BMW kaikkein vikaisin auto, uusi tutkimus!

Anonyymi

15

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja hitlerkin sanoi aikoinaan, että saksalaiset ovat ylivoimaisesti paras ihmisrotu maailmassa. Oliko?....

      Wir machen Gewinn!

      • Anonyymi

        Olihan tuo vasta AutoBildissä Skoda Superb 1.5 tsi dsg kestotesti 3.93€ tiiviste ainoa korjaus koko testin aikana ja sekin takuuseen ei pahä ollenkaan..ja se tiiviste on vielä testiauton jälkeen parannettu..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olihan tuo vasta AutoBildissä Skoda Superb 1.5 tsi dsg kestotesti 3.93€ tiiviste ainoa korjaus koko testin aikana ja sekin takuuseen ei pahä ollenkaan..ja se tiiviste on vielä testiauton jälkeen parannettu..

        Joo, sieltä lukemattomien huonojen yksilöiden seasta on poimittu yksi hyvä yksilö.
        Ei vakuuta ainakaan minua. Ehkä kuitenkin sinut, BMW;n mainonnan uhrina kuitenkin....


    • Anonyymi

      täyttä kurapaskaa saksalaiset autot nykyään.

    • Anonyymi

      Ei missään kunnolisessa autossa vikoja pitäisi ilmeta ennen 200 tkm paitsi kuluvia osia menee.
      Bemari tosin vikaherkin auto ikinä jos ei Italiaanoja lasketa mukaan.
      Ainoa suhteellisen kestävä ja laadukas auto on Mersu jossa nykyään tehokkaimmat moottoritkin sakemanneista, toki Mersut kyllä maksavatkin.

      • Anonyymi

        Joo bemarit ei maksa yhtään mitään, eikä niissä ole tehojakaan. Niin tarkalleen ottaen mikä Bemari on se vikaherkin auto?


      • Anonyymi

        Mutta kun se Mersut ruostuu. Uudehkotkin mersut jo ruostessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun se Mersut ruostuu. Uudehkotkin mersut jo ruostessa.

        Pese sitä autoa, ei ruostu.


    • Anonyymi

      Ja on rima alhaalla jos iloitsee 35tkm ajetusta autosta ettei ole ollut vikoja, jihuu mitä laatua.

    • Anonyymi

      Skoda kakkonen ja Toyota hännillä, mitä Pena tähän??

    • Anonyymi

      Bemareissa huonot jakoketju vikaiset moottorit eivät kestä!

    • Mutta aitojen viat riippuu myös käyttäjästä. Mersu on pätevä valinta jos käyt heti ostaessassi ruostesuojaamassa. Itsellä aina ollut bmw eikä mitään vikoja ilmennyt. Aina olen päivittäny uudempaan ja vähemmän ajetumpaan.kun kilometrit 300 000. Ja dieseleitä mulla ollut. En suosi itselleni bensa tekniikkaa missään autossa.

    • Anonyymi

      Mulla hajos Bemarista jakoketju n. 1-vuosi sitten, kaikki huollot tehty ajallaan, mittarissa oli rapiat 90 000km.
      Vauhtia oli n. 120 km/h kun hajoaminen tapahtui, tehtiin totaalinen moottoriremppa.
      Nyt tänä keväänä siitä hajosi ilmastointi, tosi laadukas auto.
      Nyt on BMW laitettu kiertoon...ei jaksanu enää, kokoajan joku vikavalo paloi, niin ja rahaa paloi kans. En suosittele BMW 300 sarja vm.2012. Bemarilla ei oikeesti uskaltanu lähtee kotinurkkia pidemmälle.

    • Anonyymi

      Uusi tutkimus alle vuoden ikäisistä autoista ei kerro mitään siitä miten samat autot toimivat vuosien päästä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1388
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      20
      1114
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1023
    Aihe