Muista mies olla varovainen ja ottaa asioista itse selvää. Älä usko liian sinisilmäisesti mitä sinulle kerrotaan. Älä varsinkaan usko naista, joka esittää uhria.
Totuus voi olla aivan toisenlainen ;)
Muista mies
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä ei kannata ketään uskoa. Totuus on yleensä toista mitä kirjoitellaan. Täällä ei varmaan myöskään suhteita luoda.
- Anonyymi
Tämä palsta on kuin silmänkääntötemppu. Todellisena koettava harhavaikutelma.
Osa naisista tykkää viljellä niitä harhavaikutelmia myös tosi elämässä. Kannattaa olla varovainen ja ottaa selvää kuka on oikeasti luottamuksen arvoinen.
T: Aloittaja - Anonyymi
Nyt just musta tuntuu ettei mansikki oo luottamuksen arvonen
- Anonyymi
Niin on, mansikki on lehmä ja sun mielestä nainen on lehmä. Ei oo ihme, jos ei oo luottamuksen arvoinen. Ja mistäpä luulet, että se johtuu?
- Anonyymi
En mä sitä lehmänä tarkoittanut pitää. Mulle tuli se lempinimi ku luin Aku ankkaa ja siinä oli Hessu hopo jolla oli mansikki niminen lehmä. Tästä on yli 20 vuotta. Oltiin 3 vuotta yhessä
- Anonyymi
Mulla on röntgensilmä, joten turha kuvitella, että joku voisi valehdella. Sitten mulla on sen seitsemäs aisti, joka on tosi ikävä, kun tunnen jo kaukaa, jos jollakulla on jotain huonoja aikeita. Että niin, nuo sun juttuskin on ihan skeidaa!!
- Anonyymi
Sorry. Sun aisti taitaa olla pahasti ruosteessa. Tunnen yhden muidun, jonka jutut tosiaankin on SKEIDAA. Kurkkaa sinnepäin, turhaa tänne huutelet.
T: Aloittaja - Anonyymi
Juu, taisin sotkea teidät toisiinne, olette niin samannäköisiä! Mut mun aisti toimii kyllä enimmäkseen vain livenä. Sinä tosin taidat olla MIES! :DDDDDDDDDDDDDD
- Anonyymi
Joku yrittää sekoittaa toisen päätä. On kieroa porukkaa.
- Anonyymi
Miten se, että kehottaa ottamaan itse selvää asioista eikä uskomaan juoruja ja pahaa puhetta on muka kieroilua? Eikös pikemminkin päinvastoin?
- Anonyymi
Jos kiinnostaa niin aloitus liittyy ihan IRL tapahtumiin, joita vierestä seurannut. Nainen esittää miehelle uhria, jotta saa tämän toimimaan haluamallaan tavalla. Miehen selän takana nainen haukkuu ja varoittelee muita kyseisestä miehestä. Myös minua. Ihmetyttää miehen sinisilmäisyys ja täysi sokeus kyseiselle naiselle. Kyseessä kuitenkin fiksu mies.
Jos joku tämän haluaa omia ja tunnistaa niin aivan sama. Oli vain yleistä purkautumista.
- Anonyymi
No nyt oli se teidän tuttunne trolli😁tulin just saunasta?
- Anonyymi
Trolli? Noup. Tuskin kirjoitin sinulle tai kenellekään tutullesi. Jos noin luulet... Katso peiliin.
T:Aloittaja
- Anonyymi
Uhriutuvat naiset on perseestä. Tykkään naisista ylipäänsä, koska hyvä semmoinen ei oikeasti esitä yhtään mitään. On vain. Miehilläkin tämä on vaikeaa, koska suurin osa on egoisteja. Uhriutuvat naiset on noiden egoistimiesten vastapari.
Hyvä nainen on informastio-arvoltaan satakertainen ja sitä on kiva kuunnella, koska sillä ei ole agendaa.
Rakastan kaunosieluisia naisia!- Anonyymi
Anteeksi, tarkoitin informaatio-arvoltaan. Luovan energian huomaa ja sen ympäröimänä tulee aina hyvä olo.
- Anonyymi
Onhan ne, harvinaisia.
- Anonyymi
Älä huoli otan asioista selvää ja lopulta aina totuus tulee julki. Mukavaa lätkälauantaita :)
- Anonyymi
:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750