Onnettomuustutkinta: Matkustajien itsekäs sähläys käsimatkatavaroiden kanssa loi vaarallisen sumpun savuavaan lentokoneeseen Helsinki-Vantaalla.
Otsikko 10.5. HS:ssa.
Miten tämä liittyy Turkuun. No, siten, että turkulaisetkin matkustavat, jopa lentokoneilla.
Toisaalta kuluneella viikolla jopa TS:n uutisess peräänkuulutettiin empatiaa nettikirjoitteluun. Ettei niin kuin tarvis ihmisiä ruveta julkaisuissaan ruveta kiusaamaan.
Empatiaa!
Onnettomuuksista. Eikö sitä jo Titanicilla (elokuvan mukaan ainakin) yritetty ottaa mahdollisimman paljon tavaraa mukaan? Lentokoneessa juttu tietty on eri, jos ollaan vielä maassa ja pelastaudutaan kuivalle maalle... Vai mitä?
Järkyttävää järjettömyyttä.
Mutta tämähän ei ole mitenkään niin kuin poikkeuksellista. Empaattisuuteen toisia ihmisiä kohtaan kehotetaan. Mitä halvatun empaattisuutta tässä tarvitaan, kun se mitä ihmisiltä puuttuu, on järki!
Ja itsekkyys... no joo, mitä minä muista, kunhan minä ja mun lähimmät päästään turvaan. Tuossa otsikon jutussakin puhutaan siitä, että sitten kun älytään joko kehotuksesta tai ihan omin päin (hah haha) että jukranpujut, mitä mä näillä tavaroilla, että henkihän tässä pitää ensimmäiseks säilyttää, niin sitten sännättään vaikka toisten päälle ja runnottaan pienemmät ja hitaammat alle!
Mitä mä muista, minä ja mun lähimmät, minä ja mun tavarat!
Sitten nämä erilaiset filosofit väittävät, että perimmiltään ihmiset kyllä ovat toisiaan kohtaan hyväntahtoisia.
Kenttäkeittiö! hah hahhahahaaaa, hahahhaaaaa. Se oli eilen kova juttu! Järjestä kyse senkin hyypiön kohdalla. Pitäskö olla onnellinen, että ei ihan noin vähillä eväillä sentään liikuta! Ja järjen köyhyydestä kärsivät, nehän ne enimmäkseen äänessä ovat! Hilpeetä sakkia.
Itsekästä toimintaa
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1792688- 1642519
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182197Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612073Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31739"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591444Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2051428Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2251163Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää931138Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3701073