Bitcoin jälleen nousussa

Anonyymi

Coinbase on ollut itselleni luotettava ja helppo alusta eri virtuaalivaluuttojen hankintaan. Itse sijoitin silloin, kun arvo oli korkeimmillaan ja olen nyt niukasti tappiolla. Jos olisin fiksumpi, sijoittaisin vasta nyt (Lähinnä siksi että Coinbase on lahjoittanut minulle paljon eri coineja ilmaiseksi). Arvo nousee (ja me luemme siitä lehdistä silloin, kun on jo myöhäistä sijoittaa) ja tarkoitukseni on realisoida sijoitukseni reilusti voitolla tai hävitä kaikki.

Lisäksi Coinbase tarjoaa ilmaisia virtuaalivaluuttoja aina silloin tällöin. Nyt liittyvät saavat muutaman dollarin edestä ainakin: ZRX-, BAT-, ZEC- ja XLM-valuuttoja, kun katsovat niihin liittyvät esittelyvideot.

Tutustu: https://www.coinbase.com/join/5a25bc1675f66a016c19f957

Ensisijoittajalle ja minulle tuon linkin kautta noin 8 €:n bonukset.

25

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taas epähehellistä markkinointia. Ja harvinaisen typerää.

    • Anonyymi

      Päinvastoin. Toivon ainoastaan tienaavani, mutta mitään isompia voittoja tuskin tulee. Jos joku muu tienaa samalla, se ei ole minulta pois.

      Bitcoinin arvo on noussut päivässä 10%, viikossa 20% ja kuukaudessa 40%. Toki nyt sijoittavat ovat todennäköisesti jo vähän myöhässä.

      Kukaan ei voi luvata varmoja voittoja. Sijoita vain sen verran, mitä olet valmis häviämään ilman että yöunet menevät.

      • Anonyymi

        "Sijoita vain sen verran, mitä olet valmis häviämään ilman että yöunet menevät."

        Tuo on pyramidihuijareiden tunnuslause kuten OneCoinareidenkin. Voit olla varma että häviät kaiken, mitä kryptohuijauksiin sioitat.


    • Anonyymi

      Meinasin lähteä mukaan muutama kk sitten. Kurssi oli 3500,-/bitcoin. Tänään onkin 7000,-/bitcoin.
      Siinä olisi tullut makkoomalla samat nettotulot. Kyllä nyppii!!
      Vieläköhän sitä uskaltaisi, vai meniköhän se juna jo?

    • Anonyymi

      Sama homma. Mahdoton ennustaa, kuinka käy. Vielä on matkaa puolentoista vuoden takaisiin huippulukemiin. Rehellisesti sanottuna en enää uskonut tällaiseenkaan nousuun.

    • Anonyymi

      Kaikki perustuu kurssien täysin keinotekoiseen manipulointiin. Miettikää hetki. Kurssi voidaan nostaa ihan miksi vain, jos huijarit katsovat saavansa siitä voittoa. Peliä! Riittävän moni ei tätä ymmärrä, joten...

    • Anonyymi

      "Bitcoin jälleen nousussa"

      Eihän mitään kannata ostaa nouseviin kursseihin, nyt pennoset johonkin ihan muualle ja odotetaan kunnes tämä höpöhype taas romahtaa. Senjälkeen voi laittaa lottorahaa sisään

      • Anonyymi

        Hyvä pointti. Sitten kun joku vielä osaa kristallipallostaan sanoa, mikä on nouseva ja laskeva kurssi. Arvo kun voi lähteä millä tahansa hetkellä kumpaan tahansa suuntaan.


    • Anonyymi

      Oikea raha virtaa tasaiseen tahtiin huijareiden ja muiden loisten taskuihin ihan kurssista riippumatta. Miljoonia hyväuskoisia hölmöjä käytetään pelinappuloina ja kaiken rahoittajina. Turha tietysti selittää ahneille aivopestyille luusereille. Ei eroa paljoa lotosta. Muutaman annetaan voittaa, jotta muilta saadaan kerättyä paljon enemmän rahaa, jolla voidaan maksaa nuo harvojen voitot. Tiedotusvälineille maksetaan mainosjutuista.

    • Bitcoinistit ei tajua että bitcoinmeklareilla on sama ongelma kuin pankeilla: jos kaikki ryntäävät saman tien nostamaan tilinsä tyhjäksi, rahat loppuvat kesken. Pyramidi romahtaa.

      Ette kai te pöljät kuvittele että kaikkien tileille oikeasti löytyy katetta? Täytyyhän pyramidipelin pyörittäjänkin tienata.

      Tässä hiljattain eräs bitcoinpörssi kaatui kun sen pyörittäjä "kuoli", jättäen kaikki tilitiedot kryptattuna läppärilleen. Kaikkien koinistien rahat meni. Käteisnostoja alkoi ilmeisesti tulla liikaa joten pyramidin oli aika kaatua kyljelleen.

      MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAHAAAAA

      Poijjaat!! Taasen!

    • Anonyymi

      Bitcoinia käytetään ainoastaan rikollisiin tarkoituksiin. Esim. huumekauppaa käydään lähes täysin bitcoineilla. Eihän bitcoinilla muuta käyttöä olekaan

    • Anonyymi

      Coinbase on kaikista kallein tapa sijoittaa virtuaalivaluuttoihin ja ainoat, jotka tienaavat hluja Coinbaselta, ovat nämä omia linkkejään tarjoilevat tahot, joita Coinbasessa sisäpiirissä kutsutaan pazkatateiksi.

    • Anonyymi

      Juuri katselin Nordnetissä, että tyyppi, joka on sijoittanut lähes pelkästään virtuaalivaluuttoihin, on saanut viimeisen 3 kuukauden aikana 115%:n tuoton. Tästä bitcoinin osuus oli 114%. Tiedä sitten sijoittiko markan vai kaksi.

      Toiset osaa.

      • Anonyymi

        Ei varmasti ole saanut vielä mitään tuottoa. Ja kaikki perustuu siihen tilastolliseen tosiasiaan, ettei tule saamaankaan. Inhimillistä!

        Nämä suuret julkisuudessa esiintyvät sijoitusalan "gurut" sijoittavat prosentin siivuja sinne tänne ja kertovat sitten mitä joku yksitäinen sijoitus on kasvanut paperilla jonakin hetkenä mielettömästi. Ja kaikki heidän neroutensa vuoksi. Ihailijoita rittää.


      • Joo joo. Ja sitten mä heräsin ja tarkistin lääkitykseni. (taikka ei mun tarvi sitä tarkistaa, nuoret näpsäkät hoitsutytöt osaa hommansa, MUAHAHMUAHAHA, minä vain läpsin niitä takamuksille, MUAHAHAMUAHAHA. Näin meillä Niuvanniemessä)

        Jos nämä kaikki hillittömät tuotot olisivat aikuisten oikeasti oikeita, niin miksi nämä "virtuaalivaluutat" a.k.a. KYRPOVALUUTAT eivät saa suuressa yleisössä mitään vastakaikua?!?!?! Jos nämä tuotot olisivat todellisuutta, niin silloinhan kaikki ryntäisivät hankkimaan näitä virtu... siis KYRPOVALUUTTOJA!

        Pohdi sitä, heikkolahjainen! Ootko muuten harkinnut SIOITTAA onecoiniin!! Kannattaa, tuotto on paljon parempi kuin näissä KYRPOVALUUTOISSA kuten bitcoin!!!!

        MAUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAAA

        Poijjaat!! Taasen!


      • Anonyymi
        Avotampio_ kirjoitti:

        Joo joo. Ja sitten mä heräsin ja tarkistin lääkitykseni. (taikka ei mun tarvi sitä tarkistaa, nuoret näpsäkät hoitsutytöt osaa hommansa, MUAHAHMUAHAHA, minä vain läpsin niitä takamuksille, MUAHAHAMUAHAHA. Näin meillä Niuvanniemessä)

        Jos nämä kaikki hillittömät tuotot olisivat aikuisten oikeasti oikeita, niin miksi nämä "virtuaalivaluutat" a.k.a. KYRPOVALUUTAT eivät saa suuressa yleisössä mitään vastakaikua?!?!?! Jos nämä tuotot olisivat todellisuutta, niin silloinhan kaikki ryntäisivät hankkimaan näitä virtu... siis KYRPOVALUUTTOJA!

        Pohdi sitä, heikkolahjainen! Ootko muuten harkinnut SIOITTAA onecoiniin!! Kannattaa, tuotto on paljon parempi kuin näissä KYRPOVALUUTOISSA kuten bitcoin!!!!

        MAUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAAA

        Poijjaat!! Taasen!

        Avotampio_, olet vissiin hävinnyt pienen omaisuuden sijoittaessasi virtuaalivaluuttoihin. Ymmärrän, että sapettaa. Eikä taida vahvasti mennä muutenkaan, kun ulosantiasi ja täällä (ja ties missä muualla) käyttämääsi aikaa tarkastelee. Mieti oikeasti avun hakemista. Ei pahaa oloa ole kenenkään pakko sietää loputtomiin. Taloudellisesti varmaan kukaan täällä kirjoittelevista ei ole sitä kovinta kastia. Ei sekään ole maailmanloppu.

        Sitten varsinaiseen asiaan (edellistä yhtään väheksymättä):
        Olen muuten itsekin Nordnetin asiakas, ja vaikka en ole siellä sijoittanut virtuaalirahaan, niin kaikki muut "pikavipit" olen sijoituksistani saanut nostettua tarpeen tullen ongelmattomasti. Tuttava nosti myös Nordnetistä bitcoininsa ihan euroina. Vaikken muuten mikään Nordnet-fani ole, mutta ajattelin tämän asiavirheen oikaista. Mutta kuten yllä oli sanottu, niin ei toki voida tietää sijoittiko tuo 115%:n tuoton saanut euron vai satatuhatta. Sitähän ei mistään näe. Prosentit sinällään ovat kuitenkin todellisia, eikä niiden kieltäminen muuta kuin omaa henkilökohtaista todellisuuttasi.

        Sinällään aika harmillista, että näillä foorumeilla keskustelun tason määrää aina kovaäänisin trolli. Tämä lienee tavallaan ihmiskunnan ongelma aika monessa asiassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Avotampio_, olet vissiin hävinnyt pienen omaisuuden sijoittaessasi virtuaalivaluuttoihin. Ymmärrän, että sapettaa. Eikä taida vahvasti mennä muutenkaan, kun ulosantiasi ja täällä (ja ties missä muualla) käyttämääsi aikaa tarkastelee. Mieti oikeasti avun hakemista. Ei pahaa oloa ole kenenkään pakko sietää loputtomiin. Taloudellisesti varmaan kukaan täällä kirjoittelevista ei ole sitä kovinta kastia. Ei sekään ole maailmanloppu.

        Sitten varsinaiseen asiaan (edellistä yhtään väheksymättä):
        Olen muuten itsekin Nordnetin asiakas, ja vaikka en ole siellä sijoittanut virtuaalirahaan, niin kaikki muut "pikavipit" olen sijoituksistani saanut nostettua tarpeen tullen ongelmattomasti. Tuttava nosti myös Nordnetistä bitcoininsa ihan euroina. Vaikken muuten mikään Nordnet-fani ole, mutta ajattelin tämän asiavirheen oikaista. Mutta kuten yllä oli sanottu, niin ei toki voida tietää sijoittiko tuo 115%:n tuoton saanut euron vai satatuhatta. Sitähän ei mistään näe. Prosentit sinällään ovat kuitenkin todellisia, eikä niiden kieltäminen muuta kuin omaa henkilökohtaista todellisuuttasi.

        Sinällään aika harmillista, että näillä foorumeilla keskustelun tason määrää aina kovaäänisin trolli. Tämä lienee tavallaan ihmiskunnan ongelma aika monessa asiassa.

        Toistan itseäni. Jos tuo tienausautomaatti olisi totta, niin miksei kaikki maailman ihmiset ryntää tuonne nostamaan tuottoja? Häh?

        MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAAAA

        Poijjaat!! Taasen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avotampio_, olet vissiin hävinnyt pienen omaisuuden sijoittaessasi virtuaalivaluuttoihin. Ymmärrän, että sapettaa. Eikä taida vahvasti mennä muutenkaan, kun ulosantiasi ja täällä (ja ties missä muualla) käyttämääsi aikaa tarkastelee. Mieti oikeasti avun hakemista. Ei pahaa oloa ole kenenkään pakko sietää loputtomiin. Taloudellisesti varmaan kukaan täällä kirjoittelevista ei ole sitä kovinta kastia. Ei sekään ole maailmanloppu.

        Sitten varsinaiseen asiaan (edellistä yhtään väheksymättä):
        Olen muuten itsekin Nordnetin asiakas, ja vaikka en ole siellä sijoittanut virtuaalirahaan, niin kaikki muut "pikavipit" olen sijoituksistani saanut nostettua tarpeen tullen ongelmattomasti. Tuttava nosti myös Nordnetistä bitcoininsa ihan euroina. Vaikken muuten mikään Nordnet-fani ole, mutta ajattelin tämän asiavirheen oikaista. Mutta kuten yllä oli sanottu, niin ei toki voida tietää sijoittiko tuo 115%:n tuoton saanut euron vai satatuhatta. Sitähän ei mistään näe. Prosentit sinällään ovat kuitenkin todellisia, eikä niiden kieltäminen muuta kuin omaa henkilökohtaista todellisuuttasi.

        Sinällään aika harmillista, että näillä foorumeilla keskustelun tason määrää aina kovaäänisin trolli. Tämä lienee tavallaan ihmiskunnan ongelma aika monessa asiassa.

        Oletko saanut aikuisten oikeasti tuottoja vai onko kaikki tietokoneen näytöllä näkyvää pyramidirahaa? Leikkirahaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Avotampio_, olet vissiin hävinnyt pienen omaisuuden sijoittaessasi virtuaalivaluuttoihin. Ymmärrän, että sapettaa. Eikä taida vahvasti mennä muutenkaan, kun ulosantiasi ja täällä (ja ties missä muualla) käyttämääsi aikaa tarkastelee. Mieti oikeasti avun hakemista. Ei pahaa oloa ole kenenkään pakko sietää loputtomiin. Taloudellisesti varmaan kukaan täällä kirjoittelevista ei ole sitä kovinta kastia. Ei sekään ole maailmanloppu.

        Sitten varsinaiseen asiaan (edellistä yhtään väheksymättä):
        Olen muuten itsekin Nordnetin asiakas, ja vaikka en ole siellä sijoittanut virtuaalirahaan, niin kaikki muut "pikavipit" olen sijoituksistani saanut nostettua tarpeen tullen ongelmattomasti. Tuttava nosti myös Nordnetistä bitcoininsa ihan euroina. Vaikken muuten mikään Nordnet-fani ole, mutta ajattelin tämän asiavirheen oikaista. Mutta kuten yllä oli sanottu, niin ei toki voida tietää sijoittiko tuo 115%:n tuoton saanut euron vai satatuhatta. Sitähän ei mistään näe. Prosentit sinällään ovat kuitenkin todellisia, eikä niiden kieltäminen muuta kuin omaa henkilökohtaista todellisuuttasi.

        Sinällään aika harmillista, että näillä foorumeilla keskustelun tason määrää aina kovaäänisin trolli. Tämä lienee tavallaan ihmiskunnan ongelma aika monessa asiassa.

        Hiihaa! Minähän olen Niuvanniemessä suljetulla ja aika ajoin nätit hoitsut päästävät minut nettiin! Hiihaa!

        Minä olen täällä paratiisissa. Nätit herkkumuotoiset nuoret hoitsut pitävät tampiosedästä tiukkaa huolta. Lääke tungetaan tarvittaessa peräsuoleen jos tampiosetä vastustaa. Mutta nyt on taas hyvä olo kun on lasti ties mitä "vitamiineja" annettu.

        Tampiosetä ei ole SIOITTANUT mihinkään koska hänellä ei ole mitään varoja joita voisi SIOITTAA. Toisekseen tampiosetä ei ole TROLLI. Hän puhuu esteettä niitä epäkohtia vastaan jotka hän näkee. Hän vihaa KUSETUSTA, hän vihaa HUIJAUSTA. Hän taistelee loppuun asti epäkohtien tuomiseksi esiin.

        MUAHAHAMUAHAHAMUIYUHAAAAAA

        Poijjaat!! Taasen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avotampio_, olet vissiin hävinnyt pienen omaisuuden sijoittaessasi virtuaalivaluuttoihin. Ymmärrän, että sapettaa. Eikä taida vahvasti mennä muutenkaan, kun ulosantiasi ja täällä (ja ties missä muualla) käyttämääsi aikaa tarkastelee. Mieti oikeasti avun hakemista. Ei pahaa oloa ole kenenkään pakko sietää loputtomiin. Taloudellisesti varmaan kukaan täällä kirjoittelevista ei ole sitä kovinta kastia. Ei sekään ole maailmanloppu.

        Sitten varsinaiseen asiaan (edellistä yhtään väheksymättä):
        Olen muuten itsekin Nordnetin asiakas, ja vaikka en ole siellä sijoittanut virtuaalirahaan, niin kaikki muut "pikavipit" olen sijoituksistani saanut nostettua tarpeen tullen ongelmattomasti. Tuttava nosti myös Nordnetistä bitcoininsa ihan euroina. Vaikken muuten mikään Nordnet-fani ole, mutta ajattelin tämän asiavirheen oikaista. Mutta kuten yllä oli sanottu, niin ei toki voida tietää sijoittiko tuo 115%:n tuoton saanut euron vai satatuhatta. Sitähän ei mistään näe. Prosentit sinällään ovat kuitenkin todellisia, eikä niiden kieltäminen muuta kuin omaa henkilökohtaista todellisuuttasi.

        Sinällään aika harmillista, että näillä foorumeilla keskustelun tason määrää aina kovaäänisin trolli. Tämä lienee tavallaan ihmiskunnan ongelma aika monessa asiassa.

        Toivottavasti ymmärrät että bitcoinin arvo ei perustu mihinkään. Bitcoinia ei voi käyttää mihinkään. Sillä on rahallista arvoa vain jos joku suostuu maksamaan siitä jotain. Kyseessä on nollasummapeli jossa tienaavat ainoastaan meklarit. Sinun saamasi voitto on jonkun muun samansuuruinen tappio. Plus miinus nolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti ymmärrät että bitcoinin arvo ei perustu mihinkään. Bitcoinia ei voi käyttää mihinkään. Sillä on rahallista arvoa vain jos joku suostuu maksamaan siitä jotain. Kyseessä on nollasummapeli jossa tienaavat ainoastaan meklarit. Sinun saamasi voitto on jonkun muun samansuuruinen tappio. Plus miinus nolla.

        Ymmärrän. Maailmassa on tuhansia vastaavanlaisia sijoituskohteita. Sijoittamisessa ylipäänsä on usein kyse siitä, että joku köyhtyy ja toinen rikastuu.

        Mukava kuulla, että tampio on oikeuden puolella. Se on hieno asia.

        Hyvää jatkoa kaikille teille. Siirryn nyt asiantuntevimmille foorumeille. ;)


      • Anonyymi
        Avotampio_ kirjoitti:

        Hiihaa! Minähän olen Niuvanniemessä suljetulla ja aika ajoin nätit hoitsut päästävät minut nettiin! Hiihaa!

        Minä olen täällä paratiisissa. Nätit herkkumuotoiset nuoret hoitsut pitävät tampiosedästä tiukkaa huolta. Lääke tungetaan tarvittaessa peräsuoleen jos tampiosetä vastustaa. Mutta nyt on taas hyvä olo kun on lasti ties mitä "vitamiineja" annettu.

        Tampiosetä ei ole SIOITTANUT mihinkään koska hänellä ei ole mitään varoja joita voisi SIOITTAA. Toisekseen tampiosetä ei ole TROLLI. Hän puhuu esteettä niitä epäkohtia vastaan jotka hän näkee. Hän vihaa KUSETUSTA, hän vihaa HUIJAUSTA. Hän taistelee loppuun asti epäkohtien tuomiseksi esiin.

        MUAHAHAMUAHAHAMUIYUHAAAAAA

        Poijjaat!! Taasen!

        Kiitos tarkennuksesta ja hyvää jatkoa. En suosittele uusien silmälasien hankkimista. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän. Maailmassa on tuhansia vastaavanlaisia sijoituskohteita. Sijoittamisessa ylipäänsä on usein kyse siitä, että joku köyhtyy ja toinen rikastuu.

        Mukava kuulla, että tampio on oikeuden puolella. Se on hieno asia.

        Hyvää jatkoa kaikille teille. Siirryn nyt asiantuntevimmille foorumeille. ;)

        Mille foorumeille aiot siirtyä? Emmekö saisi tulla mukaan? Vai laskemmeko me mielestäsi keskustelun tasoa?!? Häh?


    • Anonyymi

      Vai on leikkiraha taas nousussa?
      Viimeinen lauseesi muuten kertoo, että kyseessä pyramidihuijaus. Ja sekin 8e bonus maksetaan vain näytöllä näkyvänä leikkirahana, eikö?

      • Anonyymi

        Jaaja, täällä taas köyhät mölyää. Kyllä, sijoitin bitcoiniin 2014.

        Arvatkaapa, paljonko otin juroja tilille pari vuotta sitten.? Tietoindn riski, mutta osoitti, että markkinatalous toimii tälläkin saralla.

        Aina on niitä, jotka sanovat, ettei kannata. Mutta kukaan niistä ei sano sitä ajatellen sinun parastasi. Omaan pussiin kaikki vaan. Aattelepa ite.


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      371
      3282
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      146
      1292
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1188
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      140
      1038
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      833
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      160
      762
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      737
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      727
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      709
    Aihe