Hyvää äitienpäivää kaikille äideille!

Anonyymi

Ja niillekin, jotka eivät ole äitejä. Ihan hyvä pilvinen päivä. No itsellenikin, kiitos minä. Ostin eilen oman kinuskitäytekakun, jota mieheni kanssa nyt syödään.

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Auton etupenkillä on ruukkukukka oottelemassa. Ostin eilen illalla valmiiksi, että aamutuimaan, tai siitä vähän myöhemmin, voin kurvata hautausmaalle viemään äidin haudalle kukan ja kynttilän.

Nyt on aamutuima ohitettu ja siitä etiäpäin aika melkein ohitettu, mutta täällä kotona mä vaan olloskelen. Aamu aukeni nääs kovin synkkänä. Kylmä tuuli pyörii, viuhahtelee ees-taas ja taivas on avannut reikänsä. Sieltä tippuu aika reippaalla vauhdilla vettä.

Olen odotellut, että sade lakkaisi, mutta koko ajan vaan sitä nestettä tippuu.
      En viitsi lähteä hautausmaalle vielä. Tokko nyt ihan koko päivää sentäs sataa.

Kinuskitäytekakku on maan mainiota herkkua. Nam. Kaikki kinuskijutut ovat hyviä.
      Kelpaa aloittajan miehensä kanssa sitä puputtaa poskeensa.

Oikein HYVÄÄ ÄITIENPÄIVÄÄ teille kaikille.

Heikunkeikku

• Meillä ei ole täytekakkua kun kumpikaan mies enkä minä siitä nyt välitä eikä äitikään makeasta tykkää. Jos kakku olisi laitettu niin varmaan voileipäkakku.

Äitini kanssa vietettiin perjantaina kahdestaan laatuaikaa. Käytiin kohentamassa silmälasiensa istuvuutta, kampaamossa hiustenkleikkuussa ja sitten haettiin vielä hänelle laadukkaat kävelykengät koska kävely vielä sujuu. Loppuhuipennukseksi vielä käytiin syömässä. Ihn leppoisan rauhallisesti. Minä ja Äiti.

Tänään vein äidille lahjaksi vedenkeittimen. Hän niin haluaa aina keittää vieraille kahvia mutta koska monikaan ei illalla kahvia halua juoda, vien vedenkeittimen ja teetä. Saa tarjota vieraille ja on tyytyväinen kun "kelpaa" :D.

• Niin ja onnea äitienpäivänä tyttärille, äidelle ja mummoille.

• Pitäisiköhän tässä kuvailla kylmää Joulu-Aattoa Hautaus-Maalla.
      Katselin maahan hakattua kuoppaa, jota ympäröivät jäiset Multa-Kokkareet.
      Kuopan vieressä oli kohtuu-kaunis Uurna.
      Toin Uurnan autoni taka-kontista.
      Uurna oli suljettu kahdella Pultilla Muttereineen.
      Paljain käsin, huokaisten nostin uurnan ylös, pidin sitä hetken silmieni edessä.
      Laskin sen kuoppaan.
      Hansikkaisin käsin asettelin Jäiset Mullat Uurnan ylle.
      Uurnan vuoksi kuopan ylle tuli pieni kukkula.
      Olin näkevinäni kukkulalla pienen, paljaan ristin.
      Hän, Äitini oli lähtenyt pois.
      Lakki päähän ja autolle.
      Takaisin Stadiin.
      -
      Toistaiseksi näyttää ja tuntuu siltä että Vappuja ja Joulu-Aattoja tulee vielä.
      Äitien-päiviä ei enää tule.

H.

• Kaunis kuvaus. Hyvästit äitisi maalliselle olomuodolle. Äitinepäiviäkin kuitenkin tullee sinullekin vielä. Äitisi on muistoissasi vaikket kaupallista äitienpäivää vietäkkään.

• siilivain kirjoitti:

Kaunis kuvaus. Hyvästit äitisi maalliselle olomuodolle. Äitinepäiviäkin kuitenkin tullee sinullekin vielä. Äitisi on muistoissasi vaikket kaupallista äitienpäivää vietäkkään.

Nii ja Ookkonää ainut lapsi?

• siilivain kirjoitti:

En ole ainoa.

H.

• Anonyymi
        siilivain kirjoitti:

On hällä ollut se ripuliin kuollut sisko.
        Valehteleeko senkin.

• Anonyymi kirjoitti:

On hällä ollut se ripuliin kuollut sisko.
        Valehteleeko senkin.

Puhuttaisiinko vain jokainen omasta puolesta eikä toisten, jookosta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1137
    2. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      50
      1110
    3. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1097
    4. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      1019
    5. Martina ja jalkapalloilija2

Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      940
    6. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      932
    7. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      867
    8. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      89
      867
    9. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      110
      845
    10. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      51
      713
    Aihe