Miten istutte saunan lauteilla?

Anonyymi

Mikä on tapanne istua saunan lauteilla yleisessä saunassa? Jalat rehvakkaasti harallaan lauteelle nostettuna vai häveliäämmin? Mikä tapa lienee yleisin nykyään?

157

8423

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos kaide,ainakin toinen jalka sille nostettuna,eikä siis polvet yhdessä...😉

    • Anonyymi

      Leveesti harallaan.

    • Anonyymi

      Istun reilusti lauteilla haarat levällään ja kullin sekä kivekset kaikkien nähtävinä.

      • Anonyymi

        Yhdelle papalle kerran ehdotin,että vaikka ei alemmalla lauteella ihmeempiä lämpöjä, tulisinkin istumaan siihen alemmalle lauteelle levitettyjen jalkojen väliin ’väärinpäin’... pappa nolostui,eikä innostunut ajatuksesta : (


      • Anonyymi

        saisko sitä imeä


      • Anonyymi

        tuollasta ois kiva nähdä miksei maistaakkin


      • Anonyymi

        voisin polvistua ottaa suihin jos sopii


    • Anonyymi

      Miehille en esittele kulliani vaan olen jalat ristissä. Jos on sekasauna ja naisia vastapäätä niin kovetan kullin puolikovaksi ja olen haarat auki.

    • Anonyymi

      Puolijäykkänä ja haarat levällään ainut oikea vaihtoehto kun uimahallin saunassa käyn. Johtaa yleensä avustettuun paineen purkuun.

      • Anonyymi

        on mukava myös katsella puoli kovia kulleja joskus ottanut suihin yhdeltä jotku poistu toisilta kyrvät koveni kun istuin tuon yhden päälle meni kauan saunassa tieto kulki mutta oli kivaa vaikka peppu seraavana päivänä vähän hellä no pian uudestaan


    • Anonyymi

      Jalat ylhäällä levällään.

    • Anonyymi

      Tee lihasharjoitus joka kohdistuu selälle, pakaroille ja takareisille. Harjoitusessa buo lihasryhmät joutuvat aineenvaihdunallaseen tilaan jossa lihasnesteet virtaavat ja seurauksena on lisääntynyt lihasten kimmoisuus/venyvyys. Joka on tärkeää kun vartalon taipumista tarvitaan kun on tarkoitus imeä omaa kalua. Kylmät lihakset eivät veny! Kokeilkaa niin näette!

      • Anonyymi

        ennen nuorempana onnistui ei tarvinnu runkata nykyään vain muitten kullia saan imeä


    • Anonyymi

      En voisi edes ajatella haarat levällään istuskelua , koska jalkovälini on pusseista peppuun lävistyksiä (12mm renkaita) ketjuna . En tietenkään voi niitä poistaa , koska olen tytölleni ne aina luvannut pitää .

    • Anonyymi

      Eilen katsoin elokuvan luokkakokous, siinä Hirviniemeltä jäi pallit lauteiden väliin, tekiköhän kutaa?

    • Anonyymi

      Mä vedän aina esinahan pois terskani päältä uimahallin saunassa muiden miesten nähden. Se herättää heti mielenkiintoa. Mulla alkaa silloin jäykistellä.

      • Anonyymi

        onko ollut imijöitä


    • Anonyymi

      Sekasaunassa tykkään katsella miesten kulleja joten pitäkää vaan hyvin esillä. Itse istun aina haarat levällään tai jalat koukkuun nostettuina laudetta vasten että on vastapuolelle hyvät näkymät pillustani. Annan miesten myös kosketella itseäni jos haluavat ja muutaman kerran olen antanut naida jos on sopiva tilaisuus. Kerran annoin kahdelle vanhemmalle herralle kun olimme kolmistaan. Otin myös suihin silloin molemmilta ja hekin maistoivat pilluani. Olemme myöhemminkin tavanneet toistemme asunnoissa ja nussineet yhdessä. Ukot tykkää kun saavat nuorta isotissistä 21v ja tiukkaa pimppaa ja minä tykkään vanhemmista sedistä. Nämä on n.60v. Välillä antavat rahaa tai jotain muuta tai maksavat mun laskuja. Tykkään olla tälläinen miesten pieni lelu joka on halukas ja suostuvainen kaikkeen mitä haluavat. Siksi tarjon itseäni näissä sekasaunoissa ja esittelen paikkojani auliisti sedille niin saavt ottaa mut jos haluavat.

      • Wau, tosi upeeta! Vielä upeempaa olis jos olisit vielä nainen!😉


      • Anonyymi

        Mikä siinä on, että joku aina esiintyy nuorena naisena ja kirjoitustavasta jo huomuu puutteessa elävän miehen ajatusmalli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä siinä on, että joku aina esiintyy nuorena naisena ja kirjoitustavasta jo huomuu puutteessa elävän miehen ajatusmalli.

        Koska täällä ei ikinä ole naiset kirjoitelleet... eikä tarvikaan!


      • Anonyymi

        upeeta nauti


    • Anonyymi

      Ei ainakaan tampereella saunoja missä rohkenisi reippaasti haarat levällään istua ja esitellä. Pamahtaa erektioon samantein jos kerää huomiota. Vääränlaisia saunoja!

      • Anonyymi

        Pitää tuntea saunat sen verran hyvin, että tietää missä uskaltaa ja mitä tehdä.


    • Anonyymi

      On kyllä mukava mennä esim. uimahallin saunaan, jossa pitkä rivi miehiä istuu reteesti jalat levällään lauteella.

    • Anonyymi

      Jos miestensaunassa on vain yksi toinen saunoja esittelen vehkeet ujostelematta. Aika usein molemmilla alkaa pullistella, ja usein siitä seuraa kivaa.

      • Anonyymi

        Juurikin näin. Korona on kyllä vähentänyt kohtaamisia 120% ku hotellit ja varsinkin saunat on kiinni. Kyllä se tästäkin vielä nousee.


      • Anonyymi

        Että käsipäivää otatte toistenne vehkeistä kiinni ja alatte "kätellä" niitä kuin paavia konsanaan?😉


    • Anonyymi

      Lauteella lepäävät kassit on aika sexyt...

    • Anonyymi

      On kyllä mukava katsella kun isot kassit roikkuu katsekorkeudella...

    • Anonyymi

      Missä löytyis hyvät näköalat?

    • Anonyymi

      Mun kassit ovat aika ylhäällä eivätkä oikein saunassakaan laskeudu. Ihailen kyllä reilusti roikkuvia vehkeitä lepäämässä lauteella.

    • Minä menen saunaan nauttimaan löylystä. Jalat siis joko kaiteella tai lauteilla, kunhan on kutakuinkin vähintään istumakorkeudella. Mitenkään en esittele vehkeitäni, mutten peittelekään.
      Hitto, saunassa ollaan miten ollaan. Ootte kyl vieraantunu suomalaisuudesta, jos saunomisasentoakin pitää ajatella seksi mielessä.

      Seksi sit ihan muualla, ja oikeestaan missä tahansa muualla.

      • Anonyymi

        No toiset miehet tekee niin ja eikai se ole pois keneltäkään, jos sillä tavalla löytäisi toisen samoin ajattelevan ja halukkaan, mutta ei velvoittaisi ketään semmoista jota ei kiinnostaisi mihinkään?


    • Anonyymi

      Isomunaiset istuu mielellään jalat ylhäällä ja haarallaan.

      • Yleensä jalka toisn pällä ja munat roikkuu katsojien pulella, on sen verran pittuutta ja paksuutta katsojia aina löytyy, niin nuorista kuin vanhoista. Bi posliini


    • Anonyymi

      Jalat lauteilla. Joskus jalat levällään, niin että on karvaton alapää esillä. Ja riippuu seurasta, miten muut istuu... mukava välillä tsekkailla kyrpiä.

      • Anonyymi

        nostan niin ylös kun voin karvaton alapää näkyy yleensä saa seuraa


    • Anonyymi

      Yhdessä Helsinkiläisessä uimahallissa istun aina jos mahdollista höyrysaunan toisessa päädyssä sivuttain jalat nostettuna koukkuun lauteille, ei mene kauaa kun joku tule ihan viereen ja kohta käsi lähestyy.. (vaikka höyrysaunassa on muitakin). Olen 100% posliini kaulasta alaspäin ja treenattu. Pari viikkoa sitten kun olin höyrysaunan suihkussa eikä siellä ollut kun minä ja joku nuori kundi niin kyllä kiimassaan tuijotteli ja kohta puristeli treenattuja "puolikuu" pakaroita ja sitten tuli ihan selkään kiinni jäykällä kullillaan puristelemaan rintalihaksia että ei oo helppoo olla hyvännäköinen.. :)

    • Anonyymi

      Missä saunassa olette nähneet parhaat näkymät?

    • Anonyymi

      Missä saunassa olette nähneet parhaat näkymät?

    • Anonyymi

      Saunaseuraa miehestä miehelle.Hki

      • Anonyymi

        Jos sulla sauna,kutsu 55um saunomaan😉,sun ikä?


    • Oon vähän ujo mut kovasti kiihottaa kun yleisessä saunassa joku selvästi katselee mun varustusta. ja tykkää kyllä itsekkin katsella, ujous vaan vähän rajoittaa

      • Anonyymi

        Älä suotta! Tottakai kaikki naiset tuijottaa sinun varustustasi ja himoavat sitä! Ei ku panemaan saman tien!


    • Anonyymi

      Mie en istu laisinkaan lauteilla, mie istun siinä lattialla lauteitten alla jalat koukussa

    • Anonyymi

      Siis minä istun aina bussissa etupenkillä noin! Hauskaa, että löytyy muitakin samalla tavalla istujia! Tämä on sitä oikeaa veljeyttä pojat!

    • Anonyymi

      Missä näkee parhaat levitykset?

      • Anonyymi

        Ehdottomasti siinä kun mies makaa lattialla ja on jalat ihan levällään!


      • Anonyymi

        Ja siis olohuoneen lattialla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siis olohuoneen lattialla!

        Sitten peppu ihan pystyssä kontallaan seuraavaksi!


    • Anonyymi

      Aika usein nostan jalat koukkuun niin, että kantapäillä otan tukea ylälauteen etureunasta. Peppu näkyy, harmi tässä tilanteessa kun isot roikkuvat pallit peittää
      pepunreiän, mutta puolierektiossa oleva 19 cm kalu on vastapäätä katseltavana.
      Pyrin olemaan haarat auki, jos ei joku istu vieressä kovin lähellä.

      • Anonyymi

        Ehditkö noin muuten nauttia saunomisesta? 🤣


      • Anonyymi

        Ketä luulet roikkuvat pallisi kiinnostavan? Naapurin mummoa?


      • Anonyymi

        Katselisin mielelläni!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katselisin mielelläni!

        Ai sinä itse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katselisin mielelläni!

        Virittele vielä sitten peili siihen, niin voit katsoa itseäsi ja saat ihan kunnon erektion! 😜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä luulet roikkuvat pallisi kiinnostavan? Naapurin mummoa?

        Sinäkin ottaisit mielelläsi pallit kämmenillesi ja lopulta kullinkin suuhusi eikö vaan.Olisit niin ihanan halukas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkin ottaisit mielelläsi pallit kämmenillesi ja lopulta kullinkin suuhusi eikö vaan.Olisit niin ihanan halukas.

        Hyi helvetti! Älä unta nää! 🤮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkin ottaisit mielelläsi pallit kämmenillesi ja lopulta kullinkin suuhusi eikö vaan.Olisit niin ihanan halukas.

        Kyllä😛!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkin ottaisit mielelläsi pallit kämmenillesi ja lopulta kullinkin suuhusi eikö vaan.Olisit niin ihanan halukas.

        Ihan homona, vaikka en koskaan ennen olekaan homostellut🤭😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkin ottaisit mielelläsi pallit kämmenillesi ja lopulta kullinkin suuhusi eikö vaan.Olisit niin ihanan halukas.

        kyllä ja loppuun asti


    • Anonyymi

      Mie istun keskimmäisellä lauteella niin, että vasen jalka on alimmalla lauteella ja oikea ylimmällä lauteella. Välillä vaihdan jalkoja toisin päin. Aika härskiä, mutta pallit tuulettuu hyvin!

    • Anonyymi

      Minä taas en uskalla ollenkaan saunan puolelle vaan istun siinä suihkun alla jalat koukussa. Palleja vähän kylmää, kun vaimo on käskenyt säästämään veden käytössä. Siinä odottelen kun vaimo tulee löylystä ja toivon että muutama vesipisara lentäisi minunkin päälle! 😊

    • Anonyymi

      En käy saunassa mutta kesämökin laiturilla istun jalat hyvin harallaan alasti, että edes joku nainen näkisi. Menisi vaikka vene ohi! 😪

    • Anonyymi

      😢 kun meitä miehiä pilkataan! Haluaisin vain että joku huomaisi munani, kun esittelen niitä, vaikka saunanlauteilla/ bussissa/ laiturilla... kunhan joku nainen edes näkisi vaikkei tykkäisikään!

    • Anonyymi

      Miten voi olla, että koko elämä pyörii munan ympärillä?

      • Anonyymi

        Muna pyörittää koko miehen elämää, kun saa miehen haluamaan yhä uudestaan seksuaalisia kokemuksia ja lisäksi jos on bi-/homomies, niin voi lisäksi olla kiinnostunut toistenkin munista.


    • Anonyymi

      Reilu haara-asento ja ylhäällä kaiteella on aika mukava...

    • Anonyymi

      Istun aina saunatilasta riippuen joko jalat aivan auki, tai esim. jonkin kaiteen päälle nostettuna. Tykkäään miesten saunassa katsella toisten vehkeitä, ja joskus unelmoin "ristirunkkauksista".

      • Anonyymi

        Saa unelmoida, mutta pitää varoa mitä unelmoi, kun joskus unelmat voi toteutua😉


    • Anonyymi

      Savotalla istuttiin haarat levällään niin että pallit näky.

    • Anonyymi

      Miehet rivissä jalat levällään lauteella on ihan mukava näkymä..

    • Anonyymi

      Roikkuvat pallit lepäävät mukavasti lauteella.

    • Anonyymi

      Pelit ja vehkeet kunnolla näkyvillä!

    • Anonyymi

      Itsellä on aika isot vehkeet ja helposti vähän kasvaa. Uimahallien suihkuissa ja saunoissa huomaa, että moni vilkuilee. Yleensä istun saunassa joko normaalisti jalat melko levällään tai ylös koukkuun nostettuna. Ei mua haittaa, jos joku katsoo. Joskus jos joku alkaa kovasti vilkuilemaan, niin on riskinä, että alkaa kangistumaan. Jos ei ole muita paikalla niin annan rauhassa katsella. Mutta jos enemmän väkeä, niin täytyy vähän korjailla asentoa.

      Kerran yksi ukko ei saanut silmiään irti, kun alkoi vähän kangistumaan. Tuijotti vastapäätä herkeämättä. XD

      • Anonyymi

        Riippuu saunasta. Jos saunan ylälaude on tarpeeksi syvä niin että seinään nojatessa voi nostaa jalat lauteille, silloin nostan jalat lauteelle ja annan sekä persereijän että kassien näkyä. Ellei pysty niin sitten nojaan seinään ja pidät jalkoja auki rennosti. Tuossakin on vaara että jos joku alkaa katselemaan, niin helposti tärähtää seisokkiin. Muutaman kerran olen nähnyt että eräs tietty tulee saunaan löysällä munalla, vilkuillaan puolin ja toisin ja sitten hän lähtee pois mukavassa heijarissa ja minulla täydessä seisokissa. Silloin olen itse mennyt suihkuun itsekin seisokilla, toivoen että juttua voisi jatkaa esimerkiksi vessassa tai suihkussa tai että menisimme takaisin saunaan ja hän naisi minua kunnolla. Mutta eipä ole kummallakaan ollut vielä uskallusta alkaa jututtamaan. Jos muita on paikalla niin silloin esittelyt saa jäädä toiseen kertaan. Kerran yhden äijän kanssa menimme suihkuun ja molemmat aloimme pesemään suihkujen alla muniamme, mikä oli kuitenkin ihan selvää runkkaamista. Olin parikymppinen ja äijä noin viisikymppinen. Vieläkin on miesten kanssa kokemukset nollissa ja ikää jo on. Saunat on huonoja iskupaikkoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu saunasta. Jos saunan ylälaude on tarpeeksi syvä niin että seinään nojatessa voi nostaa jalat lauteille, silloin nostan jalat lauteelle ja annan sekä persereijän että kassien näkyä. Ellei pysty niin sitten nojaan seinään ja pidät jalkoja auki rennosti. Tuossakin on vaara että jos joku alkaa katselemaan, niin helposti tärähtää seisokkiin. Muutaman kerran olen nähnyt että eräs tietty tulee saunaan löysällä munalla, vilkuillaan puolin ja toisin ja sitten hän lähtee pois mukavassa heijarissa ja minulla täydessä seisokissa. Silloin olen itse mennyt suihkuun itsekin seisokilla, toivoen että juttua voisi jatkaa esimerkiksi vessassa tai suihkussa tai että menisimme takaisin saunaan ja hän naisi minua kunnolla. Mutta eipä ole kummallakaan ollut vielä uskallusta alkaa jututtamaan. Jos muita on paikalla niin silloin esittelyt saa jäädä toiseen kertaan. Kerran yhden äijän kanssa menimme suihkuun ja molemmat aloimme pesemään suihkujen alla muniamme, mikä oli kuitenkin ihan selvää runkkaamista. Olin parikymppinen ja äijä noin viisikymppinen. Vieläkin on miesten kanssa kokemukset nollissa ja ikää jo on. Saunat on huonoja iskupaikkoja.

        Olen nainut kaverin kanssa uimahallin suihkussa kerran. Kaveri tarjosi saippuaa kullille ja otti perseeseen. Laukesin muutamalla työnnöllä.


      • Anonyymi

        Olisit kysynyt, että "Mitäs ukko tuijotat? Haluaisitko maistaa?"😅


      • Anonyymi

        Silloin tällöin olen uimahalliin ottanut mukaan metallisen anustapin. Kun sillä istuu lauteille hiljaisessa saunassa, niin se välillä kolahtaa ja siinä on vaikeuksia pidätellä kangistusta loitolla, varsinkin jos saunassa ja suihkussa on yksi tietty uimari mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin tällöin olen uimahalliin ottanut mukaan metallisen anustapin. Kun sillä istuu lauteille hiljaisessa saunassa, niin se välillä kolahtaa ja siinä on vaikeuksia pidätellä kangistusta loitolla, varsinkin jos saunassa ja suihkussa on yksi tietty uimari mukana.

        Tätä olen itsekin kokeillut joskus ja aina joutunut istumaan vähän sivuttain ettei kuulu ääni. Tuossa joku kirjoitti lauteilla vilkuiluista ja heijareista. Itse olen ilmeisesti jonkun halujen kohde, koska hänellä alkaa aina sykkimään ihan kivikovana ja omakin muna alkaa kovettumaan kun satumme uimahallin saunaan tai suihkuun kahdestaan. Haluaisin kyllä seksiä, mutta olen vielä syvällä kaapissa ja pelko uimahallipanosta kiinnijäämisestä on aivan liian suuri. Kotona tulee sitten runkattua noille muistikuville hänen upeasta kullistaan. Haluaisin kyllä nussia, mutta en haluaisi mitään suhdesoppaa. Pelkkä nimi tai nyökkäys riittäisi.


    • Anonyymi

      Jalat hieman avoimena mielellään ja kassit lauteen ulkopuolella

      Ei itseä haittaa vaikka joku katseleekin sinne

      Muutama itseä paljon vanhempi mies on tutkinutkin käsin paikat annettuani kokeilla, mutta tietysti kahden kesken

    • Anonyymi

      Kulli lauteiden välissä...

    • Anonyymi

      Yleensä nojaan taaksepäin ja istun jalat rennosti levällään. Kassit valuu lauteille ja kulli lepää siinä päällä. Ihan avoimet on näkymät.

    • Anonyymi

      Onko ollut hyviä näkymiä kenelläkään?

      • Anonyymi

        Uimahallilla tulee myös seurailtua miten ukot istuskelee ja tietty millaisia kulleja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uimahallilla tulee myös seurailtua miten ukot istuskelee ja tietty millaisia kulleja

        minä otin rohkeesti kiinni kun kaveri hyvin esitteli isoa joka vielä suureni polvillani otin syvälle olin sauvan kans opetellut muut 5miestä koveni niinpä imin kaikilta spermat ehdottivat seuraavaa kertaa täytyy jatkaa kun kerran tykkäsivät


    • Anonyymi

      siis miks h...vetissä hävetä mitään... jalat waan haralleen ja esim. hierontaan mennessä kaikki pois... siinäpä ihailevat sitten maisemia ...

      • Anonyymi

        uima hallin suihkussa runkkaan aina kullini seisokkiin saunassa aina joku joka haluaa imeä sillä ittellä seisoo muut katsoo kun annan peppua saan aplodit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        uima hallin suihkussa runkkaan aina kullini seisokkiin saunassa aina joku joka haluaa imeä sillä ittellä seisoo muut katsoo kun annan peppua saan aplodit

        Ihan pelkkiä satu juttuja ja homppeleiden unelmia.


    • Anonyymi

      Leveä haara-asento aika seksikäs...

    • Anonyymi

      Istun jalat koukussa ylälauteen reunalla. Tavara näkyy jokaiselle saunaan tulijalle. Minua ei häiritse.
      N54

    • Anonyymi

      Kassit lepää laitteella.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Jalat reilusti auki karvaton pussi, isot pallit reilusti näkyvillä, keräten katseita.m74v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jalat reilusti auki karvaton pussi, isot pallit reilusti näkyvillä, keräten katseita.m74v.

        jos vielä iso kalu voisin imeä tyhjäksi


    • Anonyymi

      Leveä haara-asento tarjoaa hyvät näkymät.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ihan häveliäästi jalat yhdessä toivoen hartaasti ettei kukaan tulisi kirsikkaansa naaman eteen tarjoamaan, ettei vain sisäinen kaappihomoni haluaisi kaapista tulla ulos sitä maistelemaan ja jopa tykästyisi siihen pahemman kerran🤭

      Vähän vitsinä, mutta ehkä sen takia, etten jaksa noihin asioihin niin homofoobisesti enää suhtautua kuin joskus nuorempana ja siksi ettei minulla kuitenkaan ole yhtään minkäänlaisia kokemuksia esim. toisen miehen imuttamisesta. En pelkää että voisin tykätä, kun voisin hyvinkin tykätä, koska sellainen käsitys minulla on asiasta😅

    • Anonyymi

      Ennen taidettiin istua häveliäämmin. Nykyään monilla jalat ylhäällä levitettynä. Ihan ok.

    • Anonyymi

      nostan jlkani kaiteelle joskus rasvaan itseni valmiiksi yleisessä saunassa saa aina kyrpää tällä tavoin

    • Anonyymi

      aina jalat levällään myös ne muut jotka esittelee itseään niiltä voi kysyä käykö sexi

    • Anonyymi

      Jos on vielä vähän roikkuvat pallit ja hyvänkokoinen vehje lepää siinä päällä niin leveä haara-asento jalat ylhäällä on aika mukava asento.

    • Anonyymi

      Ainakin Raksilan uimahallissa on tapana nostaa jalat lauteille, niin että koko komeus näkyy selvästi. Selaisiakin on jotka koskettelevat omaansa niin että alkaa muna kovettumaan. Sellaista olen nähnyt monia kertoja. Myöskin peräpankki on suosittu, siinä voi nostaa vaikka toisen jalan lauteille ja näin saada parhaat näkymät koko saunaporukalle. Ei haittaa yhtään päinvastoin.mukava seurata kun nauttivat siitä.

    • Anonyymi

      Istun aina jalat lauteella ja polvet koukussa, pyllyni reikä näkyvillä, joskus vastapäisten miesten kalut alkavat jöpöttämään avaan silloin haaraväliä samalla kun supistelen reikääni. Sykkivää pyllyäni katsotaan kiimaisena ja kyrpä kovana, joskus minua on lähdetty seuraamaan ja silloin livahdan inva vessaan jossa on jemmassa kumit ja liukkari.
      Altaalle palatessa on kiihottavaa huomata kuinka joillain miehillä on perhe mukana, ei taida vaimot arvata miksi tänään onkin munavapaa ilta tiedossa. Kerran kuulin sivusta kun mies jonka pantavana olin hetki sitten ollut, sai vaimoltaan lupauksen pimpistä kun pääsevät kotiin, uin miehen vierestä ja kysyin onkohan saunassa tilaa, hetken päästä olin taas pyllyä jakamassa edestä ja takaa, puristin pakaroita niin paljon kuin pystyin ja mieheltä tulikin kunnon lasti sisääni.

      • Anonyymi

        Miksi meidän uimahallissa ei ole tuollaisia! Täällä saisit kullia aina kun haluat. Laittaisit vain viestin niin hetken päästä saisit spermaa ihan mihin haluat ja omat spermat saisit laittaa myös mihin haluat. Olen vielä sen verran notkea että pystyisin ottamaan sinulta esimerkiksi suihin samaan aikaan kun naisin sinua perseeseen.


    • Anonyymi

      Onhan se mukava istua jalat levällään.ja huomata kun joku luo katseen alakertaan!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      HUOMIOIKAA! Miten jatkossa saunoihin jne. voi mennä kumman puoleisiin tahansa, jatkossa ILMOITTAMALLA VAIN SUKUPUOLENSA SEN MUKAAN KUN ON REKISTERIIN muutokset tehnyt!
      Kyse juridisesta ei kirurgisesta sukupuolesta! Eli jos lakiesitys menee läpi voivat "kullipilluiset naiset" mennä naisten saunaan ym. ihan omina itsenään, ja samoin entiset naiset ilman kullia ja palleja miesten saunaan " aukko levällään" vaikka!
      Tämä on ihan käsittämätöntä, mutta samalla "kullipillu" naiset jne. ovat käytännössä sukupuolettomia sitäkö tässä haetaan!?
      Nyt ei kaikki ole ihan kohdallaan kohti maailmanjärjestyksen loppua mennään!!!
      Vaikka Vittu paljaana miesten puolelle... Jee! Nyt ollaan "tasa- arvoisia!?
      😵😨😬

    • Anonyymi

      Ei haittaa vaikka saunassa muunsukupuolisia onkin. sehän tuo virikkeitä enemmän, tulee ainakin uimahallissa käytyä useammin.
      Muuten istun lauteilla usein toinen jalka lauteilla, on jotenkin rennompi. Kiihottaa sekin, että monet katselee uteliaana toisten vehkeitä.

    • Anonyymi

      Itseni oli pakko istua jalat yhdessä, kyyryssä ja käsin jäykkää kaluani peitellen kun vastapäätä lauteilla istui rotevahko, karvainen iäkäs herra jalat koukussa lauteilla, haarat levällään, esinahan peittämä huomiota herättävän kookas terska ja suonikas valtava paksu kyrpä puolijäykkänä kookkaiden pussukoiden yllä.
      Tuo näky oli nuorelle hetero pojalle ensi sysäys bi seksuaaliksi ja tuntemaan oman kalun pikku pippeliksi tuohon näkyyn verrattuna.
      Ex hetero

      • Anonyymi

        Uuuuhhh! Kuulostaa hyvältä. Omassa uimahallissa on joku kullinseisottaja myös joka istuskelee jalat leveällä, kassit ja persereikä näkyvillä. Oma kalu alkaa väkisin sykkimään ja kun hän sen huomaa, hänen kulli on aivan kivikova. Pelottaa vain että joku tulee samaan aikaan. Voisin naida, istua kullille, imeä sitä tai antaa tuon miehen imeä minua, mutta olen samalla tavalla syvällä kaapinperukoilla kuin sinäkin!


    • Anonyymi

      Jännä on kyllä löylyyn mennä ja nähdä avoimia näkymiä, isoja slerssejä roikkuvien pallien päällä.

    • Anonyymi

      jotku istuu onneks uima-hallissa jalat auki hivelevät puoli kovaks monet spermat saanut suuhuni

    • Anonyymi

      Ja höpö höpö.

    • Anonyymi

      Itsevarmat kaverit istuvat jalat ylhäällä levitettynä.

    • Anonyymi

      Isomunaiset ja raskaskassiset istuvat jalat reteesti levällään!

    • Anonyymi

      Missä olette nähneet parhaat levitykset ja näkymät?

    • Anonyymi

      Jalat ylälauteilla koukussa harallaan ja vetelen isoa ja paksua kyrpääni siinä kaikkien nähtävillä

    • Anonyymi

      Mahdollisimman leveästi ja näyttävästi.

    • Jalat leveästi istuskelen. Jos alkaa kulli seisomaan niin alan runkkaamaan.

    • Anonyymi

      Jos istuu jalat ylhäällä leveässä haara-asennossa onko se yleensä halua näyttäytyä enemmän ihan tarkoituksella?

    • Anonyymi

      Koska itse olen mies, miesten vehkeet eivät minua kiinnosta, mutta naisten aivan suunnattomasti. Koska olen arka liialle löylylle, istun yleensä jakkaralla lauteisiin päin. Eräs kaunotar on usein ollut meillä saunavieraana. Istuu ylälauteella jalat harallaan nostettuna kaiteelle, joten minulla on suora näkymä hänen avoimeen kaikkein kauneimpaan.

      Mökillä meillä ei ole kaidetta, mutta siellä hän nostaa jalat ylälauteille, ja vittu aukeaa vielä enemmän. Järkyttävän kaunista jo sekin, mutta vielä kauniimpaa on, kun hän savusaunaan mennessä, vielä tekee saunan viereen kyykkypisut minuun päin kääntyneenä. 🌹👀

    • Anonyymi

      Onko ok jos persreikä näkyy kun istuu jalat levällään lauteilla?

      • Anonyymi

        On todellakin ok,itse tykkään istua samalla tavalla, tuntuu jännältä olla vieraitten miesten kanssa saunassa, vaikkei mulla ihan seisoikikaan, mutta ajatus että oma posliini vaaleenpunainen ruusuke on näkyvissä saa tuntemaan kiihoittavia väristyksiä,ja varsinkin jos huomaa että joku mies katsoo


    • Anonyymi

      Nykyään miehet istuvat aika rehvakkaasti jalat ylhäällä levällään. Mukavia näkymiä.

    • Anonyymi

      25v kaksoisveljeni kanssa kotona saunassa istutaan vastakkain nojaten lauteiden päätyseiniin, toinen jalka lauteilla ja toiset jalat alemmalla lauteella. Kiva jutella päivän asioista ja heittää vitsiä veljen kanssa. 👍

      • Anonyymi

        Itse en ole koskaan uskaltanut käydä vuotta vanhemman isoveljeni kanssa yhdessä saunassa. Vaikka veli onkin hyvä ja läheinen kaveri, niin alastomuus hänen kanssaan ei oikein tunnu luontevalta.
        On tietenkin hienoa jos jotkut veljekset pystyvät olemaan niin läheisiä että alastomuus ei haittaa heitä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Munat perseen alla

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jalat ylhäällä levällään, pallit roikkuu alhaalla lämmössä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Nykyään istutaan paljon rehvakkaammin jalat ylhäällä laitteella. Ennen taisi olla ehkä häveliäämpää.

    • Anonyymi

      Tasaperseellä tietenkin.
      Tyhmä kysymys.

    • Anonyymi

      Tämä mummu istuu lauteilla reidet sopivan erillään nojaten selkänojaan mutta vain, kun tiedän vävyn olevan tulossa myös saunaan. Ukon kanssa reidet kiinni ja etunoja. Halut ne on mummullakin.

    • Anonyymi

      Kaksoisveljeni (25v) kanssa yleensä nojaten lauteiden molempiin päätyseiniin niin että olemme vastakkain. Molempien toinen jalka lauteilla seinän puolella ja toinen jalka alemmalla lauteella. Eli jalat vähän levällään.

      Ollaan jo teini ikäisestä asti aina istuttu noin.

      Erno ja Jarno 25v

      • Anonyymi

        Kumpa minullakin olisi kaksoisveli. 😢

        Olisi illalla niin mukava käpertyä nukkumaan rakkaan kaksoisveljen viereen ja laittaa käsi hänen ympärilleen. Tuntea koko yön ajan se lämpö vierelläni ja kuunnella hänen hengitystään. Nukkuisin niin hyvin joka yö kun ei tarvitsisi olla yksin ja olisi mukava ja turvallinen olo.


    • Anonyymi

      Eipä teillä pikkupippeleillä ole edes mitään näytettävää kuten minulla:D

    • Anonyymi

      saa paraat suihin otot kun on jalat levällään

    • Anonyymi

      Mie istun aina haarat levällään että Munat näkyy. Mulla on Isot Munat, minä nauran pieni muna miehille koska ne ei ole mitään, haluan nähdä saunassa isoja munia, saunassa miehen Munat arvostellaan pienimunaiset nauretaan ulos saunasta, suomalainen sauna on että miehet saavat vertailla muniaan, saunassa kusen lauteille

      • Anonyymi

        Sinulla vain sattuu olemaan mikromuna, me joilla on oikeasti iso emme kehu sillä.


    • Anonyymi

      Missä saunoissa esitellään parhaiten vehkeitä jalat ylhäällä levitettynä?

    • Anonyymi

      H­ei! Ku­ts­umme sinut kä­ym­­ään u­­ude­­­ss­a cha­­tissa! Mei­­­tä on yl­­i mil­­jo­ona! 👉 http://armtown.com/H/G6w7P9

    • Anonyymi

      Ikaalisisten kylpylässä huoneessa oli sauna ja löysin kivaa saunaseuraa. Aivan ujostelematta hyväilimme toistemme kulleja hetken kuluttua. Istuma-asentoa en muista ;)

    • Anonyymi

      Hyviä levityksiä jalat ylhäällä levällään, niitä on mukava katsoa. On kaikki näytillä.

    • Anonyymi

      U­usi seksi­­teatteri avautuu Suome­­en! Ku­tsu­­­mme kaikki­. Il­­mo­­it­tautum­­ine­­n ry­­­hmä­­­ämm­­e tä­­­äl­­l­­ä 👉 http://alikuzu.com/H/U0n2Z9

    • Anonyymi

      En voi itsua kun pallit jää lauteiten väliin enkä saa niitä irti jees.

      • Anonyymi

        Meet jonku syliin saat tapin perseeseen ei hätiä.


    • Anonyymi

      H­­­e­i! Kuts­um­­me sinu­t kä­­ym­­ään u­­­ude­ss­­a cha­­tis­sa! Mei­­­tä on yl­­i mil­­­joona! 👉 http://alikuzu.com/H/C0x9I7

    • Anonyymi

      Vaimon kanssa istumme lauteilla vastatusten jalat koukussa. Vaimo on erittäin herkkä kostumaan kun näkee kullin, hetken päästä valuu pimpasta luonnon liukasteet, kiihoittavaa katsella.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kintut koukussa ja munat vapaasti roikkuen. Saa tuijottaa jos kiinnostaa :-P

    • Anonyymi

      Isot pallit lepää mukavasti lauteella, lerssi siinä päällä, jalat levällään koukussa.

    • Anonyymi

      U­­­u­­s­­i s­­eksi­­tea­­tteri avautu­­u Suomeen! Kutsu­­­mme kaikk­­­i­­­. Il­­­mo­­it­tautum­­­inen ry­­­hmä­ämm­e tääl­lä 👉 http://alikuzu.com/H/E9x4V2

    Ketjusta on poistettu 252 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1945
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe