Olet ollut lähellä tänään

Anonyymi

sydämessä, mielessä, kehossa olen sinut aistinut matkojen päästä tai sitten olen ikävissäni vain niin kuvitellut. Kiitos mielikuvistakin, ne pitää sinut lähelläni.

https://youtu.be/3TFKC8urqU8

20

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oon aatellut paljon sinua. Meitä. Joita on ja ei ole. Rakas pikkuveljeni soitti yksinäiseen iltaani. Hän on tärkein perheestäni. Aito.
      Kuten sinäkin.

Surullista jos teimme toisistamme yksinäisiä kuten laulussa sanotaan. Oon vielä viipyillyt täällä vaikken jaksaisikaan.
      ✨🌛

• Anonyymi

Mitä tarkoittaa on ja ei ole?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoittaa on ja ei ole?

Sitä ettemme ole kohdanneet toisiamme oikeesti.. Silti yhteyttä on ollut joskus tekstiviesteillä. Yksi puhelu ja minun puoleltani paljon S-posteja ja kirjepostia aikoinaan. Vieläkin ihmettelen, miten jaksoin silloin... Enää en jaksaisi.

• Anonyymi

On meitä. Mutta miksi ei ole. Onko vain kaksi samannapaista magneettia. Vai se kaksoisliekki. Luin siitä. Emmekö ole kasvaneet tarpeeksi kohtaamaan toisiamme ja itsejämme sellaisina kuin olemme.

• Anonyymi

Minä pyysin sitä kohtaamista niin kauan.
      Vuosia. Mikä nyt on muuttunut että haluatkin nähdä? Oon ollut ja oon valmis kohtaamiseen ✨

• Anonyymi

Haluaisin nähdä, mutta en enää tiedä miten toimia. Tämä on ainut kommentti tähän asti, jonka aloitukseeni olen laittanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluaisin nähdä, mutta en enää tiedä miten toimia. Tämä on ainut kommentti tähän asti, jonka aloitukseeni olen laittanut.

Kohdataan sattumalta. Niinkuin ennenkin.

• Anonyymi

Niin minäkin olen aistinut. Ihana biisi

• Anonyymi

Yksi kauneimmista kappaleista,liikuttavaa.

• Anonyymi

Minä en voi kirjoittaa noin. Olen jotenkin tunteeton ja tiedän mistä kaikesta se johtuu. Saattaa käydä niin että rankoista vuosista selviämiseen menee vielä kauan.

• Anonyymi

Olet kuitenkin ikävä palstalla? Ehkä et ole ihan tunteeton kuitenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet kuitenkin ikävä palstalla? Ehkä et ole ihan tunteeton kuitenkaan.

Kirjoitat trollille, joka aliarvioiden kirjoittaa täällä toisten puolesta. No ehkä hänellä menee kauan selvitä tuosta, mitä onkaan aiheuttanut toiselle.

• Anonyymi

Minä koin aistiharhan jota kesti pari vuorokautta. Ihmisen jonka tiesi mutta ei tuntenut, tunsin olevan käsin kosketeltavan lähellä ja tunne jatkui ja voimistui. Tuntui kuin voisi puhua hänen kanssaan. Kiusaannuin, tuntui inhottavalta enkä jaksanut, joten haukuin tätä tuntematonta harha-aistimusta sen pari vuorokautta. Kun en päässyt mitenkään tunteistani ja kokemastani eroon, itkin ja rukoilin ja kerroin Jeesus nasaretilaiselle eli Jeesukselle Kristukselle. Silloin tuo tunne heikkeni ja lopulta poistui kokonaan. Tablettini eivät auta näihin aistiharhoihin, vaan ne täytyy ymmärtämällä ja omalla maalaisjärjellä voittaa. Hyvää jatkoa kaikille.

• Anonyymi

Niin, tietäminen ja tunteminen ovat täysin eri asioita, kuten näkeminen ja luuleminenkin ovat eri asioita.

Jos luulee tietävänsä tuntevansa jonkun ihmisen oikeasti on yleensä väärässä.

Piti laittaa selviytyjien viimeinen jakso ajastimelle jotta en unohda katsoa voittaako viiksi-vallu vai ruotsi-kim kilpailun. Taisihan siinä olla se venäläisniminen Miska myös vielä pelissä mukana.

• Anonyymi

Tunteet voi hallita maalaisjärjellä, ymmärryksellä ja keskusteluilla.

• Anonyymi

Olen ajatellut sinua aivosoluni puhki. Siksi. En mene vielä mihinkään. Olen tässä.

• Anonyymi

Etkö voisi pitää häntä lähellä oikeastikin?

• Anonyymi

Olen kasvanut kaiken tuollaisen yli. Tiedän, ettei tällainen palstalle hörhöily kanna mihinkään.
      Keskustelu irl on ihan eri asia.
      Tänne linkittelyt ei johda yhtään mihinkään.

Laulut on lauluja, kauniitkin. Niitä voi linkittää satoja saamatta vastakaikua. Tarvitaan muita tekoja yhteyden aikaansaamiseksi.

• Anonyymi

Jos menee Kolumbiaan ostamaan jotain taistelukiväärejä: myymme sinulle kyllä, mutta täysin laittomia useimmissa maissa sitten tuollaiset.

Selviytyjien jakso, aika jännittäväkin viimeinen jakso kyllä.

• Laulussa on hienot sanat, kiitos. En ollut kuullut tuota aiemmin. Kuvaa hyvin myös omaa tilannettani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      76
      4558
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3803
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      149
      3531
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      44
      2004
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1239
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      128
      1078
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      137
      1003
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      943
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      857
    Aihe