ajattelen sinua nykyisin vähemmän. Mielessäni on pyörinyt viime aikoina eräs toinen yhä enemmän. Katteisiin jää kiinni ja ajatus harhailee häneen tiiviimmin... Silti ajattelen sinua mm. seksin aikana. Näen sinut kumartuneena siinä. Ajattelen sinua, mitä tekisit, miten olisit. Halusin olla sun kanssa. Olet ollut kiihottavin mies, kenet olen tavannut. Toivottavasti sinulla on ihanaa kaikin puolin ja hyvä ihminen elämässäsi, nautinnollista jne. Ehkä mä ihastun vielä ja suhdekin tulee tiensä päähän, kuka tietää, mutta sun kanssa mä halusin olla lähekkäin. Rakastin sitä halua, se oli kaunista, kaikki kyyneleetkin oli kauniita.
Rakas Mies,
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
meleko tökerö sepustushan tuosta tuli 😅 kuitenkin yritin sanoa vain, että mä tykkään siitä miehestä älyttömästi edelleen!
- Anonyymi
Ei kiinnosta horot. Sun mahdollisuudet meni jo kuukausia sitten.
- Anonyymi
😱 elä
- Anonyymi
Jaa, että toinen mies siis? No sepä ei enää yllätä.
- Anonyymi
Kyllähän tuo on yhdelle vain, yhdestä vain, yhtä vain jne yksi mies, jolle kirjoitetaan. 1.
Selkkee - Anonyymi
Huolestuttavaa, miten yhdestä miehestä tulee niin tärkeä niin vähäisen tuntemisen perusteella. Ei ajattele ketään toista samoin kuin häntä.
- Anonyymi
Miehen nimen eka kirjain?
- Anonyymi
Mikäköhän se oli?;D
- Anonyymi
Siis harrastat seksiä miehen kanssa kehen et ole ihastunut ja samalla fantasioit exästäsi :) ja eikä tässä ollut vielä kaikki, fantasioissasi on nykyisin myös toinenkin mies :) älä vain kerro tätä kaikkea tuolle ensimmäiselle miehelle, hmm, älä edes toisellekaan ;)
- Anonyymi
Kenelle?
- Anonyymi
Tämä.on trolli paskakärpänen. Kukaan kirjoittaisi oikeesti noin :D
- Anonyymi
Samaa mieltä.
- Anonyymi
Whatever ... Ei ole exä hän m. Enkä fantasioi kenestäkään toisesta, ajattelen vain häntä tuommoisissa tilanteissa. Erästä muuta ajattelen kyllä toisinaan, mutta en fantasioi hänestä mitenkään. Teen siis niin vain yhdestä. En halua ketään muuta kuin häntä sillä tavalla, ehkä hän oli siis vaan niin seksikäs :)
- Anonyymi
Niin, tämä vaikuttaa trollilta. Ensin houkutteleva aloitus "Rakas"
Sen jälkeen nainen kertoo harrastavansa seksiä jonkun kanssa. Kuka noin kertoisi toiselle jota "rakastaa".
Toisinsanoen aloitus kettoo yksinkertaisesti että kelpaat vain seksiin "rakas"
Ei hyvä juttu miehille. Älkää pahoittako aloituksesta mieltänne.- Anonyymi
tietää tarkalleen, mistä aloituksessa kirjoitetaan.
- Anonyymi
Älä yleistä on miehiä jotka arvostaa ja näkee naiset muutoinkin kuin seksikohteena. Tuollaiset miehet voi kokea jopa loukkaavana tollasen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä yleistä on miehiä jotka arvostaa ja näkee naiset muutoinkin kuin seksikohteena. Tuollaiset miehet voi kokea jopa loukkaavana tollasen.
No koetko sinä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Huonosti muotoilin, olet oikeassa. Yleistäminen oli paha virhe.
- Anonyymi
Katteet ja lokasuojat=) Mopo Sportista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756