"sieltä kurkkas joku" No niinpä kurkkas sanoin ja taisin punastua ;) Olit maan päällinen enkeli :)
Minuako kurkkasit? ;)
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Missä olit? Mun ikkunan alla vai?
- Anonyymi
Enkeli ikkunan tai mullan alta, tai ikkunan alta.
Enkeli mullan alta voisi olla jo demoni tai joku muukin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkeli ikkunan tai mullan alta, tai ikkunan alta.
Enkeli mullan alta voisi olla jo demoni tai joku muukin.Vampyyri tai ihmissusi?
- Anonyymi
:((((((((((
- Anonyymi
Miks surullinen?
- Anonyymi
Typerin kysymyksiin typeriä vastauksia
:(((((((((( - Anonyymi
Vitun idiootti tajuutsä että yksi iii puuttuu hermo :(((((((((
- Anonyymi
Siistii keskustee itse itsensä kanssa. Nääs eihä täs mitää tähtii tai tätejä olla
- Anonyymi
En olisi uskonut että olet siellä, mutta sieltä sinä vain tassuttelit ja olemuksesi huusi "yllätys"!!!! ;)
Terv.ap- Anonyymi
Kuka? Minä vai? Stalkkaatko mua?
- Anonyymi
Enhän minä niin kauas täältä näe..
- Anonyymi
Joo näin kun menit hämilleen. Olit muutaman sekunnin aika jännittynyt, sitten rauhoituit. :)
- Anonyymi
Miten sä niin kaukaa noin tarkasti näit? ;)
- Anonyymi
En osaa ihan varmaksi sanoa, mutta kuulin kun kutsuit minua paikalle. En minä sitä osannu yksin tehdä. Kuulin puhettasi koko matkan ajan. Ihan kuin olisit ollut ympärilläni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En osaa ihan varmaksi sanoa, mutta kuulin kun kutsuit minua paikalle. En minä sitä osannu yksin tehdä. Kuulin puhettasi koko matkan ajan. Ihan kuin olisit ollut ympärilläni.
Niin sielunkumppani ja elämäni nainen 😍💚
- Anonyymi
En kuullut mitään mutta tuli ihan erikoisia ajatuksia heti aamulla herätessä päähän, iloinen ja inspiroitunut olo :) ajattelin jotain vuosia sitten sanomaasi.
Höpöjuttuja sanovat yhdet, mutta mä nyt päätän nauttia näistä ihmeellisyyksistä
- Anonyymi
Olen ystävällinen hahmo joka saattaa välillä kurkata,
ilman taka-ajatuksia tottakai.
Kunhan tylsyyttään vilkaisee,
missä kaveri tuo:) - Anonyymi
En todellakaan. Kyllä ne on ihan muut, sinisilmäiset naiset kuorossa kurkkivat ja kikattavat päälle.
- Anonyymi
Näitkö mitään erikoista kurkistellessasi? Taisi olla aika pimeää tuohon aikaan.
- Anonyymi
Miten niin, olisiko pitänyt? Joo oli todella pimeää, näin sinut istumassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750