sopiiko osat yhteen

Anonyymi

Sopiiko nämä osat yhteen.

Asus PRIME B450M-A, mATX-emolevy

SilentiumPC Regnum RG1 Pure Black, ATX -kotelo

Asus GeForce GTX 1060 ROG Strix Advanced -näytönohjain, 6GB GDDR5

BitFenix Spectre Fan 120mm, musta -lisä tuuletin

Seasonic 520W S12II-520 ATX-virtalähde, 80 Plus Bronze

Microsoft Windows 10 Home - 32 / 64 -bit -käyttöjärjestelmä, suomenkielinen, USB-muisti

AMD Ryzen 5 1600 -prosessori

Kingston HyperX FURY DDR4 2666 MHz CL16 8 Gt -muistimoduli

Kingston A400 480 Gt SATA3 2,5" -SSD-levy

6

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      https://pcpartpicker.com/

      Tuolla kasaat ton. Sanoo jos ei sovi.

      Jos voit odottaa 2019 Q3 tulee ryzen 3000 sarjaa myyntiin. Isompi ero kuin ryzen 1000 / 2000.

      Katso onko käytettynä myynnissä paljon halvemmalla jos ei ja ei oo aikaa/energiaa, osta vaan uusi.

    • Anonyymi

      Säästääkö tuolla kasaa itse -mallilla euroakaan verrattuna uuteen marketkoneeseen? Tonnin kieppeiltä löytyy käsitykseni mukaan ihan käyttökelpoisia uusiakin koneita.

      • Anonyymi

        Säästää ainakin jos ei osta uusinta uutta, jos ei sitä uusinta uutta tarvitse, vaan ostaa käytettyä.


      • Anonyymi

        Kyllä siinä tulee säästöä, ja ainakin saa valita juuri sellaiset komponentit, kuin itse haluaa. Kaverille kasailin jokunen kuukausi sitten uuden koneen, niin osat tilattiin ulkomailta. Kaikki muut osat menivät vaihtoon paitsi kotelo. Suomesta samat osat olisivat maksaneet ostopaikasta riippuen 200-300€ enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä siinä tulee säästöä, ja ainakin saa valita juuri sellaiset komponentit, kuin itse haluaa. Kaverille kasailin jokunen kuukausi sitten uuden koneen, niin osat tilattiin ulkomailta. Kaikki muut osat menivät vaihtoon paitsi kotelo. Suomesta samat osat olisivat maksaneet ostopaikasta riippuen 200-300€ enemmän.

        Pieni hinta siitä että takuut hoituu paremmin ja nopeammin. Muissa EU-maissa ei ole esimerkiksi virhevastuuta vaan pelkkä takuu.


    • Anonyymi

      Windowsin saa 10 eurolla Ebaysta ja vieläpä ihan toimivan! Turha siis maksaa siitä sataa euroa:D Ja noissa usb tikku versioissa on yleensä jo vakiona vanha Windows 10 versio. Joutuisi siis joko tunnin päivitysrumpaan taikka lataamaan tuoreen version Microsoftin sivuilta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      254
      2536
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1665
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      74
      1464
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      60
      1323
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      161
      1232
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      95
      1172
    7. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      86
      1049
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      87
      1023
    9. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      952
    10. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      103
      916
    Aihe