PULLOJEN PALAUTUSAUTOMAATTI

Anonyymi

Kehno sellainen on Osuuskaupalla.

On ihme ja kumma, jos ei parempaa saada laitettua.

Siellä saa väsyksiin saakka töröttää laitteen hitauden vuoksi.

Noin kelvotonta automaattia en ole nähnyt missään.

Mielellään hoitaisi pullojen palautuksen samaan kauppaan, josta muutkin ostoksen suorittaa.

27

419

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vie muualle pullos jos ei käy, ihan normaali vauhti tuossa on.

    • Anonyymi

      Minä vien pulloni Ylivieskan Prismaan,siellä on TOIMIVA pullonpalautusautomaatti,jopa useampia.Vittuilua tuo sokkarin homma,kun on sijoitettu pullonpalautusautomaatti kaupan perälle,siellä kaiken kansan nähen palauttelet sitten..

      • Anonyymi

        Juo wichyä ei tarvitse hävetä viinapulloja.


    • Anonyymi

      Joo, S- Marketin pullojen palautuspiste on todella älyttömän inhottavassa paikassa, joudut kävelemään kuin näyttämöllä ja viemään pullosi koneeseen kaikkien siinä töllistellessä vieressä !
      Joka paikassa pullonpalautus on eteisessä tai heti tulo ulko oven vieressä , että heti tullessa voi pullot pistää koneeseen !
      Eiko S- Market millään voisi tuota epäkohtaa korjata ?

    • Anonyymi

      Mitä yrität salata???
      Minua ei haittaa tuon automaatin paikka.

      • Anonyymi

        Harvoin minulla on edes siideri tölkkiä pullojen seassa, mutta yleensäkkin tuo on nöyrryttävää kävellä katvalkilla mennä pullojaan palauttamaan !
        Edelleenkin, eikö S- Market voisi ajatella asiakkaitaan paremmin ja muuttaa palautusautomaatin jonnekkin tulo oven eteen ?


    • Anonyymi

      Minua haittaa,tuo on julkista nöyryytystä,enkä ikinä palauta pullojani tuonne,missä koko kassajono seuraa paljonko olen juonut!

    • Anonyymi

      Ei se niinkään, mutta se pankkiautomaatti on maailman hitain. Miettii ja ei anna saldoa. Kun pyytää kuitin, antaa vaan nostosummasta summan.

    • Anonyymi

      Poistivat sen toisen palautiskneen patterin palauttamiseen? Voihan per..skele

    • Anonyymi

      Onhan paikkakunnalla hyvä pullonpalautusautomaatti, Halpa-Hallin eteisessä. Muut palauttajat ei tuijota lähettyvillä , ja ostoksille menijät kiirehtivät eteenpäin.

    • Anonyymi

      kyllä te haapavetiset olette sitten ahdas mielisiä

      • Anonyymi

        Ahdasmielisiä on yhdyssana. Haapavedellä käydään kouluja, sinulta jäi väliin?


    • Anonyymi

      Silloin ei ole haittaa koneen hitaudesta, jos palautettavaa on vain muuan pönttö.
      Jos sattuu olemaan n.100 kpl, vieteri lakkaa venymästä .
      Minulla palautus on pisnes, kerään pois ajelehtimasta.

      • Anonyymi

        Hää kun on piznes miäs.


    • Anonyymi

      Mökillä kun ei ole kauppaa lähellä niin hoidin pullonpalautuksen canit sovelluksella . Meni kyllä useampi päivä että ostaja tuli hakemaan ne. Kotoota toimii luultavasti paremmin mutta siellä jaksan itsekkin palauttaa pullot kauppaan.

    • Anonyymi

      Ei niin kiire tarvitse olla,että hermostuu tähän automaattiin,hyvin vetää mielestäni!!!

      • Anonyymi

        S kauppa on nykyään tosi hieno paikka, viihtyisä, tyylikäs, hienot hyllyt ja esillepanot, hienot valaistukset. Tuotevalikoimaa riittää ja tuoretta on, parasta ennen päivään on kunnolla aikaa, ei hetikohta tuotteet pilaannu. On siistiä, selkeää ja hygieenistä. Mutta ihan parasta on koko henkilökunta. Aina saa apua ja ohjausta, ovat aina ystävällisiä ja auttavaisia. Bonuksena kauppareissusta saa hyvän mielen, kun siellä tervehditään ja aina riittää kauppiailta ja myyjiltä jokunen ystävällinen sana ja tervehdys. Ihana asia,kun on noin laadukas myymälä kylällä ja kauppiaspariskunta on aivan huippuja ihmisiä, toivottavasti teette täällä pitkän uran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        S kauppa on nykyään tosi hieno paikka, viihtyisä, tyylikäs, hienot hyllyt ja esillepanot, hienot valaistukset. Tuotevalikoimaa riittää ja tuoretta on, parasta ennen päivään on kunnolla aikaa, ei hetikohta tuotteet pilaannu. On siistiä, selkeää ja hygieenistä. Mutta ihan parasta on koko henkilökunta. Aina saa apua ja ohjausta, ovat aina ystävällisiä ja auttavaisia. Bonuksena kauppareissusta saa hyvän mielen, kun siellä tervehditään ja aina riittää kauppiailta ja myyjiltä jokunen ystävällinen sana ja tervehdys. Ihana asia,kun on noin laadukas myymälä kylällä ja kauppiaspariskunta on aivan huippuja ihmisiä, toivottavasti teette täällä pitkän uran.

        Jahas kauppias pariskunta asialla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jahas kauppias pariskunta asialla

        Kauppias pariskunta on ollut hyvällä asialla muutoksia tehdessään. Ja minä olen asiakas, joka hyvästä työstä kiittelee. Miksi pitää olla ilkeällä asenteella ja vääristellä asioita, vain pottuillakseen anonyymipuskan suojasta. Jos on paha olla, niin pitää hakea hoitoa , eikä syytää rapakkoa joka suuntaan. Aina on herkässä haukkumiset ja nurkuminen. On oma valinta päättääkö nähdä ympärillään vain huonot asiat vai kiinnittääkö huomionsa hyviin asioihin. Mietippä kumpi valinta tuottaa onnellisuutta? Kannattaa nousta sieltä rapakosta.


    • Anonyymi

      Mä käytän myös Canittia pullojen palautukseen. Ei enää haisevia autonpenkkejä! :)

    • Anonyymi

      Elä puhu pas.... Toimii kuin ajatus vein päivällä 556 hylsyä 😁

    • Anonyymi

      Ja kassat tollaa myös ketä kulkee ja jonot on pitkät.

      • Anonyymi

        Joo ois parempi paikka tuulikaapissa niinku muuallakin on!Pullonpalautusautomaatilla siis!


    • Anonyymi

      Voi voi jos ne kalija purkit ja viinapullot kehtaa ostaa niin toki ne voi hyvällä mielin palauttaa. Mikä siinä hävettää , hyvä automaatti turha valittaa.

    • Anonyymi

      On sen verran syrjässä, ettei ketään kiinnosta sinne päin katella. Kassatouhuissa on tarpeeksi tekemistä.

    • Anonyymi

      Haapavetiset on vainoharhaisia. Luulevat, että jotakin kiinnostaa heidän kaljatölkkinsä.
      Ennen pelkäsivät käydä ABC:llä ostoksillä, kun ukot näkee heidän näkkileipäpakettinsa, rasvattoman maidon ja kolestrolia alentavan levitepurkin.
      Nyt pitää jonkun yrittäjän ruveta salassa myymään ruokaa ja olutta yöaikaan jonkun peräkylän mökin pimeästä ikkunasta. Ja pullon palautus onnistuu samalla reissulla.

    • Anonyymi

      No johan on taas valitusen aihe!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2451
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1759
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1200
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe