BMW kaikkein vikaisin auto, uusi tutkimus!

Anonyymi

15

463

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja hitlerkin sanoi aikoinaan, että saksalaiset ovat ylivoimaisesti paras ihmisrotu maailmassa. Oliko?....

      Wir machen Gewinn!

      • Anonyymi

        Olihan tuo vasta AutoBildissä Skoda Superb 1.5 tsi dsg kestotesti 3.93€ tiiviste ainoa korjaus koko testin aikana ja sekin takuuseen ei pahä ollenkaan..ja se tiiviste on vielä testiauton jälkeen parannettu..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olihan tuo vasta AutoBildissä Skoda Superb 1.5 tsi dsg kestotesti 3.93€ tiiviste ainoa korjaus koko testin aikana ja sekin takuuseen ei pahä ollenkaan..ja se tiiviste on vielä testiauton jälkeen parannettu..

        Joo, sieltä lukemattomien huonojen yksilöiden seasta on poimittu yksi hyvä yksilö.
        Ei vakuuta ainakaan minua. Ehkä kuitenkin sinut, BMW;n mainonnan uhrina kuitenkin....


    • Anonyymi

      täyttä kurapaskaa saksalaiset autot nykyään.

    • Anonyymi

      Ei missään kunnolisessa autossa vikoja pitäisi ilmeta ennen 200 tkm paitsi kuluvia osia menee.
      Bemari tosin vikaherkin auto ikinä jos ei Italiaanoja lasketa mukaan.
      Ainoa suhteellisen kestävä ja laadukas auto on Mersu jossa nykyään tehokkaimmat moottoritkin sakemanneista, toki Mersut kyllä maksavatkin.

      • Anonyymi

        Joo bemarit ei maksa yhtään mitään, eikä niissä ole tehojakaan. Niin tarkalleen ottaen mikä Bemari on se vikaherkin auto?


      • Anonyymi

        Mutta kun se Mersut ruostuu. Uudehkotkin mersut jo ruostessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun se Mersut ruostuu. Uudehkotkin mersut jo ruostessa.

        Pese sitä autoa, ei ruostu.


    • Anonyymi

      Ja on rima alhaalla jos iloitsee 35tkm ajetusta autosta ettei ole ollut vikoja, jihuu mitä laatua.

    • Anonyymi

      Skoda kakkonen ja Toyota hännillä, mitä Pena tähän??

    • Anonyymi

      Bemareissa huonot jakoketju vikaiset moottorit eivät kestä!

    • Mutta aitojen viat riippuu myös käyttäjästä. Mersu on pätevä valinta jos käyt heti ostaessassi ruostesuojaamassa. Itsellä aina ollut bmw eikä mitään vikoja ilmennyt. Aina olen päivittäny uudempaan ja vähemmän ajetumpaan.kun kilometrit 300 000. Ja dieseleitä mulla ollut. En suosi itselleni bensa tekniikkaa missään autossa.

    • Anonyymi

      Mulla hajos Bemarista jakoketju n. 1-vuosi sitten, kaikki huollot tehty ajallaan, mittarissa oli rapiat 90 000km.
      Vauhtia oli n. 120 km/h kun hajoaminen tapahtui, tehtiin totaalinen moottoriremppa.
      Nyt tänä keväänä siitä hajosi ilmastointi, tosi laadukas auto.
      Nyt on BMW laitettu kiertoon...ei jaksanu enää, kokoajan joku vikavalo paloi, niin ja rahaa paloi kans. En suosittele BMW 300 sarja vm.2012. Bemarilla ei oikeesti uskaltanu lähtee kotinurkkia pidemmälle.

    • Anonyymi

      Uusi tutkimus alle vuoden ikäisistä autoista ei kerro mitään siitä miten samat autot toimivat vuosien päästä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      124
      1197
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1048
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      98
      879
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      818
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      734
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      685
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      667
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      594
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      579
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe