Miksi Sä mies

Anonyymi

et edes yritä mitään lähestymistä vaikka sulla tunteita minuun on,tiedän sen. Niin myös minulla sinuun,vahvat tunteet. Rohkaise mielesi ja saatat todellakin yllättyä kivallatavalla. TEE SE !!!

69

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pitikin kysyä onko meidän tarina vielä elossa. Tää ei varmaan ollut mulle kuitenkaan mut kommentoin silti jos joku lukee näitä.

• Anonyymi

Ei se ole niin helppoa. Joskus voi tulkita aivan väärin ja ihastuneena niitä vääriä tulkintoja vasta tuleekin. Pitäisi olla selvät merkit että voi lähestyä.

• Anonyymi

Olet nyt ihan ulkopuolinen ja jos hän ei tee mitää niin siihen on oltava pätevä syy, miksi ei tee!

• Anonyymi

Miksi sitten ei kerro miksi ei tee!

Aina kaksi osapuolta joten kummallakin on oikeus kyllä tietää missä mennään.

• Anonyymi

Kerro nyt aluksi, että kuka olet.

• Anonyymi

Yksi ja sama trollaaja, ei nainen ollenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksi ja sama trollaaja, ei nainen ollenkaan.

Sitä minäkin kyllä veikkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä minäkin kyllä veikkaan.

Kyllä mä aamulla mielestäni nainen olin..

• Anonyymi

Ap mikä pelkuri oot kun et ire tee aloitetta? Paskahousu.

• Anonyymi

Eläpä nimittele, tullee paha mieli :(

• Anonyymi

Ei uskalla tehdä lähestymistä näin #Me too# aikana. Saat syytteet, menettää työpaikan ja tekee tulevaisuudesta yhtä tuskaa.

• Anonyymi

Voikun saisin jonkinlaisen varmuuden siitä, et tulkitsenko sinua oikein vai en? Epävarma olo on, ku aiemmin ei ole tulkinnat menneet nappiin? Ainakin saanut pyyhkeitä ja siksi mielikuvat ristiriitaisia.

Jos tietäisin kiinnostuksesi tilan paremmin, toimisin joko aktiivisemmin tai jos olen tulkinnut väärin niin olisin passiivisempi? Nyt olen siinä välissä sekavin tuntemuksin, elätellen toivon pilkahduksia. Samalla peläten, josko mielikuvitus olikin vain laukalla, todeten olenko jo ihan höppänä?

• Anonyymi

Niin monestikin voi aivan turhaan ujostuttaa puhua ihmisille jos ajattelee että jos itse jotenkin loukkaa heitä, turhaa on tuollainen pelko, useinkin. Harmittaa jos ei tullutkaan sanottua mitään.

• Anonyymi

Mitä sinä haluat että tekisin?

• Anonyymi

Katkaiset välisi siihen varattuun naiseen joka meitä vastaan kieroilee.

Sen jälkeen laita viestiä minulle:

• Anonyymi

Olisi mielenkiintoista tietää, että kuka oikeasti kieroilee ja kuka ei. Mahtaakohan se varattu nainen edes tietää mitään asiasta.

• Anonyymi

Ei minulla ole mitään tarjottavaa, kaltaisellesi, kauniille, fiksulle, rikkaalle ja symppis naiselle.

• Anonyymi

Voi kuule ei tarvitsekaan olla.

• Anonyymi

Ei tupata kun ei tykätä

• Anonyymi

Veijaritarinat on paras katsoa päältä.

• Anonyymi

No nyt on sun vuoro tehdä aloite. Sähän se epäröimään jäit ja luulin, että meidän aika oli ja meni?) T Otmi

• Anonyymi

Se johtui väärinkäsityksistä! Sinä sanoit ei olla!

• Anonyymi

Mistä tiedät että hänellä on tunteita?Onko itse sanonut?

• Anonyymi

Kaikesta päätellen ei ollut riittävästi tunteita! Ikävä kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikesta päätellen ei ollut riittävästi tunteita! Ikävä kyllä.

Voithan itse lähestyä sitä miestäkin?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Jos hän nainen olisit niin vastaan näin: Joskus taannoin Sinua lähestyin ja treffasimmekin jokusen kerran mutta sitten ilmoitit että ei enempää kiitos,Sinulla oli parempaa jo kiikarissa.Kahdesti en kehtaa häpäistä itseäni. Enkä silloin ollut pelkkä sextaaminen mielessä liikenteessä.

• Anonyymi

Ottaisitko itse miestä joka haluaa naida sannaa, saria, miiaa, minnaa, maijua, marjaa, annia, annea, Jonnaa, Hennaa, Heliä, Elinaa, Tiiaa, Jennaa ja Riikkaa samaan aikaan kun treffaillaan?

Tuskin. Kannattais ne juoksut muiden naisten luona jättää siihen asti kun treffailut on yhden kanssa kokonaan päätöksessä. Muuten käy näin. Ota opiksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ottaisitko itse miestä joka haluaa naida sannaa, saria, miiaa, minnaa, maijua, marjaa, annia, annea, Jonnaa, Hennaa, Heliä, Elinaa, Tiiaa, Jennaa ja Riikkaa samaan aikaan kun treffaillaan?

Tuskin. Kannattais ne juoksut muiden naisten luona jättää siihen asti kun treffailut on yhden kanssa kokonaan päätöksessä. Muuten käy näin. Ota opiksi

Kukas sellainen ukko on jolla aika noin monelle naiselle riittää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukas sellainen ukko on jolla aika noin monelle naiselle riittää?

yks hämeen hidas, muuta en kerro.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

yks hämeen hidas, muuta en kerro.

Eipä kovin hitaalta vaikuta jos noin montaa samaan aikaan hoitelee. Hattua nostan hänelle sitten.

• Anonyymi

Hei. Oletko miten ilmaissut itse kiinnostuksesi?

• Anonyymi

Eikö se ole päivänselvää että jos mies ei lähesty niin häntä ei silloin kiinnosta.

• Anonyymi

No ei ole selvää. Esimerkiksi jos nainen on varattu niin osa miehistä ei tee silloin mitään vaikka olisikin tunteita. On toki muitakin tilanteita, tuo oli vain esimerkki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei ole selvää. Esimerkiksi jos nainen on varattu niin osa miehistä ei tee silloin mitään vaikka olisikin tunteita. On toki muitakin tilanteita, tuo oli vain esimerkki.

Varattu hän käsittääkseni olikin. Hänenlaisensa aina ovat. Tietenkin se muuttaa asioita.

• Anonyymi

en siksi, jos saan pakit haave haavoittuu

• Anonyymi

Laitatko siitä miekkosesta jotain tunnistettavaa jotta karsitaan porukkaa,joohan ap.

• Anonyymi

no voihan minä sen etunimen sanoa abdullah..............karsiutuu varmaan aika paljon nyt pois

• Anonyymi

Oo 😄

• Anonyymi

Itse istun todella ihanan naisen kanssa samassa toimistossa. Molemmat ollaan varattuja, mutta välillä kyllä kipinöi niin että tekee kipeää. Kumpikaan ei ole aloitetta tehnyt mihinkään suuntaan, mutta aina kun ollaan kahden niin ilmassa on sitä jotain. Kyllähän tämä saattaa olla pelkästään tunnetta mun puolelta mutta kyllä joku sensori tunnistaa että on sielläkin puolella pöytää tunnetta. Nyt on mennyt reilut kaksi vuotta siten että olen tuon ihanaisen kanssa viettänyt enemmän aikaa kuin kenenkään muun ihmisen. Ihastuminen alkoi kauan sitten ja nyt olen jo todella lätkässä. Haluaisin olla hänen kanssaan koko ajan, ja viikonloput ahdistaa kun ei häntä näe. Koko ajan toivon että hän kirjoittaisi viestiä. Hitto kun tohtisi oikeasti sanoa hänelle mitä tunnen, ja pyytää vaikka leffaan tms. Onhan tuo ihanuus tosin vähän nuorempi, joten kai sekin vähän nostaa kynnystä etten tohdi häntä enempää lähestyä. Mut sen sanon että melko ainutlaatuinen ja ihana tapaus hän on.

• Anonyymi

Miten voitte mennä elokuviin julkisesti mutta salaten seurustelukumppaneiltanne asian?

Entäpä jos tutut näkee ja kertoo niille nähneensä teidätt?

• Anonyymi

Suomessa on aika monta leffateatteria ja kahvilaa... valinnanvaraa siis löytyy muualtakin kuin kotipitäjästä.

• Anonyymi

Hyi helvetti. Taas varatut haaveilee toisesta varatusta. Tätä en tule koskaan ymmärtämään. Erotkaa ja sitten naikaa niin paljon kuin sielu sietää.

• Anonyymi

Katkeraa tilitystä. Lopeta pillitys. Ei luulisi sun maailma järkkyvän sen vuoksi mitä muut ihmiset tekee tai jättää tekemättä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katkeraa tilitystä. Lopeta pillitys. Ei luulisi sun maailma järkkyvän sen vuoksi mitä muut ihmiset tekee tai jättää tekemättä.

paras kosto sinulle on että kun saat elämäsi rakkauden niin minä tulen ja harrastan seksiä sen kanssa ja sitten nauran sulle kun yllätät meidät makuuhuoneestanne että:

Katkeraa tilitystä. Lopeta pillitys. Ei luulisi sun maailma järkkyvän sen vuoksi mitä muut ihmiset tekee tai jättää tekemättä

ja nauramme yhdessä sinulle päin naamaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

paras kosto sinulle on että kun saat elämäsi rakkauden niin minä tulen ja harrastan seksiä sen kanssa ja sitten nauran sulle kun yllätät meidät makuuhuoneestanne että:

Katkeraa tilitystä. Lopeta pillitys. Ei luulisi sun maailma järkkyvän sen vuoksi mitä muut ihmiset tekee tai jättää tekemättä

ja nauramme yhdessä sinulle päin naamaa

Joskus huomaat itsekin kuinka typerältä kuulostat näiden sun kirjoittamien juttujen perusteella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nauratti tuo kommentti katkerasta tilityksestä. Päinvastoin, kertoo ihmisestä ja sielunmaisemasta todella paljon, jos pystyy suhteilemaan useamman kanssa. Suoruus, réhtiys luottamus. Kas, siinäpä ohjenuorat itselle. Kukin tyylillään toki, mutta enpä luottaisi ihmiseen pätkän vertaa, joka haaveilaa mahdollisesta salasuhdetta ollessaan varattu. Itsekkyyttä parhaimmillaan. Antaa palaa, ken tuohon kykenee.

• Anonyymi

Nyt tulee ainakin täällä vettä niin kammottavasti että ei huvita yhtään lähteä ulkoilemaan, sinänsä ei minua haittaisi, mutta ei huvita tuollaisesta syystä.

• Anonyymi

Pöh olisin halunnut sinut tännepäin mutta jos olet sokerista...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pöh olisin halunnut sinut tännepäin mutta jos olet sokerista...

Sinne kävelisin tietenkin sateenvarjon kanssa, etten valuttaisi vesiä päältäni ympäri asuntoasi.

• Anonyymi

Joko olet matkalla? Kenellekään tässä mahdan kirjoitella ? Kerro itsestäsi ?

• Anonyymi

Montako varattua naista täällä kirjoittelee. Puhumisessa ei ole mitään ihmeellistä. Norm piireissä sitä tehdään päivittäin ja vielä kasvotusten.😊

• Anonyymi

Kun nainen on lutka mies ei lähesty.

• Anonyymi

Kun olen ujo ja tunteellinen miäs enkä osaa näyttää tunteitani oikein. T:matti

• Anonyymi

Olen lestakyrpä en lähesty.

• Anonyymi

Me kohdataan sellaisessa paikassa, ettei se ole kovin sopivaa ja me ei nähdä missään muualla.

• Anonyymi

Eletään 2000-lukua eli sosiaalinen media on olemassa. Selvitä nimi ja lähetä kiva viesti hänelle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eletään 2000-lukua eli sosiaalinen media on olemassa. Selvitä nimi ja lähetä kiva viesti hänelle!

Selvitä nimi, helppo sanoa, kun en tunne ketään, ketä tuntisi hänet. Miten selvitän nimen?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Sinussa on lupaus ja minussa toivo, mitä sitte,?

• Anonyymi

Well, kuten muistat polun elämään, niin tiedät ininutkin. Silloin olen mies kenet tahdoit

• Anonyymi

Ikävä osio tämä

• Anonyymi

Tasa-arvoa on se, että nainen ottaa ihan itse yhteyttä.

• Anonyymi

AP naimisissa, sen voin teille kertoa. ja aloitus vanha.

• Anonyymi

Vanha taitaa olla aloittajakin?

• Anonyymi

Vieläkö aloittaja haluaa lähestymisen?? Saattaisin tehdä sen...

• Anonyymi

Jos se olisi niin helppoa, etköhän Sinä olisi sen jo tehnyt.

• Anonyymi

Tämä mies saattaa luulla että sinulla on jo mies, vaikea siihen väliin tulla.

• Anonyymi

Turha luulo, ei ole ketään😊

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      56
      5745
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      75
      2932
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      22
      2168
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      1935
    5. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      161
      1829
    6. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1828
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1559
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1172
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1171
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      72
      1006
    Aihe