Vittu mitä paskaa tää on, parempi kun olis sen verta, että pystys vaan tappaa ittensä!!!
Mutta kun ei voi ei pysty, kaikki päin v.....
Tekis todellakin mieli hävitä tästä paskasta.
Elämä on niin paskaa
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kertoisitko mitkä asiat puristaa?
- Anonyymi
Huomenta. Et ole yksin. Minä välitän sinusta. Olet minulle kallisarvoinen ystävä.
Kun heräät, keitä hyvät kahvit. Rauhoitu. Ajattele hyviä asioita.
Ihan oikeasti olet minulle ystävä. Ajattelen niin😁
Kun sinäkin jaksat, niin minäkin jaksan.- Anonyymi
Aitoretku prkl
- Anonyymi
Päiväni kohokohta.
Ei mut nyt pitää joutuu live-astral alkaa.
🤪 - Anonyymi
En enää halua tuhlata aikaa suhteen spekulointiin. Minulla on jo mies mutta olet tärkeä minulle ystävänä. Olen huolissani sinusta.
Toivoisin, että ystävyytemme menisi eteenpäin ja voisimme tavata.
Minä haluan sinulta vain ystävyyttä. Kun minulla on perusasiat kunnossa, voin auttaa sinua paremmin. Et ole yksin.- Anonyymi
Ja tämä olikin kyllä naiselta, nyt on niin nolattu itsensä, ettei mitään rajaa, mutta tekis mieli hävitä😔😢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tämä olikin kyllä naiselta, nyt on niin nolattu itsensä, ettei mitään rajaa, mutta tekis mieli hävitä😔😢
Höpsistä. Ei mitään hätää. Ollaan vain vapaasti kuule. Inhimillistä vain kaikki on.
T. Joku ihan sivusta.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpsistä. Ei mitään hätää. Ollaan vain vapaasti kuule. Inhimillistä vain kaikki on.
T. Joku ihan sivusta..Tää ketju on trollausta. Rikollisissa teoissa ei ole mitään inhimillistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää ketju on trollausta. Rikollisissa teoissa ei ole mitään inhimillistä.
Aijaa...mistä tiedät trollaukseksi? Tai niin päättelet?
- Anonyymi
Ei ole trollausta, vaan kertoo just mun elämästä!!!
- Anonyymi
Voin yhtyä aloittajaan että turhaa tämä on ja vain rohkeuden puute estää hoitamasta homman. Tarkkoja jos ollaan niin voisin yhtyä jos olisi edellytykset siihen. Siinä se murhe onkin kun kalu on surkea mitätön.
Mitat aneemiset 14 jotain ja 4 ja puoli paksuutta. Tai parempi olisi sanoa ohuutta.
Järki sanoo että anna mennä, kyllä keino löytyy. Tunne selittää jotain typerää että on muka syitä elää. Mikä syy? Joku uusi itseni nolaaminen? Sitä koitan sanoa itselleni että se kipu on vain pienen hetken. Sitten sohvalle selälleen ja käsi ämpäriin ettei jää turhaa sotkua. Ei sieltä pitäisi viittä litraa enempää tulla niin 10 l ämpäri riittää helposti.- Anonyymi
Sanon sinulle yhden tärkeän asian. On olemassa naisia joille miehessä ei todellakaan ole tärkeintä kalun koko.
- Anonyymi
Pippelin vuoksiko?
Voi herttinen. Jollain voi olla parantumaton sairaus ja sää meinaat tappaa ittes pippelin koon vuoksi?
En ymmärrä, en.
Luulekko, että oot ainoa, jolla on ton kokone?
Eihän tuo oo ees pieni!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanon sinulle yhden tärkeän asian. On olemassa naisia joille miehessä ei todellakaan ole tärkeintä kalun koko.
Niin joillekkin lompakon koko merkitsee vielä enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pippelin vuoksiko?
Voi herttinen. Jollain voi olla parantumaton sairaus ja sää meinaat tappaa ittes pippelin koon vuoksi?
En ymmärrä, en.
Luulekko, että oot ainoa, jolla on ton kokone?
Eihän tuo oo ees pieni!!!Kyllä se on pieni koska se ei ole iso. Epäilemättä monilla on omat ongelmansa. Mulla se on se että tykkään seksistä mutta kun puutteeni takia en saa naisia tykkäämään siitä niin aivan turhaa. Ehkä selibaatti yhdistettynä alkoholismiin tai vaikka koviin huumeisiin voisi olla yksi vaihtoehto? Siis pakko miettiä vaihtoehtoja kun en ole ollenkaan varma riittääkö rohkeus hoitaa homma.
Käytit sentään oikeaa sanaa siitä, pippelihän se on. Ei mikään aikuisen miehen kalu. - Anonyymi
Minä olen nainen ja kerron omasta elämästäni sen verran, että silloin hyvin harvoin kun kunnolla ihastun mieheen, koolla ei todellakaan ole merkitystä. Ilman syvää ihastumista en halua edes tutustua yhteenkään mieheen. Valitsen mieluummin yksin olemisen vaikka loppuelämäni ajaksi, kuin alkaisin suhteeseen sellaisen miehen kanssa jonka lähellä en haluaisi olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen nainen ja kerron omasta elämästäni sen verran, että silloin hyvin harvoin kun kunnolla ihastun mieheen, koolla ei todellakaan ole merkitystä. Ilman syvää ihastumista en halua edes tutustua yhteenkään mieheen. Valitsen mieluummin yksin olemisen vaikka loppuelämäni ajaksi, kuin alkaisin suhteeseen sellaisen miehen kanssa jonka lähellä en haluaisi olla.
Harkitsen vakavasti täydellistä erakoitumista. No kaupassa joudun käymään jos jatkan tätä olemassa olemista. Se saa riittää kun muuhun en riitä. . Mulle on aivan turha selittää ettei koolla ole merkitystä. Johan tuon on naisen suusta kuullut kuinka jollakin entisellä oli iso. Ei sellaisen jälkeen oma voi tuntua miltään.
Se mua harmittaa ettei ole kontakteja kamojen myyjiin. Nyt kelpaisi kaikki mikä on mahdollisimman puuduttavaa tai vielä mielummin tainnuttavaa. Kaikki millä saa tajun pois on hyvää. Vielä parempi jos sellaista ettei tarvi enää herätä. Nyt lähden nukkumaan valitettavasti ilman kunnon kamaa ja joudun huomenna heräämään. :(
- Anonyymi
No niin valitettavasti vieläkin täällä. Keskustelin aikaisemmin tänään muualla ja yksi nainen kertoi että tuntui tuleeko se kurkusta ulos. Joo oikein "kiva" kommentti tämmöiselle kuin minä. No sen verran minäkin käsitän että oikein paljon pituutta on liikaa. Kun olisi sitä paksuutta niin että tuntuu kunnolla.
Saisi tuota pituuttakin olla lisää mutta eniten juurikin paksuutta. Vaihtelee sekin paikka naisilla. Tosin olen vain yhden kokenut jolla oli tosi tiukka. Siinä oli vain se ongelma etten muuten tykännyt siitä sen kummemmin. Jäi muutaman kerran hoidoksi/panoksi.
Jotain valoa tunnelin päässä on ikä. Enemmän takana kuin edessä. Ja voihan sitä haaveilla että jää auton alle tai sekopäinen asellinen ryöstäjä osuisi kohdalle. Mun tuurilla se aseellinen heppu lähtisi karkuun kun pyytäisi tähtäämään huolellisesti silmieni väliin. Jotenkin ärsyttää tämä oma valittaminen. Pitäisi oikeasti siirtyä sanoista tekoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439