BMW kaikkein vikaisin auto, uusi tutkimus!

Anonyymi

15

427

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja hitlerkin sanoi aikoinaan, että saksalaiset ovat ylivoimaisesti paras ihmisrotu maailmassa. Oliko?....

Wir machen Gewinn!

• Anonyymi

Olihan tuo vasta AutoBildissä Skoda Superb 1.5 tsi dsg kestotesti 3.93€ tiiviste ainoa korjaus koko testin aikana ja sekin takuuseen ei pahä ollenkaan..ja se tiiviste on vielä testiauton jälkeen parannettu..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olihan tuo vasta AutoBildissä Skoda Superb 1.5 tsi dsg kestotesti 3.93€ tiiviste ainoa korjaus koko testin aikana ja sekin takuuseen ei pahä ollenkaan..ja se tiiviste on vielä testiauton jälkeen parannettu..

Joo, sieltä lukemattomien huonojen yksilöiden seasta on poimittu yksi hyvä yksilö.
        Ei vakuuta ainakaan minua. Ehkä kuitenkin sinut, BMW;n mainonnan uhrina kuitenkin....

• Anonyymi

täyttä kurapaskaa saksalaiset autot nykyään.

• Anonyymi

Ei missään kunnolisessa autossa vikoja pitäisi ilmeta ennen 200 tkm paitsi kuluvia osia menee.
      Bemari tosin vikaherkin auto ikinä jos ei Italiaanoja lasketa mukaan.
      Ainoa suhteellisen kestävä ja laadukas auto on Mersu jossa nykyään tehokkaimmat moottoritkin sakemanneista, toki Mersut kyllä maksavatkin.

• Anonyymi

Joo bemarit ei maksa yhtään mitään, eikä niissä ole tehojakaan. Niin tarkalleen ottaen mikä Bemari on se vikaherkin auto?

• Anonyymi

Mutta kun se Mersut ruostuu. Uudehkotkin mersut jo ruostessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kun se Mersut ruostuu. Uudehkotkin mersut jo ruostessa.

Pese sitä autoa, ei ruostu.

• Anonyymi

Ja on rima alhaalla jos iloitsee 35tkm ajetusta autosta ettei ole ollut vikoja, jihuu mitä laatua.

• Anonyymi

Skoda kakkonen ja Toyota hännillä, mitä Pena tähän??

• Anonyymi

Bemareissa huonot jakoketju vikaiset moottorit eivät kestä!

• Mutta aitojen viat riippuu myös käyttäjästä. Mersu on pätevä valinta jos käyt heti ostaessassi ruostesuojaamassa. Itsellä aina ollut bmw eikä mitään vikoja ilmennyt. Aina olen päivittäny uudempaan ja vähemmän ajetumpaan.kun kilometrit 300 000. Ja dieseleitä mulla ollut. En suosi itselleni bensa tekniikkaa missään autossa.

• Anonyymi

Mulla hajos Bemarista jakoketju n. 1-vuosi sitten, kaikki huollot tehty ajallaan, mittarissa oli rapiat 90 000km.
      Vauhtia oli n. 120 km/h kun hajoaminen tapahtui, tehtiin totaalinen moottoriremppa.
      Nyt tänä keväänä siitä hajosi ilmastointi, tosi laadukas auto.
      Nyt on BMW laitettu kiertoon...ei jaksanu enää, kokoajan joku vikavalo paloi, niin ja rahaa paloi kans. En suosittele BMW 300 sarja vm.2012. Bemarilla ei oikeesti uskaltanu lähtee kotinurkkia pidemmälle.

• Anonyymi

Uusi tutkimus alle vuoden ikäisistä autoista ei kerro mitään siitä miten samat autot toimivat vuosien päästä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      113
      6587
    2. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      369
      6009
    3. Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?

Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam
      Maailman menoa
      41
      4428
    4. Lopetan ikävöinnin

Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään
      Ikävä
      12
      3735
    5. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      72
      3617
    6. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      111
      2816
    7. Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?

Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni
      Maailman menoa
      20
      2310
    8. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      25
      2262
    9. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      22
      1836
    10. Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut

Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.
      Maailman menoa
      18
      1644
    Aihe