Mites kävi äipälle

Anonyymi

Tuliko aamukahvit vuoteeseen?

18

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei tullut...
      En yleensä vietä..Äitienpäivää...
      Mut olen käynyt Äitini haudalla..
      Nyt en kun luulin et alkaa sataa..
      Mut voin käydä viikol...
      Ehkä joku tulee illalla..kuha pääsee ..sielt Sakanmaalt kotiin...
      Tein pikakakun...T:Ellu..

• Anonyymi
    • Anonyymi

Keitän mieluummin itse kahvin. 💙
      Kortin kuitenkin sain.

• Anonyymi

Äiti voisi tykätä että yritit tehdä aamiaisen mutta vahingossa kadoit sen sänkyyn, ajatuksena hieno, ei varmastikaan haittaa.... ellei sitten kysymyksessä ole joku armeijan operaatioiden suunnittelija joka olisi voinut tehdä sen tahallisesti sitten.

• Anonyymi

Sain hyvät tarjoilut vuoteeseen. Lisäksi tuli kukkia ja lahjoja.
      Olen perusäiti, en mikään superihminen, mutta vaivaa on lasten eteen nähty ja edelleen nähdään. Kivahan se on, kun juhlitaan.
      Toivottavasti jokainen äiti voisi kokea iloa äitienpäivänä, eikä kukaan viettäisi sitä surullisena yksin. 🌹

• Anonyymi

Tuohan riippuu pitkälle äidin luonteesta.

On olemassa tappaja äitejä jotka viruu tuomioo istumassa vankilassa
        on olemassa myös insesti äitejä joita omat lapset ei halua nähdä kun äiti on raiskannut heitä
        on olemassa parittaja äitejä jotka ovat hyväksyneet oman lapsensa parituksen tai isäpuolen harjoittaman hyväksikäytön

on olemassa sadistisia äitejä jotka haukkuu lapsiaan

on olemassa myös tavallisia äitejä jotka saa sitten toisinaan lapsiltaan jotka 50 vuotiaita niin soiton äitienpäivänä

• Anonyymi

No sehän mukava että muistetaan.

• Anonyymi

Olen joka päivä äiti en sen kummemmin vietä. Lahjoja sain ja kortteja.

• Anonyymi

Joulut, vuodenvaihteet, vaput, pääsiäiset, synttärit, nimpparit, äitien, isien, jussit ja muut menneet pilalle kaikki. Kiitti vitusti! Kun ei osata asettua toisen asemaan.

• Anonyymi

Ei kuuluisi edes yrittää asettua kenenkään asemaan...

• Anonyymi

Laki on, että muistaisitte armot. Herrassa.

• Anonyymi

Annoin emännälle suonikasta heti aamulla 2 varvin verran....tykkäsi kovasti....ammuin sisään oikein kunnolla 2 lastia....onhan se tietysti heti aamusta kivaa saada itsekin märkää ja lämmintä, puhdasta pillua oikein kunnolla....mmmm...

• Anonyymi

tuo oli kyllä paras äitienpäivälahja lastesi äidille. Kova aamumuna sängyssä.

• Anonyymi

Ei tullut. Ei ole lapsi kotona.

• Anonyymi

Ei tullut aamukakat vuoteeseen.

• Anonyymi

Eipä ole koira vielä oppinut keittämään kahvia :D

• Anonyymi

Töissä tämä pv meni...aamukahvit keitin itse ennen töihin lähtöä.

• Anonyymi

Eipä tullut, kun lapsoset on jo lentäneet pesästä. Lasten ollessa pieniä sain aina vastaanottaa itsetehtyjä kortteja ja lahjojakin. Nyt pitkistä etäisyyksistä johtuen sain tyytyä tekstiviesteihin. :)) Omaa äitiäni muistin aina aikuisenakin äitienpäiväruusulla. Jouduimme luopumaan hänestä hänen ollessa vain 50-vuotias, mutta sen jälkeen olen muistanut häntä käymällä haudalla, jonne ole vienyt joka äitienpäivä sen ruusun, jonka olisin hänelle muuten antanut kasvokkain. Vaikka menetin äitini ollessani vain 30-vuotias, niin muisto hänestä elää jokaisessa päivässäni, eikä vähiten tänään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe