Hei,
Minulla on muutaman kertaa käynyt niin että yhtäkkiä tulee niin runsas kuukautisvuoto, että menen lähes verenvuotoshokkiin. Voi alkaa esim fyysisestä työstä tai siitä että iso hyytymä lähtee liikkeelle. Verenpaine tippuu, alkaa pyörryttää ja oksettaa ihan tavattomasti, ja on heikko ja paha olo. Ei muuta kuin lattialle makuulle ja jalat ilmaan. Ensimäisellä kertaa kun tämä tapahtui pulssini oli niin heikko, ettei sitä juurikaan tuntunut enää. Menin aivan kylmäksi ja viluiseksi ja täytyi olla viltti päällä ja silti palelsi. Nyt tänään oli toinen kerta kun tämä tapahtui, niin lopulta noin tunnin päästä kun tämä oli alkanut niin oksensin lopulta kylppärin lattialle. Samalla munasarjoja polttelee ja tunnen kun ne supistelee. Molemmilla kerroilla kesti noin tunnin alhainen verenpaine ja pyörrytys, niin että on vaan maattava lattialla jalat ilmassa ja toivottava parasta, sitten rauhottuu.
Koitin netistä löytää tietoa tästä, mutta ei löytynyt. Olen käynyt tästä ja vastaavista hurjista kuukautisista (yksityisellä)gynellä tarkastuksessa ja kyselemässä, ja mitään ei löydetä eivätkä he tiedä mistä johtuu, eivätkä tunnu olevan niin kovin kiinnostuneita.
Onko muilla ollut vastaavia kokemuksia?
Verenvuotoshokki kuukautisvuodosta
Anonyymi
3
196
Vastaukset
- Anonyymi
Niin ja voikohan se olla vaarallista?
- Anonyymi
Eikö kellään muulla ole tapahtunut vastaavaa?
- Anonyymi
On. Kerran jouduin tilaamaan ambulanssin.
Myomaatvoli syynä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1372425Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3461890- 401557
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311383Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281310Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327907Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104855Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53762