Okin unessa mukamas jonkun kaverin knassa, ja olimme ravontolassa. Kun olimme tulleet ovesta ulos ja vissii mun luokse menossa, jotkut poliisit aha siihen. Toinen käski mun tehdä jotain, ja sit toinen puhus mun kaverin kans. Sit hetken aikaa ne puhus meidän kans, ja me ei oltu mitää laitont kuitenkaa tehty. Sit hetken päästä ne tutki sitä juttua, ja oltii kaverin kans vaa et wtf, ku eihä oltu mitää tehty vaa menos vaan kotiin. Sit jossain kohtaa ne lopetti sen, ja saatii lähtee pois. Sit vaa heräsin ja tällee...
Ei ne ollu mitenkää vihasii, tai et ois meit epäilty mistää mutten vaa sit tiiä mitä me muka oltii sit tehty. Mun miekest ei mitään. Mut tuli jotai 3-5 poliisii siihe yhtäkkii, ku oktii tultu ravintolast pois.  Ne vissii jahtas väärii henkilöi kai? Vai? Mun mielest kuitenkaa ketään ketä ois menng pakoon ei näjyny, tms... epäilyttävää siis.
Eliiii, tietäiskö joku mitä tää saattaa tarkottaa? Tulevaisudessa tapahtuvaa, pelkkää unta, vai kenties et pitäs vaa rahottuu, tms vaik mun mielestä mulla ja kaveteil ei oo nyt mennyklään, ns lujaa?
Poliisit unessa...
Anonyymi
18
197
Vastaukset
- AnonyymiEn tajua kiks up viestejäni poistetaan, koska ne eivät ole asiattomia. 
- AnonyymiEli siis mitä tää saattaa tarkoittaa? 
- AnonyymiNosto 😊🆘️ 
- Uudessakaupungissa? - AnonyymiEi, asun naantalissa. 
- AnonyymiEli naantalissa, miten niin? 
- Anonyymikuusnolla kirjoitti:Luin että Ukissa... Sori, kone temppuilee enkä jaksa korjata kirjoitusvirheitä. 
- Anonyymi kirjoitti:- Sori, kone temppuilee enkä jaksa korjata kirjoitusvirheitä. - Ei mitään. Ne tekee inhimillisen vaikutuksen. 
- AnonyymiOk...😊 

- AnonyymiNosto 
- AnonyymiNosto 
- AnonyymiNosto 
- AnonyymiNosto 
- AnonyymiNosto 
- AnonyymiNosto 
- AnonyymiNosto 
- Anonyymi⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️ 
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424885
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183636
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693443
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012798
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862670
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302620
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161663
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161506
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?1981392
- 1521311