haluan tai on luvattu.
Luvatun asian tulen sitten hakemaan vaikka kasvokkain klo19, jos ei muuten. Joustan ja siedän, mutta lupaus ja sanottu asia pitää pitää.
Mä oon sitkeä sissi enkä luovuta, jos jotain
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Teretulemast!
- Anonyymi
Ai, että jos jotain HALUAT tai on luvattu!? Nuo asiat eivät ole verrannollisia. Noiden perusteella ei voi mitään vaatia.
- Anonyymi
Luvattu. Ja joustoa pitää olla ja joustan liikaakin, mutta jos jotain sanotaan sen haen ja haluan sitten.
- Anonyymi
Mitä sulle on luvattu?
- Anonyymi
Kuolema minulle on luvattu, ei muuta, huono elämä ja kuolema on luvattu ei muuta.
Kuolema jo syntyessään on luvattu. - Anonyymi
Oukei...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuolema minulle on luvattu, ei muuta, huono elämä ja kuolema on luvattu ei muuta.
Kuolema jo syntyessään on luvattu.Suksi suolle!
- Anonyymi
Neidonryöstöäkö suunnittelet. Sitä ei saa millään luvalla.
- Anonyymi
Lutka häivy tai teen muusia.
- Anonyymi
Hyvin sanottu sielä perällä.
- Anonyymi
Pitele sinä lupauksesi vaimollesi!
- Anonyymi
Pistin sen kakskymppisen kuoreen ja ulko-oven eteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial341962Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651900Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3851797Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161248- 921123
Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip34970- 95775
Kiantama oy
Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.15698- 32684
Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise47675