Minä kun leivon niin laitan aina essun eteen. Onko sinulle mies essu tuttu?
Leipomis hommia
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
On liiankin tuttu. Olis kiva nähdä sut joskus ilman essua ja muitakin kledjuja sängyssä odottamassa minua. Huutaisit minulle. Oi sinä karvainen peto, tule ja ota minut!
Rupee kyllästyttää toi jatkuva essuilu. Pullaa, leipää ja kakkuu on jo kaapit täynnä.- Anonyymi
En ole aloittaja mutta mua alkoi häiritseen sun mielikuvitukseton asenne. Taidat olla joku vanha tiukkis?
Kokata voi ns. essu päällä ja essun alla alasti. Leipoa voi vaikkapa kermavaahto ja suklaaleikein. Vähän kermavaahtoa minuun ja vähän kermavaahtoa häneen ja..
sitten voi leikkiä suklaakastikkeella. Fondue dippi johon kastetaan ja sitten otetaan poskeen...
ja näin se homma etenee. Kysy multa mitä vain kokkaukseen littyvää. olen ammatiltani kokki - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole aloittaja mutta mua alkoi häiritseen sun mielikuvitukseton asenne. Taidat olla joku vanha tiukkis?
Kokata voi ns. essu päällä ja essun alla alasti. Leipoa voi vaikkapa kermavaahto ja suklaaleikein. Vähän kermavaahtoa minuun ja vähän kermavaahtoa häneen ja..
sitten voi leikkiä suklaakastikkeella. Fondue dippi johon kastetaan ja sitten otetaan poskeen...
ja näin se homma etenee. Kysy multa mitä vain kokkaukseen littyvää. olen ammatiltani kokkiKerro vaik aluks, et mistä kalasta saa lintupaistia?
T. Vanha tiukkis. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro vaik aluks, et mistä kalasta saa lintupaistia?
T. Vanha tiukkis.Ahven on parempi vaikka jotkut turvaa muikkuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro vaik aluks, et mistä kalasta saa lintupaistia?
T. Vanha tiukkis.Muikku. Siitä se lähtee. Saat siitä oivan KALAKUKON. Siinä on miksaus kalaa ja lintua ja tämä kaunis tuotos paistetaan uunissa joten se on myös paisti!
Ja näin se homma etenee! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muikku. Siitä se lähtee. Saat siitä oivan KALAKUKON. Siinä on miksaus kalaa ja lintua ja tämä kaunis tuotos paistetaan uunissa joten se on myös paisti!
Ja näin se homma etenee!Väärin. Ihme kokki kun et tuota tiedä.
Oikea vastaus on ruokalasta.
T. Vanha tiukkis. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin. Ihme kokki kun et tuota tiedä.
Oikea vastaus on ruokalasta.
T. Vanha tiukkis.Pakko sanoo että oli sen verran nerokasta että mua alkoi naurattaan. Ei paha. Mutta kyllä mä sen verran puolueellinen olen että mun oli parempi. Kalakukko on oikee vastaus. Aina
- Anonyymi
Essi on tuttu, essu ei. Mutta jooh sitruunakalaa pitäisi ottaa ja valmistaa kohtapuoliinkin.
- Anonyymi
Essi on tuttu, mutta ei liity ruuan laittoon.
- Anonyymi
Essoi vedelty K ukkelin kaa,,,,,mersuil ajeltii
- Anonyymi
Jokainen joka on köksän tunnilla ollut yläasteella tuntee essun.
- Anonyymi
"Ojenna käsivartesi ja sormesi, ota puhelin käteen ja anna sormien painaa nappeja"... tuolla tavoin voi tehdä äitienpäivä-onnittelunkin.
- Anonyymi
Hyi! Karvaiset miehet on rumia. Yääk.
- Anonyymi
Tuollainen: kun jos on itse keskittynyt katsomaan jotain mielenkiintoista elokuvaa, niin käden ojentaminen ja puhelimeen sormilla tarrautuminen voi olla silloin... ei huvittaisi juuri nyt kun elokuvakin on kesken ja menossa jännittävä kohtauskin.
Sormet tarraa puhe-elimeen ja käsivarsi ojentuu kuitenkin ja nappulat sekä kirjaimet painuvat. - Anonyymi
Tyttöjen eli naisten käsipallo -kilpailu, kuin ilmapallo... mutta niin aika paljon hyviä urheilukilpailuja kun jääKekkosetkin jo aloittivat pelinsä.... JA Formio1, formula-ykköset, milloinkahan Audikin tuo oman formio-autonsa ympyrölitä ajamaan mersun kanssa kilpaa?
- Anonyymi
Ei, mielluumminnii puoll alastonkokki ; D.
- Anonyymi
Essu on hyvä olla leipoessa.
- Anonyymi
Neuvo : ensin tekninen alusasu, sitten tekninen kerrasto. Sen päälle tekninen ulkoiluvaatetus.
Päällimmäiseksi tekninen essu ja tekninen myssy.
Ja tsadam sinusta on tullut tekninen leipoja, joka leipoo teknisiä kakkuja hyvällä tekniikallaan. - Anonyymi
Esso iltapalaksi ja Mobil jo aamupalaksi.
- Anonyymi
Mahtaakohan yksikään leivoksistasi onnistunut. Palanut pohjaan tai alkuunsakin resepti ollut täysin väärä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455110Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1151616Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151389Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481329- 131163
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41000Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah59795Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27783