Mistä päättelet että hän on ihastunut sinuun?

Anonyymi

Kertokaahan mistä sen voi tietää jos ei sanoja ole.

11

65

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei varmaan mistään.

• Anonyymi

Pakko vastata koska oletan että kysyjälle tärkeä aihe eikä kukaan reagoi. Varmuutta ei saa kuin sanoilla (nekään ei aina todellisia). Kyllä sen jotenkin voi aavistella katseesta (välillä suora eroottisesti latautunut, välillä lämmin, ujo, vilkuileva, surullinen). Ehkä nimenomaan se että näkee toisen mielessä tapahtuvan liikettä kun katseet kohtaa. Kun katse vahingossa kohtaa nobodyn ei kumpikaan osoita katseellaan mitään tunteita. Joskus silloinkin kun ihastunut hlö ei katso niin vartalosta huomaa jännittyneisyyden ja sen että huomaa vaikkei katso. Muita merkkejä siitä että hlö olisi ihastunut on se että ihminen huomaa aina toisen, juttelee jos tilaisuus tulee', osoittaa mielenkiintoa hlöön ja hänen elämäänsä, saattaa mennä hlötasolle asioissa. Joskus huomaa hlön myös viljelevän puheessaan tunnesanoja oudoissakin kohdissa. Esim. Rakastan sadetta/ruokaa tmv. Tai minulla on ikävä töihin/kouluun. Näiden sanojen viljely puheessa ei yleistä "ei ihastuneiden" kesken. Ne ovat tavallaan sanoja joita osapuolet sanovat toisilleen/toisistaan. Ihastumiseen liittyy niin paljon tunteita että väistämättö epätietoisuus vastap tunteista ja omista aiheuttaa myös jäätymistä, katdeen pois kääntämistä jne.jne. kysymys ei ollut helppo ja merkkejä ei aina helppo tulkita.

• Anonyymi

Monet kuvittelee että toinen osaa lukea ajatuksia. Parisuhteessa on varsinkin todella tärkeää että pystyy puhumaan siksi monet tunteet ja suhteet jäävät pimentoon ja toteutumatta kun ei osata rohkeasti puhua ja kommunikoida. Sillain ettei kuitenkaan syyllistetä puolin ja toisin, vaan löydetään myös itsestä se asia jota voi kehittää jotta oppisi hieman paremmaksi ihmiseksi. Näihinkin kun yleensä tarvitaan kaksi ihmistä jotta jotain voi toteutua. Myös kommunikaation puolella.

• Anonyymi

Hyvä, mutta vaikea kysymys. Jos sanoja ei ole niin tosiaan ihastumista voi uumoilla seuraan hakeutumisella ja katseilla, joita jo tuossa yllä kuvailtiin. Joskus taas päinvastainenkin käytös on mahdollista, mikä tekee tulkinnasta todella vaikeata.

Itse olen ihastunut ja jostain syystä luulen tietäväni että tunne on jollain tasolla molemminpuolinen. Itse olen se aktiivinen osapuoli, mutta tietenkään mistään tunteista en ole mitenkään maininnut. Toinen ei käytännössä ole eleelläkään ilmaissut mitään sen suuntaista, silti "tiedän" että jotain meidän välillämme on. Tavallaan toimin tämän "tiedon" perusteella, vaikka se tuntuu itsestänikin täysin absurdilta sillä se tosiaan on vain tunne.
      Asetelma on muutenkin lähes tulenarka, mutta en antaisi ikinä itselleni anteeksi jos en selvitä tätä, sillä intuitio on niin voimakas.
      Mutta kysymykseesi en osaa vastata.

• Anonyymi

Tuo intuitio on mielenkiintoinen asia. Kuten yllä kirjoitin niin vaikka toinen ei edes katsoisi kun tulet tilaan, näkee että hän terästäytyy, suoristuu ja aistii sinut. Samalla lailla intuitio tulee esille näkemisissä ja puhumisessa kun ilmassa vaan on jotain...

• Anonyymi

Miksi asetelma on tulenarka?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi asetelma on tulenarka?

No ehkei ihan tulenarka mutta sellainen asetelma, jota todennäköisesti suurin osa ihmisistä pitäisi mahdottomana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ehkei ihan tulenarka mutta sellainen asetelma, jota todennäköisesti suurin osa ihmisistä pitäisi mahdottomana.

Kerro lisää. Itse kun tuskailee oman tilanteensa kanssa, niin olisi kiva kuulla että jollain vieläkin tulenarempi tilanne.

• Anonyymi

Siis mä en ymmärrä mitä tilannetta suurin osa pitäisi mahdottomana. Kysymyshän on teidän kahden väleistä, siis tehän yhdessä olisitte. Täällä on ihan himmeitä kirjotuksia tänään.

• Anonyymi

????

• Anonyymi

Tietenkin se on arvailua niin kauan, kun ei ole sanottu asiaa ääneen sille toiselle. Mutta arvailla voi äänen sävystä, puhetavasta, katseista, eleistä, kosketuksesta ja siitä miten suhtautuu sinuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      87
      4684
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3872
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      191
      3723
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      72
      2121
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1298
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1182
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      155
      1147
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      51
      1044
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      924
    Aihe