Pettureita kaikki tyynni.
Olisiko tämä kiihotusta kansanryhmää vastaan vai vaaditaanko siihen ruskea ihonväri?
Inhottava ja ällöttävä on tämä puolue.
4
140
Vastaukset
- Anonyymi
Pönäkkä omahyväinen hillotolppapuolue. Nyt yritetään leipoa tästä Tiina Ahvasta puheenjohtajaa. Näyttää hokevan yhtä sanaa "ei-venäjämielinen". Mikä se semmonen on? Tiina A:n mielestä huonot suhteet Venäjään, ovat tavoiteltava asia. Onko unohtunut historian opetukset. Sitten tämä sinisten, tyhmien ja omahyväisten vanha hokema: "Olemme realisteja ilman rasismia" Mikä se semmonen asia on. Siniset ovat itse rasisteja. Harjoittavat vihapuhetta tavallisia suomalaisia kohtaan. Nyt kaikki eurovaaleihin äänestämään. Tavoite mahdollisimman huono tulos sinisille. Yhtään meppiä ei tietenkään tule heille. Se on selvä asia. Seuraava tavoite heillä valtuustopaikkojen nollaus.
- Anonyymi
Warokaa ex-sinisiä loikkareita jotka wäärän henkilöhistorian turvin yrittää hankkia hillotolppia mistäkin kepu tai koksu puolueesta vaikka oikeasti ovatkin petturisinisiä
Tässä puolueen kärkihahmo. Katsokaa mikä viekkaus, synnynnäinen valehtelija ja ilkeys hänen silmistään paistaakaan. Ei jatkoon.
https://www.youtube.com/watch?v=Jq-Jn_SD-jM- Anonyymi
Hyvä luonnehdinta 12/2017 sinisten puheenjohtajasta: "Latteuksilla valehteleva" Ihmisten puolue. Kaikkien puolueiden keskiarvo(Talouselämä M.Virtanen) Teennäinen, epäuskottava.
Pitääpä kattoa, mitä tuo Jalonen kirjoittaa. Melko näkymätön. Tämä Tiina Ahva samaa luokkaa Sampo Terhon kanssa. Tuo venäjävastaisuus kuulostaa kornilta. Mitä sillä oikein tarkoittaa. Päästään pian näistä eroon. Viimeistään kunnallisvaaleissa v. 2021. Oikea aate puuttuu. Se heidän aate on hillotolppa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774632- 1801927
- 1241620
- 1251154
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161101- 351046
- 78943
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848