Tiedän ettet pidä minusta, mutta koitappa nyt edes sietää minua 😂
Mies, hyvää lauantai aamua!
28
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä ei oletuksena minulle ole. Eräällä voisin sanoa etten siedä häntä yhtään. Enkä löydä indikaatiota yhdessäoloon. Yleensä nyt edes se pitäisi olla tiedossa.
- Anonyymi
Milloin annat mulle sitä pimperoa?
- Anonyymi
En uskalla, koska se olisi #metoo
- Anonyymi
Nyt pitäisi todellakin syödä paljon vaikka ei olisi nälkäkään oikeasti... vaikutti niin tuollainen korkeampi keskushermoston aine minuun: käytin joo hyödyksi, mutta aivan laitontahan tuollainen on joku korkea koka... varjopuolena on tietysti että vie hirveästi sitten proteiinia elimistöstä samalla sitten... nooh, tiesin kyllä, on kyllä hengenvaarallistakin tuollaiset, kiellettyjäkin kokonaan monissa maissa, mutta huumetrokareilta voi tuollaisia saada.
Auttoi minua ainakin hyvin, nyt noniin kun vain selviytyy ja lepään.
Tai yritän ainakin levätä. - Anonyymi
Tuokin on valhetta että johonkin kokaan voisi jäädä pahemmin koukkuun kuin tupakkaan.
Luultavasti tuli joltain tutulta tuollaista kokaa joka auttoi paljonkin, eikä ole intoa ottaa sitä lisää.
- Joku pikkumäärä tuollaistakin hyvään käyttötarkoitukseen sitten, ei vaikuta kai mitenkään joillekin tuottajille sitten, hyvä vaan jos auttaa. - Anonyymi
Miksi pitäisi vain sietää?
- Anonyymi
Pimperopom2 kirjoitti:
Tietysti olisi kiva jos tykkäisi..
Täytyy alkaa kohta maalaushommiin🖌pensselille on kohta käyttöä🤔
- Anonyymi
Pimperopom2 kirjoitti:
Taidat maalata jotain muuta kuin muotokuvani😂
Alan kääntämään lapiolla perunamaata🥔😁Vai, että lapiohommia?🤔..
Mitä lajiketta ajattelit laittaa? Anonyymi kirjoitti:
Vai, että lapiohommia?🤔..
Mitä lajiketta ajattelit laittaa?Huh, tulipa lämmin😅
Meinasin panna Timoa ja toinen lajike taisi olla Siikli 😁- Anonyymi
Pimperopom2 kirjoitti:
Huh, tulipa lämmin😅
Meinasin panna Timoa ja toinen lajike taisi olla Siikli 😁Timoa pannaan ja perunoita laitetaan jäiseen maahan?
Anonyymi kirjoitti:
Timoa pannaan ja perunoita laitetaan jäiseen maahan?
Eihän niitä nyt vielä panna😂 Käänsin maata että se lämpenee eikä rikkarouhot kasvaisi. Kesäkuussa sitten pannaan vakoon😁
- Anonyymi
Pimperopom2 kirjoitti:
Eihän niitä nyt vielä panna😂 Käänsin maata että se lämpenee eikä rikkarouhot kasvaisi. Kesäkuussa sitten pannaan vakoon😁
On se niin väärin😉😅
- Anonyymi
Pimperopom2 kirjoitti:
Jos ei muuta niin on ainakin perunoita😂
Onko sun nimi Irma tai Anita? Mää oon lande-Jussi🤠
Anonyymi kirjoitti:
Onko sun nimi Irma tai Anita? Mää oon lande-Jussi🤠
Vai lande- Jussi😂 Olen sitten varmaan maajussi- Maija 😂
- Anonyymi
Pimperopom2 kirjoitti:
Vai lande- Jussi😂 Olen sitten varmaan maajussi- Maija 😂
Olen täysin varma jo minkä merkkinen pimpero on 🚹
T. Tiedän Anonyymi kirjoitti:
Olen täysin varma jo minkä merkkinen pimpero on 🚹
T. TiedänPitäiskö sinun tulla kurkkaaman mitä pöksyistäni löytyy?Voi olla järkytys 😂
- Anonyymi
Hyvää lauantai-iltaa ap. Yksinäiselle miehelle mukavan naismurmelin muistaminen ja funtsiminen on vaan hyväksi, sanovat ne jokka tietävät.
Hyvää iltaa. Kaikki miehet varmaan katsovat nyt jääkiekkoa.
Minä taidan vaihteeksi ruveta katsomaan toimintakuvaa😁- Anonyymi
Pimperopom2 kirjoitti:
Hyvää iltaa. Kaikki miehet varmaan katsovat nyt jääkiekkoa.
Minä taidan vaihteeksi ruveta katsomaan toimintakuvaa😁Kommentti. Naisetkin voi katsoa:D
- Anonyymi
Hyvää iltaa ja yötä. Sinähän et pidä minusta mutta minä pidän sinusta. Haluaisinhan sinut ystäväksikin.
Sinä et vaan luota minuun vaan luulet että olen salaa alkamassa seurustella kanssasi. En ole
Olen onnellinen mieheni kanssa, eikö sitä uskota. Vähän turhauttaa.
Ajattelet myös, että kiusaan sinua. Eikö sinusta saa keskustella. On niin paljon tabuja.
Turhautuneena ystävyyden etenemiseen menen nukkumaan. Uusi päivä huomenna.Ööö.. miehen kanssa?😂
Ei minulla kyllä ole mitään haluja seurustella kenenkään kanssa, viihdyn hyvin näin.
- Anonyymi
Lauantai iltaa.
Jotenkin siedän, vaikka
en tiedä miksi.
Alku oli kuitenkin niin
voimakas vauikutteinen.
Monesti kaipaan tietoa
hänestä,))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743487Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1301875Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3001619- 791470
- 771446
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531166Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001150- 631021
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois671010- 22997