Kaveri joutui eilen illalla putkaan ja hänet vietiin siis Turkuun. Eikö Raisiossa ole enää putkaa lainkaan?
Onko Raisiossa vielä putkaa?
17
145
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä Raisiossa putka on edelleenkin, mutta jos sun kaveris Turkuun vietiin niin silloin Raision putka oli ilmeisesti täynnä.
- Anonyymi
ei ole putkaa raisiossa,ei oo edes poliisilaitosta
- Anonyymi
Raisiossa on putka ja se on fakta. Vietin siellä pe-la yön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raisiossa on putka ja se on fakta. Vietin siellä pe-la yön.
Montako vartijaa päivysti ja tarkkaili hyvinvointiasi?
- Anonyymi
Raision putka on entisen poliisiaseman tiloissa. Raision putkassa ei ole mitään yleellisyyksiä Turun putkassa on sentään koneellinen ilmanvaihto sekä lattialämmitys.
- Anonyymi
Eiköhän vähintään 80 prosenttia Raisiolaisista ole oman kaupungin putkan kokenut.
- Anonyymi
Se ei oo mikään ihme kun aattelee millasta porukkaa Raisossa asuu.
- Anonyymi
Raisiossa asuu enää vain muutama ylioppilas sillä lähes kaikki muuttaneet paremman elämän toivossa Turkuun.
- Anonyymi
Raisiolaisena minun on pakko kommentoida tätä putka asiaa. Se mahtavaa että löytyy meiltä tuollainen paikka johon voi mennä hiljentymään silloin kun sen tarve on.
- Anonyymi
Raisiossa on kirkko johon voi mennä hiljentymään. Ei siinä putkaa tarvita.
- Anonyymi
Tutka olisi parempi täällä olla sillä nesteentiellä ajetaan huomattavaa ylinopeutta Raisionlahden kohdalla.
- Anonyymi
Mitä väliä sillä on eihän Raisio Lahden kohdalla edes asu ketään
- Anonyymi
Raisioon on majoitettu maahna tulleita joille ei ole myönnetty oleskelulupaa. He ovat jonkinlaisessa säilössä tai yöpaikassa. Itse en halua liikkua Raisiossa. Liian usein tulee maahanmuutajan törkeä lähestyminen ja haitanteko kohdalleni. Minä haluan olla rauhassa moiselta. En ihaile enkä halaua tutustua heihin. Siksi muutankin pois Raisiosta. Raisio imee häirikköjä. Kunnan johto kai niitä tänne haluaa.
- Anonyymi
Refu vapautui tänään Saramäestä......
- Anonyymi
Ketään ei kiinnosta satuhahmosi
- Anonyymi
Löikö Mörkö sisään,löikö Mörkö sisään,löikö Mörkö sisään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löikö Mörkö sisään,löikö Mörkö sisään,löikö Mörkö sisään.
Ei lyöntyt sisään vaan Mörkö se lähti piiriin.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760