Tuliko aamukahvit vuoteeseen?
Mites kävi äipälle
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tullut...
En yleensä vietä..Äitienpäivää...
Mut olen käynyt Äitini haudalla..
Nyt en kun luulin et alkaa sataa..
Mut voin käydä viikol...
Ehkä joku tulee illalla..kuha pääsee ..sielt Sakanmaalt kotiin...
Tein pikakakun...T:Ellu.. - Anonyymi
Aamun kahvit vuoteeseen, kuin yksin sateeseen catcat-tyttöjen musiikkijuttuja, kaada sitten kuumat t:t päälle "aamukahvina", ja voileivätkin ympäri sänkyä; https://www.youtube.com/watch?v=oypXzzvj3FU
- Anonyymi
Keitän mieluummin itse kahvin. 💙
Kortin kuitenkin sain. - Anonyymi
Äiti voisi tykätä että yritit tehdä aamiaisen mutta vahingossa kadoit sen sänkyyn, ajatuksena hieno, ei varmastikaan haittaa.... ellei sitten kysymyksessä ole joku armeijan operaatioiden suunnittelija joka olisi voinut tehdä sen tahallisesti sitten.
- Anonyymi
Sain hyvät tarjoilut vuoteeseen. Lisäksi tuli kukkia ja lahjoja.
Olen perusäiti, en mikään superihminen, mutta vaivaa on lasten eteen nähty ja edelleen nähdään. Kivahan se on, kun juhlitaan.
Toivottavasti jokainen äiti voisi kokea iloa äitienpäivänä, eikä kukaan viettäisi sitä surullisena yksin. 🌹- Anonyymi
Tuohan riippuu pitkälle äidin luonteesta.
On olemassa tappaja äitejä jotka viruu tuomioo istumassa vankilassa
on olemassa myös insesti äitejä joita omat lapset ei halua nähdä kun äiti on raiskannut heitä
on olemassa parittaja äitejä jotka ovat hyväksyneet oman lapsensa parituksen tai isäpuolen harjoittaman hyväksikäytön
on olemassa sadistisia äitejä jotka haukkuu lapsiaan
on olemassa myös tavallisia äitejä jotka saa sitten toisinaan lapsiltaan jotka 50 vuotiaita niin soiton äitienpäivänä - Anonyymi
No sehän mukava että muistetaan.
- Anonyymi
Olen joka päivä äiti en sen kummemmin vietä. Lahjoja sain ja kortteja.
- Anonyymi
Joulut, vuodenvaihteet, vaput, pääsiäiset, synttärit, nimpparit, äitien, isien, jussit ja muut menneet pilalle kaikki. Kiitti vitusti! Kun ei osata asettua toisen asemaan.
- Anonyymi
Ei kuuluisi edes yrittää asettua kenenkään asemaan...
- Anonyymi
Laki on, että muistaisitte armot. Herrassa.
- Anonyymi
Annoin emännälle suonikasta heti aamulla 2 varvin verran....tykkäsi kovasti....ammuin sisään oikein kunnolla 2 lastia....onhan se tietysti heti aamusta kivaa saada itsekin märkää ja lämmintä, puhdasta pillua oikein kunnolla....mmmm...
- Anonyymi
tuo oli kyllä paras äitienpäivälahja lastesi äidille. Kova aamumuna sängyssä.
- Anonyymi
Ei tullut. Ei ole lapsi kotona.
- Anonyymi
Ei tullut aamukakat vuoteeseen.
- Anonyymi
Eipä ole koira vielä oppinut keittämään kahvia :D
- Anonyymi
Töissä tämä pv meni...aamukahvit keitin itse ennen töihin lähtöä.
- Anonyymi
Eipä tullut, kun lapsoset on jo lentäneet pesästä. Lasten ollessa pieniä sain aina vastaanottaa itsetehtyjä kortteja ja lahjojakin. Nyt pitkistä etäisyyksistä johtuen sain tyytyä tekstiviesteihin. :)) Omaa äitiäni muistin aina aikuisenakin äitienpäiväruusulla. Jouduimme luopumaan hänestä hänen ollessa vain 50-vuotias, mutta sen jälkeen olen muistanut häntä käymällä haudalla, jonne ole vienyt joka äitienpäivä sen ruusun, jonka olisin hänelle muuten antanut kasvokkain. Vaikka menetin äitini ollessani vain 30-vuotias, niin muisto hänestä elää jokaisessa päivässäni, eikä vähiten tänään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750