Oon koko ikäni ollu jännittäjä mut nyt menee yli. Viimeiset 4vuotta oon jännittäny niin paljon lääkärikäyntiä ja vieraille ihmisille puhumista tms etten enää jaksa. Tärisen niin pahasti että mua sattuu, maha menee niin sekaisin että joudun käymään vessassa ainakin 3 kertaa, tunnen ku mun pupillit suurenee, puhe puuroutuu, lamaannun täysin ja tunnen jännityksen tunteen nousevan kurkkuun sydämmestä, hikoilen paljon jne ja kaiken tän jälkeen saan kovan pääkivun ja niskajumin jotka ei lähde buranalla. Lääkärissä ja leikkauksissa on tullu rampattua nuorena ja pienenä niin paljon että ois luullu et oisin tottunu lääkäreihin. Pelkään lääkärille menemistä vaikka tietäisin mitä siellä mulle tehdään. Verikokeitakin jännitän vaikken piikkejä pelkää! Käyn terapiassa mutta se terapeutti tuputtaa mulle hengitysharjotuksia, joo ne auttaa mut vaa hetkeksi. heti sen lopetettua tärinä vaan jatkuu. Mitä mun pitäis tehä? oon ihan neuvoton... ahdistaa ku en voi tehdä mitään, jännitys valtaa mut jo kotona ilman että mitään lääkärikäyntiä tms ois tulossa.
Jännitän niin paljon että sattuu!
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005027513- 2302630
- 262571
- 1601897
- 1141758
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31479Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357- 761173
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621158IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41145