Jos on ystävällinen ja kohtelias niin ei se tarkoita että olisi ihastunut. Silmiin katsominenkin puhuessa on vain normaalia eikä mitään muuta.
Miksi jotkut ymmärtävät kohteliaisuuden väärin
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Perinteiset: Hymyily, vitsailu, ystävällisuus, paljon nauraminen ja miehet luulee että tää tytteli on rakastunut heihin
Joo ei. Minä en ainakaan ihastu helposti joten aivan turhaa luulla muuksi sitä kuin siksi että tänään on hyvä päivä, olen hyvällä tuulella ja on hyvä olo. That s it - Anonyymi
Anteeksi ihastuin vaan suhun. T. Johanna
- Anonyymi
Eikait nyt kukaan tuollaisesta kuvittele, että on ihastunut?
Yleensä ennemminkin niin että monikaan ei usko ennenkuin sanoo suoraan.
Kiertoilmaukset ja vihjailut eivät useinkaan tuota tulosta. - Anonyymi
Ei kukaan noita pidä ihastuksen merkkeinä. Toki miellyttäväähän se on jos ihastus katsoo silmiin ja hymyilee, mutta ei siitä sen suurempia johtopäätöksiä vedetä. Ennemmin saa vääntää rautalangasta ennen kuin uskoo että toinen on kiinnostunut.
- Anonyymi
Onko tuijottaminen ihastumisen merkki vai miksi jotkut tuijottaa?
- Anonyymi
TUIJOTA silmät kiiluen villisti kaikkia ihmisiä, kuin Theodore Robert Bundy konsanaan.
- Anonyymi
Ei tuijottaminen mistään ihastumisesta kerro. Itse katselen ihmisiä ihan muuten vaan.
- Anonyymi
Naiset eivät ole normaaleja. Iham sama mitä teet väärin menee kuitenkin. Älä tee mitään, älä katso ketään ja ei, älä puhu kenellekkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial161741Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1401712Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3071361Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221098Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091092- 132998
- 285965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3935- 10915
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49898