vaikkei sitä tällähetkellä näykkään.
On se kummallinen valopallo vaikka on niin äärettömän kaukana.
Hyvää huomenta naiselle! 😘
T. suopursu. mies
Aurinko paistaa
24
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Huomenta vain,
linnut laulavat tosi isolla äänellä.
Kai innoissaan pesäpuuhista🐧❤️🐦- Anonyymi
Noniin pingviini & viherpeippo siinä sitten pesäPUUHISSA!
On niin nutusta jotta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noniin pingviini & viherpeippo siinä sitten pesäPUUHISSA!
On niin nutusta jotta.Kyllä ne on, mut erikseen, rakkaus on yhdistävä tekijä, et älä mussuta suopursumursu.
- Anonyymi
Joo itsekin kun heräilen... voisin ulkoilla, mutta on paljon sellaisia aika vaarallisiakin päätöksiä ja erilaisia asioita nyt päätettävänä.... mutta niin findus-sitruuna kalaa varmastikin lounaaksi teen pakkasesta perunamössöllä.
- Anonyymi
"Valopallo" on kyllä hauska sanonta auringosta.
- Anonyymi
Olen niin Operations Designer... ilmoittavat jos jotain on tapahtumassa minun lähellä, en ole aktiivinen, varoittavat että jos on jotain tuttuja niin kun tekevät järkyttäviä juttuja että poistamme sen jutun, jos on tuttuja alla...
- Anonyymi
Sehän on hehkulampun nimi
- Anonyymi
Operations Designer on hehkulampun, mini-mini, ymmärsin kyllä aurinkopallo.... itsekin olen laittanut noita LED-valoja nykyään kun ovat kehittyneet kohtuullisesti, ostanut noita.
- Anonyymi
Joo ei nyt kyllä ole kyse mistään LED-valosta.
Vaan maapalloa suuremmasta.
- Anonyymi
Ikävä englanninkielinen mikä on joku operatiivinen suunnittelijakin sitten: "army design methodology is an iterative process of understanding and problem framing that uses elements of operational art to conceive and construct an operational approach to solve identified problems."
- Anonyymi
Juolahti tämä mieleen aloituksestasi. Tässäkin tuosta auringosta samanlaisia juttuja. https://m.youtube.com/watch?v=ZOBxWZ_3yHA
- Anonyymi
Huomenta Suo..mies...
Olen kanssa saanut silmät auki vasta...
Sählärit edes ..mut synkältä näyttää....
Mulla ain niin kaunis aamuaurinko ikkunis....
Se on mun ikkunis parasta...talvellakin aamu aurinko..
Istun keittiön pöydäl ...aamukahvin..kanssa..
Siin auringon valos..
Talvel en edes nouse ennen kun aurinko on nousut....
En vois juoda kahviani katto vallon varas...nounou....
Huvää huomenta ..suo...
Tulkoon kiva päivä sinulle...☀☀☀☀😯😀
T:Ellupikkuinen...- Anonyymi
Operaatioiden suunnitelmia on aamulla hyvä suunnitella sitten kahvinkin ääressä aamuisin :D
- Anonyymi
Äiti valehtelee ja pettää minua jatkuvasti, on aika ikävää tuollainen jatkuvat valehtelut
'- Anonyymi
En ole Äpästäsi kinnostunut.
- Anonyymi
Noh, mutta vain ärsytti vain vähän että pitääkö tuhota oikeasti kokonaan heidän omaisuutensa, vihastutti siinä määrin :D
- Anonyymi
... jos en minä saa niin ei saa kukaan muukaan, tuhoan kun pystyn helpostikin niin tekemään, sitten....
- Anonyymi
En tietystikään henkilökohtaisesti vaan joku toinen tekee sellaisen sitten, tuhoaa toisten omaisuuksia...
- Anonyymi
Onpa hassua siis kun itselläkin on sama lempinimi, duke, kuten tuollakin, ja vielä voi olla samankaltaisia ajatuksiakin, tuossa on linkki: https://fi.wikipedia.org/wiki/David_Duke
- Anonyymi
Hyvää huomenta rakas❤️ Kivaa lauantai päivää!☀️
Ajatuksen siivin luoksesi lennän rakas💑😘
Suukkoja💋
T. Hanna- Anonyymi
Kiitos rakas Hanna 💖
Hanna 💑 Tuomo.
Suukkoja jep 💋kiva olet 😘
T. Tuomo - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos rakas Hanna 💖
Hanna 💑 Tuomo.
Suukkoja jep 💋kiva olet 😘
T. TuomoKiitos Tuomo rakas❤️
Sinäkin olet kiva, tosi kiva😘
T. Hanna
- Anonyymi
Avaruusjutuissa on tuollaisiakin joissain: joku tähti lähtee supernovaksi, olemme lähellä, ja äkkiä karkuun sitten avaruusaluksella kovaa kun se räjähtää sitten novaksi tuo...
- Anonyymi
Todellakin tuollainen kuten joku koka, niin jos tuntuu että väsyttäisi, jos on kovaa: parempi vain pakottaa itsesi syömään jotain proteiinia, koska tuollainen vetää paljon proteiinia elimistöstä pois, jos menee nukkumaan sitten, ei ehkä jaksa ikinä herätäkään sitten enää ollenkaan jos on niin kovaa ainetta, kuivattaa ja vie proteiinit elimistöstä tehokkaasti, mutta hyöty voi olla sitten sen mukainen sitten tuollaisissa, täysin laittomiahan ovat noin korkeat keskushermosto-kokat, mutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475505Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612436Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181900Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1461773- 171635
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol361622Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5141881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome181125Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771098Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se2281089