Etkä vastannu viestiin mitään.
Miks sä vaa olit
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tää vois olla mulle oikeesti. Olen nimittäin saanut mmviestin eräästä tuntemattomasta nrosta. En kuitenkaan saa sitä auki mikä voi olla ihan hyväkin juttu. Voi johtua siitä että en ota kuvaviestejä vastaan, sattuneesta syystä. Vain vanhanaikaisia tekstareita.
- Anonyymi
Minäkin olen saanut. En usko että se oli keneltäkään vaan jokin yleinen viesti joka kiertää kaikilla. En saanut myöskään auki sitä. Parempi niin ties vaikka mikä huijaus.
- Anonyymi
Mutta aion sen avata jonkun gurun avustuksella, voi kyllä mennä aikaa. Onhan siinä ihan oikea nro. Voisi vaiks soittaa jostain muusta nrosta.
- Anonyymi
Mistä viestistä on kyse?
- Anonyymi
Minä en pysty kirjoittamaan kenellekään viestejä. En ystäville enkä sukulaisille.. ainut paikka, minne kännylläni pääsen on suomi24.n ikäväpalsta, vaikken edes haluaisi lukea näitä sairaita viestejä.
- Anonyymi
tosi noloa saada viesti, jonka lähettäjä odottaa vastausta, enkä voi tätä tehdä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tosi noloa saada viesti, jonka lähettäjä odottaa vastausta, enkä voi tätä tehdä
Täällä käyminenkin loppuu tänään. Jos en pääse muille sivustoille kuin tänne, jonne en halua, niin miksi ihmeessä tekisin sitten niin.. Mieluummin olen sitten käyttämättä nettiä.
- Anonyymi
En ole saanut viestiä.
- Anonyymi
Voisin kysyä samaa häneltä..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750