien ulos.


    • Anonyymi

      Mulle on joka kerta kun vaimo on ollu raskaana himo että vieras nai sitä. Joka raskaudessa kimppahommiin on päädytty useamman kerran. Iso maha, isot raskaat rinnat, turvonnut liukas pillu, kiimainen vaimo antautumassa vieraalle. Itse odotan liukkaille pääsyä. Vaimo ihastelee miten minulla seisoo kovana kuin kivi vaikka kukaan ei edes koske kaluun.

      • Anonyymi

        Mistä olette vieraat löytäneet naimaan raskaana olevaa vaimoasi?
        Ovatko paljaalla naineet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä olette vieraat löytäneet naimaan raskaana olevaa vaimoasi?
        Ovatko paljaalla naineet?

        Tuskin raskaana olevaa kumilla naidaan. Ihanaa jos raskaana olevat jakavat vartalonsa muillekin miehille nautittavaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin raskaana olevaa kumilla naidaan. Ihanaa jos raskaana olevat jakavat vartalonsa muillekin miehille nautittavaksi.

        Meillä oltiin kolmenkimppaa koko raskauden ajan.
        Vakkari mies joka tuli kuvioon 2 vuotta ennen raskautta pani vaimoani tosi paljon raskausaikana.
        Seurattiin vaimoni vatsan kasvua ja lopulta pantiin vain takaapäin ettei paina vauvaa.
        Lapsivesi meni kun kaveri pani toista kertaa ja 2.5h niin poikamme syntyi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin raskaana olevaa kumilla naidaan. Ihanaa jos raskaana olevat jakavat vartalonsa muillekin miehille nautittavaksi.

        Mutta ennen raskaaksi tuloa naidaan, ainakin meillä. Vaimo oli vieraan miehen kanssa, yksi yö ja kaksi yhdyntää mies vaimon päällä ja spermat sisään. Itse katselin ja nain vaimoa miehen lähdettyä ja paksuksi tuli. Isukki 40v


    • Anonyymi

      Vaimo ja minä pidetään erityiskiihottavana kun raskaana on vieraan panna. Vaimo sanoo tuntevansa itsensä pornotähdeksi. Tuota tapahtuu vain elokuvissa. Sama juttu imetyksen alkuaikoina. Muutamalle panijalle on tullut yllätyksenä kun ovat ihastelleet poikkeuksellisen raskaita ja täyteläisiä rintoja, että ne alkavat valumaan maitoa puristellessa ja naidessa. Yleensä se on saanut heidät vain innostumaan. Raskaana ja heti synnytyksen jälkeen ei tarvitse pelätä uudestaan raskaaksi tulemista eli paljaalla mennään.

      • Anonyymi

        Raskausaika on aina ollut äärimmäisen kiihottavaa. Vaimo on ihastunut parhaaseen ystävääni ja ihastui häneen melkein ensinäkemältä. Kun vaimolle olin kertonut että asiankannatus kiihottaa, vaimo lähti heti leikkiin mukaan ja sanoi parhaasta ystävästä heti kun oli hänet nähnyt että hänen täytyy saada iskeä hänet. Vaikka se oli silloin alkuun vielä keskinäistä leikkiä ja fantasiaa, vaimon ihastus oli aitoa ja oli helppo siitä lähteä hyppäämään syvään päätyyn. Ja se vaimon ihastus saa seksin näyttämään paljon kiihottavammalta kun vaimo rakastaa harrastaa seksiä hänen kanssaan. Kun paras ystävä lähti mukaan on vaimo sillä "alistanut" minua koko suhteen ajan. Siitä on nyt parikymmentä vuotta jo ja heillä on kolme lasta joiden isä olen. Se on kutkuttavaa kun vaimo yllättää että on käynyt kaverin luona rakastelemassa, tai tuo ns. spermaisia yllätyksiä kotiin. Raskaudet parhaan ystäväni kanssa ovat olleet aina hyviä yllätyksiä jotka vain jatkaa antamistaan. Raskausajat oli aina sellaista että kun suhde on väistämättä vähän arkistunut, raskaus toi siihen paljon lisää kiihkoa ja rakkautta ja on ollut kiihottavaa seurata aina sitä kuinka vaimon vartalo alkaa pikkuhiljaa muuttumaan. Vaimo on halunnut lapset parhaan ystäväni kanssa ja vaikka heidän tehdessä ensimmäistään tunsin vähän mustasukkaisuutta että vaimo esti minulta sen ajaksi seksin ja vietti paljon aikaa hänen kanssaan, ei se ole kuitenkaan vaikuttanut meidän keskinäiseen suhteeseen ja se kun näkee vaimon nauttivan on se juttu. Raskaat maitorinnat ovat olleet kaikkien miesten suosikit ja vaimon mukaan kun maito alkaa valumaan tai rinnalle ilmestyy tippakin, on miehet herkässä. Toisen raskauden aikana sattui esimerkiksi että paras ystävä oli halunnut pitää vaimoa hyvänä meidän keittiössä ja kun tulin paikan päälle vaimo istui hajareisin tuolilla ja ystävä jalkojen välissä polvillaan ja oli imenyt rintoja niin että minun piti lainata paita ja heittää kaverin paita pyykkiin kun kaverin paidalla oli vaimon rinnoista valunutta maitoa. Joillekin tämä elämäntyyli sopii ja toisille ei. Meillä tämä on ollut pelkästään positiivista kun kumpikin tykkää.


    Ketjusta on poistettu 325 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6153
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3916
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2299
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1910
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1353
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1030
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe