iin ruokapaikat ja kertokaa kokemuksia niistä
ruokapaikka
10
1237
Vastaukset
- Anonyymi
Siinä Nakkarilla oon ruukannu käyä taksikopin vieressä torilla. Kuka muistaa nakkarin?
- Anonyymi
tä mitä tarkotat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tä mitä tarkotat
Tä mitä tä ei sielä mittää nakkaria oo. Puhut vissiin nyt Haukiputaan kuningaskunnasta missä oli taksikopin vieresä nakkari.
- Anonyymi
Lidlistä osta halpalenkkiä euron paketti ja syö autossasi. Se saksalainen on paremman makuista, nähtävästi sisältää jotain lihaakin tai vastaavaa. Juomaksi halpakaljaa punaisessa purkissa. Vaan jos aiot vaikka autolla ajaa, niin ei yhtä purkkia enempää ennenkuin illalla jolloin kellistyt autosi penkille nukkumaan.
- Anonyymi
jaa vielä kukaan ei ole vastannu kysymykseen jota tän ketjun alulle laitta kysy
voin sanoa että on kärkäisen talossa ruoka paikkoja muita en tiiä
- Anonyymi
Iissä on paljon ruokapaikkoja ja ne on hyviä, siitä vaan valtisemaan haluatko hampurilaisia, pitsaa vai kotiruokaa.
- Anonyymi
kaikkinkäy kunhan kerrot missä on hyvää ruokaa
- Anonyymi
Lounaskahvila Huilinki vanhassa Haminassa
Nelosgrilli (upeita hampurilaisia)
Micropoliksen ravintola (lounasta)
Shellin huoltamo
Nesteen huoltamo (edullinen ja hyvä)
Kärkkäisen kauppakeskus (maailman toiseksi parasta pizzaa = Kotipizza, kiinalainen, autokeitaalla peruslounasta, hese)
Orient kebab
Merihelmi (peruslounas)
Nelosparkissa Kuivaniemellä peruslounas)- Anonyymi
hyviä vinkejä mut kaikki ei ole iissä
- Anonyymi
mistä saa syödä seisovasta päydästä ruokaa näistä
Lounaskahvila Huilinki vanhassa Haminassa
Nelosgrilli (upeita hampurilaisia)
Micropoliksen ravintola (lounasta)
Shellin huoltamo
Nesteen huoltamo (edullinen ja hyvä)
Kärkkäisen kauppakeskus (maailman toiseksi parasta pizzaa = Kotipizza, kiinalainen, autokeitaalla peruslounasta, hese)
Orient kebab
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781032
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm89812J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81745- 59738
- 119734
- 109675
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114583- 47570
- 18528
Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64502