Hei,
Minulla on muutaman kertaa käynyt niin että yhtäkkiä tulee niin runsas kuukautisvuoto, että menen lähes verenvuotoshokkiin. Voi alkaa esim fyysisestä työstä tai siitä että iso hyytymä lähtee liikkeelle. Verenpaine tippuu, alkaa pyörryttää ja oksettaa ihan tavattomasti, ja on heikko ja paha olo. Ei muuta kuin lattialle makuulle ja jalat ilmaan. Ensimäisellä kertaa kun tämä tapahtui pulssini oli niin heikko, ettei sitä juurikaan tuntunut enää. Menin aivan kylmäksi ja viluiseksi ja täytyi olla viltti päällä ja silti palelsi. Nyt tänään oli toinen kerta kun tämä tapahtui, niin lopulta noin tunnin päästä kun tämä oli alkanut niin oksensin lopulta kylppärin lattialle. Samalla munasarjoja polttelee ja tunnen kun ne supistelee. Molemmilla kerroilla kesti noin tunnin alhainen verenpaine ja pyörrytys, niin että on vaan maattava lattialla jalat ilmassa ja toivottava parasta, sitten rauhottuu.
Koitin netistä löytää tietoa tästä, mutta ei löytynyt. Olen käynyt tästä ja vastaavista hurjista kuukautisista (yksityisellä)gynellä tarkastuksessa ja kyselemässä, ja mitään ei löydetä eivätkä he tiedä mistä johtuu, eivätkä tunnu olevan niin kovin kiinnostuneita.
Onko muilla ollut vastaavia kokemuksia?
Verenvuotoshokki kuukautisvuodosta
Anonyymi
3
229
Vastaukset
- Anonyymi
Niin ja voikohan se olla vaarallista?
- Anonyymi
Eikö kellään muulla ole tapahtunut vastaavaa?
- Anonyymi
On. Kerran jouduin tilaamaan ambulanssin.
Myomaatvoli syynä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1718441KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4527590Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763880Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521603662Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183054Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään542785Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv432050- 1262046
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231883Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211751