Etsin rakkautta, sain mielikuvitussuhteen

Anonyymi

Kun nyt tilanne on jumiutunut tällaiseen loputtomasti kestävään odotteluun ja vaikenemiseen molemmilla tahoilla, niin ei ole ihme, että tunteet purkautuvat jotakin kautta ulos. En ole tehty kivestä, minullakin on omat tarpeeni. Minä elänkin nyt mielikuvitussuhteessa kanssasi. Elän oman elämäni näytelmää, joka sinun taholtasi näyttää todennäköisesti parodialta, johon voit sitä seuratessasi suhtautua huvittuneen kevytmielisesti. Se on todella surullista. Jos olisikin vähäisestä kipinästä kyse, niin asian voisi ohittaa olankohautuksella, niin kuin moni täällä ratkaisuksi saattaisi esittää. Mutta kun ei. Tästä tunteesta sinuun on tullut jollakin tavalla elämää suurempi kysymys.

Yhtään helpommaksi ei tee asiaa se, että sinä, minun unelmieni täyttymys olet, elät, toimit ja puhut kuin mitään ei olisi koskaan tapahtunut. Minun tunteeni ja kokemani raastava ikäväni ja kaipuuni sinun luoksesi ja vihlova rakkauteni sinua kohtaan on kuin tyhjää ilmaa. On kuin olisin tyhjentänyt likaämpärini tunkioon. Mitä olen saanut vastineeksi, mitä takaisin? Tunteeni ja huutoni katoavat avaruuden kylmyyteen ja äärettömään tyhjyyteen, josta on tietenkin aivan turhaa odottaa minkäänlaista vastakaikua. Minusta on ymmärtämättömyyttä vaatia henkilöltä aina vain lisää panostusta ja aikaansaannoksia, jos ei hän saa koskaan mitään tarvitsemaansa. En vaadi mahdottomia, vain sen, mitä tarvitsen.

Ja aina kuitenkin maailma tuntuu pyörivän sillä tavalla, että yritetään houkutella pettyneitä korvikkeilla. En ole petettävissä, ja kyllä tiedän, mitä haluan ja mitä tarvitsen. Miksi minun pitäisi tyytyä likaämpärin korvikesisältöön, kun olen etsimässä sinua. En tyydy vähempään, niin että on aivan turhaa yrittää siirtää kiintymystäni muualle. Niin se on ja sellaisena se pysyy, hyväksyitpä sitä tai et, sinua aina rakastan ja tulen rakastamaan. Kysyt, että mitä teen, jos en sinua saa? Se tietää enemmän aikaa mielikuvitusmaailmassa kanssasi, haaveita sellaisesta, jota en koskaan saanut. Tai myös loputonta mollivoittoista sydäntäpolttavaa ikävää ja surua. Se ei tule loppumaan, olen siitä varma. Kunnes saan sinut tai kuolema minut erottaa ikävästä. Sinä vain olet sellainen, jota en voi unohtaa, jota en voi olla rakastamatta. On sinun oma asiasi oletko syyllinen vai et. Oletko syntymästäsi niin valloittava vai mikä on sellaiseksi muokannut? Voitko ja haluatko myötävaikuttaa yhteyden muodostamisessa minun suuntaani? Mitä on todellisuudessa tapahtunut?

Nämä ovat asiota, joita en tiedä, ja jotenkin minusta tuntuu, että et oikein välitäkään siitä tiedänkö vai enkö tiedä. On todella riipivää kokea omat sydämen kipunsa samaan aikaan kun toinen elää tyynenä ja välinpitämättömänä ikään kuin tietämättä toisen tuskasta mitään. Ikään kuin mitään ei olisi tapahtunut. Ilmeisesti hänen ymmärryksen kentän täyttää oman elämän tyytyväisyys, jonka hän heijastaa koskemaan kaikkia muitakin ja niin mitään myötätunnon kokemusta ei voi välittää toiselle. Sillä varauksella tosin, että ei voi tietää varmuudella, mitä toinen ajattelee.

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Avaisitko asiaa vähän. Mistä on kyse, ehkä väärinkäsityksestä. Ehkä hän ei tiedä tunteistasi varmasti, vaikka niin luuletkin. Voi olla monenlaista. Tuskin on vahingoniloinen.

• Anonyymi

Ehkä on liian paljon sellaisia ihmisiä jotka luulevat auttavansa näitä ihmisyksilöitä ja jospa ainakin toinen kokee ja on kokenut sellaisen "avun" vääräksi ja vahingottavaksi tavaksi omalle sisäiselle maailmalleen. Kun sellainen toiminta jatkuu kauan se vie tunteet pois ja osan elämänilosta pois. Kunpa kaikki olisivat ihan hiljaa. Hiljaisuudessa voi luoda uutta.

• Anonyymi

Kertoisitko kiitos jotain tästä ihmisestä lisää, jos hän on nainen. Itse olen nainen joka kokee, että olemme takaisin jossain sydämien kylmässä sodassa ikään kuin. Tai että koitetaan pitää jotain status quoa yllä, vaikka mokoma status quo pitäisi räjäyttää taivaan tuuliin, jotta hyvä, parantava ja rakentava energia pääsisi oikeasti virtaamaan vapaasti. Minä pelkään, että molemmat jotenkin saadaan toinen luulemaan että ihan helppoa muka on omalla suunnalla luovia sen muun elämän ja näiden tunteiden kanssa. Erityisesti kun tahtoisi, että se muu elämä ja tunteet olisivat synkassa, tunteiden mukaiset. Ja elämät kai ovat kumpaisellakin kaukana siitä.

Jaksaisin niin paljon paremmin, jos voisi olla avoimempi. Jos tätä asiaa ei hyssyteltäisi ja pidettäisi kuin epäsopivana salaisuutena. Ei näin kaunis ole epäsopivaa, ikinä <3

• Anonyymi

Onko tämä miehelle vai naiselle?

• Anonyymi

Kommenttini oli miehelle. Varatulta varatulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kommenttini oli miehelle. Varatulta varatulle.

Pray.... Shame u 🐍. Odota laitan sun päälle hexan

• Anonyymi

Annatko tunnisteita? Kerro naisesta jotain? Anna tunnisteita. Oletko yrittänyt ottaa häneen yhteyttä ja puhua hänen kanssaan?

• Anonyymi

Mitä sinä ap odotat?

• Anonyymi

Oletko kertonut hänelle näistä tunteistasi lainkaan? Miten hän voisi toimia, ellei tiedä. Vaikka tilanne olisi mahdoton, niin aina voi puhua, se helpottaa.

• Anonyymi

Olen kertonut jotakin. Hän on nainen.

• Anonyymi

Siis hänkö tietää, että rakastat häntä, mutta ei välitä siitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis hänkö tietää, että rakastat häntä, mutta ei välitä siitä?

En ole varma, että tietää. En edes sitä, että varmasti ei välittäisi.

• Anonyymi

Tai sitten hän ei ole osannut tulkita tarkoitustasi, jos et ole suoraan sanonut.

• Anonyymi

Mitä te naiset pelkäätte kun ette puhu todellisuudessa?
      Kehonne pilaantumistako?
      Oletko vielä neitsyt ja haluat vain yhden?
      Sanokaa päin naamaa sanottavanne niin voitte fyysisesti ja henkisesti paremmin.

• Anonyymi

Sielunne on täällä oppimassa oppiläksyjä,
      auttaako se jotenkin asiaa että elätte jossain pienessä pään sisäisessä maailmassa?
      Ei.
      Puhukaa.
      Lyökää jotain turpaan vaikka.
      Jos haluatte selvyyden päänne sisäisiin asioihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      96
      4754
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3912
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      206
      3786
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      96
      2192
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      77
      1964
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1328
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      131
      1234
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      162
      1216
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1095
    10. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      447
      978
    Aihe