Jotain siinä täytyy olla vialla kerran täällä olet. En tajua miksi pitää olla huonossa suhteessa ja on ihmisiä jotka hyppäävät huonosta suhteesta toiseen. Eikö ihmiset osaa olla yksin?
Itse tajusin etten kaipaa ketään elämääni. Olen elämääni tyytyväinen näin. Tulevaisuudesta en tiedä, ehkä jonakin päivänä kohtaan ihmisen jota en voi ohittaa. Kuka tietää..
Jos jotain vielä kirjoittelen tänne niin en tarkoita niitä sinulle. Sinun on aika unohtaa minut jos jatkat suhteessasi ja niinhän sinä teet. Toivotan onnea teille.
Hei sitten!
Miksi mies olet huonossa suhteessa?
36
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole olemassa täydellisiä suhteita eikä täydellisiä ihmisiä.
- Anonyymi
On olemassa suhteissa joissa ei tarvitse tehdä asioita toisen selän takana.
Täydellistähän elämässä ei ole mikään. On vain mihin ihminen on tyytyväinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On olemassa suhteissa joissa ei tarvitse tehdä asioita toisen selän takana.
Täydellistähän elämässä ei ole mikään. On vain mihin ihminen on tyytyväinen.Täydellistä parisuhdetta ei ole. Älä huijaa itseäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täydellistä parisuhdetta ei ole. Älä huijaa itseäsi.
Vastasin ettei mikään ole täydellistä. Elikkäs ei ole olemassa täydellistä suhdetta, mutta on asia erikseen mistä seikoista se johtuu. Suhteen eteen joutuu tekemään töitä ja asioita voi korjata. Mutta voiko kaiken korjata?
- Anonyymi
Ei mulla ole mitään prkln suhdetta.
- Anonyymi
Hyvää iltaa. Luulen, että olet oikeassa. Olen käynyt täällä vain siksi, kun minulla on ollut huoli sinusta. En taida osata auttaa. On myös vaikeaa, kun meidän suhde on edelleen epäselvä. En halua ylläpitää tällaista miehen selän takana.
Toivon, että pärjäät. Toivon sitä todella. Olet ansainnut onnellisen elämän.
Minä olen onnellinen oman perheeni parissa. Tänne minä kuulun.
Hei Sinulle! Olen Sinulle ikuisesti kiitollinen.- Anonyymi
Aitoriitta nyt prk
- Anonyymi
Trollaillessa kannattaa muistaa ne sukupuoliroolit yrittää pitää jotenkin kasassa suhteessa aloitustrolleihin vaikka miten nerona itseään pitäisi ja muita taasen tyhminä
- Anonyymi
Mistä olet kiitollinen saitko henkistä tukea?
- Anonyymi
Saitko paskaa suuhusi?
- Anonyymi
Sain henkistä tukea ja auttamista. Ilman sinua en olisi tässä ja nyt. Mutta toivon, että ymmärrät tämän tilanteen. Tämä ei toimi.
Lopetan kirjoittelun ja kerran se kirpaisee mutta se on parasta. En halua tällaista. Toivon sinulle kaikkea mahdollista hyvää. Älä enää jatka tätä. Pyydän. - Anonyymi
En enää vastaa.
- Anonyymi
vaarallista tuo on
https://www.kodinkuvalehti.fi/artikkeli/voi_hyvin/psykologia/huono_parisuhde_vaarantaa_terveytesi - Anonyymi
En tykkää typeristä ja ristiriiraisista alotuksista siispä alottaja mainitsee, että hän ei kirjoita tuolle ihmiselle, jolle kuitenkin kirjeensä osoittaa sekä hän sanoo, että sinun on aika unohtaa minut jos jatkat suhteessa ja niinhän teetkin. Eli hän pakottaa toisen jatkamaan suhteessa? Eli hän pakottaa toisen unohtamaan hänet, jos hän jatkaa suhteessaan? Alottajaa ei tarvitse unohtaa, jos ei jatka suhteessa? Ja alottaja kuitenkin itse toivoo tapaavansa joskus ihmisen, jota ei pysty ohittamaan. Siis what? Tulkinta: alottaja on mulkku, joka roikottaa jotakin juupas-eipäs jutuillaan. Trollit hei, pikkasen loogisuutta kehiin, vaikka jotakuta nyt haluuttekin kiusata. Sitäpaitsi en ite hyväksyy kiusaamista, trollauksenkin voi tehdä fiksusti.
- Anonyymi
Voi hyvänen aika. Ei kai ketään voi pakottaa jatkamaan suhteessa. Eiköhän se ole jokaisen oma valinta?
Enkä toivo tapaavani ketään, vaan laitoin ettei sitä koskaan tiedä mitä elämässä tapahtuu. Saattaa olla että olen loppuelämän yksinkin.
- Anonyymi
Käyn täällä huvin vuoksi. Koijareiden temput kiinnostaa.
- Anonyymi
Ei tilanteet mene aina ihanteellisesti. Itse olen aina ollut sinkkuna suhteiden välissä. Täysin ilman mitään suhteita ja tapaamisia olen ollut tietoisesti 0,5-1,5v pätkiä. En ole viritellyt koskaan suhteita ennakkoon. Vaikka suhteetonta loppuneet,on niissä silti ollut rakkautta, läheisyyttä ja seksiäkin ihan loppuun asti.
Nykyinen suhde on erilainen. Nyt kun olen vain yrittänyt, saamatta itse kovin vähän takaisin päin, olen tavallaan ollut tyhjässä, tunteettomassa suhteessa. En suunnitellut rakastuvani, niin vain kävi. Olin itsekin ihan pöllämystynyt miten tämä nyt näin osui. Tässä tilanteessa olen käsitellyt tulevaa eroa jo kohta 2,5v itsekseni (puoliso ei suostu puhumaan). Olen siis erotessaan ihan eri tilanteessa kuin ihminen, jonka ero on henkisesti tuore. Ja varmaan siksi, kun asiaa on niinkin valmis päässäni ja parisuhde tyhjä, on ollutkin tilaa uusille tunteille.
Ihmiset on keskimäärin aika yksisilmäisiä, varsinkin nuorena. Ei elämä ole mustavalkoista eikä tilanteet ja tarinat ole samanlaisia juuri koskaan.
En ole mies, enkä kirjoita AP:lle. AP:lle sen sijaan voisin sanoa, että suhteesta lähteminen vaatii aikaa varsinkin , jos lapsia on osallisena. Silloin aikuisten täytyy osata tehdä ero niin että lapset ei siitä joudu kärsimään yhtään pakollista enempää. Jos olet kertonut tunteesi ja tehnyt kiinnostuksesi ilmi, on toisen tehtävä valinta ja suunnattava elämää valintaa kohti. Jos taas et, hän ei luultavasti osaa lukea tunteitasi ajatuksistasi.- Anonyymi
Oho, tämä oli aivan kuin minun kirjoittamani. Liian ihana ihminen sattui liian lähelle. Yritän miettiä pääni puhki miten eron järjestäisi käytännössä ja niin että toista sattuisi mahdollisimman vähän. Siksi en myöskään ole tehnyt enempää siirtoja häntä kohti kehen olen rakastunut, ja hänkin on antanut olla rauhassa. En tiedä milloin uskallan erota.
Järjetön ikävä riivaa, ja epätietoisuus siitä että tunteeko hän samalla tavalla, tai yhtään mitään minua kohtaan. Hänet minä lopulta haluaisin. Tämä on kamala tilanne. - Anonyymi
Ero tekee kipeää joka tapauksessa ei se ajankohdasta ole kiinni. Mene rakkautesi luo ja katso ottaako se sinut😅
- Anonyymi
Jos se on huonossa suhteessa niin se on sen valinta. Mistä tiedät sen olevan huonossa suhteessa? Sulle kertonut? Älä usko ihan kaikkea vaan kysy siltä toiselta tietääkö yleensäkkään että niillä ongelmia. Jos sinä tiedät miehen ongelmista mutta muut eivät sinun tulee tehdä se tiedoksi. Toki tämä on valintojen maailma. Herkästi näkyy ihmiset uskovan mitä kerron omasta suhteestani. Se kerronko totuuden vaiko esitän on minun päätökseni. Täällähän on hyvä kertoa totuus toisten parisuhteista. Kuka leikkiin ryhtyy on se myös kestettävä. Mitä tuohon uskomiseen tulee on sinun se päätettävä mitä kerron.
- Anonyymi
Suhteen laadusta en sen kummemmin tiedä enkä haluakaan, mutta salailua siinä ainakin on. Tuskinpa puoliso tietää että mies kirjoittelee täällä toiselle naiselle.
Anyway annan nyt asian olla ja unohdan koko miehen.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suhteen laadusta en sen kummemmin tiedä enkä haluakaan, mutta salailua siinä ainakin on. Tuskinpa puoliso tietää että mies kirjoittelee täällä toiselle naiselle.
Anyway annan nyt asian olla ja unohdan koko miehen..Unohda sitten äläkä vain sano unohtavasi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohda sitten äläkä vain sano unohtavasi!
Unohdin jo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anyway annan nyt asian olla ja unohdan koko miehen..Salailu pilaa hyvänkin suhteen. Yleensä puolisot eivät tiedä, ne vain aavistaa että joku on pielessä.
Kaikki paljastuu aikanaan. - Anonyymi
Mä nyt ulkopuolisena puutun tähän keskusteluun ja sanon, että mä aiemmin kerroin kumppanille kirjoitelleeni tänne ja lukeneeni täällä, jo ihan senkin vuoksi, että mua todellakin vainottiin täällä. Itse olen nainen, terapioita on käyty yhdessä ja erikseen, kumpikin tietää suhteen ongelmat, eroasiaa on käsitelty. Ite voin sanoa olevani rehellinen, toisaalta ihmettelen miksi, sillä en oo saanut muutakuin paskaa niskaani ja kumppanini on ollut epärehellinen. Jutelkaa hyvät ihmiset keskenänne, älkääkä luulko. Ite en väkisin ala kenenkään kanssa juttelemaan.
- Anonyymi
Miksi sinä nainen trollaat päivittäin täällä, onks sulla huono suhde vai etkö saa kumppania itsellesi lainkaan???? että kehtaatkin syytellä.
- Anonyymi
Ei oo siis yhtään käyny mielessä että mies itse voi aiheuttaa huonon suhteen omalla käytöksellään... ootpa naivi ja typerä
- Anonyymi
Kaikilla ei ole mahdollista olla hyvässä suhteessa. Jollain ei ole mahdollisuutta olla hyvässä työpaikassakaan. Välillä joutuu sietämään olosuhteita. Se on vain elämää. Jos tekee asiasta ongelman, sitten se on sitä. Kaikki eivät saavuta onnea elämässä. Kaikki eivät edes saavuta parisuhdetta tai edes saa lapsia. Osa ei edes halua.
- Anonyymi
En ole missään suhteessa. On vain kiinnostanut että kuka helv..täällä huutelee minun perääni :-D
- Anonyymi
Aloittaja oletko pilannut jonkun suhteen, kun se on huonoksi muuttunut. Teetko tahallaan sen ja kehtaat vielä täälläkin kirjoitella toisten suhteista.
- Anonyymi
En ole pilannut kenenkään suhdetta, eiköhän sen jokainen tee itse jos tekee.
Nyt en jaksa enää vatvoa tätä täällä ja toivon että kyseinen mies jättää minut rauhaan ja keskittyy vaan siihen omaan suhteeseensa. - Anonyymi
Ehkä sinun täytyy sanoa sille miehelle että jättää sinut rauhaan, mutta mieluummin kirjoittelet hänen suhteesta tänne. Eikö se ole jo aika sairasta touhua tuommoinen.
- Anonyymi
Trollit taas vauhdissa. Mitä kenenkään suhteet kuuluu kenellekkään ulkopuoliselle?
Jokaisen yksityisiä asioita, ennen ajatttelin miks huonoissa suhteissa olevat, eivät vaan lähde jne ...
MUTTA nykyään lisää elämänkokemusta saaneena, ei ne asiat aina mustavalkoisia ole, eikä aina läheskään helppoa lähteä, syitä saattaa olla monen monta matkassa.
jokainen tekee, niin kuin parheekseen näkee ja kokee tilanteet.- Anonyymi
Enpä usko että aapeeseen vaihtamalla ainakaan paranisi
- Anonyymi
Tuliko mieleen että aloittaja ei ehkä edes halua kyseistä miestä itselleen, ihmettelee vaan miehen touhua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941719
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2321453- 881331
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651005Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9864- 46842
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809